|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 9 Styczeń 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Iwona Schymalla wraca do ,,Kawy czy herbaty?"
Dwie pary dziennikarzy - Iwona Schymalla i Paweł Pochwała oraz Odeta Moro-Figurska i Michał Adamczyk – poprowadzą weekendowe wydania „Kawy czy herbaty?” w TVP1.
więcej
|
|
Vectra i Multimedia wymienią się częścią swoich sieci
Operatorzy kablowi Vectra i Multimedia Polska zamierzają sprzedać sobie fragmenty swoich sieci. Transakcja dotyczyć ma tych obszarów kraju, gdzie obecność jednej bądź drugiej spółki nie jest duża.
więcej
|
|
Związkowcy z TVP chcą odpolitycznienia mediów. Apel do KRRiT
Związkowcy z TVP zwrócili się do przewodniczącego KRRiT Jana Dworaka o wybór członków RN mediów publicznych "zgodnie z oceną merytoryczną ich wiedzy i kompetencji"; chcą odpolitycznienia tych mediów. Dworak uspokaja, że wciąż jest nadzieja na pozytywne zmiany.
więcej
|
|
Polsat News zyskał najwięcej w 2010, TVN 24 rosło bardziej niż TVP Info
W 2010 roku, wzrosła widownia wszystkich kanałów ogólnoinformacyjnych. Najmniej zyskał natomiast liderujący rankingowi kanał TVP Info.
więcej
|
|
Zmarł Włodzimierz Ławniczak, członek zarządu TVP
Po ciężkiej chorobie 7 stycznia zmarł Włodzimierz Ławniczak, który od grudnia 2009 r. był członkiem zarządu Telewizji Polskiej. Miał 52 lata.
więcej
|
|
Nielsen przejmuje obsługę telemetryczną TVP i chce zwiększyć panel
Po wygranym przez Nielsen Audience Measurement przetargu na obsługę telemetryczną TVP od 2012 r., instytut chce zwiększyć panel. Z kolei TNS OBOP wycofa się z badań telemetrycznych.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Kantereit o potędze WOŚP-u (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Polsat: "Linia życia" następcą serialu "Samo życie"
Telewizja Polsat zdecydowała, że nowym serialm codziennym będzie “Linia życia”. Produkcja zadebiutuje w ramówce wiosną br. i pojawi się w paśmie zakończonego w listopadzie serialu “Samo życie”.
więcej
|
|
TVP 1 kupiła program od MTV
W styczniu i lutym TVP 1 wyemituje dwa odcinki programu „MTV Cribs – Jak oni mieszkają”, w którym polskie gwiazdy opowiadają o swoich domach. Wcześniej format pokazywany był przez kanał MTV Polska, dla którego powstał.
więcej
|
|
Magda Sakowska nową prowadzącą ,,Wydarzenia"
Magda Sakowska zostanie nową prowadzącą główne wydanie “Wydarzeń” w Polsacie oraz program “Gość Wydarzeń” w Polsat News. Zastąpi Dorotę Gawryluk, która rozpoczyna kilkumiesięczny urlop macierzyński.
więcej
|
|
Raport: "Wiadomości", "Fakty" i "Wydarzenia" są do siebie bardzo podobne
Serwisy informacyjne TVP, TVN i Polsatu są do siebie bardzo podobne - wynika z opublikowanego raportu Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, opracowanego na podstawie analizy programów w listopadzie 2010 r.
więcej
|
|
Telewizja publiczna nie pokaże już korridy
Hiszpańska telewizja państwowa RTVE nie będzie już transmitowała walk byków, by chronić dzieci przed oglądaniem przemocy - podały w sobotę media. Dziennik "El Pais" porównuje ten krok do decyzji parlamentu Katalonii, który w lipcu zakazał korridy w tym regionie.
więcej
|
|
Disney Channel liderem kanałów dziecięcych w 2010 r.
