|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 25 Styczeń 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowe pasmo regionalne w TVP Info pod znakiem zapytania
Projekt stworzenia zintegrowanego pasma regionalnego w TVP Info jest dopiero w fazie przygotowawczej. Zarząd TVP podejmie ew. decyzję o jego realizacji pod warunkiem uzyskania pozytywnych opinii szefów ośrodków regionalnych.
więcej |
|
,,Polityka" kontra ,,Wprost"
“Polityka” Spółdzielnia Pracy odniosła się do oświadczenia AWR “Wprost”, który zaproponował audyt wszystkich tygodników opinii i przypomniał, że “Polityka” też dokonała autokorekt deklaracji. Jej wydawca twierdzi, że są to sytuacje nieporównywalne.
więcej |
|
Pracownicy "Trójki" chcą przeprosin od Jacka Sobali
Związek zawodowy dziennikarzy i pracowników radiowej Trójki chce przeprosin dyrektora stacji, Jacka Sobali za wypowiedź w której stwierdził, że związkowcy działają po to, aby uwłaszczyć się na majątku prywatyzowanej rozgłośni.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nowe pasmo regionalne w TVP Info pod znakiem zapytania
Projekt stworzenia zintegrowanego pasma regionalnego w TVP Info jest dopiero w fazie przygotowawczej. Zarząd TVP podejmie ew. decyzję o jego realizacji pod warunkiem uzyskania pozytywnych opinii szefów ośrodków regionalnych.
więcej
|
|
Nowe sezony ,,Galileo" i ,,Spadkobierców" w Czwórce
Od marcu Czwórki będzie pokazywała nowe sezony takich programów jak „Spadkobiercy”, „Galileo”, „Galileo Extra”, „STOP Drogówka” i „mała Czarna”.
więcej
|
|
Reklama tv w 2010 r.: TVN zarobiła najwięcej, TVP z dużymi wzrostami
W ub.r. największe wpływy reklamowe wśród stacji telewizyjnych osiągnęły TVN i Polsat. Natomiast TVP 1 i TVP 2 zanotowały wzrosty tych przychodów o ok. 30 proc.
więcej
|
|
Luty w TVN 7: powtórki "Majki" i nowy serial z gwiazdą "Przyjaciół"
W lutowej ramówce TVN 7 znajdzie się kilka nowych seriali. Stacja pokaże “Wielki powrót” i “Zaklinaczkę duchów”, rozpocznie też nadawanie powtórki “Majki” i przejmie od TVN emisję dalszych odcinków “Pamiętników wampirów”.
więcej
|
|
Nowa oferta marketingowa The Walt Disney Company na początek w Polsce
The Walt Disney Company opracował Disneymedia+ – zintegrowaną ofertę promocyjno-reklamową. Polska to pierwszy kraj w Europie, w którym zostaje ona udostępniona.
więcej
|
|
W HBO dokument o polskich turystach wypoczywających w Egipcie
HBO pokaże film „Darling I Lowe Ju” w reżyserii Anny Błaszczyk. Film wyprodukowany przez HBO Central Europe opowiada o polskich turystach odpoczywających w egipskiej Hurghadzie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Nowe reklamy IKEA: Moda na porządek i 50 lat w Polsce (wideo)
W telewizji i internecie startuje kampania IKEA przygotowana przez firmy Euro RSCG Warsaw, Mediaedge:cia, K2 Internet i ACR. Produktowa odsłona akcji przebiega pod hasłem „Moda na porządek”, a wizerunkowa podkreśla 50-lecie obecności IKEA w Polsce.
więcej
|
|
Nowa Pepsi Twist wsparta kampanią reklamową (wideo)
W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze rusza kampania reklamowa zmienionej Pepsi Twist. Akcję przygotowały agencja reklamowa BBDO i dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
|
Pysio reklamowany w nowej cenie (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napoju Pysio. Akcję – informującą o jego nowej cenie – na zlecenie Agros-Novej przygotowały firmy Ambasada Brand Communications, Filmworks i MediaCom.
więcej
|
|
Mumio i Joanna Kurowska też reklamują Plusikowe (wideo)
Trwa kampania reklamująca Plusikowe w Plusie i Plusie dla Firm. Reklamy – z udziałem kabaretu Mumio i Joanny Kurowskiej – przygotowały firmy PZL, Young&Rubicam i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Reklama tv w 2010 r.: TVN zarobiła najwięcej, TVP z dużymi wzrostami
W ub.r. największe wpływy reklamowe wśród stacji telewizyjnych osiągnęły TVN i Polsat. Natomiast TVP 1 i TVP 2 zanotowały wzrosty tych przychodów o ok. 30 proc.
więcej
|
|
O 7-proc. wzrośnie rynek reklamowy w 2011 r.
