|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 19 Grudzień 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
|
2010 rok w internecie - prognozy na 2011 (reklama/hosting)
Jaki był mijający rok w branży internetowej? Oceniają przedstawiciele sieci reklamowych i firm hostingowych, m.in. Anna Kaczmarska, Jarosław Roszkowski, Marcin Kuśmierz i Jacek Pasławski.
więcej
|
|
Rok 2010 pod lupą branży PR - prognozy na 2011
Jaki był mijający rok dla branży public relations? Oceniają m.in.: Eliza Misiecka, Eryk Mistewicz, Barbara Kwiecień, Konrad Ciesiołkiewicz, Norbert Ofmański, Ryszard Solski, Paweł Trochimiuk, Piotr Czarnowski, Adam Łaszyn.
więcej
|
Raport: Badacze rynku o 2010 r. - prognozy na 2011 r.
|
Infoeter w internecie: Polskie Radio i Radio ZET najlepsze
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Klienci nie zwracają uwagi na zasięg Facebooka
Reach blocki i week blocki to najbardziej pożądane formaty reklamowe na Facebooku - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Drozdowski, managing director ARBOinteractive Polska.
więcej
|
|
4fun Media wybrało TVN zamiast At Media
Z końcem roku spółka 4fun Media, nadawca kanałów 4fun.tv i Rebel.tv, kończy współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego z brokerem At Media. Od 2011 roku za obsługę reklamową spółki odpowiadać ma Grupa TVN.
więcej
|
|
Saatchi&Saatchi i G7 obroniły budżet PTC
Polska Telefonia Cyfrowa przedłuża współpracę z agencjami reklamowymi Saatchi&Saatchi Polska i G7. Obie odpowiadają za obsługę ATL marek tego koncernu.
więcej
|
|
Wieczorkowski i Obuchowicz na billboardzie w kampanii ,,Małopolska na narty"
Rozpoczęła się kampania reklamowa „Małopolska na narty”. Akcję zainaugurował event z udziałem Jana Wieczorkowskiego i Bartosza Obuchowicza.
więcej
|
|
Robert Sosnowski: seks to dla mnie... dużo radości bez uśmiechu
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający Biuro Podróży Reklamy.
więcej
|
|
Innovations wyodrębnia komórkę Innovations_online
Innovations Communications Group wydzieliła ze swoich struktur Innovations_online. Nowa firma będzie odpowiadać za projekty w mediach interaktywnych.
więcej
|
|
,,Magiczny tydzień" w kampanii Cyfry+ (wideo)
Ruszył konkurs „Magiczny Tydzień Cyfry+”. Wspiera go kampania reklamowa przygotowana przez firmy Change Communications i MPG.
więcej
|
|
Target BPO: koniec rozmów z Internet Group
Spółka Target BPO wypowiedziała umowę intencyjną, zawartą dniu 3 listopada z Internet Group dotyczącą ewentualnej współpracy przy restrukturyzacji biznesu call center należącego do Internet Group, wynika z piątkowego komunikatu spółki.
więcej
|
|
Gap zatrudnia PHD
Dom mediowy PHD wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla firmy Gap.
więcej
|
|
Igor Lasocki: z News Outdoor Poland do mediacore
Igor Lasocki objął stanowisko outdoor sales managera w firmie mediacore. Poprzednio pracował w News Outdoor Poland.
więcej
|
|
Magdalena Kott marketing managerem w SKD Distribution
Magdalena Kott objęła stanowisko marketing managera w firmie SKD Distribution. Wcześniej pracowała m.in. w ZooM Advertising, Alior Banku i Banku Millennium.
więcej
|
|
PicoP wsparty kampanią reklamową
W internecie trwa kampania reklamowa miniprojektora laserowego PicoP. Akcję przygotowała i prowadzi Grupa ClickAd.
