|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 7 Grudzień 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP planuje trzy nowe kanały tematyczne
Telewizja Polska pracuje nad uruchomieniem trzech kolejnych kanałów tematycznych po starcie 6 grudnia stacji TVP Seriale. Do ich rynkowego debiutu może dojść w przyszłym roku.
więcej
|
|
Kinga Rusin w jury "You Can Dance". Kto poprowadzi show?
Kinga Rusin nie będzie prowadzić 6. edycji programu “You Can Dance - Po prostu tańcz!” w TVN-ie. Prezenterka nie znika jednak z talent-show, zostanie bowiem jego jurorką.
więcej
|
|
UPC przejmuje Aster, w sumie za 2,4 mld zł
Miliardowa transakcja na rynku telewizji kablowej w Polsce. Właściciel sieci UPC Polska za kwotę ok. 2,4 mld zł przejmie 100 proc. udziałów w sieci Aster wraz z jej zadłużeniem.
więcej
|
|
"Miłość nad rozlewiskiem" pokonała konkurencję, 19 mln zł z reklam
Serial “Miłość nad rozlewiskiem” oglądało w niedziele w TVP 1 więcej widzów niż nadawane w tym czasie propozycje konkurencji. Produkcja miała mniej oglądających niż jej pierwsza część, ale zarobiła więcej z reklam.
więcej
|
|
Ruszył kanał TVP Seriale
Telewizja Polska 6 grudnia o godz. 6.00 uruchomiła nowy kanał tematyczny - TVP Seriale, którego ramówka składa się głównie z nowych i archiwalnych seriali TVP. Kanał dostępny jest w Cyfrze+, na platformie N oraz w 50 sieciach kablowych.
więcej
|
|
Bruno Valsangiacomo prezydentem Grupy ITI
Bruno Valsangiacomo od 4 stycznia 2011 roku obejmie stanowisko prezydenta Grupy ITI, a Mariusz Walter zostanie wiceprezydenta Grupy ITI.
więcej
|
|
TVN: ,,Ugotowani" 1,62 mln widzów i 7,5 mln z reklam
Pierwszą edycję programu „Ugotowani” śledziło w TVN 1,62 mln widzów. To nieznacznie więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem. Wpływy reklamowe wyniosły 7,5 mln złotych (bez rabatów).
więcej
|
|
Duży wzrost TVP 1 - tracą TVN, TVP 2 i Polsat
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVN i Polsat. W grupie 16-49 liderem Polsat, przed TVP 1 - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
TVP Seriale także jako oferta VoD dla kablówek i platform
Telewizja Polska rozmawia z operatorami kablowymi i platformami satelitarnymi w sprawie dołączenia do ich usług wideo na żądanie biblioteki programowej z serialami TVP.
więcej
|
|
TVP1 w Święta i Sylwestra stawia na filmy
Telewizyjna Jedynka w Święta i Sylwestra postawi głównie na produkcje filmowe. Poza nimi pojawią się specjalne odcinki „Plebanii”, „Klanu” czy teleturnieju „Jaka to melodia?”.
więcej
|
|
Zimowe nowości w TV Biznes
TV Biznes wprowadza do zimowej ramówki dwa nowe programy - „Droga do sukcesu” oraz „Jak uniknąć pułapki kredytowej”.
więcej
|
|
UPC przejmuje sieć Aster za 2,4 mld zł wliczając dług
Liberty Global, spółka matka operatora kablowego UPC Polska, podpisała umowę o zakupie 100 proc. udziałów w sieci kablowej Aster od funduszu Mid Europa Partners LLP. Wartość transakcji to 870 mln zł, ponadto kupujący przejmie dług 1,53 mld zł.
więcej
|
|
'Instynkt mordercy" i ,,Jej Szerokość Afrotyda" w Polsacie
Telewizja Polsat wprowadza do ramówki nowe seriale – kryminalny 'Instynkt mordercy” oraz obyczajowo-komediowy „Jej Szerokość Afrotyda”.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Magdalena Jethon, szefowa PR 3
Z Magdaleną Jethon, szefową Programu 3 PR rozmawiamy o planowanych działaniach, które mają zaowocować wzrostem słuchalności, nowych projektach oraz o sytuacji związanej z niedawnymi zarzutami dotyczącymi braku zachowywania rzetelności dziennikarskiej przez niektórych dziennikarzy, współpracujących z Programem 3 PR. więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|