|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 11 Lutego 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP 1 wiosną postawi na seriale
Seriale “Chichot losu” i “1920. Wojna i miłość”, cykl dokumentalny o przeszczepach oraz publicystyczny show “Mam inne zdanie” – to nowości wiosennej ramówki TVP 1. Na antenę stacji wróci też Teatr Telewizji.
więcej
|
|
CBOS: ponad 85 proc. Polaków nie lubi reklam
Zdecydowana większość Polaków (86 proc.) nie lubi reklam,tylko co ósmy ma do nich pozytywny stosunek. Jednak blisko co trzeci ankietowany przyznaje, że wybierając spośród podobnych produktów kupuje ten, który zna z reklamy.
więcej
|
|
"Wiadomości" wzmacniają zespół
Oprócz odświeżenia studia i nowej oprawy graficznej, kierownictwo “Wiadomości” TVP 1 chce wzmocnić także zespół reporterów programu. Rozmawia m.in. z dziennikarzami z konkurencyjnych stacji.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
CBOS: ponad 85 proc. Polaków nie lubi reklam
Zdecydowana większość Polaków (86 proc.) nie lubi reklam,tylko co ósmy ma do nich pozytywny stosunek. Jednak blisko co trzeci ankietowany przyznaje, że wybierając spośród podobnych produktów kupuje ten, który zna z reklamy.
więcej
|
|
Orange: Play naśladuje nasze reklamy. Play: Komuś puszczają nerwy (wideo)
Ostatnie reklamy Play to podróbki spotów Orange – napisał na blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP. Komuś puszczają nerwy – ripostuje Marcin Gruszka, rzecznik P4.
więcej
|
|
SMS-y w loterii Ery ,,Czy stałeś się dzisiaj Milionerem?" wprowadzały w błąd
Komisja Etyki Reklamy uznała, że loteria „Czy stałeś się dzisiaj Milionerem?” naruszyła kodeks branżowy. W ramach akcji użytkownicy Ery i Heyah, którzy wysłali na początku darmowy SMS, otrzymywali kolejne, za które musieli płacić.
więcej
|
|
Bociany, szachiści i Ali Baba reklamują Red Bull (wideo)
W telewizji, kinach i internecie pojawiły się nowe reklamy napoju Red Bull. Kampanię przygotowały firmy Bimers i MPG.
więcej
|
|
Kot Futurus i wróży grupowe w kampanii Allegro.pl (wideo)
Rusza druga odsłona walentynkowej kampanii reklamowej Allegro.pl. Akcję przygotował dział marketingu Grupy Allegro wspólnie z firmami F25 i Starcom.
więcej
|
|
Polska reklama urosła o 16 proc., Unilever wydał najwięcej
W Polsce na reklamę w mediach tradycyjnych wydano w ub.r. niecałe 16 proc. więcej niż rok wcześniej. Największym reklamodawcą był Unilever Polska, który zwiększył swój budżet reklamowy o 24 proc.
więcej
|
|
Anna Lubowska awansuje w europejskich strukturach MEC
Anna Lubowska w połowie br. przejmie kierownictwo MEC w Europie Środkowej i Wschodniej, Rosji oraz byłych republikach radzieckich. Do tej pory zarządzała firmą tylko w tym pierwszym regionie.
więcej
|
|
Sphinx promuje ,,Wieczory we dwoje" i ,,Powalentynkowy zawrót głowy"
W restauracjach Sphinx ruszają promocje „Wieczory we dwoje” i – na razie teaserowo – „Powalentynkowy zawrót głowy”. Obu akcjom towarzyszą działania reklamowe.
więcej
|
|
Katarína Králová Ševčíková na czele marketingu Marks & Spencer
Katarína Králová Ševčíková objęła stanowisko dyrektora marketingu w Marks & Spencer. Pracę w firmie rozpoczęło jeszcze trzech innych managerów.
więcej
|
|
Rihanna, Henry i Von Teese w reklamie Renault Clio (wideo)
Renault ponownie wykorzystuje slogan "Va Va Voom" w reklamach modelu Clio.
więcej
|
|
FC Barcelona: Qatar Foundation z przodu, UNICEF na plecach piłkarzy
Od lipca logo UNICEF pojawi się nie z przodu, a z tyłu koszulek piłkarzy FC Barcelony, ustępując miejsca znaczkowi Qatar Foundation - poinformował wiceprezes klubu z Katalonii Javier Faus.
więcej
|
|
Jennifer Lopez globalną ambasadorką Gillette
Jennifer Lopez została globalną ambasadorką marki Gillette Venus.
więcej
|
|
Elżbieta Goczyńska i Katarzyna Tałałaj w Omnicom Media Group
Elżbieta Goczyńska i Katarzyna Tałałaj dołączyły do zespołu SEM/SEO w domu mediowym Omnicom Media Group. Goczyńska objęła stanowisko SEM senior accounta, a Tałałaj – junior media assistanta.
więcej
|
|
Gorący Kubek reklamowany w kurortach narciarskich
W miejscowościach narciarskich trwa kampania reklamowa Gorącego Kubka. Akcję na zlecenie Unilever Polska realizują firmy Media Direction OMD i Headz Marketing Partner.
więcej
|
|
"Art & Business" promuje się w kanałach Grupy TVN (wideo)
Miesięcznik o sztuce i biznesie “Art & Business” (Abbey House) rozpoczął pierwszą w historii pisma kampanię reklamową realizowaną pod hasłem “Art & Business dla mądrych ludzi”. Działania obejmują kanały Grupy TVN.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|