|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 8 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Cyfra+ droższa od maja
Cyfra+ od maja br. wprowadza podwyżki cen pakietów, które wyniosą od 1,10 zł do 10,10 zł. Operator modyfikację cennika tłumaczy zmianą VAT, inflacją i rozwojem oferty.
więcej
|
|
"A normalnie o tej porze" TVP 2 przegrywa z konkurencją
Nowy popołudniowy magazyn TVP 2 “A normalnie o tej porze” ogląda znacznie mniej widzów niż pozycje nadawane w tym czasie na innych głównych stacjach. Dwójka pracuje nad ulepszeniem formuły talk-show.
więcej
|
|
Znika "Między kuchnią a salonem". 19 mln zł z reklam
Codzienny magazyn “Między kuchnią a salonem” oglądało na antenie TVN od października ub.r. do marca br. średnio 660 tys. widzów, mniej niż w tym czasie gromadzili główni konkurenci stacji. Z reklam przyniósł on TVN 19 mln zł.
więcej
|
|
"X Factor", "Tylko muzyka" czy "Bitwa na głosy? Kto wygrał?
Zadebiutowały muzyczne show TVP 2, Polsatu oraz TVN. Największą widownię zgromadził premierowy odcinek programu „X Factor”. „Tylko muzykę” i „Bitwę na głosy” oglądało niemal tyle samo osób.
więcej
|
|
Weekend w TV: ,,Chichot losu" pokonał ,,Przepis na życie". 8,6 mln widzów ,,Rancza"
Hitem pierwszego marcowego weekendu był serial „Ranczo”. Premierowy odcinek produkcji po przerwie obejrzało 8,6 mln Polaków. Nowe wielkomiejskie seriale TVP1 i TVN przyciągnęły odpowiednio 3,17 mln i 3,05 mln widzów.
więcej
|
|
Canal+ HD i Canal+ na życzenie od 18 marca
Spółka Canal+ Cyfrowy 18 marca br. uruchomi stację Canal+ HD oraz usługę wideo na żądanie Canal+ na życzenie. Zarówno nowa stacja, jak i usługa, dostępne będą w ofercie Cyfry+.
więcej
|
|
Duży wzrost TVP 2 - tracą TVP Info, TVN 24, TV4 i TV Puls
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVP2, TVN i Polsat. W grupie 16-49 liderem Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Wszystkie kanały HBO i Cinemax już dostępne w HD
HBO Polska uruchomiła dzisiaj kanały filmowe HBO 2 HD, HBO Comedy HD oraz Cinemax 2 HD. Tym samym wszystkie kanały HBO i Cinemax będą dostępne w wersji HD. Nowe stacje zawitały do ofert CP, Cyfry+ i N.
więcej
|
|
16 marca rusza oferta publiczna Kino Polska. Maksymalna wartość wyniesie 40 mln zł
Spółka Kino Polska zaoferuje inwestorom 4 mln nowych akcji serii B w ramach swojej pierwotnej oferty (IPO), która zacznie się 16 marca od budowy księgi popytu, wynika z prospektu emisyjnego spółki. Widełki cenowe ustalono na 8,5-10,0 zł, co oznacza, że maksymalna wartość oferty brutto wyniesie 40 mln zł.
więcej
|
|
,,Menu na miarę" od 16 marca w TV Puls
W wiosennej ramówce TV Puls pojawi się program o celebrowaniu posiłków - „Menu na miarę”, który poprowadzi Olga Głębicka.
więcej
|
|
Polska liga koszykówki w Eurosporcie 2
Skrót meczu tygodnia Tauron Basket Ligi pokazywany będzie w ramach programu “EuroDunk” w stacji Eurosport 2. Nadawca i Polska Liga Koszykówki zawarły w tej sprawie porozumienie na czas nieokreślony.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polka w reklamie jest "plastikowa"
Polka w reklamie nadal traktowana jest stereotypowo. Zazwyczaj jest „plastikowa” i ma wydumane problemy – uważa Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny agencji McCann Erickson (McCann Worldgroup).
więcej
|
|
Lotos: Sprawiamy, że wielkie idee stają się rzeczywistością (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa Grupy Lotos. Akcję pod hasłem „Sprawiamy, że wielkie idee stają się rzeczywistością” przygotowały firmy DraftFCB + Ad Fabrika i Starcom.
więcej
|
|
Ubezpieczenia mieszkaniowe w kampanii Liberty Direct (wideo)
Liberty Direct pierwszy raz oprócz polis OC i AC reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe. Akcję firma przygotowała wspólnie z Easy Hell i MPG.
