|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 26 Styczeń 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Największe miasta tną wydatki marketingowe
Zmniejszone wpływy z podatków, nadmierne zadłużanie się samorządów i wysoki deficyt państwa zmuszają samorządowców do cięć wydatków – najczęściej w marketing i PR.
więcej
|
|
Ciąg dalszy zamieszania w TVP
Na 4 lutego wyznaczono termin posiedzenia RN TVP, podczas którego po raz kolejny przedłużone ma być zawieszenie prezesa Romualda Orła i członka zarządu Przemysława Tejkowskiego. Obaj nie pełnią obowiązków od 5 miesięcy.
więcej
|
|
PiS oburzone ankietą "Nie"
Prawo i Sprawiedliwość wystosowało listy do Rady Etyki Mediów w sprawie opublikowanej w tygodniku "Nie" ankiety na temat politycznej przyszłości prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Największe miasta tną wydatki marketingowe
Zmniejszone wpływy z podatków, nadmierne zadłużanie się samorządów i wysoki deficyt państwa zmuszają samorządowców do cięć wydatków – najczęściej w marketing i PR.
więcej
|
|
Beata Szcześniak: Konkurencja to motywacja do rozwoju
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Beata Szcześniak, Managing Director Macroscope OMD.
więcej
|
|
,,Świat bez ograniczeń" i 4G w kampanii Play (wideo)
W telewizji, prasie i na outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Play. Akcję pod hasłem „Świat bez ograniczeń” przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Tchibo Espresso: Intensywne lub subtelne (wideo)
Pod hasłem „Intensywne lub subtelne” rusza kampania reklamowa dwóch nowych kaw Tchibo Espresso. Akcję przygotowały agencje Scholz & Friends Warszawa i Adv.pl oraz dom mediowy Initiative Media.
więcej
|
|
Przyjacielska kampania reklamuje 4for2 Menu w McDonald's
Rusza kampania reklamowa 4for2 Menu wprowadzonego właśnie do restauracji McDonald’s. Akcję przygotowały agencja reklamowa DDB i dom mediowy Macroscope OMD.
więcej
|
|
VivaKi: Polski oddział z Jerzym Kozakiewiczem dla całego regionu
Polski oddział grupy mediowej VivaKi będzie prowadzić jej politykę kadrową w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Wiąże się to z awansem Jerzego Kozakiewicza.
więcej
|
|
Nowe logo PZPN od SaltPepper Brand Design
Nową identyfikację wizualną Polskiego Związku Piłki Nożnej przygotowała agencja SaltPepper Brand Design. Firma zdobyła to zlecenie w konkursie.
więcej
|
|
Katarzyna Kijas: z Demo Effective Launching do S4
Katarzyna Kijas dołączyła do działu strategii agencji reklamowej S4. Poprzednio pracowała w Demo Effective Launching.
więcej
|
|
Szabłowska i Leszczyńska awansują w Streetcom Polska
Teresa Szabłowska awansowała w Streetcom Polska na stanowisko communication managera. Natomiast Marta Leszczyńska objęła w agencji funkcję senior account managera.
więcej
|
|
Google reklamuje Internetową Rewolucję
Google Polska prowadzi kampanię reklamową wspierającą cykl edukacyjny Internetowa Rewolucja. Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy PanMedia Western.
więcej
|
|
Sportklub szuka agencji kreatywnej
Kanał telewizyjny Sportklub szuka agencji, która przygotuje dla niego ogólną wizualizację, scenografię studia, oprawę telewizyjną i grafikę serwisu internetowego. Oferty można przesyłać do 7 lutego.
więcej
|
|
Ewa Trzewikowska i Joanna Maksymiuk-Lipszyc w Euro RSCG 4D
Do działu kreacji agencji Euro RSCG 4D dołączył nowy zespół kreatywny. Ewa Trzewikowska zajmie stanowisko senior art director, a Joanna Maksymiuk-Lipszyc - senior copywriter.
więcej
|
|
Codemedia pozyskała 1,1 mln zł z oferty prywatnej
Spółka Codemedia z grupy ADV pozyskała ponad 1,1 mln zł z przeprowadzonej oferty prywatnej i zadebiutuje na rynku NewConnect,. Notowane na NewConnect ADV zapowiedziało zamiar przeniesienia notowań na rynek główny.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
PiS oburzone ankietą "Nie"
Prawo i Sprawiedliwość wystosowało listy do Rady Etyki Mediów w sprawie opublikowanej w tygodniku "Nie" ankiety na temat politycznej przyszłości prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego.
więcej
|
|
"Tele Panoramy" w kolorze i droższe
Dwumiesięcznik krzyżówkowy "Tele Panoramy" wydawany przez Phoenix Press na licencji Wydawnictwa Bauer od numeru lutowego (na rynku od 27 stycznia br.) drukowany będzie w pełnym kolorze. Tytuł zmieni także swoją zawartość i zdrożeje.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|