|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 2 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Fakty" w lutym z wyższą widownią od "Wiadomości"
W lutym br. po raz trzeci w historii “Fakty” miały wyższą średnią oglądalność od “Wiadomości”, dziennik TVN zyskał także najwięcej widzów. Liderem zestawienia był “Teleexpress”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat promuje wiosenną ramówkę w "Hotelu 52" (wideo)
Telewizja Polsat po raz drugi promuje ramówkę z wykorzystaniem spotu wizerunkowego. Reklama wiosennej oferty stacji nakręcona została we wnętrzach, gdzie realizowany jest “Hotel 52”.
więcej
|
|
Luty 2011: zyskują TVN i Polsat, duży spadek TVP. Top 30 stacji
Liderem rynku telewizyjnego w lutym 2011 r. była TVP 1, mimo mniejszego udziału w rynku. W grupie 16-49 numerem 1 Polsat - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TV.Disco - nowy kanał muzyczny od 4fun Media
Spółka 4fun Media planuje w czerwcu br. uruchomić nowy kanał muzyczny TV.Disco. Stacja ma prezentować szeroko pojętą muzykę taneczną, w tym disco polo. To kolejny powstający kanał, w którym pojawi się ten typ muzyki.
więcej
|
|
Co dalej z prezesem TVP? KRRiT znowu nie udało się wybrać RN TVP
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie wybrała we wtorek nowej rady nadzorczej TVP. Podczas zakończonego posiedzenia członkowie KRRiT znów nie osiągnęli kompromisu w tej sprawie.
więcej
|
|
W lipcu 2013 koniec tv analogowej. Przyjęto projekt ustawy o naziemnej telewizji cyfrowej
Rząd przyjął projekt ustawy, który ma wspierać wprowadzanie w Polsce naziemnej telewizji cyfrowej. Zgodnie z nim telewizja analogowa ma zostać wyłączona do końca lipca 2013 roku.
więcej
|
|
Polska platforma telewizyjna w Ameryce
W Ameryce Północnej zaczęła działać platforma IPTV, która oferuje tamtejszym widzom dostęp do 14 polskojęzycznych kanałów telewizyjnych.
więcej
|
|
Pierwszy erotyczny kanał 3D już nadaje
1 marca br. na satelicie Astra 23.5ºE pojawił się przekaz stacji Penthouse 3D – pierwszego trójwymiarowego kanału z produkcjami erotycznymi.
więcej
|
|
Logotypy Canal+ z pełną nazwą na ekranie
Od 1 marca br. zmieniły się logotypy antenowe kanałów z rodziny Canal+. Prezentowane one są z pełną nazwą konkretnej stacji.
więcej
|
|
UPC na żądanie z większym zasięgiem
Sieć UPC Polska poszerzyła zasięg usługi UPC na żądanie. Od 1 marca br. VOD dostępny jest dla abonentów telewizji cyfrowej w Bydgoszczy.
więcej
|
|
,,Dieta Agaty" - Kuchnia.tv z codziennym programem o dietach
Od 28 lutego Kuchnia.tv nadaje codzienny program o dietach, który poprowadzi blogerka Agata Jędraszczak.
więcej
|
|
Zasady wdrażania telewizji cyfrowej w Polsce
1 marca br. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o wdrożeniu naziemnej telewizji cyfrowej, przedłożony przez ministra infrastruktury. Podstawowym celem ustawy jest stworzenie formalno-prawnych podstaw do wprowadzenia cyfrowej telewizji naziemnej w Polsce i wyłączenia nadawania analogowego do 31 lipca 2013 r. Większość krajów UE dokona wyłączenia analogowego w 2012 r. Zgodnie z porozumieniem GE06 zawartym w Genewie w 2006 r. ostateczny termin wyłączenia nadawania analogowego to 17 czerwca 2015 r., z kolei Komisja Europejska rekomenduje koniec 2012 r.
więcej
|
|
Telewizja n wysyła na Hawaje i Finał Ligi Mistrzów UEFA
Platforma n oraz Universal Channel organizują konkurs dla abonentów telewizji n. Główne nagrody w konkursie to wyjazd na Hawaje oraz bilety na wielki Finał Ligi Mistrzów UEFA w Londynie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polsat promuje wiosenną ramówkę w "Hotelu 52" (wideo)
Telewizja Polsat po raz drugi promuje ramówkę z wykorzystaniem spotu wizerunkowego. Reklama wiosennej oferty stacji nakręcona została we wnętrzach, gdzie realizowany jest “Hotel 52”.
