|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 16 Lutego 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TV Puls stawia na lifestyle, Ewelina Kopic nową twarzą stacji
TV Puls do wiosennej ramówki wprowadzi trzy nowe programy o charakterze lifestylowym – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Wśród nich znajdzie się m.in. magazyn o show biznesie, który poprowadzi znana z Polsat News Ewelina Kopic.
więcej
|
|
TVP obniża ceny reklam o 20 proc., najdroższe ,,Ranczo"
W marcowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej spoty są tańsze średnio o 20 proc. niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przed nowymi odcinkami „Rancza”.
więcej
|
|
"Info Dziennik - Gość" przegrywa ze "Szkłem kontaktowym"
Rozmowy w ramach “Info Dziennika”, które prowadzą m.in. Rafał Ziemkiewicz i Jacek Żakowski, ogląda w TVP Info średnio 431 tys. widzów. To mniej niż emitowane w tym czasie “Szkło kontaktowe”.
więcej
|
|
Polsat News zdjął wieczorny magazyn informacyjny
Z anteny kanału Polsat News od poniedziałku 14 lutego br. zniknął nadawany w dni powszednie o 22.00 magazyn informacyjny “Co do minuty”. Zamiast niego emitowany jest zwykły serwis informacyjny.
więcej
|
|
Nowości w ramówce TVP Info
TVP Info startuje z nową ramówkę. Kanał nie zmieni układu pasm, pojawią się jednak nowości. Wśród nich „Wielkie odliczanie”, program poświęcony polskiej prezydencji w Unii Europejskiej.
więcej
|
|
,,Czas na zmianę" - N reklamuje nową promocję (wideo)
W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa platformy N. Akcję pod hasłem „Czas na zmianę” przygotowały firmy Animade, Next i Starcom.
więcej
|
|
Telewizja śniadaniowa wraca do TVS
Od marca kanał TVS ponownie emitować będzie poranny magazyn “Okno na południe”. Poza tym na antenie pojawią się dwa nowe magazyny zagraniczne.
więcej
|
|
Gwiazdy w kampanii wiosennej ramówki Telewizji Polskiej
Telewizja Polska rozpoczyna kampanię swojej wiosennej ramówki. W akcji są promowane nowe polskie seriale („1920. Wojna i miłość”, „Chichot losu”, „Rodzinka.pl” i „Instynkt”) oraz show „Bitwa na głosy”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
TVP obniża ceny reklam o 20 proc., najdroższe ,,Ranczo"
W marcowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej spoty są tańsze średnio o 20 proc. niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przed nowymi odcinkami „Rancza”.
więcej
|
|
Outdoor: Agora największym reklamodawcą, ale z mniejszymi wydatkami
W ub.r. najwięcej na reklamę outdoorową przeznaczyła w Polsce Agora. Jednak firma, podobnie jak inni czołowi marketerzy w tym segmencie, zmniejszyła swój budżet reklamowy w porównaniu z 2009 rokiem.
więcej
|
|
Bank Millennium reklamuje Dobre Konto. Chce zdobyć 200 tys. nowych klientów
18 lutego rusza kampania reklamowa Dobrego Konta w Banku Millennium. Akcję – obejmującą telewizję, radio, prasę i internet – przygotowały firmy Mather Communications i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Prezenterka ,,You Can Dance" reklamuje centrum handlowe
Od początku lutego trwa wizerunkowa kampania reklamowa gdańskiego centrum handlowego Osowa. Twarzą akcji jest Patrycja Kazadi, nowa prowadząca „You Can Dance”.
więcej
|
|
Orange reklamuje hiperOdnowę (wideo)
W Orange rusza promocja hiperOdnowa obejmująca zwroty środków na konto między kolejnymi doładowaniami. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Leo Burnett i MEC.
więcej
|
|
Pakiet reklamowy ,,Trójka Premium" na nowych zasadach
Agencja Reklamy Polskiego Radia kończy promocję pakietu „Trójka Premium”. Od 28 lutego przy jego sprzedaży będą obowiązywać nowe zasady.
