|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 12 Styczeń 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Czarno na białym" podnosi widownię TVN 24
Po pięciu wydaniach średnia oglądalność programu Tomasza Sekielskiego “Czarno na białym” wynosi średnio 421 tys. widzów. To znacznie więcej niż stacja TVN 24 gromadziła w tym paśmie rok temu.
więcej
|
|
"Bitwa na głosy": ruszają castingi, Miecznikowski pierwszą gwiazdą
TVP 2 rusza z castingami do swojego talent show “Bitwa na głosy”. Pierwszą gwiazdą, która kompletować będzie swój zespół wokalny, będzie Maciej Miecznikowski, piosenkarz i gospodarz teleturnieju “Tak to leciało!”.
więcej
|
|
Więcej erotyki w TVN Turbo
TVN Turbo planuje wiosną rozbudować swoje pasmo erotyczne. Poza „Turbo erotykiem” oraz „Show Me Sex” kanał ma nadawać własne produkcje.
więcej
|
|
Najbogatsza Polka odegra w telewizji ubogą mieszkankę blokowiska
Pochodząca z Przasnysza multimilionerka Wonna I (Iwona) de Jong, nazywana w Szwecji królową nieruchomości, odegra w reality show Kanal 5 ubogą mieszkankę blokowiska - podał szwedzki dziennik "Expressen".
więcej
|
|
Lifestyle: kanały TVN-u liderami, ale najwięcej zyskały stacje Polsatu
W 2010 roku największą widownię wśród kanałów lifestylowych utrzymały stacje TVN Style i TVN Turbo, ale największymi wzrostami pochwalić się mogły konkurencyjne Polsat Cafe i Polsat Play. W grudniu natomiast gigantyczny wzrost odnotował TLC.
więcej
|
|
Cerekwicka, Jacyków i Stachursky w jury talent show
Tomasz Jacyków, Katarzyna Cerekwicka oraz Stachursky będą jurorami nowej edycji programu „Hot or not”, emitowanego przez kanał Viva Polska. Program ma wyłonić osoby z antenowymi predyspozycjami. Zwycięzcy będą mogli dołączyć do zespołu stacji.
więcej
|
|
Dorota Czaja poprowadzi ,,Przymierzalnię"
Dorota Czaja, aktorka znana z roli Sylwii w serialu TVP2 „Tancerze”, została nową prowadzącą program ZigZap „Przymierzalnia”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Henkel Polska i Aflofarm najbardziej zwiększyły wydatki na reklamy w telewizji
Wśród firm farmaceutycznych i kosmetycznych budżety na reklamy telewizyjne najmocniej zwiększyły w ub.r. Henkel Polska i Aflofarm. Natomiast liderami pod względem wielkości tych wydatków pozostały L'Oreal Polska i US Pharmacia.
więcej
|
|
Podwojenie doładowania w Heyah i Tak Taku - Rysiek, Winston i dwie kury w reklamach (wideo)
W Heyah i Tak Taku rusza promocja, w których wartość drugiego doładowania jest podwajana. Ofertę wspierają kampanie reklamowe przygotowane przez PTC we współpracy z G7 i Starcomem.
więcej
|
|
,,Złoto z gór" w nowej reklamie Harnasia (wideo)
W telewizji startuje nowa kampania reklamowa piwa Harnaś (Carlsberg Polska). Akcję pod hasłem „Złoto z gór” przygotowały firmy Red8, Propeller Film i Media Direction OMD.
więcej
|
|
10 lat darmowych burgerów w nowej promocji Burger Kinga
W restauracjach Burger King rusza nowa promocja obejmująca zestawy z burgerami. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy FireFly Creation, Media Direction OMD i Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
Warzylion - już w sprzedaży, reklamy w lutym i marcu
Do sprzedaży trafił Warzylion – nowa przyprawa marki Winiary (Nestlé Polska). W lutym i marcu będzie prowadzona jego kampania reklamowa, którą przygotowały firmy FireFly Creation, Publicis i Mediaedge:cia.
więcej
|
|
PanMedia Western dalej dla OBI
OBI przedłużyło na kolejny rok współpracę w domem mediowym PanMedia Western. O zlecenie starały się również ZenithOptimedia, Starcom i Infinity Media.
więcej
|
|
S4 będzie reklamować Union Investment
Agencja S4 wygrała konkurs na obsługę reklamową full service Union Investment. Umowę podpisano na trzy lata.
więcej
|
|
EM Lab realizuje Internetową Rewolucję dla Google
EM Lab na zlecenie Google Polska zajmuje się organizacją cyklu eventów Internetowa Rewolucja. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu.
więcej
|
|
Saatchi & Saatchi dla Lenovo
Lenovo zatrudniło agencję Saatchi & Saatchi do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.
więcej
|
|
,,Ride as you are" w kampanii Rossignol
Trwa outdoorowa kampania reklamowa sprzętu narciarskiego Rossignol. Akcję pod hasłem „Ride as you are“ prowadzi dystrybuująca w Polsce tę markę firma PM Sport.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Twój Styl" liderem, sprzedaż "Shape" spadła o połowę
W październiku 2010 r. liderem sprzedaży wśród miesięczników shoppingowych i lifestylowych był jak zwykle “Twój Styl”. Zanotował on jednak spadek, tak jak większość tytułów w segmencie. Najwięcej, bo aż o 50 proc. zmalał wynik “Shape”.
więcej
|
|
"Super Express" stawia na disco polo
Dziennik “Super Express” (Murator) rusza z kolekcją muzyczną “Disco Polo Live”, w ramach której ukażą się płyty z utworami takich zespołów jak Boys, Akcent, Classic, Milano, Skaner czy Toples.
więcej
|
|
Zdjęcia PAP na iPhone'a i inne urządzenia mobilne
Wybór najciekawszych zdjęć 2010 roku zrobionych przez fotoreporterów Polskiej Agencji Prasowej można pobrać na iPhone'a, iPada oraz inne urządzenia mobilne. Usługa jest bezpłatna.
więcej
|
|
12 hitów Disneya w kolekcji "Tele Tygodnia"
Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek “Wielką Kolekcję Animacji”. Seria składać się będzie z 12 animowanych filmów studia Disney/Pixar i wydawana będzie pod brandem “Tele Tygodnia”.
więcej
|
|
"Party" z konkursem dla modelek wsparte kampanią
Najnowsze wydanie dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska), które ukazało się w poniedziałek 10 stycznia br., wspierają działania promocyjne w telewizji i punktach sprzedaży.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|