|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 3 Grudzień 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Danuta Stenka detektywem w nowym serialu "Instynkt" TVP 2
Dwójka planuje wiosną przyszłego roku wprowadzić do ramówki nowy serial kryminalny pod tytułem “Instynkt”- wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Rolę główną zagra w nim Danuta Stenka.
więcej
|
|
Rekordowy listopad TVN 24 i Polsat News, traci Disney
Lider kanałów tematycznych - kanał TVN 24 - w listopadzie br. znacznie poprawił swój udział w oglądalności. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej?
więcej
|
|
Murator szykuje kanał muzyczno-rozrywkowy
Wydawnictwo Murator pracuje nad satelitarnym kanałem telewizyjnym, który ma mieć charakter muzyczno-rozrywkowy. Jego start ma nastąpić w przyszłym roku.
więcej
|
|
,,Top Model": 2,54 mln widzów, pozycja lidera i 25,6 mln z reklam
Pierwszą edycję programu „Top Model – zostań modelką” śledziło w TVN średnio 2,54 mln widzów. Zapewniło to stacji pozycję lidera rynku. Wpływy reklamowe wyniosły 25,6 mln złotych (dane bez rabatów).
więcej
|
|
Fox Life pokaże serial z USA przed jego premierą za Oceanem
Kanał Fox Life rozpocznie w Polsce emisję nowego amerykańskiego serialu “Body of Proof” jeszcze przed premierą tej produkcji w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
TVN marką nr 1 w polskich mediach
TVN jest najwartościowszą i najmocniejszą marką na polskim rynku medialnym - wynika z rankingu „Rzeczpospolitej”. Z brandów mediowych w czołowej dwudziestce ogólnego zestawienia znalazł się jeszcze Polsat.
więcej
|
|
Mecze Tauron Basket Liga w kanale Sportklub
Mecze koszykarskiej Tauron Basket Ligi, produkowane przez internetową telewizję TV PLK i pokazywane w niej na żywo, będą retransmitowane na antenie stacji Sportklub.
więcej
|
|
Rekord TV 4 - 3 mln widzów meczu Lecha Poznań z Juventusem
Środową transmisję meczu Lecha Poznań z Juventusem Turyn oglądało na antenie TV 4 średnio 2,97 mln widzów, co jest rekordowym wynikiem w historii stacji. Czwórka w czasie relacji była liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Sylwia Korycka: z Discovery Polska do MTV Networks Polska
Sylwia Korycka dołączyła do zespołu MTV Networks Polska w ostatnim czasie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Odważny, erotyczny kalendarz na 2011 rok od Media Markt (galeria zdjęć)
"Skazani na najniższe ceny" - pod takim tytułem sieć Media Markt przygotowała na 2011 rok specjalny kalendarz ze zdjęciami półnagich modelek.
więcej
|
|
TurboDymoMan nie może w nowych reklamach 36.6 (wideo)
Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej 36.6 z udziałem TurboDymoMana. Akcję przygotowały agencja reklamowa 303 i dom mediowy Media Direction.
więcej
|
|
,,Gotowe na wszystko 7" z grzeszną kampanią na Facebooku (wideo)
W internecie trwa kampania reklamowa siódmego sezonu serialu „Gotowe na wszystko”. Akcję – opartą na konkursie prowadzonym w serwisie Facebook – przygotowały firmy Artegence i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Bitwa na śnieżki w zimowej reklamie Hoop Coli (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży startuje zimowa kampania reklamowa Hoop Coli. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Papaya Studio i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Kolędujący renifer reklamuje Wedel (wideo)
W telewizji i na outdoorze ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Wedla. Akcję przygotowały Grupa Saatchi & Saatchi i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Lady Gaga reklamuje japońską sieć komórkową (wideo)
Lady Gaga promuje ofertę japońskiego operatora komórkowego KDDI.
więcej
|
|
FoodCare nowym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Piłkarska reprezentacja Polski pozyskała kolejnego sponsora - firmę FoodCare, która do 2014 roku będzie dostarczać zawodnikom napoju izotonicznego 4Move. Nowy sponsor będzie również patronować rozgrywkom o Puchar Polski.
