|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 19 Listopad 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Apel do mediów: mniej rozrywki, więcej ambitnych informacji
Polskie media zdominowane są przez rozrywkę, brakuje debat i ambitnych informacji, wiele uwagi poświęca się personalnym konfliktom, stale zmniejsza się liczba informacji z zagranicy - alarmuje "Obserwatorium Wolności Mediów".
więcej
|
|
Reklamy w TVN tańsze o 14 proc. - najdroższy finał ,,Top Model"
W grudniowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 14 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy filmach, „Faktach” i finale „Top Model”.
więcej
|
|
W 2012 r. koniec analogowej tv w 24 krajach UE - w Polsce dopiero w 2015?
W 2012 roku 24 z 27 państw Unii Europejskiej zaprzestaną analogowo nadawać programy telewizyjne, a ich mieszkańcy będą mogli je odbierać cyfrowo - wynika z raportu firmy KPMG. Zdaniem ekspertów, w Polsce wyłączenie telewizji analogowej może opóźnić się do 2015 roku.
więcej
|
|
W TVP najczęściej prezentowana PO, najrzadziej - SLD (raport)
W dziewięciu stacjach regionalnych TVP najczęściej prezentowano programy wyborcze kandydatów PO, w pięciu województwach - przeważały programy kandydatów PiS, a w jednym - SLD - wynika z opublikowanego w czwartek raportu Fundacji im. Stefana Batorego.
więcej
|
|
Paradokumentalne "Dlaczego ja?" poprawia wyniki Polsatu
Drugi sezon serialu fabularno-dokumentalnego „Dlaczego ja?”, emitowanego przez Polsat, ogląda więcej widzów niż nadawaną wiosną br. pierwszą serię cyklu. Produkcja daje stacji drugie miejsce w rynku i podnosi jej wyniki w stosunku do ub.r.
więcej
|
|
Wieczór wyborczy w telewizji: tylko TVP z własnymi sondażami
Specjalne programy i studia wyborcze przygotowują na najbliższą niedzielę TVP, TVN i Polsat. Tylko telewizja publiczna zdecydowała się jednak na zamówienie własnych badań sondażowych - zrealizuje je TNS OBOP.
więcej
|
|
Talk-show "Gdzie diabeł nie może..." obniża wyniki TVP Info
Nadawany w TVP Info talk-show “Gdzie diabeł nie może...” po czterech odcinkach ma średnio 341 tys. widzów. To więcej niż w tym czasie gromadzi konkurencyjna TVN 24, ale mniej niż rok temu oglądało w tym paśmie stację TVP Info.
więcej
|
|
Gabriela Drzewiecka: z 4fun.tv do Tuba TV
Prezenterka Gabriela Drzewiecka dołączyła do zespołu telewizji internetowej Tuba TV. Wcześniej pracowała w stacji muzycznej 4fun.tv.
więcej
|
|
"Reklama Dzieciom" już po raz 18. w TVP 1
Rusza XVIII już edycja akcji „Reklamy Dzieciom”. W ramach niej TVP 1 nada w Wigilię przed “Wiadomościami” o 19.30 charytatywny blok reklamowy z którego dochód w całości przeznaczony będzie dla potrzebujących dzieci.
więcej
|
|
ABI: 692 mln subskrybentów płatnej telewizji
W III kwartale bieżącego roku na świecie przybyło o 2 proc. więcej subskrybentów płatnej telewizji niż we wcześniejszych trzech miesiącach - wynika z danych firmy badawczej ABI Research.
więcej
|
|
Koniec telewizji analogowej w Polsce dopiero w 2015?
