|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 21 Listopad 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Prezes WP.pl: Reklamodawcy coraz chętniej korzystają z wideo
Wideo on-line to dziś strategiczny segment rynku internetowego, w Polsce i na świecie - twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Tomasiak, prezes Wirtualnej Polski.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" więcej z reklam, ,,DGP" i ,,Gazeta Wyborcza" mniej
W październiku br. wpływy reklamowe „Rzeczpospolitej” wzrosły w skali roku o 13,6 proc. Za to „Gazeta Wyborcza” straciła pod tym względem 12,1 proc., a „Dziennik Gazeta Prawna” aż 30,5 proc.
więcej
|
|
Ceny reklam w TVP 1 spadły o 17 proc. a w TVP 2 wzrosły o 5 proc.
Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na grudzień. Za 30-sekundowy spot przed „Wiadomościami” w Wigilię trzeba zapłacić 125 tys. zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ceny reklam w TVP 1 spadły o 17 proc. a w TVP 2 wzrosły o 5 proc.
Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na grudzień. Za 30-sekundowy spot przed „Wiadomościami” w Wigilię trzeba zapłacić 125 tys. zł.
więcej
|
|
Kino Polska i TVN Warszawa nagrodzone Satelitarnymi Oskarami
Stacja Kino Polska została uznana za najlepszy kanał filmowy w prestiżowym konkursie Hot Bird TV Awards 2010, który rozstrzygnięto w miniony piątek w Wenecji. Nagroda publiczności trafiła z kolei do stacji TVN Warszawa.
więcej
|
|
Konflikt o krzyż: niewspółmierna do wagi ekspozycja w TVN i TVP, KRRiT chwali Polsat
Stronniczość w TVP1, niewspółmierna do wagi wydarzeń ekspozycja w TVN24 i TVP Info oraz zbyt wiele emocjonalnych audycji w TVP2, TVP Info i TVN24 - to zdaniem KRRiT największe telewizyjne błędy w relacjonowaniu wydarzeń wokół krzyża przez Pałacem Prezydenckim.
więcej
|
|
"W11" i "Detektywi" straciły widzów
Tej jesieni seriale docu-crime TVN-u “W11- Wydział Śledczy” i “Detektywów” mają niższą widownię niż rok wcześniej. W czasie emisji “W11” TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku TV, zaś “Detektywi” dają kanałowi pozycję wicelidera.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Marcin Meller się, k..., przejęzyczył (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
VII Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie
Telewizja Polsat po raz siódmy organizuje akcję Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dzięki niej, pieniądze zebrane z reklam nadanych 6 grudnia br. przed głównymi "Wydarzeniami", otrzymają potrzebujące dzieci - podopieczni Fundacji Polsat.
więcej
|
|
Roxette gwiazdą sylwestra Polsatu
Legendarna skandynawska grupa Roxette zaśpiewa podczas tegorocznej imprezy sylwestrowej Telewizji Polsat i miasta stołecznego Warszawa, która odbędzie się na Placu Konstytucji. Będzie to ich pierwszy koncert w Polsce.
więcej
|
|
ABI: 55,5 mld przychodu płatnych telewizji w III kw.
W III kwartale bieżącego roku operatorzy płatnej telewizji zanotowali łączny przychód w wysokości 55,5 miliarda dolarów.
więcej
|
|
Stacja CSBTV na wszystkich platformach
Niekodowany pomorski kanał CSBTV dołączył od 17 listopada br. do oferty platformy Cyfra+. Stacja pojawiła się na pozycji 143. na liście kanałów operatora.
więcej
|
|
Moje słodkie urodziny: Tede, Mrozu i Lesz na urodzinach polskich nastolatków
MTV rozpoczyna emisję polskiej edycji programu „Moje słodkie urodziny”. Gośćmi imprez nastolatków, które pokaże stacja będą między innymi Mrozu, Tede oraz Natalia Lesz.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Rzeczpospolita" więcej z reklam, ,,DGP" i ,,Gazeta Wyborcza" mniej
W październiku br. wpływy reklamowe „Rzeczpospolitej” wzrosły w skali roku o 13,6 proc. Za to „Gazeta Wyborcza” straciła pod tym względem 12,1 proc., a „Dziennik Gazeta Prawna” aż 30,5 proc.
więcej
|
|
Ceny reklam w TVP 1 spadły o 17 proc. a w TVP 2 wzrosły o 5 proc.
Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na grudzień. Za 30-sekundowy spot przed „Wiadomościami” w Wigilię trzeba zapłacić 125 tys. zł.
więcej
|
|
VII Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie
Telewizja Polsat po raz siódmy organizuje akcję Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dzięki niej, pieniądze zebrane z reklam nadanych 6 grudnia br. przed głównymi "Wydarzeniami", otrzymają potrzebujące dzieci - podopieczni Fundacji Polsat.
więcej
|
|
Będzie rosła rola sponsoringu sportowego
Duże wydarzenia sportowe organizowane w Polsce, w tym ME w piłce nożnej, ME i MŚ w siatkówce mężczyzn sprawią, że zainteresowanie sponsoringiem będzie w najbliższych latach zdecydowanie rosło - uważają eksperci.
więcej
|
|
Małgorzata Cetera-Bulka wróciła do Springera
Małgorzata Cetera-Bulka od stycznia 2011 roku obejmie stanowisko dyrektor Biura Reklamy Prasy Codziennej w Ringier Axel Springer Polska, zajmującym się sprzedażą reklam w “Fakcie”, “Przeglądzie Sportowym” i regionalnym “Sporcie”.
więcej
|
|
Internauci i pracownicy LOT-u bronią żurawia na samolotach
LOT chce przenieść symbol żurawia z ogona na przód samolotów. Protestują przeciwko temu pracownicy firmy i internauci.
więcej
|
|
Krakus: Wędliny takie jak kiedyś (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa wędlin Krakus. Akcję przygotowały firmy DraftFCB+AdFabrika, Mediaedge:cia i Edelman Polska.
więcej
|
|
,,Nawijaj aż zbaraniejesz" reklamuje ,,Przebieraj. Wybieraj." w Heyah Mix (wideo)
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Heyah pod hasłem „Nawijaj aż zbaraniejesz”. Akcję – wspierającą ofertę „Przebieraj. Wybieraj.” – przygotował dział marketingu marki wspólnie z firmami G7, Engine i Starcom.
więcej
|
|
Marketing sportowy: Bundesliga wzorem biznesowym dla polskich klubów
Badania sytuacji finansowej klubów piłkarskich w pięciu czołowych, europejskich ligach wykazały, że najbardziej zrównoważony wzorzec biznesowy mają zespoły Bundesligi - wynika z opracowania przygotowanego na 9. Dni Marketingu Sportowego w Warszawie.
więcej
|
|
,,Dotyk kuszącego piękna" w kampanii Luksji SkinKind (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa żeli pod prysznic Luksja SkinKind. Akcję na zlecenie PZ Cussons przygotowały firmy Change Integrated i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
InsERT reklamuje się jako ,,fabryka dobrych programów" (wideo)
W telewizji, prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa producenta oprogramowania InsERT. Akcję pod hasłem „Fabryka dobrych programów” firma przygotowała wspólnie z domem mediowym MediaVest.
więcej
|
|
Eventage dla Ery i Edipresse
Eventage wygrała przetarg na obsługę eventów sieci komórkowej Ery. Agencja kontynuuje też współpracę z Edipresse Polska.
więcej
|
|
,,Wysokie Obcasy" wsparte kampanią reklamową (wideo)
W telewizji i kinach rozpoczęła się kampania reklamowa „Wysokich Obcasów”. Akcję na zlecenie Agory przygotowały firmy JiS i Lightcraft.
więcej
|
|
,,Rozmiar ma znaczenie" w kampanii Triumph
Pod hasłem „Rozmiar ma znaczenie” trwa internetowa kampania reklamowa bielizny Triumph. Akcję realizuje agencja Sales & More.
więcej
|
|
Ad-Vice z brand advertisingową strategią i identyfikacją
Internetowa sieć reklamowa Ad-Vice rozpoczęła rebranding. Wiąże się on z nową strategią marketingową firmy, opartą na brand advertisingu.
