|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 15 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
2,5 mln widzów ogląda "Linię życia" w Polsacie
Nowy, codzienny serial "Linia życia” w pierwszym tygodniu emisji śledziło w Polsacie 2,5 mln widzów. To wynik słabszy od osiągniętego przez stację w tym paśmie przed rokiem.
więcej
|
|
TVN, Polsat ,TV Puls ostro krytykują zapisy nowej ustawy medialnej
Przedstawiciele polskich stacji telewizyjnych w liście skierowanym do Marszałka Senatu Bogdana Borusewicza ostro krytykują zapisy nowej ustawy medialnej przyjętej przez Sejm.
więcej
|
|
"X Factor" dobił do 5 mln widzów, "Tylko muzyka" pokonała "Bitwę na głosy"
Drugi odcinek talent show TVN “X Factor” obejrzało 5 mln widzów, czyli o ok. 700 tys. więcej niż premierowy. Widzów zyskała też “Tylko muzyka” Polsatu, której udało się pokonać “Bitwę na głosy” Dwójki.
więcej
|
|
TVN zyskuje, traci TVP 2 - Polsat liderem w grupie 16-49
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVN, Polsat i TVP 2. W grupie 16-49 liderem Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
ABI: ponad 700 mln subskrybentów płatnej telewizji
Globalna liczba subskrybentów płatnej telewizji cały czas rośnie, a w bieżącym roku ma sięgnąć ponad 745 milionów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Bartnik odchodzi z Saatchi & Saatchi
Tomasz Bartnik kończy pracę w Grupie Saatchi & Saatchi Polska. Kierował nią wraz z Igorem Kaleńskim przez prawie 2 lata.
więcej
|
|
Paweł Wilczak zachęca do głosowania na nowe smaki Lay's (wideo)
Rusza kolejny etap konkursu „Wymyśl Nowy Smak” promującego chipsy Lay’s. We wspierającej go kampanii reklamowej – przygotowanej przez firmy BBDO, Media Direction OMD i Multi Communications – występuje Paweł Wilczak.
więcej
|
|
Kinga Rusin w kampanii ,,Godziny dla Ziemi"
Rozpoczęła się viralowa kampania promująca „Godzinę dla Ziemi” organizowaną przez WWF. Akcję – z udziałem Kingi Rusin – przygotowała agencja Communication Unlimited.
więcej
|
|
IKEA reklamuje ,,kuchnie dobrze dopasowane" (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa kuchni oferowanych przez sieć IKEA. Akcję przygotowały agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Kampania wprowadza All Inclusive w Play dla Firm (wideo)
Rusza kampania reklamująca taryfy biznesowe All Inclusive w Play dla Firm. Akcję przygotowały agencja reklamowa Grandes Kochonos i dom mediowy Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Adidas: trzy marki w jednej kampanii "all adidas" (wideo)
Adidas uruchamia nową globalną kampanię marketingową, w której promowane będą trzy należące do firmy marki.
więcej
|
|
,,Ocean możliwości" w nowej kampanii Dialogu (wideo)
Pod hasłem „Ocean możliwości” rozpoczęła się kampania reklamowa oferty Dialogu dla klientów indywidualnych. Akcję przygotowały firmy ACztery, MindChili, MPG i Media Contacts.
więcej
|
|
Jennifer Lopez będzie reklamować biżuterię Tous
Jennifer Lopez będzie twarzą wiosennej kampanii reklamowej biżuterii Tous. Aktorka wzięła już udział w sesji zdjęciowej na potrzeby tej akcji.
więcej
|
|
Łukasz Glapa na czele marketingu Rockwool Polska
Łukasz Glapa objął stanowisko dyrektora marketingu w Rockwool Polska. Wcześniej pracował w firmach Ramirent i Philips Lighting Poland.
więcej
|
|
Anna Piwowarczyk: ze Starlinka do MediaOn
Anna Piwowarczyk rozpoczęła pracę w dziale internetowym domu mediowego MediaOn. Poprzednio pracowała w Starlinku.
więcej
|
|
Chodzący katar w kampanii NeoAfrinu (wideo)
W telewizji trwa kampania leku na katar NeoAfrin. Akcję na zlecenie firmy Schering-Plough przygotowały agencja Ambasada Brand Communications i dom mediowy Initiative Media.
więcej
|
|
,,14 dni kuszenia" promuje narzędzia Bosch
Trwa kampania „14 dni kuszenia” promująca narzędzia Bosch. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Wizard.
więcej
|
|
Decathlon reklamuje sprzęt sportowy dla kobiet
W prasie, radiu, internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa sprzętu sportowego dla kobiet dostępnego w sklepach Decathlon. Akcję przygotowały firmy Eurozet, Garmont i PanMedia Western.
więcej
|
|
Mateusz Walewski i Ewa Boguszewska w PwC Polska
Mateusz Walewski i Ewa Boguszewska dołączyli do dział marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu PwC Polska. Walewski objął stanowisko głównego ekonomisty, a Boguszewska – menedżera ds. marketingu i komunikacji.
więcej
|
|
zanox stawia na Polskę - nowa strategia i strona internetowa
Zajmująca się internetową reklamą afiliacyjną firma zanox zakończyła wdrażanie nowej strategii,. Udostępniono też odświeżony serwis internetowy firmy.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|