więcej
|
|
iPhone 4 w kampanii SkyCash
W internecie trwa kampania reklamowa systemu SkyCash. Głównym elementem akcji – realizowanej przez firmę Novem – jest konkurs, w którym można wygrać iPhone’a 4.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Klienci nie zwracają uwagi na zasięg Facebooka
Reach blocki i week blocki to najbardziej pożądane formaty reklamowe na Facebooku - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Drozdowski, managing director ARBOinteractive Polska.
więcej
|
|
2010 rok w internecie - prognozy na 2011 (agencje)
Jaki był mijający rok w branży internetowej? Oceniają przedstawiciele agencji interaktywnych, m.in. Grzegorz Krzemień, Łukasz Lewandowski, Witold Kempa, Marcin Maj i Tomasz Michalik.
więcej
|
|
Odzyskiwanie kontaktów w Gmailu
Skasowałeś kontakt w Gmailu zanim zdałeś sobie sprawę, że nadal go potrzebujesz? Google wprowadza możliwość odwrócenia takiej złej decyzji.
więcej
|
|
Polacy najaktywniejszymi użytkownikami mediów społecznościowych w Europie
Polska ma najwyższe w Europie wskaźniki jeśli chodzi o korzystanie z mediów społecznościowych.
więcej
|
|
Polska na tle innych krajów UE w dostępie do internetu - raport
W I kwartale 2010 roku dostęp do internetu miało 70 proc. gospodarstw domowych w 27 krajach Unii Europejskiej, w porównaniu do 49 proc. w roku 2006.
więcej
|
|
K2 Internet: Paweł Sanowski zrezygnował, zarzuca "blokowanie dostępu do informacji"
Paweł Sanowski zrezygnował w ubiegłym tygodniu z funkcji członka rady nadzorczej spółki K2 Internet.
więcej
|
|
Super-Pharm wyemituje serial na Facebooku (wideo)
Agencja interaktywna Digital One przygotowała dla sieci Super-Pharm serial online, który wystartował na Facebooku. Projekt ma charakter pilotażowy i potrwa do połowy stycznia 2011 r.
więcej
|
|
Opera 11: 6,7 mln pobrań w 24 godziny
Firma Opera Software poinformowała, że w ciągu pierwszego dnia od udostępnienia najnowszej wersji przeglądarki internetowej Opera, aplikacja została pobrana 6,7 mln razy.
więcej
|
|
Giftomania.pl - zbieraj punkty, zgarniaj nagrody.
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Dla Polaków na świątecznych zakupach jakość ważniejsza od marki
Ponad dwie trzecie Polaków deklaruje, że podczas przedświątecznych zakupów większą uwagę zwraca na jakość produktów – wynika z sondażu CeBRiS. Do marki takie znaczenie przywiązuje nieco mniej niż połowa respondentów.
więcej
|
|
Przeciętny Polak konsumuje rocznie 90 litrów piwa
Oczekiwania brytyjskich kobiet co do płatności na randce zdecydowanie zaskoczyłyby polskiego mężczyznę. Polak, przyzwyczajony, że płaci za piwo, które zamówi jego partnerka w Wielkiej Brytanii takim podejściem wzbudziłby sensację.
więcej
|
|
Jakie są oceny gospodarki i nastroje w wielkich polskich miastach?
Najlepsze nastroje ekonomiczne i oceny stanu gospodarki panują w wielkich miastach, najgorsze - na wsi - wynika z przekazanego z sondażu TNS OBOP. Badanie wskazuje na niewielką przewagę optymistów nad pesymistami.
więcej
|
|
55 proc. Polaków pozytywnie o prezydencie. Głównie ci bogatsi i lepiej wykształceni
55 proc. badanych przez CBOS pozytywnie oceniło działalność prezydenta Bronisława Komorowskiego. Jedna czwarta Polaków oceniła dobrze prace Sejmu i Senatu - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
Polacy oceniają, że sprawy w kraju idą w złym kierunku
Ponad połowa Polaków, badanych przez TNS OBOP, uważa, że sprawy w Polsce zmierzają w złym kierunku, a gospodarka przechodzi kryzys; optymizm wykazuje jedna trzecia respondentów.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|