więcej
|
|
Polbank reklamuje kredyty gotówkowe (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kredytów gotówkowych oferowanych przez Polbank. Akcję przygotowały firmy Addapter, Cut Cut i Macroscope OMD.
więcej
|
|
Rihanna twarzą globalnej kampanii Nivea
W tym roku marka Nivea obchodzi swoje 100. urodziny. Twarzą globalnej kampanii reklamowej dla uczczenia tej roczniczy będzie Rihanna.
więcej
|
|
,,Zrealizuj swój plan" - BNP Paribas Fortis reklamuje kredyty
Rusza kampania kredytów gotówkowych, mieszkaniowych i samochodowych oferowanych przez BNP Paribas Fortis. Akcję pod hasłem „Zrealizuj swój plan” przygotowały firmy Saatchi & Saatchi, MEC i Sales & More.
więcej
|
|
MPG obronił budżet Ceramiki Paradyż
MPG wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Ceramiki Paradyż. Tym samym kontynuuje współpracę z tą firmą.
więcej
|
|
Bankier.pl skończył współpracę z BizOn media
Bankier.pl zakończył współpracę z siecią reklamową BizOn media. Portal rozpoczyna samodzielną sprzedaż reklam.
więcej
|
|
,,Chwila dla zmysłów" reklamuje Satino Lekkie (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa Satino Lekkie – nowego wariantu deserów Bakomy. Akcję pod hasłem „Chwila dla zmysłów” przygotowały firmy Hand Made, Orka i Macroscope OMD.
więcej
|
|
,,A nóż zmywarka" w promocji Amiki
Pod hasłem „A nóż zmywarka” rusza promocja zmywarek marki Amica. Akcję przygotowała agencja Momentum Worldwide.
więcej
|
|
Rzepka, Kwaśniak i Sobczyk w Kropce Bordo
Pracę w agencji Kropka Bordo rozpoczęły Elżbieta Rzepka, Izabela Kwaśniak i Marta Sobczyk. Rzepka i Kwaśniak dołączyły do działu obsługi klienta, a Sobczyk – do działu kreacji..
więcej
|
|
,,Top Model" reklamuje CH Forum
Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa gliwickiego centrum handlowego Forum. Twarzą akcji jest Ola Kuligowska, a autorem zdjęć – Marcin Tyszka.
więcej
|
|
Electrolux zatrudnia Inferno
Firma Electrolux zatrudniła agencję Inferno do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu kreatywnego.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Reklama internetowa wzrosła o 17 proc. do 1,6 mld zł
Wartość polskiego rynku reklamy internetowej w 2010 roku wyniosła prawie 1,6 mld złotych. Dominuje reklama graficzna i SEM a 40 proc. wydatków generują sektory finanse, telekomunikacja oraz motoryzacja.
więcej
|
|
Cropp i House zablokowane na Facebooku przez spam
Facebookowe strony marek odzieżowych Cropp i House z oferty LPP zostały czasowo usunięte. Powód? Zamieszczano na nich wpisy z linkami do złośliwego oprogramowania.
więcej
|
|
Facebook wart 65 mld USD
Po najnowszej inwestycji w Facebooka, wartość portalu społecznościowego skoczyła z 50 do 65 miliardów dolarów.
więcej
|
|
"Gdańsk 2016 - tuba kultury i wolności" na YouTube (wideo)
Od kilku dni w internecie można obejrzeć animację, która przedstawia powody kandydowania Gdańska do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016.
więcej
|
|
chromBank - dodatek do przeglądarki Chrome dla klientów mBanku
chromBank - wewnętrzne rozwiązanie firmy 101studio, klienta mBanku - zostało upublicznione jako dodatek do przeglądarki internetowej Google Chrome.
więcej
|
|
Facebook blokuje AdSense i AdWords
Facebook opublikował listę sieci reklamowych, które twórcy aplikacji mogą wykorzystywać do prowadzenia kampanii w serwisie.
więcej
|
|
Aleksandra Chołody-Trapp na czele zespołu ds. planowania mediów w WP
Portal Wirtualna Polska stworzył zespół ds. planowania mediów, który będzie odpowiedzialny za planowanie kampanii zintegrowanych WP (zarówno off- jak i online) oraz kampanii autopromocyjnych.
