|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 8 Lutego 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wiosną TVN stawia na ,,X-Factor" i ,,Przepis na życie"
Muzyczny talent show „X-Factor” oraz serial „Przepis na życie” to najważniejsze nowości wiosennej ramówki TVN. Co jeszcze zobaczymy?
więcej
|
|
Polsat wprowadza muzyczne show i wzmacnia dzienne pasmo
Polsat wiosną wprowadzi do ramówki talent-show “Tylko muzyka. Must Be The Music” i serial obyczajowy “Linia życia”. Stacja zainwestuje też w rozwój dziennego pasma, umieszczając tam paradokumentalny serial “Trudne sprawy”.
więcej
|
|
Hanna Lis w TVN Style, stacja zbroi się na wiosnę
Hanna Lis poprowadzi program kulinarny w TVN Style. Format, oparty na zagranicznej licencji, ma pojawić się na antenie kobiecej telewizji wiosną.
więcej
|
|
Polskie ,,Polowanie na singla" od końca lutego w MTV
Od 26 lutego MTV Polska będzie emitować polską edycję programu „Polowanie na singla”. Pierwszy sezon liczy osiem godzinnych odcinków.
więcej
|
|
TVN wyprzedziła Polsat, traci TV Puls
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o trzecie miejsce w rynku toczą TVN i Polsat. W grupie 16-49 liderem TVP 1 przed Polsatem - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Program motoryzacyjny w nowej ramówce TVN CNBC
TVN CNBC wprowadza nową ramówkę. Nowością jest między innymi program „Koła fortuny” poświęcony motoryzacji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
TP: viral parodiujący reklamę Netii to niezamierzony wyciek (wideo)
Spot, w którym Serce i Rozum – bohaterowie reklam Telekomunikacji Polskiej – parodiują Tomasza Kota w roli Kaszpirowskiego, to niezamierzony wyciek. Filmik przygotowała agencja interaktywna Adv.pl.
więcej
|
|
Super Bowl XLV za nami - zobacz wszystkie reklamy (wideo)
W nocy z niedzieli na poniedziałek odbył się Super Bowl - finał ligi futbolu amerykańskiego NFL. Miliony widzów zasiadły przed telewizorami aby obejrzeć nie tylko sam mecz, ale również towarzyszące mu reklamy. Prezentujemy wszystkie wyemitowane spoty.
więcej
|
|
Agata Młynarska reklamuje LaciBios femina
W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa preparatu dla kobiet LaciBios femina. Twarzą kampanii – przygotowanej na zlecenie ASA Polska przez firmy Infinity i U2 Media – jest Agata Młynarska.
więcej
|
|
Milka: Graj w fioletowe! (wideo)
Pod hasłem „Graj w fioletowe!” ruszyła promocja słodyczy Milka. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Gruppa66 Ogilvy i Starcom.
więcej
|
|
Ford C-MAX: Innowacje w Twoich rękach (wideo)
W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa Forda C-MAX w wersjach Compact i Grand. Akcję pod hasłem „Innowacje w Twoich rękach” przygotowały firmy Wunderman Polska, Ogilvy, Agora i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Henkel z nowym claimem: Excellence is our passion
Henkel zmienia globalnie swój wizerunek. Firma ma takie same logo, ale nowy claim i odświeżoną identyfikację wizualną.
więcej
|
|
,,Akademia Prawdziwego Piękna" znów promuje Dove (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Akademia Prawdziwego Piękna Dove”. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała agencja IQ Marketing.
więcej
|
|
,,Czekolada na rozgrzewkę!" w zimowej kampanii Delecty
W internecie i na outdoorze trwa zimowa kampania reklamowa czekolady Delecta. Akcję pod hasłem „Czekolada na rozgrzewkę!” na zlecenie Rieber Foods Polska przygotowały firmy Next Search, Vert-Ad i Starcom.
więcej
|
|
Mateusz Rozwadowski na czele działu ambientów w EM Labie
Mateusz Rozwadowski objął stanowisko ambient media managera w agencji EM Lab. Poprzednio funkcję tę pełnił Marcin Makarewicz.
więcej
|
|
Daniel Lenarczyk dyrektorem regionalnym CEE ZenithOptimedia Group
Daniel Lenarczyk, wieloletni dyrektor zarządzający polskiego oddziału domu mediowego ZenithOptimedia awansował na stanowisko dyrektora regionalnego odpowiedzialnego za rynki Europy Centralnej.
