|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 3 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat News, TVN 24 i AXN znacznie zyskały w lutym
Liderem oglądalności wśród kanałów tematycznych był w lutym br. TVN 24, który zanotował wzrost udziału. Wśród stacji z czołówki jeszcze więcej zyskały Polsat News i AXN.
więcej
|
|
Kto rządzi w TVP? Pierwsze decyzje personalne
Bez podejmowania decyzji zakończyło się w środę spotkanie Rady Nadzorczej TVP. Uczestniczył w nim Bogusław Piwowar, który po południu zrezygnował z zasiadania w zarządzie spółki. Rada ogłosiła przerwę w obradach do godz. 18.
więcej
|
|
Vectra: 314 tys. klientów TV cyfrowej, najszybciej rośnie telefon
Na 2010 roku sieć kablowa Vectra miała w sumie 314 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 30,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Najdynamiczniej rosła jednak liczba klientów telefonu.
więcej
|
|
Polsat zmienia termin festiwalu Sopot TOPtrendy 2011
Polsat przesunął termin festiwalu Sopot TOPtrendy 2011. Odbędzie się on w dniach 3-5 czerwca br., a nie w ostatni weekend maja, jak podawano wcześniej.
więcej
|
|
Multimedia mają 142 tys. klientów TV cyfrowej; wzrost o 33 proc.
Multimedia Polska zakończyła 2010 rok z liczbą 141,8 tys. abonentów telewizji cyfrowej i IPTV. To więcej o 33,3 proc. niż rok wcześniej. Właśnie ta usługa rosła najszybciej w ub.r., mniejszą dynamikę wykazały telefonia i internet.
więcej
|
|
Nowelizacja ustawy o rtv - dostosowanie do przepisów unijnych
Wszystkie kluby parlamentarne poparły w środę w drugim czytaniu nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji, która wdraża do polskiego prawa przepisy unijnej dyrektywy audiowizualnej. PiS i SLD pytały jednak rząd, dlaczego dyrektywa jest wdrażana tak późno.
więcej
|
|
Multimedia Polska prowadzi rozmowy o akwizycjach spółek z 50 tys. abonentów
Spółka Multimedia Polska prowadzi zaawansowane rozmowy nt. przejęć firm mających ok. 50 tys. abonentów, poinformował prezes Andrzej Rogowski w środę. Nie wykluczył, że w ciągu całego roku spółka może przejąć operatorów mających znacznie więcej abonentów.
więcej
|
|
Trzeci sezon ,,Queer as Folk" w nFilmHD (wideo)
Kanał nFilmHD począwszy od 7 marca o 23.00 (poniedziałki) będzie emitował trzeci sezon serialu „Queer as folk”, opowiadającego o grupie grupie homoseksualnych przyjaciół.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Będzie rebranding BZ WBK. Budżet 100 mln zł, twarzą Antonio Banderas
Strategia Banku Zachodniego WBK po przejęciu przez nowego właściciela – Banco Santander. Proces rebrandingu będzie rozłożony na kilka lat, a wydatki na ten cel nie będą przekraczać standardowego budżetu marketingowego banku na poziomie 100 mln zł rocznie, poinformował prezes Mateusz Morawiecki.
więcej
|
|
Rusza śpiewająca kampania Intermache (wideo)
Startuje wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa supermarketów Intermaché. Akcję przygotowały firmy Opus B, Plankton i Starcom.
więcej
|
|
Polsat promuje show "Tylko muzyka" i seriale (foto)
Telewizja Polsat 1 marca br. ruszyła z kampanią reklamową wiosennej ramówki. Akcja promuje show “Tylko muzyka. Must Be The Music", seriale “Linia życia”, Hotel 52” i “Szpilki na Giewoncie” oraz mecze Ligi Mistrzów.
więcej
|
|
154 kampanie powalczą o Media Trendy
Do tegorocznej edycji konkursu Media Trendy zgłoszono 154 kampanie. W połowie marca spośród nich zostanie wyłoniona short lista.
więcej
|
|
,,15 lat z Wami" - rusza kampania Leroy Merlin Polska (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa z okazji 15-lecia działalności w Polsce Leroy Merlin. Akcję marketer przygotował we współpracy z firmami Brain, Mediacom, MEC i Gutenberg on Line.
więcej
|
|
Kubuś reklamowany jako ,,najlepszy do picia, naturalnie" (wideo)
W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa soków Kubuś. Akcję na zlecenie Maspexu przygotowały firmy Kid & Young i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Gustaw reklamuje Złociste Nuggetsy
W prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Złocistych Nuggetsów z portfolio Kamis. Akcję przygotowały firmy Ambasada, Kamikaze i Mediacom.
więcej
|
|
,,Walczymy o mistrzostwo" - wizerunkowa ofensywa Wisły Kraków
„Walczymy o mistrzostwo” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa klubu piłkarskiego Wisła Kraków.
więcej
|
|
,,Machina Rozpieszczania" promuje batony Kinder (wideo)
„Machina Rozpieszczania” – tak nazywa się loteria promująca batony Kinder. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Wunderman Polska i Carat.
