|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 21 Styczeń 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wpływy reklamowe dzienników w 2010 r.: ,,GW" liderem, ,,Fakt" zyskał najwięcej
W ub.r. dzienniki cennikowo zarobiły z reklam 2,33 mld zł, czyli o 1 proc. mniej niż rok wcześniej. Liderem segmentu pozostała „Gazeta Wyborcza”, natomiast największy wzrost zanotował „Fakt”.
więcej |
|
"Wprost" wyprzedził "Newsweeka", "Gazeta Polska" mocno do góry
Największy wzrost sprzedaży w segmencie tygodników opinii w listopadzie ub.r. zanotowała “Gazeta Polska”. Sporo zyskał też tygodnik “Wprost”, który awansował na miejsce trzecie. Liderem sprzedaży był “Gość Niedzielny”.
więcej |
|
YouTube zapłaci artystom ZAiKS-u
ZAiKS i YouTube ogłosiły w czwartek podpisanie umowy licencyjnej, która pozwala autorom reprezentowanym przez ZAiKS otrzymywać wynagrodzenie. To korzystne i ważne wydarzenie dla artystów - komentują muzycy Zbigniew Hołdys i Stanisław Soyka.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio |
|
|
Nieprawidłowości finansowe w Polskim Radiu dla Zagranicy
- Oceniamy, że w okresie od 2004 do 2010 r. Polskie Radio traciło rocznie około 1,5 mln zł na niekorzystnych umowach gwarantujących nadawanie PR dla Zagranicy na Ukrainie – powiedział Wirtualnemedia.pl Władysław Bogdanowski, członek zarządu PR.
więcej
|
|
Radio ZET rośnie w Szczecinie, traci RMF FM
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik - grudzień 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie.
więcej
|
|
Nie żyje Malina Zasadzińska, legenda Polskiego Radia
Malina Zasadzińska, znany radiowiec, jedna z najbardziej cenionych ilustratorek muzycznych, zmarła w środę wieczorem w Warszawie. Miała 81 lat. Wiadomość o śmierci Maliny Zasadzińskiej podała jej wnuczka Magda Zawadzka.
więcej
|
|
Kto do RN Radia Kielce? KRRiT przesłuchała kandydatów
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przesłuchała w czwartek sześcioro kandydatów do Rady Nadzorczej Radia Kielce. Kadencja ostatniej RN wygasła we wrześniu 2010 r., po wejściu w życie znowelizowanej ustawy medialnej.
więcej
|
|
,,Zima z Jedynką" na żywo z Krynicy Zdrój
Program 1 Polskiego Radia przenosi się do Krynicy Zdrój na audycję „Zima z Jedynką”. Ze skweru Radiowej Jedynki nadawać będą Sława Bieńczycka i Roman Czejarek.
więcej
|
|
Piotr Wawrzeński (wywiad)
Z Piotrem Wawrzeńskim, szefem Radia dla Ciebie oraz byłym szefem IAR, rozmawiamy o sytuacji w RDC oraz o problemach polskiego rynku radiowego.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wpływy reklamowe dzienników w 2010 r.: ,,GW" liderem, ,,Fakt" zyskał najwięcej
W ub.r. dzienniki cennikowo zarobiły z reklam 2,33 mld zł, czyli o 1 proc. mniej niż rok wcześniej. Liderem segmentu pozostała „Gazeta Wyborcza”, natomiast największy wzrost zanotował „Fakt”.
więcej
|
|
Sensacyjna kampania reklamuje Plusikowe w Simplusie (wideo)
Rusza kampania reklamująca ofertę Plusikowe w Simplusie. Akcję – utrzymaną w konwencji filmu sensacyjnego – przygotowały firmy 303 i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Rusza kampania promująca równość kobiet i mężczyzn w pracy (wideo)
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego rozpoczyna kampanię promującą równość szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Akcja obejmie telewizję, kina, internet i outdoor.
