|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 23 Listopad 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Ludzie Chudego" przegrali z miłością i tańcem
Nadawany w Polsacie serial “Ludzie Chudego” oglądało mniej widzów niż stacja gromadziła w tym paśmie rok temu. Podczas jego emisji Polsat zajmował trzecie miejsce w rynku, a na produkcji zarobił 20 mln zł. W planach jest nakręcenie drugiego sezonu.
więcej
|
|
Platforma N: czas na multiroom, przez rok dostępny za darmo
Platforma N od 22 listopada br. wzbogaciła swoją ofertę o zapowiadaną od ponad roku usługę multiroom. Pozwala ona na korzystanie z oferty platformy na dwóch połączonych ze sobą dekoderach w ramach jednego abonamentu.
więcej
|
|
Roman Młodkowski: moja praca to służba wobec widzów, pracowników i właścicieli
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Roman Młodkowski, dyrektor i redaktor naczelny kanału TVN CNBC.
więcej
|
|
,,Stand up: zabij mnie śmiechem": 2 mln widzów i 15,6 mln zł z reklam
Program „Stand up: zabij mnie śmiechem” śledziło 2 mln widzów. Polsat przegrał w paśmie jego emisji z TVN i TVP1. -Wprowadziliśmy do ogólnodostępnej telewizji bardzo trudny gatunek sceniczny - broni show Nina Terentiew.
więcej
|
|
Najwięcej widzów oglądało wieczór wyborczy w TVP 1
Wieczór wyborczy w TVP 1 miał największą oglądalność spośród programów specjalnych nadanych po zakończeniu ciszy wyborczej w niedzielnych wyborach samorządowych – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Duży wzrost TVP 1 i TVN, Dwójka w dół o 7 proc.
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVN i TVP 2. W grupie 16-49 liderem TVN, przed Polsatem - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Antoni Macierewicz nie musi przepraszać ITI
Antoni Macierewicz nie musi przepraszać ITI za swe słowa z 2007 r. o związkach tej firmy z wojskowymi służbami specjalnymi PRL i finansowaniu jej ze środków FOZZ - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie. ITI zapowiada apelację.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki naruszył ciszę wyborczą? (wideo)
Kuba Wojewódzki podczas ostatniego programu "Mam Talent" mógł naruszyć ciszę wyborczą. Sprawę zbada policja.
więcej
|
|
Koniec zdjęć do "Usta Usta", Królikowski i Gorczyca w trzeciej serii
W połowie listopada br. telewizja TVN zakończyła zdjęcia do trzeciego i zarazem ostatniego sezonu serialu obyczajowego “Usta Usta”. Emisja 10 nowych odcinków planowana jest na wiosnę 2011 roku.
więcej
|
|
Jarosław Kaczyński będzie musiał przeprosić ITI?
1 grudnia zapadnie wyrok w procesie cywilnym, który grupa ITI wytoczyła Jarosławowi Kaczyńskiemu za jego słowa o przeznaczeniu dla ITI przez władze Warszawy 460 mln zł na przebudowę stadionu stołecznej Legii.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Bałuk: Polskiej reklamie brakuje odwagi
- Polska reklama jest obecnie dużo mniej odważna niż 10 lat temu - uważa Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiada o sytuacji w branży po kryzysie i efektywności komunikacji.
więcej
|
|
RMF FM liderem reklamy radiowej, zyskują TOK FM i ,,Trójka"
W październiku br. polskie stacje radiowe zarobiły z reklam 22 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wpływy reklamowe zanotowało RMF FM, a największe wzrosty tych przychodów - TOK FM i „Trójka”.
więcej
|
|
Neandertalczycy reklamują Bezlik Rozmów w Simplusie (wideo)
Rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Bezliku Rozmów w Simplusie. Akcję – pokazującą neandertalczyków – przygotowały firmy 303 i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Anna Durczyńska: z ZenithOptimedia do Areny Media
Anna Durczyńska obejmuje stanowisko media managera w domu mediowym Arena Media. Ostatnio pracowała w ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Darmowa instalacja w promocji Panasonic Viera
Trwa promocja telewizorów Panasonic Viera 2D i 3D, w której kupione odbiorniki są bezpłatnie instalowane u klientów. Obsługą akcji zajmuje się agencja Euro RSCG Marketing House.