więcej
|
|
Adobe szuka agencji do europejskich kampanii
Adobe rozpoczęło poszukiwania agencji reklamowej do obsługi kampanii promujących produkty firmy na rynku europejskim.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Rzeczpospolita" więcej z reklam, ,,DGP" i ,,Gazeta Wyborcza" mniej
W październiku br. wpływy reklamowe „Rzeczpospolitej” wzrosły w skali roku o 13,6 proc. Za to „Gazeta Wyborcza” straciła pod tym względem 12,1 proc., a „Dziennik Gazeta Prawna” aż 30,5 proc.
więcej
|
|
"Przyjaciółka" liderem, tylko "Pani Domu" ze wzrostem
W sierpniu br. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych miała “Przyjaciółka”, na drugim miejscu znalazła się “Tina”. Oba tytuły zanotowały nieduże spadki. Swój wynik poprawiła jedynie trzecia w rankingu “Pani Domu”.
więcej
|
|
Magazyn ,,X-Cross" od 5 grudnia
„X-Cross” to tytuł nowego miesięcznika poświęconego tematyce sportów crossowych. Pierwszy numer magazynu ujrzy światło dzienne 5 grudnia.
więcej
|
|
Małgorzata Cetera-Bulka wróciła do Springera
Małgorzata Cetera-Bulka od stycznia 2011 roku obejmie stanowisko dyrektor Biura Reklamy Prasy Codziennej w Ringier Axel Springer Polska, zajmującym się sprzedażą reklam w “Fakcie”, “Przeglądzie Sportowym” i regionalnym “Sporcie”.
więcej
|
|
Powstała Akademia Mediów. Ma kształcić dziennikarzy ekonomicznych
Światowy kryzys finansowy pokazał, jak słowo wpływa na realne zachowania uczestników rynku - powiedział podczas inauguracji Akademii Mediów prezes warszawskiej giełdy Ludwik Sobolewski. Akademia ma kształcić przyszłych dziennikarzy ekonomicznych.
więcej
|
|
Jerzy Baczyński - redaktor naczelny tygodnika ,,Polityka"
Z Jerzym Baczyńskim, redaktorem naczelnym tygodnika „Polityka”, rozmawiamy o sytuacji na polskim rynku wydawniczym, zasadach jakim hołduje „Polityka”, nagrodzie „Dziennikarza XX-lecia”, którą Baczyński został uhonorowany kilka tygodni temu, a także o aktualnych przemianach, jakie dokonują się w polskich mediach m.in. w TVP oraz w magazynie „Wprost”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Prezes WP.pl: Reklamodawcy coraz chętniej korzystają z wideo
Wideo on-line to dziś strategiczny segment rynku internetowego, w Polsce i na świecie - twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Tomasiak, prezes Wirtualnej Polski.
więcej
|
|
Co dalej z Facebookiem w Polsce? GIODO: serwis nie uznaje polskiej jurysdykcji
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych Wojciech Wiewiórowski ma wątpliwości dot. działalności popularnego portalu społecznościowego Facebook. Chodzi o m.in. brak poprawnej informacji o polityce prywatności serwisu oraz nieuznawanie polskiej jurysdykcji.
więcej
|
|
MySpace współpracuje z Facebookiem (wideo)
Jeszcze dwa lata temu MySpace był najpopularniejszym portalem społecznościowym na świecie. Teraz serwis prosi o pomoc Facebooka, który odebrał mu pozycję lidera, aby przyciągnąć do siebie nowych użytkowników.
więcej
|
|
Google uczy jak działa internet
Google uruchomiło internetowy przewodnik o nazwie "20 Things I Learned about Browsers and the Web".
więcej
|
|
Resort gospodarki nauczy e-administracji 12,5 tys. urzędników
12,5 tys. urzędników różnych szczebli i instytucji chce przeszkolić resort gospodarki. Mają oni nauczyć się m.in. posługiwać się formularzami elektronicznymi czy podpisem elektronicznym. Szkolenia te będą elementem tworzenia e-administracji.
więcej
|
|
Mozilla: 400 mln użytkowników Firefoksa i 104 mln USD przychodu w 2009 r.
