|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 17 Lutego 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Spot przy ,,X-Factor" i ,,You Can Dance" za 72 tys. zł
W marcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 8 proc. droższe niż rok temu. Najwięcej – ponad 72 tys. zł – trzeba zapłacić za reklamę przy „X-Factor” i „You Can Dance”.
więcej
|
|
Deloitte: w Polsce internet nie zagrozi telewizji
W najbliższych latach internet nie zagrozi telewizji na polskim rynku reklamowym – prognozuje Deloitte. Firma zauważa, że rozwój sieci odbywa się głównie kosztem prasy, a nie telewizji.
więcej
|
|
Jak powstawał wiosenny spot TVN? (making of)
Telewizja TVN wiosenną ramówkę promuje spotem, w którym pokazano tzw. kinetyczne domino. Zaprojektowali i zbudowali je studenci z kół naukowych Politechniki Warszawskiej. Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.
więcej
|
|
Nursea Trawienie nie działa tak szybko - reklama do zmiany
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot radiowy preparatu Nursea Trawienie podkreślający jego bardzo szybkie działanie wprowadza odbiorców w błąd. Przychyliła się w ten sposób do skargi na tę reklamę.
więcej
|
|
,,Przeżyj piłkarską przygodę życia!" w promocji Heinekena (wideo)
Rusza kolejna promocja Heinekena związana z piłkarską Ligą Mistrzów. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową na zlecenie Grupy Żywiec przygotowały firmy Grey Group, K2 Internet i OMD Macroscope.
więcej
|
|
Walk The Line BTL-owo dla Grupy TP
Agencja Walk The Line wygrała przetarg na obsługę Grupy TP w zakresie BTL. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
więcej
|
|
Jan Mosiejczuk dyrektorem strategicznym San Markos
Jan Mosiejczuk objął stanowisko strategy operations directora w agencji reklamowej San Markos. Wcześniej pracował m.in. w agencjach VA Strategic Communications, Saatchi & Saatchi i Young & Rubicam.
więcej
|
|
Eurosport sponsorem Polskiego Związku Biathlonu
Eurosport Polska i Polski Związek Biathlonu podpisały umowę sponsorską, na mocy której polski oddział telewizji sportowej został partnerem związku.
więcej
|
|
Angelika Przeździęk z Glossy Media do IDMnet
Angelika Przeździęk objęła stanowisko dyrektora ds. współpracy z wydawcami w sieci IDMnet. Poprzednio pracowała w Glossy Media.
więcej
|
|
Jakub Maj dyrektorem ds. sprzedaży w zanox
Jakub Maj, założyciel agencji e-Next.pl, obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora regionalnego ds. sprzedaży w Europie Centralnej i Wschodniej w firmie zanox, zajmującej się reklamą opartą na modelu "płać za efekt".
więcej
|
|
,,Żyj swobodniej!" w kampanii Big Star
Pod hasłem „Żyj swobodniej!” trwa kampania reklamowa kolekcji Big Star na wiosnę i lato. Akcję przygotował butik kreatywny Papert.
więcej
|
|
Agnieszka Harkot: z PRO Media House do Hand Made
Agnieszka Harkot rozpoczęła pracę jako new business manager w agencji reklamowej Hand Made. Poprzednio pracowała w domu mediowym PRO Media House.
więcej
|
|
Abbey House: zainwestuj z nami w przyszłość historii (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa domu aukcyjnego Abbey House. Akcja przebiega pod hasłem „Zainwestuj z nami w przyszłość historii”.
więcej
|
|
"Top Gear" i "Geniusze" promowane w kampanii BBC Knowledge
BBC Worldwide Channels rozpoczęło kampanię promocyjną, która ma na celu budowanie świadomości marki BBC Knowledge. Akcja wspiera czołowe pozycje stacji – magazyn “Top Gear” i cykl “Geniusze”.
więcej
|
|
DHL sponsorem Manchesteru United
Firma DHL została sponsorem i oficjalnym partnerem logistycznym klubu Manchester United.
więcej
|
|
,,Metro" reklamuje się ,,z widokiem na młodych"
Pod hasłem „Z widokiem na młodych” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa dziennika „Metro”. Akcja jest prowadzona w mediach Agory.
więcej
|
|
Money Makers: My inwestujemy, Ty zarabiasz
W internecie trwa pierwsza kampania reklamowa firmy Money Makers. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy ACR.