Polski rynek reklamowy może wzrosnąć o 7 proc. w 2011 r., oceniają analitycy Domu Inwestycyjnego BRE Banku. Według nich, w 2010 r. rynek rósł w tempie ponad 4 proc..
więcej
|
|
Joanna Malec dyrektorem marketingu IDMnetu
Joanna Malec objęła stanowisko dyrektora marketingu internetowej sieci reklamowej IDMnet. Poprzednio pracowała jako freelancer.
więcej
|
|
,,Pobij rekord świata w swojej kuchni!" - rusza roadshow Boscha
Rozpoczyna się roadshowowa akcja promująca zmywarki Bosch. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Jet i Mediacom.
więcej
|
|
Universal Channel promuje nowe seriale (foto)
Stacja Universal Channel kampanią reklamową wspiera premierę na swojej antenie seriali “Zaprzysiężeni” i “Hawai 5.0”. Działania obejmują prasę, internet i telewizję.
więcej
|
|
,,Śpij spokojnie" w kampanii Melisany
W prasie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa Melisany Klosterfrau. Akcję pod hasłem „Śpij spokojnie” przygotowały agencja reklamowa Walk The Line i dom mediowy Star Media.
więcej
|
|
e-PR i display w ofercie They.pl
Agencja They.pl rozszerza swoją ofertę o e-PR i internetową reklamę graficzną. Nowymi usługami będą zajmować się w firmie osobne działy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Zbigniew Biskupski odchodzi z Infor Ekspert
Zbigniew Biskupski, redaktor naczelny “Informatora Prawno-Podatkowego” oraz członek zarządu spółki Infor Ekspert, odchodzi z firmy. To nie jedyna zmiana personalna, która nastąpiła ostatnio w zarządzie wydawnictwa.
więcej
|
|
,,Polityka" kontra ,,Wprost"
“Polityka” Spółdzielnia Pracy odniosła się do oświadczenia AWR “Wprost”, który zaproponował audyt wszystkich tygodników opinii i przypomniał, że “Polityka” też dokonała autokorekt deklaracji. Jej wydawca twierdzi, że są to sytuacje nieporównywalne.
więcej
|
|
Króliczek z 82 modelek w lutowym "Playboyu" (foto)
Do lutowego wydania “Playboya” (Marquard Media Polska), który ukaże się 28 stycznia br., dołączony zostanie plakat. Przedstawiać on będzie króliczka złożonego z 82 nagich modelek.
więcej
|
|
"Polityka" dostępna w wersji na iPad
Tygodnik “Polityka” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy) od 26 stycznia br. jest dostępny w wersji na iPada. Bezpłatna, dedykowana mu aplikacja jest do pobrania w sklepie App Store.
więcej
|
|
ZKDP wybrał audytorów do kontroli za 2010 rok
Zarząd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wyłonił pięć firm audytorskich, które przeprowadzą kontrolę nakładu i dystrybucji tytułów prasowych zarejestrowanych w ZKDP.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Opieka farmaceutyczna to dla Polaków nieznana nowość
Zdecydowana większość Polaków (89 proc.) nie słyszała dotychczas o usłudze opieki farmaceutycznej, czyli o sprawowaniu przez farmaceutów nadzoru nad leczeniem farmakologicznym - wynika z badania TNS OBOP. Niewiele jest również osób przewlekle chorych - głównych adresatów nowej usługi - którzy o tej możliwości wiedzą (9 proc.).
więcej
|
|
Jarosław Kaczyński budzi największą nieufność Polaków
Z najnowszego sondażu CBOS wynika, że największą nieufność budzi prezes PiS Jarosław Kaczyński. Nie ufa mu 51 procent badanych Polaków. Zaraz za prezesem PiS uplasował się premier Donald Tusk, któremu nie ufa 30 procent ankietowanych.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|