|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 20 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Instynkt" z Danutą Stenką przegrywa z konkurencją
Nowy kryminalny serial Dwójki “Instynkt” ogląda mniej osób niż gromadzą w tym w czasie główni konkurenci stacji. Produkcja o ponad 700 tys. widzów obniżyła też oglądalność pasma.
więcej
|
|
Prezes TVP powołany nielegalnie? Sprawą zajmie się sąd
Zawieszony prezes telewizji Romuald Orzeł złożył do sądu wniosek o wyjaśnienie, czy p.o. prezes TVP Juliusz Braun spełnia formalne wymogi członka Rady Nadzorczej TVP - spółki Skarbu Państwa.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" miażdży konkurencję
Piąty sezon serialu „Ojciec Mateusz” ogląda średnio 5,66 mln widzów. TVP1 w trakcie emisji tej produkcji jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
|
TCM tuż za liderującym AXN, najwięcej zyskał AXN Crime
Najpopularniejszym kanałem filmowym był w lutym br. niezmiennie AXN, a na drugie miejsce awansował TCM. Największym wzrostem pochwalić się może AXN Crime, zaś najwięcej stracił kanał Movies 24.
więcej
|
|
Protest związkowców z TVP
Pracownicy TVP korzystający z programu dobrowolnych zwolnień otrzymają odprawy z budżetu swoich jednostek, a nie – jak wcześniej zapowiadano - z puli centralnej. Spotkało się to z protestem ze strony związkowców z telewizyjnej „Solidarności”.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Orłoś z problemem za koniem (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne – podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Adam Małysz zarobił dla TVP 272 mln złotych
Adam Małysz oddał wczoraj swoje ostatnie skoki w karierze sportowej. Telewizja publiczna zarobiła dzięki Małyszowi ponad 272 mln złotych, a konkurs z udziałem skoczka podczas Igrzysk Olimpijskich w Salt Lake City przyciągnął aż 13,8 mln Polaków.
więcej
|
|
Marek Kamiński ambasadorem Da Vinci Learning
Polarnik Marek Kamiński został ambasadorem edukacyjnego kanału dziecięcego Da Vinci Learning.
więcej
|
|
Benefis Adama Małysza ,,Skok do celu" w TVP
Telewizja Publiczna pokaże benefis Adama Małysza „Skok do celu”. Transmisja z wydarzenia pojawi się 26 marca na antenach TVP1 oraz TVP HD.
więcej
|
|
Animacja Cartoon Network z drugim sezonem ,,The Amazing World of Gumball"
Turner Broadcasting rozpoczyna produkcję drugiego sezonu serialu „The Amazing World of Gumball”, jeszcze przed premierą pierwszej serii tej animacji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Szymon Majewski w reklamie PKO BP jako ,,zerowy" marketingowiec-koszykarz (wideo)
Rusza właściwa odsłona kampanii PKO Banku Polskiego z udziałem Szymona Majewskiego. Akcję przygotowały firmy DDB, Cut Cut, OS3 multimedia i Universal McCann.
więcej
|
|
Serwis o designie w wiosenno-letniej kampanii Ecco (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji obuwia Ecco. Jednym z elementów akcji – przygotowanej przez firmy GyroWorldWide, Gong i Universal McCann jest serwis eccoscandesign.eu.
więcej
|
|
Pepsi sponsorem "X Factor" za 60 mln USD
PepsiCo zamierza wydać ponad 60 milionów dolarów na sponsoring pierwszej amerykańskiej edycji programu "X Factor", którą jesienią tego roku pokaże stacja Fox.
więcej
|
|
Oriflame z kampanią na 20-lecie w Polsce (wideo)
Ruszyła rekrutacyjno-wizerunkowa kampania Oriflame Poland. Akcję przygotowały firmy Epoka i Media Group.
więcej
|
|
Bank Millennium reklamuje usługi dla przedsiębiorstw
W prasie ruszyła kampania reklamowa oferty Banku Millennium dla przedsiębiorstw. Akcję, w której występują pracownicy banku, przygotowały firmy Mather Communications i Initiative.
więcej
|
|
Animatik - reklamowe pomysły dobrze opowiedziane
Ochłodzenie klimatu gospodarczego spowodowało po stronie marketerów zwiększoną chęć do poszukiwania oszczędności i zmniejszoną chęć do ponoszenia ryzyka. Obu tym potrzebom wychodzą naprzeciw animatiki. Ich wykorzystanie do badań fokusowych w procesie pre-produkcji przynosi realne, i bardzo namacalne, korzyści.
więcej
|
|
Czekoladowe Pisanki w wielkanocnej kampanii Wedla
W internecie, sklepach i na outdoorze ruszyła wielkanocna kampania słodyczy Wedla. Akcję przygotowały firmy MRM Worldwide, Saatchi&Saatchi Digital, Huddleston, ZenithOptimedia i 24/7PR.
więcej
|
|
,,Sezon na..." w kampanii OBI
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sieci marketów budowlanych OBI. Akcję pod hasłem „Sezon na...” przygotowały firmy San Markos i PanMedia Western.
więcej
|
|
Collection Club - program lojalnościowy Top Secret, Troll i Drywsh
Ruszył nowy program lojalnościowy dla klientów sklepów Top Secret, Troll, Top Secret & Friends oraz sklepu internetowego.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Homo Homini: PO znacznie zwiększa przewagę nad PiS
Gdyby wybory parlamentarne odbywały się w ten weekend, Platforma Obywatelska mogłaby liczyć na 36,7 proc. poparcia, a Prawo i Sprawiedliwość na 24,9 proc. - wynika z sondażu Instytutu Homo Homini.
więcej
|
|
Polacy przeciwni prywatyzacji strategicznych spółek
Prawie 70 proc. Polaków uważa, że takie spółki jak PZU, KGHM, PKO BP, Orlen czy Lotos powinny pozostać pod kontrolą państwa - wynika z badania PBS DGA.
więcej
|
|
26 proc. Polaków pozytywnie o pracy rządu, 66 negatywnie
26 proc. badanych pozytywnie ocenia rząd, a 66 proc. - negatywnie - wynika z marcowego sondażu TNS OBOP. W opinii 55 proc. Donald Tusk źle wypełnia obowiązki premiera, a zdaniem 36 proc. - dobrze. W porównaniu z lutym notowania rządu i premiera w zasadzie się nie zmieniły.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|