|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 18 Lutego 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
W 2010 roku 7,34 mld zł na reklamę - wzrost o 4,5 proc.
W ub.r. wydatki na reklamę w Polsce wyniosły 7,338 mld zł, czyli o 7 proc. więcej niż rok wcześniej – szacuje Starlink. Najbardziej urosła reklama internetowa, a zmniejszyła się wartość reklamy prasowej i outdoorowej.
więcej
|
|
Prawo ironii losu reklamuje PZU (wideo)
W najważniejszych mediach ruszyła nowa kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU. Akcję – pokazującą drogowe prawo ironii losu – przygotowały firmy Leo Burnett, Starlink, K2 i ACR.
więcej
|
|
Znany bloger będzie testował samochody w nowym projekcie BMW
Rusza wspólny projekt autora blogomotive.pl i BMW Group Polska. Bloger będzie testował samochody i uczestniczył w imprezach tej firmy.
więcej
|
|
,,Bezcenne chwile" - Lufthansa reklamuje loty w Europie
W radiu, prasie i internecie rusza kolejna kampania reklamowa Lufthansy. Akcję pod hasłem „Bezcenne chwile – produkt Lufthansy” przygotowały firmy McCann Erickson i Mindshare Polska.
więcej
|
|
MediaCom Beyond Advertising wkrótce w Polsce
Należąca do MediaCom firma MediaCom Beyond Advertising (MBA) wchodzi na kolejne rynki w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
więcej
|
|
Nowe ,,Pomysły na... Chrupiące kąski" wsparte kampanią
Do sprzedaży trafiły trzy nowe wersje „Pomysłu na… Chrupiące kąski” marki Winiary. Towarzyszy temu kampania reklamowa, którą przygotowały firmy Legend Group, MEC, Point4Art i FireFly.
więcej
|
|
,,Gary gra" w kampanii BP Gas
Ruszył projekt „Gary gra”, który BP Gas prowadzi wspólnie z Fundacją Miejsc i Ludzi Aktywnych MILA oraz Uniwersytetem Dzieci. Akcję wspiera kampania reklamowa realizowana przez firmy Semahead i PRO Media House.
więcej
|
|
Bosch uruchomił akcję testowania odkurzaczy
Bosch zachęca Polaków do przetestowania swoich nowych modeli odkurzaczy. Akcję promuje kampania w prasie i internecie.
więcej
|
|
Polski Lek reklamuje Plusssz Zizzz
W radiu i sklepach rusza kampania reklamowa witamin dla dzieci Plusssz Zizzz z portfolio Polskiego Leku. Akcję przygotowały firmy ZenithOptimedia Group i Kuźnia PR.
więcej
|
|
Jacek Praszałek i Katarzyna Podyma w Wizard
Jacek Praszałek i Katarzyna Podyma rozpoczęli pracę w agencji reklamowej Wizard. Praszałek objął stanowisko partnera, a Podyma – client service directora.
więcej
|
|
McCann dla HTC
Firma HTC zatrudniła McCann London jako agencję wiodącą do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rośnie nakład tygodnika "Uważam Rze"
Z wydania na wydanie Presspublica podnosi nakład nowego tygodnika opinii “Uważam Rze. Inaczej Pisane”. Nie ujawnia jednak, w jakiej liczbie egzemplarzy sprzedał się pierwszy numer.
więcej
|
|
Paweł Fąfara naczelnym "Echa Miasta"
Paweł Fąfara od lutego br. został redaktorem naczelnym bezpłatnego dziennika “Echo Miasta” (Polskapresse). Dotychczasowi naczelni poszczególnych wydań "Echa Miasta" zajmują teraz stanowiska jego zastępców.
więcej
|
|
Grzegorz Makowski za Grzegorza Wilczka w Wydawnictwie ,,Przekrój"
Grzegorz Wilczek odchodzi z biura reklamy Wydawnictwa „Przekrój”, w którym zajmował stanowisko dyrektora. Jego obowiązki przejmuje Grzegorz Makowski.
więcej
|
|
Edipresse: Małgorzata Perzanowska szefem sprzedaży korporacyjnej
Małgorzata Perzanowska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży korporacyjnej w Biurze Reklamy Edipresse Polska. Jej zastępcą został Wojciech Szypulski.
więcej
|
|
,,Piłka Nożna Plus" dołącza "Juniora" i drożeje
Miesięcznik “Piłka Nożna Plus” (Profus Management) od marcowego numeru ukazywać się będzie co miesiąc wraz z dodatkiem “Piłka Nożna Plus Junior” skierowanym do dzieci i młodzieży. W związku z tym wzrośnie cena magazynu.
więcej
|
|
Rosja: incydent z polskimi dziennikarzami wyczerpany. "Nasz Dziennik" prostestuje
Rzecznik MSZ Rosji Aleksandr Łukaszewicz oświadczył w czwartek, że strona rosyjska uważa niedawny incydent z zatrzymaniem w Moskwie dwóch dziennikarzy polskiego "Naszego Dziennika" za wyczerpany. Przeciwnego zdania jest redakcja dziennika.
więcej
|
|
"Trylogia Bourne'a" z "Gazetą Wyborczą"
"Trylogia Bourne’a", trzy filmy akcji, będzie można kupić od poniedziałku do środy z "Gazetą Wyborczą" (Agora).
więcej
|
|
Apel rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej do Sikorskiego ws. "Naszego Dziennika"
Pełnomocnicy części rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej apelują do szefa MSZ Radosława Sikorskiego o zdecydowane stanowisko służb dyplomatycznych w sprawie zatrzymania dziennikarzy "Naszego Dziennika", do którego doszło na początku lutego w Moskwie.
więcej
|
|
Nowa odsłona magazynu ,,W podróży" od kwietniach w pociągach
W kwietniu na pokłady pociągów spółki PKP InterCity powróci po kilkumiesięcznej przerwie bezpłatny magazyn „W podróży”. Funkcję szefa tytułu objęła podróżniczka Elżbieta Dzikowska.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|