|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 24 Listopad 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz Grass przechodzi z TVN 24 do Tok FM
Łukasz Grass po prawie sześciu latach pracy rozstaje się z TVN 24. Od 1 marca 2011 r. zostanie zastępcą redaktora naczelnego Radia Tok FM i szefem programów informacyjnych tej rozgłośni.
więcej |
|
,,Newsweek" i ,,Wprost" mocno w górę, ,,Przyjaciółka", ,,Tele Tydzień" i ,,Viva!" w dół
W październiku br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam minimalnie mniej niż rok wcześniej. Najbardziej wzrosły wpływy reklamowe „Newsweeka” i „Wprost”, a najbardziej spadły w przypadku „Przyjaciółki”, „Tele Tygodnia” i „Vivy!”.
więcej |
|
Lotos sponsorem zespołu piłkarskiego Lechia Gdańsk
Grupa Lotos została sponsorem występujących w ekstraklasie piłkarzy Lechii Gdańsk. Umowa obowiązywać będzie trzy lata. Od najbliższego sobotniego meczu w Lubinie z Zagłębiem zawodnicy Lechii zagrają z logiem gdańskiej firmy na koszulkach.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,X-Factor", następca ,,Idola" wiosną w TVN (wideo)
Telewizja TVN planuje emisję polskiej edycji show „X-Factor”. Format będący muzyczną mutacją „Mam Talent” oraz następcą „Idola” ma pojawić się na antenie stacji wiosną 2011 roku.
więcej
|
|
Seriale i ,,Mega Hit" najdroższe w grudniowym cenniku Polsatu
W grudniowym cenniku Polsatu najwięcej kosztują reklamy przy serialach „CSI Miami” i „Pierwsza miłość” oraz filmach z cyklu „Mega Hit”. Ogółem spoty są średnio o niecałe 2 proc. tańsze niż w grudniu ub.r.
więcej
|
|
"Czarno na białym" - nowy program Tomasza Sekielskiego
Na antenie TVN 24 od stycznia 2011 roku pojawi się program Tomasza Sekielskiego “Czarno na białym”. Będzie on nadawany w wieczornym paśmie, które ulegnie przeorganizowaniu.
więcej
|
|
TVP weźmie udział w konkursie na pierwszy multipleks tv cyfrowej
TVP chce wziąć udział w konkursie na koncesje programowe na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej - poinformował zastępca dyrektora ośrodka technologii TVP Andrzej Kaźmierski.
więcej
|
|
Gardias i Kajetanowicz w jury programu TVN Turbo
TVN Turbo wprowadzi w grudniu do ramówki program “Wydaje ci się, że umiesz jeździć?”, w którym wybrani w eliminacjach kierowcy będą musieli zmierzyć się z ekstremalną jazdą samochodem. W jury show znajdą się Dorota Gardias i Kajetan Kajetanowicz.
więcej
|
|
Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu
Cyfrowy Polsat wprowadził świąteczne promocje usługi telewizyjnej i internetowej. Na nowych użytkowników czeka np. do 6 miesięcy wybranego pakietu telewizyjnego bez opłat i 4 razy więcej GB transferu przez pół roku. Ofertę wspiera kampania promocyjna.
więcej
|
|
Kto do RN TVP? KRRiT przesłucha 42 kandydatów
42 kandydatów do rady nadzorczej TVP przeszło do kolejnego etapu konkursu, w którym Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeprowadzi z nimi rozmowy kwalifikacyjne.
więcej
|
|
Łukasz Grass odchodzi z TVN 24
Łukasz Grass po prawie sześciu latach pracy rozstaje się ze stacją TVN 24. - Potwierdzam, w czwartek złożyłem wypowiedzenie - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grass.
więcej
|
|
Komedie z Kino Polska w wagonach pociągów TLK
Intercity Kino Polska – to nazwa nowego projektu realizowanego przez Telewizję Kino Polska oraz PKP Intercity. W jego ramach w wybranych pociągach TLK pojawią sie wagony kinowe, w których oglądać będzie można polskie komedie, znane z anteny Kino Polska.
więcej
|
|
Rosja, Białoruś i Ukraina przeszkodą wykorzystania dywidendy cyfrowej w Polsce
Jednym z priorytetów polskiej prezydencji w UE będą uzgodnienia z Rosją, Białorusią i Ukrainą dot. wykorzystania dywidendy cyfrowej w Polsce - powiedziała we wtorek wicemin. infrastruktury Magdalena Gaj podczas III edycji kongresu telekomunikacji i mediów Media Summit.
więcej
|
|
Da Vinci Learning w ofercie spółki Program
Spółka Program podpisała umowę na reprezentację kanału dziecięcego Da Vinci Learning u operatorów kablowych i satelitarnych.
więcej
|
|
Reforma nauki w Polsacie
Od 22 listopada 2010 r. przez pięć kolejnych tygodni tuż przed 20.00 Polsat będzie emitować dwuminutowe programy dotyczące reformy nauki.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Newsweek" i ,,Wprost" mocno w górę, ,,Przyjaciółka", ,,Tele Tydzień" i ,,Viva!" w dół
W październiku br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam minimalnie mniej niż rok wcześniej. Najbardziej wzrosły wpływy reklamowe „Newsweeka” i „Wprost”, a najbardziej spadły w przypadku „Przyjaciółki”, „Tele Tygodnia” i „Vivy!”.
więcej
|
|
Lotos sponsorem zespołu piłkarskiego Lechia Gdańsk
Grupa Lotos została sponsorem występujących w ekstraklasie piłkarzy Lechii Gdańsk. Umowa obowiązywać będzie trzy lata. Od najbliższego sobotniego meczu w Lubinie z Zagłębiem zawodnicy Lechii zagrają z logiem gdańskiej firmy na koszulkach.