więcej
|
|
,,Jeszcze bliżej mleka mamy" - Humana po raz pierwszy w telewizji (wideo)
Rusza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa mleka dla niemowląt Humana. Akcję – obejmującą również prasę i internet – przygotowały firmy Verco, ProProduction i Mindshare.
więcej
|
|
,,Odkryj sekret wygrywania" w promocji Vegety W Smak
Pod hasłem „Odkryj sekret wygrywania” rozpoczęła się promocja Vegety z serii W Smak. Akcję wspierają działania reklamowe przygotowane przez firmy Walk The Line i Starcom.
więcej
|
|
Lipton: Poznaj subtelny smak bez cienia goryczki
Trwa kampania reklamowa nowej linii białych i zielonych herbat w piramidkach marki Lipton. Akcję pod hasłem „Poznaj subtelny smak bez cienia goryczki” przygotowały firmy DDB Paris, IQ Marketing i PHD Media Direction.
więcej
|
|
EM Lab szuka klientów i konsultantek Oriflame
Agencja EM Lab organizuje w całej Polsce akcje promocyjne Oriflame. Ich celem jest pozyskanie dla tej marki nowych klientów i konsultantek.
więcej
|
|
Przemysław Maszczyński graphic designerem w Biurze Podróży Reklamy
Przemysław Maszczyński rozpoczął pracę jako graphic designer w Biurze Podróży Reklamy. Wcześniej był związany m.in. z firmami MediaPress i Melon.
więcej
|
|
Michał Kościuszko za 50 000 euro będzie promować Kraków
Kierowca rajdowy Michał Kościuszko podobnie jak w 2010 roku tak i w tym będzie promować Kraków. W środę została podpisana umowa w tej sprawie.
więcej
|
|
Ambasadorki Bolsa polecają karnawałowe drinki
12 ambasadorek marki Bols wybrało hity tegorocznego karnawału w postaci 4 drinków.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Ile jest warty wolny czas Polaków?
Statystyczny Polak poświęca do 5 godzin tygodniowo na rozrywkę poza domem i wydaje na ten cel 50 złotych. Zmiany społeczno-kulturowe oraz systematyczne bogacenie się Polaków przełożą się w najbliższych latach na wzrost wydatków na wypoczynek poza domem.
więcej
|
|
Rekordowy poziom agresji PiS-u
Prawo i Sprawiedliwość ostro atakuje, natomiast politycy Platformy Obywatelskiej powstrzymują się od agresywnych wypowiedzi w mediach. To wniosek autorów comiesięcznego raportu "Cztery Stacje", przygotowanego przez Press-Service Monitoring Mediów.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
LOT: będziemy najszybciej rozwijającą się linią wschodnio-europejską
|
|
Deficyt budżetu wyniósł 44,59 mld zł w 2010 r.
|
|
Zadłużenie Polaków wzrosło do 28,21 mld zł
|
|
Aktywa otwartych funduszy emerytalnych wzrosły do 220,9 mld zł
|
|
Poczta Polska zamyka placówki i stawia na agencje - 200 mln zł oszczędności rocznie
|
|
RPP nie podniosła stopy procentowej. Zapowiada jednak podwyżki w tym roku
|
|
Jacek Rostowski zapowiada wyjście z procedury nadmiernego deficytu w 2012 r.
|
|
W 2010 r. PKB wzrósł o 3,8 proc., a w IV kwartale o 4,4 proc.. Dominował popyt krajowy
|
|
Do 2013 r. powstanie nowa siedziba Grupy TP. Ruszyła budowa
|
|
Zakup samochodu firmowego bardziej opłacalny niż korzystanie z prywatnego auta
|
|
Banki chcą zdobyć klientów bardzo cennymi prezentami
|
|
Złoto to prawdziwy miernik wartości. Chroni przed inflacją
|
|
Za 66,7 mln zł powstanie w Gdańsku Teatr Szekspirowski
|
|
BZ WBK: wzrośnie portfel kredytów hipotecznych o min. 14 proc. w 2011 r.
|
|
Rośnie ruch towarowy na polskich lotniskach
|
|
Parkowanie samochodu w Porcie Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy
|
|
BZ WBK: wskaźnik C/I musi spaść poniżej 48 proc. w 2011 r.
|
|
PKN Orlen: ograniczenie dostaw gazu nie zakłóci produkcji
|
|
Ministerstwo Gospodarki ograniczy spread walutowy?
|
|
Można sprzedać mieszkanie, które nie ma oddzielnej księgi wieczystej
|
|
Rekordowa strata Internet Group. Ponad 50 mln zł w IV kw. 2010 r.
|
|
Trzeciego marca Kino Polska opublikuje prospekt emisyjny
|
|
Zysk Multimedia Polska wzrósł o 18,4 proc. do 26,36 mln zł
|
|
Galeria Echo w Kielcach ruszy w sierpniu
|
|
Galeria Amber w Kaliszu
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|