więcej
|
|
Zegarek w kampanii Nordea Banku dla firm
W prasie rusza kampania reklamowa usług korporacyjnych Nordea Banku. Akcję – opartą na symbolu zegarka – przygotowały agencja Hand Made i dom mediowy MPG.
więcej
|
|
Grupa RMF z cennikiem reklamowym na styczeń i luty
Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na styczeń i luty przyszłego roku. W ofercie spoty tańsze niż obecnie są w pakietach RMF3D i RMF na Maxxxa, a droższe w sieci RMF Maxxx.
więcej
|
|
BNA, DDB i Profile przygotują markę Miasteczka Multimedialnego
Konsorcjum agencji BNA, DDB Warszawa i Profile wygrało przetarg na opracowanie strategii marki i promocji oraz identyfikacji wizualnej „Parku Technologicznego – Miasteczka Multimedialnego”. Projekt ten jest realizowany w Nowym Sączu.
więcej
|
|
Intermarché i Bricomarché sponsorami Tauron Basket Ligi i PLK.tv
Sieci supermarketów Intermarché i Bricomarché zostały sponsorami Tauron Basket Ligi i partnerami telewizji internetowej PLK.tv. Współpraca potrwa do końca sezonu 2010/2011.
więcej
|
|
G2 dla Chevroleta w Europie
Należąca do koncernu General Motors marka samochodów Chevrolet zatrudniła agencję G2 do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.
więcej
|
|
,,Efektywność w transporcie" reklamuje Mitsubishi Fuso Canter
W prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa Mitsubishi Fuso Canter. Akcję pod hasłem „Efektywność w transporcie” przygotowały firmy Swiift i MEC Global.
więcej
|
|
Loteria telewizyjna i składanka muzyczna w kampanii Volvo V60
W styczniu ruszy kampania reklamowa samochodu Volvo V60. Akcja będzie przebiegać pod hasłem „Otwórz się na przygodę z nowym Volvo V60”.
więcej
|
|
BNP Paribas uruchamia globalną kampanię
BNP Paribas uruchamia globalną kampanię reklamową, która ma zwiększyć świadomość na temat marki na rynkach międzynarodowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Regionalna" liderem wśród tygodników lokalnych
Gazeta “Regionalna”, wydawana w woj. lubuskim, była tygodnikiem lokalnym o największej sprzedaży we wrześniu br. Największym wzrostem pochwalić się może “Super Tydzień Chełmski”, zaś liderem spadku było “Słowo Podlasia”.
więcej
|
|
Rupert Murdoch tworzy gazetę tylko na iPada
"The Daily" - taki tytuł ma nosić cyfrowa gazeta jaką koncern News Corp. tworzy z myślą o tablecie iPad.
więcej
|
|
"Strategie" - nowy magazyn dla dyrektorów finansowych
Wydawnictwo Nathusius Investments wprowadziło na rynek nowy miesięcznik B2B „Strategie – Pismo dyrektorów finansowych” skierowany do top menedżerów zajmujących się finansami.
więcej
|
|
Media Service Zawada z Edipresse Polska
Wydawnictwo Media Service Zawada podpisało z Edipresse Polska umowę na kompleksową obsługę prenumeraty wydawniczej swoich tytułów.
więcej
|
|
Płyty z piosenkami Wojciecha Młynarskiego z ,,Gazetą Wyborczą"
We wtorek i środę wraz z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić dwie płyty CD pt. „Wojciech Młynarski i jego piosenki".
więcej
|
|
"Popcorn" z kalendarzem
Do całego nakładu grudniowego wydania miesięcznika “Popcorn” (Ringier Axel Springer Polska), które ukazało się w poniedziałek 22 listopada br., dołączono kalendarz ścienny na 2011 rok.
więcej
|
|
Aplikacja Mediów Regionalnych na iPhone'a i BlackBerry
Media Regionalne udostępniły nową wersję aplikacji na telefony komórkowe, dzięki której czytelnicy w łatwy sposób mogą przesyłać do redakcji zdjęcia i materiały wideo. MoDO jest teraz dostępne na iPhone’a, BlackBerry, telefony z Windows Mobile oraz na platformę Java.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|