więcej
|
|
WPP łączy cyfrowe agencje w Possible Worldwide
Holding reklamowy WPP połączył swoje cyfrowe agencje Schematic, Bridge Worldwide, Blue i Quasar w nową interaktywną agencją Possible Worldwide.
więcej
|
|
Internet |
|
|
One Pass - nowy system płatności od Google (wideo)
Google ogłosiło uruchomienie Google One Pass - nowej usługi, która pozwala wydawcom online sprzedawać subskrypcje, artykuły i inne treści.
więcej
|
|
TP przenosi Populację na Facebooka
Grupa TP zamyka swój serwis społecznościowy Populacja.pl. Jego użytkowników zachęca do obserwowania fanpage’u Orange Polska na Facebooku.
więcej
|
|
Facebook zapowiada kolejne telefony zintegrowane z portalem
Facebook ogłosił, że po zaprezentowanych ostatnio telefonach firm INQ Mobile i HTC, jeszcze w tym roku pojawi się wiele kolejnych urządzeń zintegrowanych z tym portalem.
więcej
|
|
Kot Simon knuje na Facebooku (case study)
Przestawiamy opis Facebookowej kampanii kota Simona. Akcję przeprowadziła agencja Pitted Cherries na zlecenie Wydawnictwa W.A.B., które wydaje w Polsce książki i kalendarze z przygodami tego bohatera.
więcej
|
|
Jak powstawał wiosenny spot TVN? (making of)
Telewizja TVN wiosenną ramówkę promuje spotem, w którym pokazano tzw. kinetyczne domino. Zaprojektowali i zbudowali je studenci z kół naukowych Politechniki Warszawskiej. Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.
więcej
|
|
,,Hotel 52" i ,,Szpilki na Giewoncie" premierowo w internecie
W telewizji internetowej Ipla obejrzeć będzie można odcinki najnowszych serii “Hotelu 52” i “Szpilek na Giewoncie” przed ich premierą w Polsacie.
więcej
|
|
Eniro dla lokalnych społeczności
Eniro, właściciel wyszukiwarki teleadresowej pf.pl, uruchomił kilka lokalnych serwisów.
więcej
|
|
kochamdbam.pl - serwis poradnikowy Vibovitu od MRM Worlwide
Ruszył kochamdbam.pl – poradnikowo-rozrywkowy serwis promujący markę Vibovit. Stronę na zlecenie Teva Pharmaceuticals przygotowała agencja MRM Worldwide.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Jak powstawał wiosenny spot TVN? (making of)
Telewizja TVN wiosenną ramówkę promuje spotem, w którym pokazano tzw. kinetyczne domino. Zaprojektowali i zbudowali je studenci z kół naukowych Politechniki Warszawskiej. Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.
więcej
|
|
Tylko 44 proc. Polaków raz w roku czyta książkę
Przynajmniej jednokrotny kontakt z książką w ciągu ostatniego roku zadeklarowało 44 proc. badanych Polaków, czyli o 6 proc. więcej niż w 2008 roku. "Może to być efekt rozszerzenia w badaniu kategorii książek o albumy i poradniki" - studzi radość Tomasz Makowski z Biblioteki Narodowej.
więcej
|
|
Sympatycy PO najbardziej zadowoleni z sytuacji w Polsce, najmniej PiS
Najbardziej zadowoleni z sytuacji w kraju i własnej są sympatycy PO, w dalszej kolejności - zwolennicy SLD i PSL. Najbardziej niezadowolony jest elektorat PiS - wynika z sondażu CBOS przeprowadzonego jesienią minionego roku. Wyniki tego badania przekazano w środę.
więcej
|
|
70 proc. Polaków uważa, że sprawy w kraju idą w złym kierunku
Większość Polaków (70 proc.) uważa, że sprawy w kraju zmierzają w złym kierunku. Przeciwnego zdania jest 22 proc. badanych, a osiem proc. nie potrafiło wyrazić opinii na ten temat - wynika z najnowszego sondażu TNS OBOP.
więcej
|
|
PBS DGA: Polacy nie rozumieją ograniczenia składki do OFE
Dwie trzecie Polaków uważa, że rząd nie wyjaśnił wystarczająco, dlaczego ma zamiar ograniczyć składkę do OFE - wynika z badania PBS DGA, przesłanego w środę.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|