więcej
|
|
Onet.pl stawia na reklamę kontekstową
OnetIntext został udostępniony w kilkudziesięciu wybranych serwisach portalu Onet.pl. Udostępnione formy reklamowe to reklama tekstowa, forma w postaci tekstu wzbogaconego o element graficzny oraz wyłącznie element graficzny.
więcej
|
|
Kontent z 4Fun TV i Cartoon Network w ipla
Wiosną telewizja internetowa ipla planuje emisję sześciu polskich seriali, 100 filmów oraz programów znanych z 4Fun TV, Cartoon Network i Wedding TV.
więcej
|
|
ING uruchomił nowy system bankowości internetowej
ING Bank Śląski udostępnił klientom nową odsłonę systemu ING BankOnLine.
więcej
|
|
Panda: największe zagrożenia dla MŚP na serwisach społecznościowych
Według badania 1st Annual Social Media Risk Index for SMBs, opublikowanego przez firmę Panda Security, 78 proc. firm korzysta z portali społecznościowych w celu śledzenia działań konkurencji, poprawy jakości obsługi klienta, budowania działań marketingowych i wizerunkowych oraz generowania bezpośrednich przychodów.
więcej
|
|
Justyna Dębowska: z Axia do Venti
Justyna Dębowska objęła funkcję marketing managera w agencji interaktywnej Venti. Poprzednio pracowała w agencji Axia.
więcej
|
|
Michał Zawadzak w MKI Digital Agency
Michał Zawadzak dołączył - na stanowisko specjalisty ds. SEO - do agencji MKI Digital Agency.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Coraz więcej Polaków uprawia sport
30 proc. Polaków wychodzi z założenia, że w zdrowym ciele, zdrowy duch i uczęszcza na zajęcia sportowe. Z roku na rok przybywa w naszym kraju osób aktywnych fizycznie. Najczęściej uprawianymi przez Polaków sportami są jazda na rowerze oraz bieganie – wynika z raportu instytutu ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Polacy zadowoleni ze swoich banków
Gdyby Polacy mieli wystawić ocenę swoim bankom, 73 proc. dałoby im 4 lub 5 w pięciostopniowej skali. To najwyższy wynik w Europie - pokazuje badanie firmy doradczej Ernst & Young.
więcej
|
|
SMG/KRC: Rośnie poparcie dla PO, w dół PiS i SLD
Platformę Obywatelską popiera 38 proc. respondentów, a Prawo i Sprawiedliwość - 27 proc. - wynika z najnowszego sondażu SMG/KRC dla "Faktów" TVN. W porównaniu z poprzednim badaniem, poparcie dla PO jest większe o 2 punkty proc., a dla PiS mniejsze o 3 punkty proc.
więcej
|
|
Krzysztof Kamil Jurków: z TNS OBOP do NUQ Research
Krzysztof Kamil Jurków rozpoczął pracę jako senior research manager w agencji badawczej NUQ Research. Wcześniej pracował m.in. w TNS OBOP i Synovate.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
Dokąd najczęściej latają Polacy? Do Londynu i Egiptu
|
|
Grupy Lotos ma już ponad 31 proc. udziału w hurtowym rynku paliw
|
|
NBP: Wzrost PKB 4,2 proc. w 2011, tylko 3,1 proc. w 2013
|
|
Ile firm w Polsce należy do kobiet?
|
|
Kiedy jest najwyższy kurs franka szwajcarskiego?
|
|
Ile kobiet jest aktywnych zawodowo?
|
|
PKO BP: nowa strategia na lata 2010-2012 w II połowie roku
|
|
Udany 2010 rok PKO Banku Polskiego. Zysk wzrósł do 3,22 mld zł
|
|
Pierwszy Dreamliner we flocie LOT-u w kwietniu 2012 r.
|
|
Głos Marka Belki zdecydował w braku podwyżki stóp procentowych
|
|
Uśpiony rynek mieszkaniowy
|
|
Fatalny miesiąc funduszy akcji powiązanych z rynkiem nieruchomości
|
|
Zadłużenie Skarbu Państwa wzrosło do 701,9 mld zł
|
|
Inflacja wyniesie 3,2 proc. w 2011 i 2,8 proc. w 2012 r.
|
|
NBP: Bezrobocie wyniesie 10,0 proc. w 2011, w 2012 spadnie do 9,5 proc.
|
|
Podwyższyć składkę do OFE do 5 proc.
|
|
DnB Nord Polska: 56,7 mln zł zysku netto w 2010 wobec straty rok wcześniej
|
|
Amica: dwucyfrowy wzrost przychodów, podwoimy EBIT i zysk brutto
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|