więcej
|
|
Reklama perfum Beyoncé nie dla dzieci, bo "prowokuje seksualnie" (wideo)
Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority (ASA) uznała, że reklama perfum Heat stworzonych przez Beyoncé jest "prowokacyjna seksualnie" i nie może być emitowana w trakcie programów dla dzieci.
więcej
|
|
Pudłowizor, spiekarnik i wylewarka reklamują Avans (wideo)
W telewizji i na outdoorze trwa kampania reklamowa sklepów Avans. Akcję przygotowały firmy Upside i Pan Media Western.
więcej
|
|
Dogrywka w promocji Sharp Aquos LED
Ruszył drugi etap promocji telewizorów Sharp Aquos LED. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Essenzia.
więcej
|
|
Iris dla Adidasa
Adidas zatrudnił agencję Iris do przygotowania kampanii reklamowych promujących wprowadzenie na rynek dwóch nowych produktów firmy.
więcej
|
|
Chwiliżanki w internetowej kampanii Inki
W internecie trwa kampania reklamowa kawy Inka. Akcję – opartą na koncepcji chwiliżanek – przygotowała i realizuje agencja Hand Made Flow.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Newsweek" i ,,Wprost" mocno w górę, ,,Przyjaciółka", ,,Tele Tydzień" i ,,Viva!" w dół
W październiku br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam minimalnie mniej niż rok wcześniej. Najbardziej wzrosły wpływy reklamowe „Newsweeka” i „Wprost”, a najbardziej spadły w przypadku „Przyjaciółki”, „Tele Tygodnia” i „Vivy!”.
więcej
|
|
Media Regionalne zamykają drukarnię w Bydgoszczy, pracę straci ponad 20 osób
Media Regionalne zdecydowały o zamknięciu własnej drukarni w Bydgoszczy i przeniesieniu druku “Gazety Pomorskiej” do drukarni spółki Express Media. W związku z tym pracę straci ponad 20 osób.
więcej
|
|
"M jak Mieszkanie" w górę, "Dobre Wnętrze" w dół
Większość miesięczników wnętrzarskich zanotowało w sierpniu br. spadki sprzedaży, a największy z nich dotknął magazynu “Dobre Wnętrze”. Na przeciwnym biegunie znalazło się pismo ”M jak Mieszkanie”, które najbardziej poprawiło swój wynik.
więcej
|
|
Postrzelony fotoreporter "Naszego Dziennika" otrzyma 250 000 zł
250 tys. zł zadośćuczynienia ma zapłacić Komenda Stołeczna Policji fotoreporterowi Robertowi Sobkowiczowi, który 11 lat temu podczas demonstracji pracowników radomskiego "Łucznika", został postrzelony z policyjnej broni gładkolufowej i stracił oko.
więcej
|
|
Wojciech Czuchnowski: sprawa podsłuchu dziennikarzy zamiatana pod dywan
Sprawa podsłuchiwania dziennikarzy zamiatana jest przez polityków pod dywan, a ochrona tajemnicy dziennikarskiej to iluzja - powiedział we wtorek dziennikarz "Gazety Wyborczej" Wojciech Czuchnowski przed sejmową komisją śledczą ds. nacisków.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Artur Potocki nowym prezesem portalu Interia.pl (wywiad)
Artur Potocki od stycznia 2011 roku będzie prezesem Interia.pl. Zajmujący obecnie to stanowisko Tomasz Jażdżyński, złożył rezygnację. Członkami zarządu pozostają Paweł Chwaleba i Radosław Kucko.
więcej
|
|
Połowa internautów ufa blogom
Co prawda blogi nie są obecnie najpopularniejszym medium społecznościowym, ale pozostają skuteczną platformą do wyrażania siebie, a także rekomendowania marek i produktów.
więcej
|
|
Polscy internauci coraz częściej oglądają wideo w sieci
W połowie br. tylko 5 proc. polskich internautów deklarowało, że nie korzystało nigdy z serwisów wideo - wynika z badania Gemiusa. Użytkownicy nadal są jednak niechętni wobec opłat za brak reklam przy tego typu treściach.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk ma nową stronę od Polbanku
Ruszyła nowa wersja oficjalnego serwisu internetowego Justyny Kowalczyk. Stronę przygotował i obsługuje sponsorujący zawodniczkę Polbank.
więcej
|
|
Google chce mieć filmy studia Miramax w YouTube
Google prowadzi rozmowy z firmą Filmyard Holdings, która wkrótce ma zostać właścicielem wytwórni filmowej Miramax. Internetowy gigant chce pozyskać prawa do cyfrowej dystrybucji tytułów słynnego studia.
więcej
|
|
Ewelina Straszewicz pokieruje mail3.pl w Grupie K2
Grupie K2 wprowadza ofertę email marketingową mail3.pl. Pokieruje nią Ewelina Straszewicz, która poprzednio pracowała w Jet.Mail.
więcej
|
|
4,5 mln Europejczyków korzysta z internetu przez światłowody
W ciągu ostatnich 6 miesięcy liczba osób korzystających z internetu w technologii światłowodowej, tzw. FTTH, wzrosła o 50 proc. - do 4,5 mln - powiedziała w Warszawie dyrektor ds. komunikacji Europejskiej Rady FTTH Nadia Babaali podczas VII Forum Usług Szerokopasmowych.
więcej
|
|
VideoSteam w nowej odsłonie
Firma Divante rozpoczęła testy nowej wersji serwisu VideoSteam.pl, który umożliwia nadawanie transmisji wideo na żywo w internecie.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|