|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 13 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tomasz Kammel wraca do TVP 2
Tomasz Kammel powraca do pracy w telewizyjnej Dwójce. Prezenter zostanie współgospodarzem magazynu “Pytanie na śniadanie”, będzie też prowadzić popołudniowy talk-show “A normalnie o tej porze”.
więcej
|
|
TVP zarobiła z reklam 1 236 mln zł, z abonamentu 221 mln zł
TVP otrzymała w 2010 r. z abonamentu 221,5 mln zł., a na realizację misji wydała 1 626,7 mln zł - wynika z rocznego sprawozdania z wykorzystywania wpływów abonamentowych. Przychody z reklamy wyniosły 1 236 mln zł.
więcej
|
|
"Szpilki na Giewoncie" biją konkurencję, ale straciły widzów
Drugi sezon serialu „Szpilki na Giewoncie” ogląda mniej widzów niż śledziło pierwszą serię, ale produkcja wygrywa z propozycjami konkurentów Polsatu i poprawia wyniki stacji w porównaniu do ub.r.
więcej
|
|
Stanisław Janecki odwołany ze stanowiska wiceszefa TVP1
Stanisław Janecki nie będzie wiceszefem TVP1. W piątek został odwołany z funkcji, którą pełnił przez kilka dni po cofnięciu mu wypowiedzenia przez zawieszonego prezesa Romualda Orła.
więcej
|
|
ATM Grupa uruchomi w tym roku kanał tv
ATM Grupa może uruchomić w tym roku własny kanał telewizyjny, nawet jeśli nie otrzyma dla niego miejsca na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-1), o które się stara, poinformował wiceprezes Maciej Grzywaczewski.
więcej
|
|
Viva Polska liderem, Eska TV do góry o 114 proc.
Wszystkie kanały muzyczne w lutym br. zanotowały wzrosty oglądalności. Najbardziej wzrosła widownia Eska TV, a liderem pozostaje Viva Polska.
więcej
|
|
,,Hotel 52" przegrywa z ,,Ojcem Mateuszem"
Trzy pierwsze odcinki trzeciego sezonu serialu „Hotel 52” zgromadziły średnio 2,61 mln widzów. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje drugą pozycję na rynku.
więcej
|
|
Dorota Kośmicka-Gacke: Nie chciałabym pracować dla pieniędzy
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Dorota Kośmicka-Gacke, producent seriali Telewizji Polskiej, m.in. “Rodzinka.pl”, “Tancerze” i “Czas honoru”.
więcej
|
|
Prokuratura zajmuje się sprawą oszustwa w TVP. 'To prowokacja'
Prokuratura prowadzi postępowanie sprawdzające, czy w TVP doszło do usiłowania oszustwa. Chodzi 25-latka, który podszywając się pod szefa prezydenckiej kancelarii zdołał zawrzeć z TVP intratną umowę na program.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Anita Werner wraca dwa razy (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne – podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Da Vinci Learning zostaje w Polsce i szuka dystrybucji
Kanał dziecięcy Da Vinci Learning od 1 kwietnia br. znika z platformy N. Stacja nie opuszcza jednak naszego kraju. Jej nadawca, spółka Da Vinci Media, pracuje nad poszerzeniem zasięgu kanału o kolejnych operatorów.
więcej
|
|
ATM Grupa chce przejmować konkurentów
Notowana na GPW ATM Grupa może być zainteresowana przejęciem innego producenta programów telewizyjnych, wynika z wypowiedzi wiceprezesa Macieja Grzywaczewskiego. ATM Grupa prowadziła już zaawansowane rozmowy na temat takiego przejęcie, ale się z nich wycofała.
więcej
|
|
Eurosport 2 w ponad 50 mln domów
Eurosport 2 jest obecnie odbierany w 50,4 miliona gospodarstw domowych w Europie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kondrat i Braciak w ,,wymówkowej" kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)
Ruszyła kampania kredytów hipotecznych oferowanych przez ING Bank Śląski. Twarzami akcji – przygotowanej przez firmy Brain i PanMediaWestern – są aktorzy Marek Kondrat i Jacek Braciak.
więcej
|
|
Cichopek i Hakiel tańczą w reklamie Bio-C.L.A. Duo (wideo)
Trwa kampania reklamowa suplementu diety Bio-C.L.A. Duo z portfolio Pharma Nord. Akcję – w której biorą udział Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel – marketer przygotował wspólnie z firmą Media Group.
więcej
|
|
,,Top Model" w wirusowej kampanii Cropp
Pod hasłem „No Damage, No Funky” trwa kampania reklamowa odzieży Cropp. W akcji – przygotowanej przez firmę LPP wspólnie z agencją Engine – wykorzystany jest wizerunek Nicole Rosłoniec z programu „Top Model”.
więcej
|
|
KRRiT będzie jednak monitorować głośność reklam w tv i radiu
KRRiT będzie sprawdzać czy nadawcy stosują się do przepisów zakazujących emitowania reklam głośniejszych niż pozostałe programy. Krajowa Rada znalazła jednak pieniądze na uruchomienie monitoringu głośności reklam.
więcej
|
|
Orange reklamuje ubezpieczenie telefonu (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa usługi ubezpieczenia telefonu oferowanej przez Orange. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
,,Pieprz i Sól" - Serce i Rozum w viralu ,,A pieprz yourself" (wideo)
W internecie pojawił się kolejny filmik wirusowy z Sercem i Rozumem, bohaterami reklam Grupy TP. Tym razem niestandardowo reklamują pakiet telewizyjno-internetowy.
więcej
|
|
ARBOinteractive wprowadza reklamy w grach i aplikacjach na Facebooku
W ofercie ARBOinteractive pojawiły się reklamy w grach i aplikacjach dostępnych na Facebooku. Ich sprzedażą zajmuje się dział Facebook NOW.
więcej
|
|
Rebranding Media Express: oferta full service, 4 nowe marki
Grupa ZPR przekształciła Media Express w firmę oferującą pełną obsługę marketingową. W spółce wyodrębniono 4 specjalistyczne brandy.
więcej
|
|
TradeTracker wchodzi na polski rynek
Działalność w Polsce rozpoczyna sieć reklamy afiliacyjnej TradeTracker. Oddziałem firmy w naszym kraju kieruje Tomasz Cisek.
więcej
|
|
Szalone lata 60. i 70. w kampanii Ice Mastrów (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa lodów Ice-Mastry. Jej kreację przygotowała Zwykłagancja.pl.
więcej
|
|
Evolution Media Net z pakietem Men's World
W internetowej sieci reklamowej Evolution Media Net wyodrębniono pakiet Men’s World. Tworzy go ponad 45 serwisów o łącznym zasięgu ok. 4,5 mln real users miesięcznie.
więcej
|
|
Marek Ruszkowski i Tomasz Długiewicz na czele Media Solutions i Mobijoy
Marek Ruszkowski objął stanowisko dyrektora w Media Solutions, a Tomasz Długiewicz – prezesa Mobijoy. Obie agencje należą do grupy One-2-One.
więcej
|
|
Rapp dla AMD w regionie EMEA
Firma AMD zatrudniła agencję Rapp do obsługi swojego budżetu reklamowego w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
więcej
|
|
Katarzyna Krukowska-Wiater, managing director MediaVest
Firmy z branży nowych technologii, moto i finansów najchętniej komunikują się z klientami w internecie – twierdzi w rozmowiie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Krukowska-Wiater, managing director MediaVest.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|