Najpopularniejszym kanałem dziecięcym w 2010 roku był Disney Channel, notując rok do roku zmianę udziału o 10 proc. Swoje wyniki najbardziej poprawił natomiast Nickelodeon.
więcej
|
|
XIX Finał WOŚP w TVP i TVN
Stacje TVP i TVN relacjonować będą XIX Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się w najbliższą niedzielę 9 stycznia.
więcej
|
|
Canal+ pokaże Oskary i Cezary
Canal+ przeprowadzi transmisję z 83. gali wręczenia Oscarów. Dzień wcześniej, w sobotę 26 lutego, stacja pokaże relację z Nocy Cezarów.
więcej
|
|
TVP od 2012 będzie korzystać z telemetrii Nielsena
Instytut Nielsen Audience Measurement wygrał przetarg na dostarczanie Telewizji Polskiej danych o oglądalności telewizji w latach 2012-2014. Udało mu się pokonać TNS OBOP.
więcej
|
|
TVN 24 można oglądać na lotnisku w Katowicach
Program stacji TVN 24 można oglądać od stycznia br. na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach. To efekt umowy podpisanej między TVN a Górnośląskim Towarzystwem Lotniczym.
więcej
|
|
Radio |
|
|
O. Rydzyk złamał prawo? Ruszył proces
Proces redemptorystów, oskarżonych o prowadzenie publicznej zbiórki pieniędzy bez wymaganego prawem pozwolenia, rozpoczął się we piątek przed sądem w Toruniu. Na rozprawę przyszli jedynie prawnicy reprezentujący zakonników.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Banki obcięły telewizyjne budżety reklamowe a zwiększyły telekomy
Firmy z segmentu „Finanse” wydające najwięcej na reklamy telewizyjne zmniejszyły w ub.r. budżety w tym zakresie. Natomiast telekomy przeznaczyły na reklamy w telewizji więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Tomasz Karolak w kampanii Hyundaia (wideo)
Tomasz Karolak jest twarzą kampanii reklamującej ofertę Hyundaia z rocznika 2010. Akcję przygotowały firmt Bimers, MPG, Media Contacts, Instytut Rozwoju Reklamy i Pro-Creation.
więcej
|
|
Rafał Bryndal reklamuje loterię Orange (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca czwartą edycję Wielkiej Loterii Orange. Akcję, w której występuje Rafał Bryndal, przygotowały firmy Publicis i Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Kamis reklamuje Danie ze smakiem
W prasie, na outdoorze i w salonach fryzjerskich rozpoczęła się kampania reklamowa Dania ze smakiem Kamis. Akcję przygotowały agencja reklamowa Ambasada i dom mediowy Mediacom.
więcej
|
|
Sony, Agora i Polsat wydały najwięcej na reklamy telewizyjne
Sony Poland w 2010 roku na reklamy telewizyjne wydało najwięcej wśród producentów sprzętu IT i RTV. Natomiast w kategorii „Media, książki, CD i DVD” największymi reklamodawcami były Agora i Polsat.
więcej
|
|
Castrol w nazwie Confashion Sport Baru
Castrol został sponsorem tytularnym warszawskiego lokalu Confashion Sport Bar. Umowę podpisano na dwa lata.
więcej
|
|
,,Pełną parą do Mediolanu" w promocji Philips
Pod hasłem „Pełną parą do Mediolanu” rozpoczęła się promocja żelazek systemowych Philips. Oferta jest skierowana do kobiet.
więcej
|
|
Awanse w biurze reklamy "Super Expressu" i "Zdrowia"
Z początkiem 2011 roku Anna Sobota i Izabela Ozga awansowały w strukturach Biura Reklamy i Ogłoszeń “Super Expressu” i miesięcznika “Zdrowie” (oba tytuły wydaje Murator).
więcej
|
|
Marta Szczepańska: z K2 Internet do Socializera
Marta Szczepańska rozpoczęła pracę jako strategy director w agencji Socializer. Poprzednio była związana z K2 Internet.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" reklamuje OC w Liberty Direct (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa OC w Liberty Direct podkreślająca, że zajęło ono pierwsze miejsce w rankingu „Rzeczpospolitej”. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami Easy Hell i MPG.
więcej
|
|
Rusza internetowy konkurs Plusa na film nakręcony komórką
Startuje projekt „13 wcieleń Tomasza M.”, w którym internauci mogą tworzyć film złożony z ujęć nagranych telefonami komórkowymi. Akcję – promującą sieć Plus – organizuje jej operator Polkomtel.
więcej
|
|
Natalia Jaroszewska ambasadorką Malibu
Projektantka mody Natalia Jaroszewska została ambasadorką marki Malibu. Będzie wspierać jej kampanię prowadzoną pod hasłem „Malibu wie co lubią kobiety”.
więcej
|
|
Agnieszka Majewska dyrektorem marketingu Coty Polska
Agnieszka Majewska objęła stanowisko dyrektora marketingu Coty Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Monikę Rut.
więcej
|
|
Fresh Brand Design przejmuje obsługę K2
Fresh Brand Design będzie zajmować się w br. obsługą strategiczną i kreatywną produktów K2. Agencja wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Melle.