więcej
|
|
Bartnik i Kwaśniewska partnerami zarządzającymi w Saatchi Saatchi Think Tank
Tomasz Bartnik i Agnieszka Kwaśniewska objęli stanowiska partnerów zarządzających w agencji Saatchi Saatchi Think Tank. Bartnik poprzednio pełnił w firmie funkcję wiceprezesa i chief strategic officera, a Kwaśniewska – dyrektora strategicznego.
więcej
|
|
Internet |
|
|
TP: viral parodiujący reklamę Netii to niezamierzony wyciek (wideo)
Spot, w którym Serce i Rozum – bohaterowie reklam Telekomunikacji Polskiej – parodiują Tomasza Kota w roli Kaszpirowskiego, to niezamierzony wyciek. Filmik przygotowała agencja interaktywna Adv.pl.
więcej
|
|
Google: stabilny Chrome 9 do pobrania (wideo)
Google zaktualizowała stabilne wydanie przeglądarki internetowej Chrome do wersji numer 9.
więcej
|
|
Nowa strona główna Interia.pl już na stałe
Zmieniona strona główna Interii została już udostępniona w stabilnej wersji i pod domyślnym adresem. Witryna była testowana od początku br.
więcej
|
|
Facebook ulubioną przynętą internetowych oszustów
Coraz więcej zagrożeń projektowanych jest w celu rozprzestrzeniania się za pośrednictwem najbardziej popularnych portali społecznościowych. W ostatnich dniach wykryto dwa nowe złośliwe wirusy - Asprox.N oraz Lolbot.Q, które grasują na Facebooku.
więcej
|
|
AOL przejmuje The Huffington Post za 315 mln USD
AOL (America Online) za 315 milionów dolarów kupuje popularny lewicujący magazyn internetowy "Huffington Post".
więcej
|
|
Merlin.pl: 111,4 mln przychodu w 2010 r. Decyzja UOKiK nie wpłynie na nasz rozwój
W 2010 roku sklep internetowy Merlin.pl osiągnął 111,4 mln złotych przychodu. Po otrzymaniu negatywnej decyzji UOKiK odnośnie przejęcia przez Empik spółka rozpoczęła prace nad wdrożeniem opracowanego w 2010 roku alternatywnego planu biznesowego i rozmowy z inwestorami.
więcej
|
|
"Internet to więcej niż zabawa. To Twoje życie" - dzień bezpiecznego internetu
Pod hasłem "Internet to więcej niż zabawa. To Twoje życie" NASK oraz Fundacja Dzieci Niczyje organizują obchody Dnia Bezpiecznego Internetu. W tym roku chcą pokazać młodym ludziom, że decyzje podejmowane w świecie wirtualnym mogą mieć wpływ na ich realne życie.
więcej
|
|
OS3 multimedia z budżetem reklamowym DPD Polska
OS3 multimedia zdobyła w przetargu budżet reklamowy firmy kurierskiej DPD Polska. O zlecenie starało się pięć agencji.
więcej
|
|
75 tys. osób chce pracować w Google
W ciągu tygodnia Google otrzymało rekordową liczbę 75 tys. podań o pracę.
więcej
|
|
Demotywatory mają najpopularniejszy profil mediowy na Facebooku
Według danych udostępnionych przez serwis Socialbakers (stan na 07.02.2011), który prezentuje statystyki Facebooka, najpopularniejszymi profilami mediowymi w Polsce są: Demotywatory, Radio Eska, O.S.T.R., Filmweb, Pudelek, Eska Rock oraz Usta Usta TVN.
więcej
|
|
Answers.com przejęty za 127 mln USD
Firma AVCF Holdings z portfolio funduszu inwestycyjnego Summit Partners za 127 milionów dolarów w gotówce przejmuje popularny serwis z pytaniami i odpowiedziami Answers.com.
więcej
|
|
Krzysztof Kwiatkowski: powstaną kolejne e-sądy
Planujemy powołanie kolejnych e-sądów umożliwiających rozpatrywanie spraw w ramach postępowania elektronicznego - zapowiedział w poniedziałek minister sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski. Obecnie działa jeden taki sąd - wpłynęło do niego już blisko 800 tys. spraw.
więcej
|
|
Joanna Kaczorowska user experience designerem w Eura7
Joanna Kaczorowska objęła stanowisko user experience designera w agencji interaktywnej Eura7. Ostatnio pracowała jako freelancer.
więcej
|
|
Divante dla ATM Grupa
Divante realizuje projekt wsparcia sprzedaży dla ATM Grupa. W tym celu powstaje nowy serwis internetowy oraz dedykowana obecnym i przyszłym klientom sekcja sprzedażowa.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|