|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 23 Lutego 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kanały tematyczne TVN przechodzą na emisję w HD
Grupa TVN będzie stopniowo przechodzić na emisje w HD swoich kanałów tematycznych. Spółka nie wyklucza uruchomienia w tym roku nowego kanału, a TVN Warszawa na osiągnięcie rentowności daje czas do końca roku.
więcej
|
|
Grażyna Wolszczak i Jerry Springer wiosną w Polsat Cafe
Grazyna Wolszczak poprowadzi w wiosennej ramówce Polsat Cafe nowy program pt. “Przychodzi baba do lekarza” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na antenie pojawi się też teleturniej Jerry'ego Springera.
więcej
|
|
Co dalej z regionalnymi oddziałami TVP? Mają być "atrakcyjniejsze"
Kosztowne, nadmiernie rozbudowane, ale z drugiej strony sól TVP - o tym, jak funkcjonują dziś regionalne odziały TVP i jaka czeka je przyszłość, dyskutowano we wtorek w senackiej komisji kultury.
więcej
|
|
Apel twórców filmów dokumentalnych do prezesa TVP
50 nowych filmów dokumentalnych rocznie, stałe pory ich emisji w dobrym czasie antenowym oraz utworzenie jednej redakcji filmów dokumentalnych proponują władzom TVP polscy dokumentaliści. Prezes TVP Bogusław Piwowar odpowiada: propozycje są do rozważenia, część z nich już realizujemy.
więcej
|
|
805 tys. abonentów platformy N na koniec 2010 roku
Platforma N zakończyła 2010 rok z liczbą 805 tys. abonentów, czyli o 16 proc. większą niż rok wcześniej. Prezes Grupy TVN Markus Tellenbach liczy, że na koniec br. platforma będzie mieć 900 tys. klientów.
więcej
|
|
Spadł zysk TVN, ale będzie dywidenda
Grupa TVN zanotowała w ub.r. wzrost przychodów, ale z powodu kosztów obsługi zadłużenia, jej zysk netto spadł o 90 proc. Spółka z 30 proc. jego wartości wypłaci dywidendę.
więcej
|
|
Nowości w wiosennej ramówce rebel:tv
Premierowy serial fabularny „Kaliber 200 Volt” oraz kontynuacja „Kapitana Bomby” to najważniejsze nowości, jakie pojawią się na początku marca w wiosennej ramówce rebel:tv.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Spot pożyczki w Alior Banku wprowadził w błąd (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot reklamujący pożyczkę gotówkową w Alior Banku wprowadził odbiorców w błąd. W reklamie szczegóły oferty były napisane tak małą czcionką, że nie można ich było odczytać.
więcej
|
|
Link4 przeprosi agentów ubezpieczeniowych za reklamy (wideo)
Sąd apelacyjny podtrzymał wyrok nakazujący Link4 przeproszenie agentów ubezpieczeniowych za reklamy pokazujące ich w negatywnym świetle. Firma ma też wpłacić 100 tys. zł na rzecz Zamku Królewskiego w Warszawie.
więcej
|
|
KFC: nowy slogan i zdrowsze jedzenie
Po ponad 50 latach Kentucky Fried Chicken (KFC) zastępuje swój slogan reklamowy "Finger Lickin' Good" hasłem "So Good". W menu sieci pojawią się też zdrowsze posiłki.
więcej
|
|
Adam Małysz reklamuje norweską telefonię komórkową
Adam Małysz bierze udział w kampanii reklamowej norweskiej sieci komórkowej Lebara. W reklamach występuje wspólnie z innym skoczkiem, Bjoernem Einarem Romoerenem.
więcej
|
|
Wybrano nowe władze KTR, Kot Przybora odchodzi
Członkowie Klubu Twórców Reklamy wybrali nowego prezesa i zarząd. Z kierowania organizacją zrezygnował Kot Przybora.
więcej
|
|
eurobank promuje kredyt hipoteczny z przeprowadzką (wideo)
eurobank rozpoczyna promocję „Kredyt hipoteczny z przeprowadzką gratis”. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brasil, Propeller Film Studio, Mindchilli i Starcom.
więcej
|
|
abcZdrowie.net - rusza nowa kobieca sieć reklamowa
Działalność rozpoczęła internetowa sieć reklamowa abcZdrowie.net skupiająca serwisy kobiece o tematyce zdrowotnej. Ogółem obejmuje ok. 50 stron, które miesięcznie odwiedza 5 mln unikalnych użytkowników.
więcej
|
|
Jacek Pałkiewicz będzie reklamować Pacsafe
Podróżnik Jacek Pałkiewicz został ambasadorem reklamowym Pacsafe, marki akcesoriów do zabezpieczania bagażu przed kradzieżą. W Polsce produkty te dystrybuuje firma Red Bird.
więcej
|
|
Naproxen Plus: plus za szybkość, minus dla bólu (wideo)
W telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa preparatu Naproxen Plus. Akcję pod hasłem „Plus za szybkość, minus dla bólu" na zlecenie ICN Polfa Rzeszów przygotowały firmy Webska i Maxus.
więcej
|
|
Sąd zdecydował. FoodCare nie może produkować napoju Tiger
Sąd Okręgowy w Gdańsku ponownie zakazał spółce FoodCare produkcji, sprzedaży i promocji napojów energetycznych Tiger do czasu prawomocnego zakończenia postępowania sądowego - poinformował we wtorek rzecznik Sądu Okręgowego w Gdańsku Tomasz Adamski.
więcej
|
|
TVN: wysoki wzrost rynku reklamy w 2011 r., najbardziej internetu
Polski rynek reklamowy może w 2011 r. zanotować wzrost na "wysokim jednocyfrowym poziomie", ocenia Grupa TVN. Rynek reklamy online powinien wzrosnąć o kilkanaście procent, oceniła spółka w prezentacji dla inwestorów.
więcej
|
|
Sociomantic wchodzi na polski rynek
Wywodząca się z Niemiec firma sociomantic labs wchodzi do Polski oraz pozostałych krajów Europy Centralnej i Wschodniej. Za jej rozwój w regionie będzie odpowiedzialny Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający.
więcej
|
|
Netizens Peppermint reklamuje Pracuj.pl
W internecie trwa akcja reklamowa Wizytówki Franczyzodawcy w portalu Pracuj.pl. Akcję prowadzi agencja Netizens Peppermint, która również przygotuje kolejną kampanię tego serwisu.
więcej
|
|
Fidbek.pl promowany przez Streetcom
Agencja Streetcom prowadzi kampanię serwisu Fidbek.pl. W akcji biorą udział internautki w wieku 18-38 lat.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|