więcej
|
|
At Media rozpoczęło sprzedaż reklam na luty - CPP 1,8 tys zł
Od 5 stycznia At Media prowadzi sprzedaż czasu reklamowego na luty. W pakiecie At Max CPP w grupie komercyjnej 16-49 wynosi 1,8 tys. zł.
więcej
|
|
Serwisy tvn24.pl i tvnwarszawa.pl w Biurze Reklamy TVN
Od początku 2011 roku Biuro Reklamy Reklamy Grupy TVN przejęło od Biura Reklamy Grupy Onet.pl sprzedaż powierzchni reklamowych w serwisach internetowych tvn24.pl i tvnwarszawa.pl.
więcej
|
|
Grupa Biznes Polska, Next, Boldmind, Evolution Media Net i AGB w IAB Polska
Do IAB Polska dołączyły firmy Grupa Biznes Polska, Next Starcom, Boldmind, Evolution Media Net i AGB Nielsen Media Research. Otrzymały status członków nadzwyczajnych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dzienniki regionalne tracą, największy spadek w Łodzi
Prawie wszystkie dzienniki regionalne zanotowały w listopadzie br. spadki sprzedaży. Najwięcej straciła “Polska Dziennik Łódzki”. Wzrosty w zestawieniu odnotowały jedynie “Głos – Dziennik Pomorza” i “Gazeta Lubuska”.
więcej
|
|
Tylko "Show" rośnie, "Gala" mimo odświeżenia w dół o 33 proc.
W październiku 2010 roku trzy z czterech magazynów people zanotowało spadki sprzedaży, największy z nich dotknął “Galę”, mimo że została ona pod koniec września odświeżona i wsparta kampanią. Minimalny wzrost dotyczył za to “Show”.
więcej
|
|
Największe dzienniki tracą, ale "Rzeczpospolita" zyskuje
W listopadzie 2010 roku spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich, najwięcej stracił liderujący zestawieniu “Fakt”. Wzrost zanotowały m.in. “Rzeczpospolita” i “Puls Biznesu”.
więcej
|
|
"Super Express" z nowym dodatkiem dla seniorów
Od 10 stycznia br. poniedziałkowy dodatek “Super Expressu” (Murator) dla seniorów ukazuje się pod nowym tytułem, z odświeżoną zawartością i makietą.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk zwyciężczyła plebiscyt "Przeglądu Sportowego" i TVP
Trzykrotna medalistka olimpijska z Vancouver w biegach narciarskich oraz zdobywczyni Pucharu Świata Justyna Kowalczyk zwyciężyła w 76. edycji plebiscytu "Przeglądu Sportowego" i Telewizji Polskiej na dziesięciu najlepszych sportowców w 2010 roku.
więcej
|
|
Program do PIT-ów z "Rzeczpospolitą"
Do poniedziałkowego wydania “Rzeczpospolitej” (Presspublica) dołączona zostanie płyta CD z programem do rozliczania PIT-ów za 2010 rok.
więcej
|
|
Patrycja Kotecka przegrała z ,,Super Expressem"
Patrycja Kotecka, była wiceszefowa Agencji Informacji TVP, przegrała proces z „Super Expressem” (Murator). Sąd uznał, że dziennik publikując tekst „Ziobro w rękach Patrycji”, nie naruszył jej dóbr osobistych.
więcej
|
|
Witold Piechowski i Krystian Drymer head group managerami w Polskapresse
Witold Piechowski i Krystian Drymer objęli stanowiska head group managerów w warszawskim biurze reklamy Polskapresse. Piechowski już wcześniej pracował w wydawnictwie, a Drymer przeszedł z biura reklamy „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
|
Point Group chce nadal inwestować w telewizję
Platforma Mediowa Point Group (PMPG) nadal jest zainteresowana budową projektu telewizyjnego w oparciu o markę "Machina", wynika z raportu spółki. PMPG planowało uruchomić projekt telewizyjny w zeszłym roku.
więcej
|
|
Wyborcza.pl z aplikacją na iPada
Od 5 stycznia br. informacje i galerie zdjęć z serwisu internetowego „Gazety Wyborczej” (Agora) można przeglądać za pomocą iPadów. Jest to możliwe dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji, dostępnej za darmo w Appstore.
więcej
|
|
"Gość Niedzielny" z walcami Straussa
Do najnowszego numeru “Gościa Niedzielnego” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej Gość Niedzielny) dołączono płytę “Walce Straussa”.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|