|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 18 Styczeń 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP obniża cennik reklamowy o jedną piątą
W lutowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej spoty są średnio o 20 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przed serialem „M jak miłość” i serwisem sportowym po „Wiadomościach”.
więcej
|
|
,,7420 Milion od zaraz" po słabym starcie traci widzów
Nowy teleturniej „7420 Milion od zaraz” prowadzony przez Krzysztofa Ibisza ogląda średnio 1,31 mln widzów. Widownia programu spada jednak z odcinka na odcinek. Jak format oceniają eksperci?
więcej
|
|
Nowa "Panorama" poprawia wyniki TVP 2, ale przegrywa z konkurencją
Wprowadzona od stycznia br. do ramówki TVP 2 w miejsce programów lokalnych “Panorama Świat” poprawia wyniki stacji, ale zapewnia kanałowi dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
"Licencja na wychowanie": ruszyły zdjęcia do trzeciej serii, emisja wiosną
Telewizja Polska rozpoczęła zdjęcia do trzeciego sezonu serialu “Licencja na wychowanie”. 45 nowych odcinków komediowej produkcji pojawi się na antenie Dwójki wiosną br.
więcej
|
|
Artur Orzech prowadzi magazyn "Kulturalni.pl"
Dziennikarz muzyczny Artur Orzech został nowym prowadzącym program “Kulturalni.pl”, który jest nadawany na antenie TVP Polonia. Z poprzednimi gospodarzami magazynu - Anną Karną i Adamem Małeckim Telewizja Polska zakończyła współpracę.
więcej
|
|
TVP 1 ostro w dół, zyskuje Polsat
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVP 2 i Polsat. W grupie 16-49 liderem Polsat, przed TVP 1 - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Bundesliga przez kolejne trzy sezony w Eurosporcie
Eurosport i DFL Sports Enterprises GmbH, właściciel praw do Bunesligii, przedłużyły bieżącą współpracę obejmującą lata 2009 - 2012 o trzy kolejne sezony: 2012/2013, 2013/2014 i 2014/2015.
więcej
|
|
"Więcej w tej samej cenie" w Cyfrze+
W okresie od 15 stycznia do 15 lutego br. wszyscy abonenci Cyfry+ w ramach dotychczasowego abonamentu uzyskać mogą dostęp do oferty z wyższych pakietów.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Kraków: RMF Maxxx coraz bliżej Radia ZET
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik – grudzień 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie.
więcej
|
|
Więcej wywiadów na komórki w badaniu Radio Track
Od stycznia w badaniu Radio Track została zwiększona liczba wywiadów realizowanych na telefony komórkowe. Komitet Badań Radiowych (KBR) zdecydował o zwiększeniu tego typu wywiadów do 30 proc. w próbie.
więcej
|
|
Planeta FM rozdaje deski snowboardowe
Planeta FM uruchomiła nowy konkurs „Zalicz zjazd z Planetą FM”. Przez tydzień, od poniedziałku (17 stycznia) do piątku (21 stycznia), w porannych programach słuchacze mają szansę wygrać deski snowboardowe firmy Rossignol.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
TVP obniża cennik reklamowy o jedną piątą
W lutowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej spoty są średnio o 20 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przed serialem „M jak miłość” i serwisem sportowym po „Wiadomościach”.
więcej
|
|
Kondrat i Kasparow reklamują konto direct w ING (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem Marka Kondrata i Garriego Kasparowa. Akcję – reklamującą internetowe konto direct – przygotowały firmy Brain i PanMediaWestern.
więcej
|
|
Sąd: Maspex może produkować i sprzedawać napoje "Tiger"
Grupa Maspex może sprzedawać napoje energetyczne pod nazwą "Tiger". Gdański sąd przychylił się do wniosku spółki o wstrzymanie wykonania decyzji zabraniającej jej produkcji, sprzedaży i promocji napoju do czasu rozpatrzenia jej zażalenia przed Sądem Apelacyjnym.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk reklamuje konto i lokatę urodzinową w Polbanku (wideo)
Rusza kolejna kampania reklamowa Polbanku z udziałem Justyny Kowalczyk. Akcję – reklamującą konto osobiste i lokatę urodzinową w tym banku – przygotowały firmy Addapter, Macroscope OMD i Cut Cut.