więcej
|
|
TrueView - reklamy w YouTube, które można pominąć
YouTube wprowadza nowy format reklamowy o nazwie TrueView, który umożliwi internautom pomijanie reklam umieszczanych w klipach wideo.
więcej
|
|
NBP zachęca do wymiany starych pieniędzy
Narodowy Bank Polski prowadzi akcję zachęcającą do wymieniany polskich monet i banknotów sprzed denominacji. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa S4.
więcej
|
|
Małgorzata Cecherz-Kowalska na czele marketingu w Oriflame Poland
Małgorzata Cecherz-Kowalska objęła stanowisko dyrektora marketingu w Oriflame Poland. Wcześniej była związana z L’Oreal Polska i P&G Prestige Products Poland.
więcej
|
|
,,Masz dużego? Kup sobie małego!" znów promuje Funai (wideo)
Trwa kolejna odsłona promocji telewizorów Funai pod hasłem „Masz dużego? Kup sobie małego!”. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję MAT.
więcej
|
|
Katarzyna Kaczmarek, Olga Magiera i Wioletta Operacz-Aniszewska w Star Digital
Pracę w domu mediowym Star Digital rozpoczęły Katarzyna Kaczmarek, Olga Magiera i Wioletta Operacz-Aniszewska. Kaczmarek objęła stanowisko art directora, Operacz-Aniszewska – junior interactive media plannera, a Magiera – account managera.
więcej
|
|
nimm2 i mamba mikołajkowo promowane w H&M
W sklepach H&M odbędzie się mikołajkowa promocja słodyczy nimm2 i mamba. Akcję przygotowała i realizuje agencja Euro RSCG 4D.
więcej
|
|
Dziecięce marzenia w promocji Piccolo
Rusza promocja Piccolo, w której można wygrać spełnienie dziecięcych marzeń. Akcję wspiera kampania reklamowa w internecie, prasie i punktach sprzedaży.
więcej
|
|
Ireneusz Smaga prezes polskiego oddziału Panasonic Marketing Europe
Nowy prezesem polskiego oddziału Panasonic Marketing Europe został Ireneusz Smaga, który zastąpił na tym stanowisku Junichi Suzukiego, dyrektora zarządzającego Central Eastern Europe Group w Panasonic Marketing Europe.
więcej
|
|
130 obiektów w "Katalogu Lokacje 2011"
Wydawnictwo na Czasie opublikowało trzecią edycję “Katalogu Lokacje”. Znalazło się w nim 130 prezentacji obiektów z całej Polski, w których można zorganizować eventy.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
Rządowi nie starcza pieniędzy, ale wzrost składki rentowej uderzy w firmy
|
|
Ogromne zadłużenie Polaków. Zalegamy już ze spłatą 25 mld zł długów i należności
|
|
Facebook wart 84 mld USD, serwisy społecznościowe działają na wyobraźnię inwestorów
|
|
Deficyt budżetu wyniósł 41,89 mld zł po październiku, tj. 80,2 proc. planu
|
|
Kredyt Bank liczy na 19-proc. wzrost przychodów r/r w segmencie MSP
|
|
KPMG: Polscy producenci oczekują wzrostu zamówień i przychodów, chcą inwestować
|
|
Fundusze inwestycyjne - jak na tym zarobić?
|
|
Dla kupujących mieszkania gaz pozostaje niestraszny
|
|
Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy ma coraz więcej pasażerów
|
|
Złoty osłabił się po posiedzeniu EBC, potem odrobił straty
|
|
W Szczecinie powstaje hala sportowa za 140 mln zł
|
|
Europa: PKB wzrósł o 0,5 proc. w całej UE i o 0,4 proc. w strefie euro w III kw.
|
|
PGNiG szuka prezesa
|
|
Bank Millennium: 35 mln euro pożyczki z EBOR-u na projekty energetyczne
|
|
Eurostat: Ceny producentów wzrosły o 4,5 proc. w październiku w całej UE
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Magdalena Jethon, szefowa PR 3
Z Magdaleną Jethon, szefową Programu 3 PR rozmawiamy o planowanych działaniach, które mają zaowocować wzrostem słuchalności, nowych projektach oraz o sytuacji związanej z niedawnymi zarzutami dotyczącymi braku zachowywania rzetelności dziennikarskiej przez niektórych dziennikarzy, współpracujących z Programem 3 PR. więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|