|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 22 Lutego 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Niedzielna "Kawa czy herbata?" bez Iwony Schymalli
Iwona Schymalla nie prowadzi już razem z Pawłem Pochwałą niedzielnych wydań nadawanej w TVP 1 “Kawy czy herbaty?”. Zastąpiła ją Beata Chmielowska-Olech.
więcej
|
|
660 tys. widzów ogląda "Między kuchnią a salonem"
Średnia oglądalność popołudniowego magazynu “Między kuchnią a salonem” po czterech i pół miesiącu emisji wynosi 659 tys. osób. TVN w czasie nadawania programu zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Cennik Polsatu 15 proc. w górę, najdroższy ,,Mega Hit"
W marcowym cenniku Polsatu reklamy są średnio o 15 proc. droższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmowych „Mega Hitach” i serialach.
więcej
|
|
KRRiT nie sprawdza głośności reklam, bo nie ma pieniędzy
RPO chce, by KRRiT sprawdziła czy nadawcy stosują się do przepisów zakazujących emitowania reklam głośniejszych niż pozostałe programy. Krajowa Rada nie może jednak tego stwierdzić - z braku pieniędzy jak dotąd nie uruchomiono monitoringu głośności reklam.
więcej
|
|
TVN Turbo o quadach i wędkarstwie
Wiosna TVN Turbo wprowadzi do swojej ramówki program poświęcony quadom oraz wędkarstwie. Stacja planuje też nową serię programu „Rekrut”.
więcej
|
|
Duży wzrost Polsatu - tracą TVP1, TVP Info i TVN 24
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVN, Polsat i TVP2. W grupie 16-49 liderem Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Ekstraklasa w Canal+ wiosną z Extreme Slow Motion Sprintcam
Wiosną na antenie Canal+ Sport i Canal+ Sport HD kibice zobaczą transmisje z trzech najważniejszych meczów każdej kolejki Ekstraklasy. Do końca maja stacja nada 120 meczów, z czego blisko 50 na żywo w technologii High Definition.
więcej
|
|
UPC dołącza Sundance Channel w wersji SD
Do oferty sieci kablowej UPC Polska dołączył amerykański kanał filmowy Sundance Channel w wersji SD. Stacja pojawiła się w cyfrowym pakiecie Max HD na pozycji 493.
więcej
|
|
Robert Kudelski, Magda Różczka i Dominika Figurska w MiniMini
MiniMini rozpocznie emisję drugiej serii programu „Czytanki Rybki MiniMini”. W programie znani aktorzy m.in. Robert Kudelski, Magdalena Różczka i Dominika Figurska czytają opowiadania dla dzieci.
więcej
|
|
Orange sport info modyfikuje ramówkę
Wraz z rozpoczęciem rundy rewanżowej Ekstraklasy zmienia się ramówka Orange sport info. Od poniedziałku do piątku stacja wprowadzi dwugodzinne pasmo piłkarskie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cennik Polsatu 15 proc. w górę, najdroższy ,,Mega Hit"
W marcowym cenniku Polsatu reklamy są średnio o 15 proc. droższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmowych „Mega Hitach” i serialach.
więcej
|
|
KRRiT nie sprawdza głośności reklam, bo nie ma pieniędzy
RPO chce, by KRRiT sprawdziła czy nadawcy stosują się do przepisów zakazujących emitowania reklam głośniejszych niż pozostałe programy. Krajowa Rada nie może jednak tego stwierdzić - z braku pieniędzy jak dotąd nie uruchomiono monitoringu głośności reklam.
więcej
|
|
Chrysler z Eminemem - najpopularniejsza na YouTube reklama z Super Bowl (wideo)
YouTube ogłosił, że najpopularniejszą wśród użytkowników serwisu reklamą wyemitowaną podczas niedawnego finału ligi footballu amerykańskiego NFL, był dwuminutowy spot firmy Chrysler z udziałem Eminema.
więcej
|
|
Tomasz Englert za Janusza Malinowskiego na czele Ströer Polska
Tomasz Englert został prezesem zarządu Ströer Polska. Zastąpił na tym stanowisku Janusza Malinowskiego, który pozostanie w firmie jako wiceprezes rady nadzorczej.
więcej
|
|
Darmowe tankowanie w promocji Link4 (wideo)
Link4 rozpoczyna promocję, w której można wygrać karty paliwowe. Akcję –realizowaną przez agencję Linea Recta Polska – wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Gruppa66 Ogilvy, Redworks i Starcom.
więcej
|
|
Prawo ironii losu w kampanii PZU Życie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Planu na życie w PZU Życie. Akcję – opartą na motywie praw ironii losu – przygotowały firmy Leo Burnett, K2, Starlink i ACR.
więcej
|
|
Jeep na 70-lecie: Kiedy samochód staje się legendą? (wideo)
Pod hasłem „Kiedy samochód staje się legendą?” trwa wizerunkowa kampania reklamowa Jeep Icon. Akcję na zlecenie Fiata Auto Poland przygotowały firmy Leo Burnett i Maxus.
więcej
|
|
IDMnet z serwisami Infornext i pakietem Prawo
Serwisy firmy Infornext rozpoczęły współpracę z siecią reklamową IDMnet. W związku z tym wyodrębniono w niej pakiet Prawo.
więcej
|
|
Microsoft reklamuje usługi ,,w chmurze"
Ruszyła kampania reklamowa usług cloud computingowych Microsoftu opartych na systemie Windows Azure. Akcję – obejmującą serwisy mobilne – przygotowały firmy Wunderman, Mobiserve i Universal McCann.
