|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 10 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Reklama w TV: traci TVN, zyskuje Polsat. Aflofarm Farmacja wydaje najwięcej
W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Polsat, który zarobił 327 mln złotych. Najwięcej wydały Aflofarm, Unilever i PTK Centertel.
więcej
|
|
"Boso przez świat" Wojciecha Cejrowskiego w stacji komercyjnej?
TVP 2 emituje premierowe odcinki “Boso przez świat”, ale na razie nie podpisała z Wojciechem Cejrowskim umowy na kolejne odcinki. Podróżnik zdradza, że następne wydania podróżniczego programu chce zaoferować stacjom komercyjnym.
więcej
|
|
Milion widzów ogląda "Mam inne zdanie" w TVP1
Średnio 980 tys. osób ogląda nowy talk-show publicystyczny Jedynki “Mam inne zdanie”. To wynik słabszy od tego, jaki osiągają w tym czasie konkurencyjne kanały, ale audycję ogląda więcej widzów niż TVP1 gromadziła w tym paśmie rok wcześniej.
więcej
|
|
TVP Historia zanotowała wzrost aż o 1500 proc., Discovery liderem
Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym był w lutym br. Discovery Channel. Ogromy wzrost zanotowała stacja TVP Historia – w grupie wszystkich widzów o 370 proc., zaś w komercyjnej aż o 1500 proc.
więcej
|
|
Podszył się za szefa Kancelarii Prezydenta. Dostał pracę w TVP
Program w telewizji, 3-miesięczny kontrakt na 39 tys. zł. i wielką przychylność szefów TVP - wszystko to jednym e-mailem uzyskał 25-letni Paweł Miter, absolwent politologii z Wrocławia - ujawniła "Rzeczpospolita".
więcej
|
|
Maciej Florek twarzą akcji kanału Disney XD
Tancerz Maciej Florek, zwycięzca pierwszej edycji programu TVN “You Can Dance – Po prostu tańcz”, został twarzą tanecznej części akcji kanału Disney XD „Mierz Wysoko” kierowanej do dzieci z całej Polski.
więcej
|
|
Nowy serial HBO w Polsce dzień po premierze w USA
Stacja HBO ogłosiła, że polska premiera serialu „Gra o tron” będzie miała miejsce 18 kwietnia, dzień po premierze w USA.
więcej
|
|
"Dwóch i pół": Rob Lowe zastąpi Charliego Sheena?
Rob Lowe ma szansę zastąpić Charliego Sheena w serialu "Dwóch i pół".
więcej
|
|
FOX Life promuje "Chirurgów"
Kanał FOX Life rozpoczął kampanię promocyjną siódmego sezonu serialu „Grey’s Anatomy: Chirurdzy”. Działania prowadzone są w internecie, prasie oraz w kinach.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama w TV: traci TVN, zyskuje Polsat. Aflofarm Farmacja wydaje najwięcej
W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Polsat, który zarobił 327 mln złotych. Najwięcej wydały Aflofarm, Unilever i PTK Centertel.
więcej
|
|
,,Poczuj smak wygranej!" - Adam Małysz w kampanii Lotto
Rusza kampania reklamowa Lotto oparta na wizerunku Adama Małysza. Akcję – obejmującą prasę i internet – przygotowały firmy Propeller Film i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
,,Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy" - zachęca Empik
Empik rozpoczął miesięczną kampanię promującą czytelnictwo. Przy przygotowywaniu akcji firma współpracowała z agencjami WW/Brandesign i BrandKarma.
więcej
|
|
Monika Bronowska dyrektorem zarządzającym ZenithOptimedia Group
Monika Bronowska 5 kwietnia obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego domu mediowego ZenithOptimedia Group. Przez ostatnie dwa lata pracowała w Polkomtelu.
więcej
|
|
Ruszyła kampania napoju Blow (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży napoju energetycznego Blow. Akcję na zlecenie Premium Beverages przygotowały firmy MoKoLoCo Events, Sopocka Wytwórnia Filmowa i Value Media.
więcej
|
|
Marek Kuzaka prezesem AMS
Marek Kuzaka awansował na stanowisko prezesa należącej do Agory firmy outdoorowej AMS. Pełniący wcześniej tę funkcję Piotr Parnowski zmarł miesiąc temu.
więcej
|
|
Rusza kampania ,,Ja, pieczarka"
Pod hasłem „Ja, pieczarka” rozpoczęła się kampania promująca jedzenie pieczarek. Akcję na zlecenie Stowarzyszenia Branży Grzybów Uprawnych realizuje firma Business Consulting.
więcej
|
|
Paweł Małaszyński reklamuje Lexus CT 200h (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowego Lexusa CT 200h z udziałem Pawła Małaszyńskiego. Akcja obejmuje telewizję i outdoor.
więcej
|
|
Škoda: jak zmieniał się logotyp marki (infografika)
Škoda zaprezentowała ostatnio swój nowy corporate design. Zobacz jak na przestrzeni ponad 100 lat zmieniało się logo marki.
więcej
|
|
Sony Ericsson: nowi szefowie komunikacji, PR i marketingu
Firma Sony Ericsson zatrudniła Cathy Davies na stanowisko globalnego szefa komunikacji i PR. Steve Walker objął funkcję globalnego szefa marketingu.
więcej
|
|
Reebok EasyTone: Reeformuj swoje ciało
Pod hasłem „Reeformuj swoje ciało” rusza globalna kampania reklamowa odzieży Reebok EasyTone. Za akcję na polskim rynku odpowiadają firmy Carat, Hypermedia Isobar i ARBOvision Warszawa.
więcej
|
|
Kampania Intimissimi z Alyssą Miller w prasie i na outdoorze
Ruszyła już wiosenno-letnia kampania reklamowa bielizny Intimissimi z udziałem Alyssy Miller. W Polsce akcja obejmuje prasę i outdoor.
więcej
|
|
,,Wytrzymały, smukły i lekki" w kampanii Asusa U36
W radiu, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa notebooka Asus U36. Akcję pod hasłem „U36: Wytrzymały, smukły i lekki” producent przygotował wspólnie z domem mediowym Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Yosemiko - nowa marka kosmetyków od Euroimplant
Firma Euroimplant S.A. zaprezentowała nową linię kosmetyków o nazwie Yosemiko.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Marcin Maj - managing director OS3 multimedia
- Każdy marketer powinien zadbać o takie działania, by konsument polubił markę nie tylko, dlatego, że otrzymał od niej gadżet, ale dlatego, że utożsamia się z przekazywanymi przez nią wartościami i emocjami - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marcin Maj z OS3.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|