|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 23 Grudzień 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Disco polo hitem kanału Viva Polska
Magazyn “Disco ponad wszystko”, w którym Viva Polska prezentuje muzyką disco polo, podniósł oglądalność stacji dwa razy i z odcinka na odcinek gromadzi coraz więcej widzów.
więcej
|
|
Reklamy w TVN najdroższe przy ,,Faktach" i ,,Na Wspólnej"
W styczniowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy „Faktach” i serialu „Na Wspólnej”. Ogółem ceny reklam są średnio o 6 proc. niższe niż rok temu.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat bliżej finalizacji zakupu Telewizji Polsat
Akcjonariusze Cyfrowego Polsatu dali zielone światło do transakcji zakupu przez platformę Telewizji Polsat, a spółce udało się podpisać porozumienie z bankami w sprawie kredytu na tę transakcję.
więcej
|
|
35 proc. Polaków korzysta z tv kablowej, a 33,1 proc. posiada telewizję satelitarną
Ponad jedna trzecia respondentów (34,8 proc.) korzysta z telewizji kablowej, a 33,1 proc. posiada telewizję satelitarną - wynika z badania przeprowadzonego przez PBS DGA na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
|
40 proc. Polaków w zasięgu II multipleksu
W czwartek 23 grudnia br. spółka Emitel uruchomi oficjalnie kolejne nadajniki drugiego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). Po ich włączeniu sygnał MUX2 docierać będzie już do 40 proc. mieszkańców Polski.
więcej
|
|
Canal+ Gol w sieci Vectra
Piłkarska stacja Canal+ Gol od 4 stycznia 2011 roku dołączy do oferty sieci kablowej Vectra.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rekordowy wzrost reklamy internetowej. W górę o 24 proc.
Wydatki na reklamę internetową w Polsce były w III kwartale br. o 24 proc. większe niż rok wcześniej – wynika z badania IAB AdEx. Od lipca do sierpnia na wartość polskiego e-marketingu wyniosła 368 mln zł.
więcej
|
|
Reklama w 2010 r. - prognozy na 2011 (domy mediowe)
Jaki był mijający rok w polskiej branży reklamowej? Oceniają przedstawiciele najważniejszych domów mediowych m.in. Anna Lubowska, Jakub Potrzebowski, Ewa Góralska, Lidia Kacprzycka i Jacek Dzięcielak.
więcej
|
|
Reklamy w TVN najdroższe przy ,,Faktach" i ,,Na Wspólnej"
W styczniowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy „Faktach” i serialu „Na Wspólnej”. Ogółem ceny reklam są średnio o 6 proc. niższe niż rok temu.
więcej
|
|
PanMedia Western obronił budżet F&F
PanMedia Western będzie dalej obsługiwał budżet reklamowy F&F, marki odzieżowej Tesco. W przetargu wygrał z Mediacomem i Starlinkiem.
więcej
|
|
Inspirujące miasta w kampanii Lipton
Rusza kampania promocyjna herbaty Lipton oparta na wizerunku inspirujących miast. Akcję na zlecenie Unilevera przygotowały i realizują firmy Tequila\Polska, DDB, Odeon i Media Direction OMD.
więcej
|
|
LG ogłasza przetarg na globalny budżet reklamy cyfrowej
Firma LG Electronics ogłosiła przetarg na swój globalny budżet reklamy cyfrowej.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
35 proc. Polaków korzysta z tv kablowej, a 33,1 proc. posiada telewizję satelitarną
Ponad jedna trzecia respondentów (34,8 proc.) korzysta z telewizji kablowej, a 33,1 proc. posiada telewizję satelitarną - wynika z badania przeprowadzonego przez PBS DGA na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
|
86 proc. Polaków z komputerem ma internet w domu
61,5 proc. Polaków ma w domu przynajmniej jeden komputer – wynika z badania PBS DGA dla UKE. Wśród tych osób 86 proc. ma dostęp do internetu.
więcej
|
|
TP i Orange największymi sieciami telefonicznymi w polskich firmach
60 proc. polskich firm korzysta zarówno z telefonii stacjonarnej, jak i komórkowej – wynika z badania PBS DGA dla UKE. Największym operatorem stacjonarnym jest Telekomunikacja Polska, a najpopularniejszą siecią mobilną – Orange.
więcej
|
|
Prawie dwie trzecie Polaków ma konto w banku
64 proc. Polaków ma konto oszczędnościowo-rozliczeniowe w banku. 79 proc. posiadaczy kont wybiera gotówkę najczęściej w bankomacie; a ponad 50 proc. dokonuje zakupów, płacąc kartą – wynika z badania TNS OBOP.
więcej
|
|
Komorowski cieszy się największym zaufaniem Polaków, Kaczyński liderem nieufności
Prezydent Bronisław Komorowski cieszy się największym zaufaniem wśród polityków - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Zaufanie do niego deklaruje 67 proc. respondentów; nie ufa mu tylko 13 proc.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|