więcej
|
|
,,Bądź Originals" w promocji adidas Originals
Pod hasłem „Bądź Originals” rusza promocja butów adidas Originals. Akcję – w której można wygrać bilety na koncert One Republic – producent przygotował wspólnie z firmami Sizeer i ARBOvision.
więcej
|
|
Marek Kulawiak business development directorem OMG Poland
Marek Kulawiak objął stanowisko business development directora w Online Media Group Poland. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Bluestreak i eCircle oraz serwisie Empik.com.
więcej
|
|
Carlsberg: przetarg na globalny budżet reklamy cyfrowej
Firma Carlsberg prowadzi przetarg na swój globalny budżet reklamy cyfrowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Regionalna" liderem tygodników lokalnych w 2010 roku
Większość najpopularniejszych tygodników lokalnych zanotowało w 2010 roku spadki sprzedaży ogółem względem 2009 roku. Liderem zestawienia została gazeta “Regionalna”, która zanotowała jednocześnie największy wzrost w rankingu.
więcej
|
|
,,Uważam Rze" także w internecie
Ruszył serwis internetowy tygodnika „Uważam Rze”. Stronę na zlecenie wydawnictwa Presspublica przygotowała agencja interaktywna justCreate.
więcej
|
|
Hans Kloss w kolekcji "Tele Tygodnia"
Wydawnictwo Bauer przygotowało kolekcję płyt DVD z kultowym polskim serialem “Stawka większa niż życie”. Będą się ona ukazywać pod marką “Tele Tygodnia”.
więcej
|
|
"W siodle" - nowy magazyn dla dziewczynek
“W siodle” to nowy dwumiesięcznik dla dziewczynek, który wprowadzi na rynek wydawnictwo Media Service Zawada. Tytuł, którego głównym tematem będą konie, zadebiutuje na rynku w środę 23 lutego br.
więcej
|
|
Zarząd ZKDP decydował ws. kwalifikacji e-wydań
Zarząd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy zdecydował w uchwale, że e-wydania sprzedane w 2010 i 2011 roku, w wyniku przetargów nieograniczonych przeprowadzonych na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, mogą być kwalifikowane do prenumeraty hurtowej e-wydań.
więcej
|
|
"Hurt & Detal, magazyn kupców polskich" z nową makietą i działami
Od styczniowego numeru branżowy miesięcznik „Hurt & Detal, magazyn kupców polskich” (Fischer Trading Group) zyskał odświeżony layout, nowe działy i większą objętość.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Allegro uruchomiło serwis zakupów grupowych Citeam.pl
Ruszył Citeam.pl – social shoppingowy serwis zakupów grupowych należący do Grupy Allegro. Witryna oferuje grupowe zniżki na usługi w sześciu miastach.
więcej
|
|
Chrysler z Eminemem - najpopularniejsza na YouTube reklama z Super Bowl (wideo)
YouTube ogłosił, że najpopularniejszą wśród użytkowników serwisu reklamą wyemitowaną podczas niedawnego finału ligi footballu amerykańskiego NFL, był dwuminutowy spot firmy Chrysler z udziałem Eminema.
więcej
|
|
52,4 proc. Polaków w internecie. Facebook w górę, traci Nasza Klasa
W 2010 roku z internetu korzystało średnio 52,4 proc. Polaków – wynika z badania NetTrack. Na popularności zyskał Facebook, a straciła – NK.pl.
więcej
|
|
Lady Gaga królową iTunes (wideo)
"Born This Way" - singiel z najnowszej płyty Lady Gagi o tym samym tytule - zdobył status najszybciej sprzedającej się piosenki w historii sklepu iTunes.
więcej
|
|
Google Docs z 12 nowymi formatami plików
Google wprowadziło do przeglądarki Google Docs możliwość wyświetlania plików w 12 nowych formatach.
więcej
|
|
,,Uważam Rze" także w internecie
Ruszył serwis internetowy tygodnika „Uważam Rze”. Stronę na zlecenie wydawnictwa Presspublica przygotowała agencja interaktywna justCreate.
więcej
|
|
Marta Kaczyńska ruszyła z pisaniem bloga
Marta Kaczyńska, córka prezydenta Lecha Kaczyńskiego, rozpoczęła w poniedziałek pisanie bloga. Zadeklarowała w nim, że nigdy nie miała zamiaru startować w najbliższych wyborach parlamentarnych.
więcej
|
|
"Podkradanie Wi-Fi" sąsiada na porządku dziennym
Szacuje się, że na świecie jest około 750 tys. hotspotów, z których codziennie korzystają miliony ludzi. Potrzeba dostępu do informacji i sieci jest obecnie tak ogromna, że coraz więcej użytkowników stara się podłączyć do pierwszej napotkanej i najlepiej niezabezpieczonej sieci Wi-Fi – bardzo często do sieci sąsiada.
więcej
|
|
Mateusz Sokalszczuk i Dariusz Olczak w Digital One
Mateusz Sokalszczuk i Dariusz Olczak rozpoczęli pracę w agencji interaktywnej Digital One. Sokalszczuk objął stanowisko junior flash developera, a Olczak – junior web developera.
więcej
|
|
Think Kong dla EasySoftware
Agencja Think Kong rozpoczyna prace dla firmy EasySoftware. Współpraca dotyczy promocji EasyProject – systemu do zdalnego zarządzania projektami marketingowymi.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|