|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 1 Lutego 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Show Krzysztofa Ibisza miał tylko 1,3 mln widzów
Program “7420 Milion od zaraz” oglądało w Polsacie 1,3 mln widzów, mniej niż w tym czasie gromadziła konkurencja. Piotr Ostaszewski, odpowiedzialny za format, powiedział, że stacja jest zadowolona z liczby otrzymanych sms-ów.
więcej
|
|
Tomasz Sianecki podnosi widownię TVN 24
Nowy program Tomasza Sianeckiego “Ciąg dalszy nastąpił” ogląda w niedzielne popołudnia średnio 290 tys. widzów. To więcej niż kanał TVN 24 gromadził w tym paśmie rok wcześniej, ale mniej niż ogląda wtedy konkurencyjne TVP Info.
więcej
|
|
"Dragons' Den - jak zostać milionerem": Hajdarowicz i Garwolińska inwestorami
W marcu br. telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję polskiej wersji formatu “Dragons’ Den – jak zostać milionerem”. To program, w którym przedsiębiorcy i wynalazcy prezentują swoje pomysły na biznes piątce biznesmenów-milionerów, licząc na ich wsparcie.
więcej
|
|
"Bitwa na głosy" - Dwójka wybrała muzyczne gwiazdy
Telewizyjna Dwójka skompletowała pełną listę muzycznych gwiazd, które prowadzić będą własne zespoły wokalne w szykowanym na wiosnę talent-show “Bitwa na głosy”.
więcej
|
|
"Listy do M." - świąteczny film TVN z Adamczykiem, Tyszkiewicz i Dygant
Telewizja TVN rozpoczęła zdjęcia do nowego filmu fabularnego – komedii obyczajowej pod tytułem “Listy do M.”. Produkcja ma być familijną, świąteczną opowieścią. Kinowa premiera filmu zaplanowana jest na listopad br.
więcej
|
|
Rusza nowa ramówka TV Biznes
Od wtorku TV Biznes zmienia ramówkę. Nowością są trzy pasma programowe: „Inwestor”, „Przedsiębiorca” oraz „Konsument”, w czasie których pojawią się także nowe programy.
więcej
|
|
Ponad 3 mln widzów śledziło mecze piłkarzy ręcznych na Mistrzostwach Świata
3,2 mln widzów oglądało mecze Mistrzostw Świata w piłce ręcznej, które transmitowała Dwójka. Kanał pokazywał wszystkie spotkania z udziałem polskiej reprezentacji oraz finał Francja-Dania.
więcej
|
|
Duży spadek TVP 2, zyskują Polsat i TVN
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o trzecie miejsce w rynku toczą Polsat i TVN. W grupie 16-49 liderem TVP 1 przed Polsatem - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Formuła 1 na antenie Polsatu do 2013 roku
Telewizja Polsat przy trzy kolejne lata pokazywać będzie relacje z wyścigów Formuły 1. Zawody śledzić będzie można na antenie głównej, w Polsacie Sport Extra i w Polsacie Sport HD.
więcej
|
|
Mateusz Górecki dyrektorem ds. projektów innowacyjnych w 4fun Media
Mateusz Górecki objmie 1 lutego nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. projektów innowacyjnych w Grupie 4fun Media.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Joanna Krupa Koral(owo) - wideo making of
Jak realizowano reklamę lodów Koral z udziałem Joanny Krupy? Zapraszamy do obejrzenia wideo.
więcej
|
|
Orange z polskim claimem zachęca do przedłużenia umowy (wideo)
Startuje kampania Orange reklamująca obniżki dla abonentów tej sieci przedłużających umowy. Akcję pod hasłem „Dziś zmienia się z Orange” przygotowały firmy Leo Burnett i Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Castingi do serialu internetowego promują Forda Grand C-MAX (wideo)
Podczas eventów promujących Forda Grand C-MAX odbywają się castingi do serialu internetowego, który będzie reklamował ten samochód. Za cały projekt odpowiada agencja Max Weber.
więcej
|
|
Rysiek ,,włącza" lampę w nowej reklamie Heyah (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Heyah z udziałem kota Ryśka. Akcję przygotowała PTC wspólnie z agencjami G7 i Engine.
więcej
|
|
Lemur Arkadiusz Jakubik reklamuje Plusikowe w iPlusie (wideo)
W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa Plusikowego w iPlusie. Akcję z udziałem Arkadiusza Jakubika przygotowały firmy Young & Rubicam i Media Direction OMD.
więcej
|
|
RMF 3D Extra - kolejny pakiet reklamowy Grupy RMF
Grupa RMF udostępnia reklamodawcom pakiet RMF 3D Extra. Obejmuje on stacje RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic oraz 18 rozgłośni lokalnych.
więcej
|
|
Brain będzie reklamować Hoop Colę
Agencja Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową ATL marki Hoop Cola. Przez ostatnie dwa lata zajmowała się tym Hand Made.
więcej
|
|
,,Podróż za jeden dżem" promuje Łowicz
Rusza promocja dżemów Łowicz wsparta kampanią reklamową. Akcję pod hasłem „Podróż za jeden dżem” na zlecenie Agros Novej realizuje agencja Euro RSCG 4D.
więcej
|
|
Kamila Kownacka awansuje w Macrosocpe OMD
Kamila Kownacka objęła w domu mediowym Macrosocpe OMD funkcję group account directora. W firmie pracuje od 2005 roku.
więcej
|
|
Edyta Płuciennik: z On Board PR do Pro Duct By Business Friends
Edyta Płuciennik objęła stanowisko development managera w agencji marketingu bezpośredniego Pro Duct By Business Friends. Poprzednio pracowała w On Board PR.
więcej
|
|
GaduAir: Idziesz z nami na współpracę?
Pod hasłem „Idziesz z nami na współpracę?” ruszyła kampania reklamowa GaduAIR. Akcja obejmuje media własne GG Network.
więcej
|
|
W+K i OMD dla Levi's
Firma Levi Strauss & Co. zatrudniła agencję Wieden + Kennedy i dom mediowy OMD do obsługi swojego globalnego budżetu kreatywnego i medialnego.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|