więcej
|
|
Elżbieta Gorajewska, DDB, Ciszewski PR i 180heartbeats z Impactorami
Człowiekiem roku w 13. edycji konkursu Impactor została Elżbieta Gorajewska, dyrektor zarządzający AGB Nielsen Media Research. Nagrody przyznano też najlepszym agencjom i projektom ub.r.
więcej
|
|
Żywiec reklamuje, że nie ma nic do ukrycia (wideo)
W telewizji ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żywiec. Akcję – pokazującą sposób jego warzenia – przygotowały firmy Just, Macroscope OMD i MSL Warsaw.
więcej
|
|
Mindshare przejmuje od Equinoxu obsługę mediową FoodCare
Mindshare Polska wygrał przetarg na całościową obsługę mediową marek należących do Foodcare. Poprzednio zajmował się tym Equinox.
więcej
|
|
,,LED Salonowy" - Samsung reklamuje telewizory LED
Pod hasłem „LED Salonowy – władca płynności” ruszyła kampania reklamowa telewizorów Samsung LED TV serii 8. Akcję przygotowały firmy Red8, Unlimited, Starcom i Euro RSCG Sensors.
więcej
|
|
Za 24 mln zł Ryanair będzie reklamował województwo podkarpackie
Prawie 24 mln zł zapłaci samorząd województwa podkarpackiego irlandzkiemu przewoźnikowi lotniczemu Ryanair za reklamę regionu. Za te pieniądze m.in. na jednym z samolotów linii będzie widnieć logo Podkarpacia.
więcej
|
|
Discovery Channel i TLC reklamują wiosenne ramówki
Ruszają kampanie reklamowe wiosennych ramówek Discovery Channel i TLC. Akcje we współpracy z Discovery Networks przygotowały firmy Brainshop U-boot i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Ruszył firmowy serwis Evolution Media Net
W internecie pojawiła się pełna wersja serwisu internetowego Evolution Media Net, w którym można zapoznać się z portfolio wydawców sieci reklamowej.
więcej
|
|
Volvo zatrudnia globalnego szefa marketingu
Firma Volvo zatrudniła Richarda Monturo na stanowisko globalnego szefa marketingu.
więcej
|
|
DDB Tribal i Carat dla eBay w Europie
Portal aukcyjny eBay zatrudnił agencję DDB Tribal i dom mediowy Carat do obsługi swojego europejskiego budżetu reklamowego i medialnego.
więcej
|
|
IDMnet rozszerza ofertę retargetingu
Sieć reklamowa IDMnet wprowadziła nowe usługi retargetingowe dla klientów indywidualnych i domów mediowych. Ma to poprawić wskaźniki konwersji i brandingowe kampanii.
więcej
|
|
Xenea Regular Plus reklamowana na kinowych lustrach
W kinach w całej Polsce rusza kampania reklamowa Xenea Regular Plus, suplementu diety z portfolio USP Zdrowie. Akcję przygotowały firmy Opus B i Starcom.
więcej
|
|
Hotel Felix reklamuje dołączenie do sieci Best Western
Rusza kampania Hotelu Felix reklamująca, że dołączył on do sieci Best Western. Koordynacją akcji zajmuje się agencja ARBOvision Warszawa.
więcej
|
|
3,3 mln euro dla Realu Madryt za promocję Hiszpanii
Piłkarze Realu Madryt będą w reklamie zachęcać turystów do odwiedzenia Hiszpanii i jej stolicy. W zamian konto klubu zasili kwota 3,3 mln euro.
więcej
|
|
Artur Gur: z Kraft Foods Polska do Wyborowej
Artur Gur objął stanowisko sales director traditional trade w firmie Wyborowa SA. Poprzednio pracował w Kraft Foods Polska.
więcej
|
|
WSL i AdAction promują studiowanie przez advergaming
Zespół AdAction opracował "Pan Da 3" - nową grę advergamingową na Facebooka dla Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Gra zostanie wykorzystana jako narzędzie promocyjne uczelni m.in. podczas targów edukacyjnych.
więcej
|
|
Ewa Walter i Bruno Murzyn awansowali w AMD
Ewa Walter i Bruno Murzyn objęli nowe stanowiska w firmie AMD. Walter będzie pracować jako field marketing manager EMEA, a Murzyn – PR manager na region CEE i kraje Adriatyku.
więcej
|
|
Aneta Leszko: z Cityboard Media do POS Media Poland
Aneta Leszko obejmuje stanowisko sales managera w POS Media Poland. Poprzednio pracowała w Cityboard Media.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|