więcej
|
|
Rafał Ciszewski w globalnym komitecie Starcom MediaVest
Rafał Ciszewski został członkiem global product committee (GPC) grupy Starcom MediaVest. Na co dzień pracuje jako wiceprezes ds. rozwoju domu mediowego Starcom.
więcej
|
|
Bagatelka: łasuchom uchodzi na sucho (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa Bagatelki z portfolio firmy Kopernik. Akcję pod hasłem „Łasuchom uchodzi na sucho” przygotowały firmy What, Arena Media, Platige Image, Ztudio i Film Republic.
więcej
|
|
Dialog reklamuje nowe usługi biznesowe
Dialog rozpoczyna kampanię reklamową swojej oferty biznesowej, w której pojawiły się trzy nowe usługi. Akcję pod hasłem „Tajemnice sukcesu” dla operatora przygotowały firmy Czart, MPG i Media Contacts.
więcej
|
|
,,2 pizze za 22 zł" w promocji Telepizzy
W Telepizzy rusza promocja „2 pizze za 22 zł”. Wspiera ją kampania reklamowa, którą firma przygotowała wspólnie z domem mediowym PanMedia Western.
więcej
|
|
,,Nasze drzwi, Twoje sekrety." w bondowskiej kampanii Interdoor
Pod hasłem „Nasze drzwi, Twoje sekrety.” ruszyła kampania reklamowa drzwi Interdoor. Akcję na zlecenie firmy Interdrex przygotowały agencje Papert i Arbointeractive.
więcej
|
|
Magdalena Karas: z CeWe Color do Art360
Magdalena Karas objęła stanowisko account directora w agencji Art360. Wcześniej pracowała w firmie CeWe Color i agencji OS3 multimedia.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook: nowe zdjęcia i wiadomości dla wszystkich
Facebook wprowadza na profilach wszystkich swoich użytkowników zapowiedziane jeszcze w zeszłym roku nowości związane ze zdjęciami i wiadomościami.
więcej
|
|
Apple wprowadza subskrypcje do App Store
Apple udostępniło nową usługę subskrypcyjną wszystkim wydawcom aplikacji opartych na treściach, takich jak magazyny, gazety, wideo i muzyka.
więcej
|
|
Twitter uruchamia centrum tłumaczeń. Będą kolejne wersje językowe
Twitter uruchomił nowe narzędzie o nazwie Twitter Translation Center, dzięki któremu w szybszym tempie mają pojawiać się kolejne wersje językowe serwisu.
więcej
|
|
UPC pobiło rekord prędkości internetu: 1,37 Gbit/s
Cablecom, szwajcarska spółka UPC, 14 lutego przeprowadził próbę bicia rekordu prędkości internetu, osiągając prędkość na poziomie 1,37 Gbit na sekundę w tradycyjnej, koncentrycznej sieci kablowej.
więcej
|
|
Onet.pl na tropie w serwisie kryminalno-sensacyjnym
Onet.pl uruchomił serwis o tematyce kryminalnej i sensacyjnej. Strona działa pod adresem natropie.onet.pl.
więcej
|
|
HTC: społecznościowe telefony z przyciskiem Facebooka (wideo)
Firma HTC zaprezentowała na targach Mobile World Congress (MWC) w Barcelonie telefony HTC ChaCha i HTC Salsa. Urządzenia zostały zaprojektowane z myślą o obsłudze serwisów społecznościowych i łączą możliwości portalu Facebook z interfejsem HTC Sense.
więcej
|
|
Empik walczy o Merlin.pl, odwoła się od decyzji UOKiK
NFI Empik Media & Fashion (NFI EM&F) odwoła się od decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zakazującej przejęcia Merlina w ustawowym terminie, czyli najpóźniej 18 lutego, poinformował prezes spółki Maciej Szymański.
więcej
|
|
Facebook nie zmieni swojej polityki 'prawdziwej tożsamości'
Facebook, który odegrał ważną rolę podczas rewolucji w Tunezji i Egipcie, nie chce opowiadać się po żadnej ze stron, z obawy przed wprowadzeniem przez władze w regionie zakazu używania tego portalu społecznościowego – podał "New York Times".
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|