Mozilla, stojąca za przeglądarką internetową Firefox, opublikowała właśnie swój raport "The State Of Mozilla" za 2009 rok.
więcej
|
|
LinkedIn: co sekundę nowy użytkownik (wideo)
W serwisie LinkedIn co sekundę rejestruje się nowy użytkownik.
więcej
|
|
Ruszają transmisje w internecie z meczów ekstraklasy koszykarzy
Od soboty kibice będą mogli oglądać wybrane mecze Tauron Basket Ligi koszykarzy w internecie. Do końca sezonu zostanie pokazanych 18 spotkań, po jednym w każdej kolejce.
więcej
|
|
Policja walczy z pedofilią w internecie, 22 osoby zatrzymane
22 osoby podejrzewane o posiadanie i rozpowszechnianie materiałów z pornografią dziecięcą zatrzymali polscy policjanci podczas akcji "EG STOP", przeprowadzonej na terenie 10 województw.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
25 proc. konsumentów planuje zakup odbiornika 3D
Co czwarty posiadacz telewizora zamierza w ciągu najbliższych 18 miesięcy kupić odbiornik umożliwiający oglądanie trójwymiarowego obrazu.
więcej
|
|
Połowa badanych pesymistycznie ocenia sytuację w Polsce
53 proc. badanych przez CBOS pesymistycznie ocenia sytuacje w kraju. W stosunku do badań z października o siedem punktów procentowych (z 44 do 51 proc.) wzrosła liczba niezadowolonych z rozwoju sytuacji politycznej.
więcej
|
|
Prawie 3/4 Polaków dobrze o zakazie palenia
Nowe prawo, dotyczące zakazu palenia w miejscach publicznych, za zdecydowanie dobre uważa 53,4 proc. badanych, a za raczej dobrze 18,5 proc. - wynika z sondażu Instytutu Badania Opinii "Homo Homini" dla Polskiego Radia. Zdecydowanie źle, nowe przepisy, ocenia 7,6 proc. badanych, a raczej źle 10,6 proc.
więcej
|
|
Sprawy w Polsce idą w bardzo złym kierunku
Z listopadowego badania TNS OBOP wynika, że 62 proc. Polaków źle ocenia kierunek zmian w kraju, a 58 proc. postrzega stan krajowej gospodarki jako kryzysowy. W porównaniu do analogicznego badania nastrojów w październiku nie zaobserwowano większych zmian.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
Bronisław Komorowski: Święto Trzech Króli dniem wolnym od pracy
|
|
Wojna walutowa największych banków centralnych na świecie
|
|
Ceny paliw nie powinny rosnąć
|
|
Getin Holding kupi Allianz Bank Polska za ok. 140 mln zł
|
|
Produkcja przemysłowa wzrosła o 8,0 proc. wobec oczekiwanych 10,0 proc.
|
|
Ceny produkcji przemysłu wzrosły o 4,0 proc. wobec oczekiwanych 4,1 proc.
|
|
Cinema City: nowe otwarcia, hity kinowe i filmy 3D w 2011 r.
|
|
Chcesz wziąć kredyt w programie Rodziny na Swoim? Czas na szybki ślub
|
|
OECD: PKB Polski wzrośnie o 3,1 proc. w 2010 r. i 3,9 proc. w 2011 r.
|
|
Rośnie sprzedaż kredytów hipotecznych
|
|
Multkino: nowy multipleks w Katowicach w Galerii Katowickiej
|
|
Firmy deweloperskie zarabiają coraz więcej
|
|
Złoty słabnie, bo pogarszają się nastrojów w kraju i na świecie
|
|
IBM: Cloud Competence Center już w Krakowie
|
|
Orlen Deutschland kupił 56 stacji w Niemczech od OMV, ma już 574 szt.
|
|
Lewiatan zaskarży do Trybunału Konstytucyjnego ustawę o dniu wolnym w Święto Trzech Króli
|
|
Raiffeisen Bank: 174 mln zł zysku netto w I-III kw., wzrost o 97,8 proc.
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Jerzy Baczyński - redaktor naczelny tygodnika ,,Polityka"
Z Jerzym Baczyńskim, redaktorem naczelnym tygodnika „Polityka”, rozmawiamy o sytuacji na polskim rynku wydawniczym, zasadach jakim hołduje „Polityka”, nagrodzie „Dziennikarza XX-lecia”, którą Baczyński został uhonorowany kilka tygodni temu, a także o aktualnych przemianach, jakie dokonują się w polskich mediach m.in. w TVP oraz w magazynie „Wprost”.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|