więcej
|
|
Google zwiększyło dominację na rynku reklam w wyszukiwarkach
Pomimo starań konkurencji Google powiększyło w 2010 roku swoją dominację na globalnym rynku reklam w internetowych wyszukiwarkach.
więcej
|
|
,,Kluczowy moment" w wyprzedażowej kampanii Hondy
W telewizji, radiu i prasie trwa kampania reklamowa modeli Hondy z 2010 roku. Akcję pod hasłem „Kluczowy moment, by kupić Hondę” przygotowały firmy S4 i MediaVest.
więcej
|
|
Polski Związek Piłki Nożnej będzie miał nowe logo
Polski Związek Piłki Nożnej będzie miał nowe logo. Szczegóły zostaną ujawnione za kilka miesięcy, ale wiadomo, że nowy znak ma się znacznie różnić od poprzedniego. Celem zmiany jest m.in. poprawa rozpoznawalności i wizerunek związku.
więcej
|
|
Streetcom Polska z Emilią Sabat i aplikacją na Facebooku
Streetcom Polska udostępnił dla swoich ekspertów aplikację na Facebooku. Jednocześnie pracę w agencji rozpoczęła Emilia Sabat.
więcej
|
|
Infor Biznes: awans Anny Puchacz, angaż Tomasza Kargula
Anna Puchacz awansowała na stanowisko head group managera w biurze reklamy Infor Biznes. Natomiast jako menedżer ds. rozwoju pracę w firmie rozpoczął Tomasz Kargul.
więcej
|
|
Monika Korgul i Kamila Barszcz w Grupie 3
Monika Korgul i Kamila Barszcz objęły stanowiska account managerów w agencji Grupa 3. Pracę w firmie rozpoczęli też Marcin Ostrowski, Jakub Rogowiec i Agnieszka Nosal.
więcej
|
|
Kanały sportowe w ofercie Instytutu Monitorowania Mediów
Instytut Monitorowania Mediów rozszerzył swój stały monitoring o kanały nSport, Orange Sport Info, Orange Sport oraz TVP Sport. Firma wprowadziła też nową opcję na swojej platformie internetowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Wprost" zawyżył sprzedaż. Teraz czas na korektę i ... odwołanie
AWR "Wprost" wysłał do ZKDP autokorekty do deklaracji o sprzedaży ogółem "Wprost" w 2010. Wydawca nie zgadza się jednak z uchwałą ZKDP o analogicznej korekcie za 2009.
więcej
|
|
Wpływy reklamowe dzienników w 2010 r.: ,,GW" liderem, ,,Fakt" zyskał najwięcej
W ub.r. dzienniki cennikowo zarobiły z reklam 2,33 mld zł, czyli o 1 proc. mniej niż rok wcześniej. Liderem segmentu pozostała „Gazeta Wyborcza”, natomiast największy wzrost zanotował „Fakt”.
więcej
|
|
"Wprost" wyprzedził "Newsweeka", "Gazeta Polska" mocno do góry
Największy wzrost sprzedaży w segmencie tygodników opinii w listopadzie ub.r. zanotowała “Gazeta Polska”. Sporo zyskał też tygodnik “Wprost”, który awansował na miejsce trzecie. Liderem sprzedaży był “Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
Infor Biznes: awans Anny Puchacz, angaż Tomasza Kargula
Anna Puchacz awansowała na stanowisko head group managera w biurze reklamy Infor Biznes. Natomiast jako menedżer ds. rozwoju pracę w firmie rozpoczął Tomasz Kargul.
więcej
|
|
EduPress wydał dwa nowe magazyny
“Animator Kultury” i “Emocje” to tytuły dwóch nowych dwumiesięczników wydawnictwa EduPress, które trafiły w środę na rynek.
więcej
|
|
Nowy numer "Zwierciadła" z książką
20 stycznia ukazało się lutowe wydanie miesięcznika "Zwierciadło”. Miesięcznik jest dostępny w dwóch wersjach do wyboru.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|