|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 9 Lutego 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
,,Doskonałość to proces" w kampanii Mercedes-Benz (wideo)
W prasie, internecie i sieciach dealerskich trwa wizerunkowa kampania reklamowa Mercedes-Benz. Akcję pod hasłem „Doskonałość to proces” przygotowały firmy Swiift i MEC.
więcej
|
|
Play reklamuje taryfy All Inclusive (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa taryf All Inclusive w sieci Play. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Krzysztof Hołowczyc w relaunchowej kampanii zegarków Atlantic
Pod hasłem „Istota elegancji” trwa kampania reklamowa zegarków Atlantic wspierająca relaunch tej marki. Twarzą akcji – przygotowanej przez firmy Media Inn i Kuźnia PR – jest Krzysztof Hołowczyc.
więcej
|
|
,,Kont Rewolucja" - Alior Bank promuje się social shoppingowo (wideo)
Rusza „Kont Rewolucja” – internetowa promocja Alior Banku oparta na mechanizmie zakupów grupowych. Akcję wspierają działania reklamowe w internecie i telewizji.
więcej
|
|
,,Znak, który wyróżnia" reklamuje nową kartę w MultiBanku
Rusza kampania reklamowa karty kredytowej MasterCard World Signia wprowadzonej właśnie do oferty MultiBanku. Akcję przygotował dział marketingu banku wspólnie z domem mediowym MPG.
więcej
|
|
,,Łacińska" kampania reklamuje plan depozytowy w Toyota Banku (wideo)
W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa Planu depozytowego +19 w Toyota Banku. Akcję przygotowały agencja reklamowa Legend Group i dom mediowy ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Clear Channel Outdoor zarobił w 2010 r. 2,8 mld dolarów
Globalne przychody koncernu reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor wyniosły w 2010 roku 2,8 mld dolarów. To o 100 mln dolarów więcej niż rok wcześnej.
więcej
|
|
XL Energy Drink z młodzieżowym logo, niebawem kampania
Napój energetyczny XL Energy Drink ma zmienione logo, utrzymane w stylistyce młodzieżowej. To początek rewitalizacji brandu, którą firma XL Energy prowadzi we współpracy z agencją Saatchi&Saatchi.
więcej
|
|
What i Arena Media dla firmy Kopernik
Agencja reklamowa What i dom mediowy Arena Media rozpoczęły obsługę reklamową firmy cukierniczej Kopernik. Współpraca ma charakter długoterminowy.
więcej
|
|
Rusza badanie Barometr Project Management
Rusza ogólnopolskie badanie dotyczące zarządzania projektami w branży marketingowej i reklamowej – Barometr Project Management. Celem projektu realizowanego m.in. pod patronatem IAA i Fundacji Komunikacja 2.0 jest zbadanie jak polskie agencje marketingowe radzą sobie z zarządzaniem projektami.
więcej
|
|
Kampania CytryNowej Pepsi Twist także w BTL-u
Kampania reklamowa Pepsi Twist o smaku cytrynowym obejmuje również działania BTL-owe. Realizuje je agencja IQ Marketing.
więcej
|
|
Konkurs ,,Kreatura 2011" - ruszyły zgłoszenia
W marcu, po raz piętnasty, jury złożone z przedstawicieli branży reklamowej wybierze najlepsze kreacje w konkursie „Kreatura 2011”. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo VFP Communications. Zgłoszenia przyjmowane są do 28 lutego br.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sąd: Phoenix Press naruszył prawa Burdy Publishing Polska
Sąd Koleżeński Izby Wydawców Prasy przyznał rację spółce Burda Publishing Polska, która zarzuciła wydawnictwu Phoenix Press, że w magazynie “Przepisy czytelników” skopiowało koncepcję pisma “Przyślij Przepis!” (Burda).
więcej
|
|
Zorganizowana grupa próbowała zmanipulować Telekamery
Zorganizowana grupa próbowała wpłynąć na wynik głosowania w plebiscycie Telekamery “Tele Tygodnia” 2011. Za ponad 200 tys. zł przez kilka tygodni wysyłała głosy na serial “Barwy szczęścia” i grającą w nim Katarzynę Zielińską – ujawniła “Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
"Twój Styl" liderem, "Hot Moda & Shopping" najbardziej do góry
W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży wśród miesięczników shoppingowych i lifestylowych był jak zwykle “Twój Styl”. Najwięcej zyskał magazyn “Hot Moda & Shopping”, a stracił - “Shape”.
więcej
|
|
,,Polityka" debiutuje na Kindle
„Politykę” można już czytać na Kindle. Pojedyncze wydanie tygodnika kosztuje 1,99 dolara, a miesięczna prenumerata – 3,99 dolara.
więcej
|
|
Patrycja Kotecka grozi ,,Super Expressowi" kolejnym procesem
Patrycja Kotecka stwierdziła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że „Super Express” (Murator) zamieścił w internetowej relacji z wygranego z nią procesu o „noszenie plakatów Ziobry” nieprawdziwe informacje. Grozi dziennikowi kolejnym procesem.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|