więcej
|
|
PZPN: w wkrótce dwóch kolejnych sponsorów reprezentacji
Polski Związek Piłki Nożnej do końca lutego pozyska dwóch kolejnych oficjalnych sponsorów reprezentacji. W ten sposób zostanie zamknięta lista firm, które wspierają kadrę narodową i federację.
więcej
|
|
Natalia Hatalska chief inspiratorem Universal McCann
Natalia Hatalska rozpoczyna stałą współpracę z domem mediowym Universal McCann. Będzie mu doradzać w zakresie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych.
więcej
|
|
Tomasz Kot w orkiestrze reklamuje internet bez VAT w Netii (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa oferty internetowej Netii z udziałem Tomasza Kota. Akcję – w której aktor występuje jako członek orkiestry dętej – przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Szymborska i Grochola powinny reklamować Winiary, a Penderecki i Wajda - BPH i Mercedesa
Wizerunek Wisławy Szymborskiej i Katarzyny Grocholi jest bliski marce Winiary – wynika z sondażu Millward Brown SMG/KRC. Natomiast Krzysztof Penderecki i Andrzej Wajda są pod tym względem podobni do BPH i Mercedesa.
więcej
|
|
,,Reaguj" - rusza kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami (wideo)
Pod hasłem „Reaguj” rozpoczyna się kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Akcję wspólnie z organizacją przygotowały agencja reklamowa Grey i dom mediowy Mediacom.
więcej
|
|
Koncentrat Łowicz: W sam raz dla dużej łyżki (wideo)
Pod hasłem „W sam raz dla dużej łyżki” rusza telewizyjna kampania reklamowa koncentratu Łowicz. Akcję na zlecenie Agros Novej przygotowały DDB Warszawa, Cut Cut i MediaCom.
więcej
|
|
Janusz Pietruszyński będzie kierować promocją Elbląga
Janusz Pietruszyński został naczelnikiem Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Elblągu. Poprzednio zarządzał agencją reklamową Contact.
więcej
|
|
,,Hiszpańskie inspiracje" reklamują Frostę (wideo)
W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa Frosty. Akcję – obejmującą m.in. konkurs „Hiszpańskie inspiracje” – przygotowały firmy Nerger/Radical Ideas Management, 539090 Filmproductions, MSU Publishing i MPG.
więcej
|
|
Juniper: szybki wzrost nakładów na reklamy w grach mobilnych
W ciągu najbliższych pięciu lat wydatki na reklamę w grach mobilnych zwiększą się dziesięciokrotnie.
więcej
|
|
Polish Sport Promotion jako PSP wychodzi poza marketing sportowy
Polish Sport Promotion będzie realizować projekty marketingowe niezwiązane ze sportem. Rozszerzeniu oferty firmy towarzyszy zmiana jej nazwy na PSP.
więcej
|
|
Piotr Borowski: z Media On do Innovations
Piotr Borowski obejmuje stanowisko strategic media managera w domu mediowym Innovations. Poprzednio pełnił taką funkcję w Media On.
więcej
|
|
Mediabroker sprzedaje reklamy w ,,Gościu Niedzielnym"
Firma Mediabroker od stycznia br. odpowiada za sprzedaż reklam w tygodniku “Gość Niedzielny” i miesięczniku “Mały Gość Niedzielny” (oba tytuły Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny").
więcej
|
|
Eurocash sponsorem zespołu Jagiellonia Białystok
W poniedziałek lider piłkarskiej ekstraklasy Jagiellonia Białystok podpisał umowę sponsorską z firmą Eurocash.
więcej
|
|
Garden of Words promuje Silkę i Ytong wśród kobiet
Trwa kampania promocyjna materiałów budowlanych Silka i Ytong skierowana do kobiet. Akcję – na zlecenie firmy Xella Polska, do której należą te marki, prowadzi agencja Garden of Words.
więcej
|
|
Agencje walczą o paneuropejski budżet reklamowy easyJet
Tanie linie lotnicze easyJet prowadzą przetarg na obsługę swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|