Wyłączenie nadawania naziemnej telewizji analogowej zaplanowane w Polsce na 2013 rok może zostać opóźnione nawet do roku 2015, wynika z raportu firmy doradczej KPMG.
więcej
|
|
Multimedia: telewizja cyfrowa i telefonia VOIP w Łomży
Sieć kablowa Multimedia Polska udostępniła abonentom w Łomży dwie nowe usługi: telewizję cyfrową i telefonię internetową.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Apel do mediów: mniej rozrywki, więcej ambitnych informacji
Polskie media zdominowane są przez rozrywkę, brakuje debat i ambitnych informacji, wiele uwagi poświęca się personalnym konfliktom, stale zmniejsza się liczba informacji z zagranicy - alarmuje "Obserwatorium Wolności Mediów".
więcej
|
|
Szef PR dla Zagranicy odpiera zarzuty
Marek Cajzner, szef Polskiego Radia dla Zagranicy odpiera wszystkie zarzuty, skierowane pod jego adresem przez kierowników części redakcji językowych. W dokumencie, do którego dotarliśmy, Cajzner oskarża ich o niechęć do zmian, a wręcz wygodnictwo.
więcej
|
|
,,Co Ty wiesz o Trójce?" - rusza konkurs Programu 3
W poniedziałek, 22 listopada w radiowej "Trójce" rusza konkurs pod hasłem „Co Ty wiesz o Trójce?”. Do wygrania Citroen C3.
więcej
|
|
Wieczór wyborczy w RMF FM od 22.00
Radio RMF FM przygotowało specjalny wieczór wyborczy, którego będzie można posłuchać w niedzielę od 22.00 do 1.00.
więcej
|
|
Wieczór wyborczy w Polski Radiu tylko na antenie Trójki
Polskie Radio wyemituje specjalny wieczór wyborczy tylko na antenie Trójki. W pozostałych programach PR posłuchać będzie można wejść na żywo ze sztabów wyborczych, przygotowywanych przez reporterów IAR.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamy w TVN tańsze o 14 proc. - najdroższy finał ,,Top Model"
W grudniowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 14 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy filmach, „Faktach” i finale „Top Model”.
więcej
|
|
Skrzaty Mumio w świątecznej kampanii Plusa (wideo)
Ruszyła świąteczna kampania sieci Plus. Akcję - z udziałem kabaretu Mumio - przygotowały firmy PZL, Film Reaktor i OMD.
więcej
|
|
Gwiazdorski grejpfrut w reklamie soku Fortuna (wideo)
Rusza kampania reklamowa nowego soku Fortuny - Zielony Grejpfrut Sweetie 100%. Akcję przygotowały agencja reklamowa Red8 i dom mediowy Mediacom.
więcej
|
|
Rozum i Serce znów reklamują neostradę TP (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa neostrady TP oparta na wizerunku Serca i Rozumu. Akcję przygotowały Publicis i Mediaegde:cia.
więcej
|
|
,,Słodki Styl" promuje czekoladki Wawel (wideo)
Trwa akcja „Słodki Styl” promująca czekoladki firmy Wawel. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Tippingpoint i dom mediowy Pan Media Western.
więcej
|
|
"Reklama Dzieciom" już po raz 18. w TVP 1
Rusza XVIII już edycja akcji „Reklamy Dzieciom”. W ramach niej TVP 1 nada w Wigilię przed “Wiadomościami” o 19.30 charytatywny blok reklamowy z którego dochód w całości przeznaczony będzie dla potrzebujących dzieci.
więcej
|
|
Awatarowa kampania reklamuje Sygma Bank (wideo)
Pod hasłem „Pomaga w zakupach” ruszyła kampania reklamowa Sygma Banku. Akcję przygotowały agencje BNA i Hypercrew oraz dom mediowy Easymedia.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk uznana za Sportowy Wizerunek roku 2010
Mistrzyni olimpijska w biegach narciarskich Justyna Kowalczyk została uhonorowana tytułem Sportowy Wizerunek roku 2010. Nagrody Biznesu Sportowego wręczono w czwartek wieczorem w Centrum Olimpijskim w Warszawie.
więcej
|
|
Apple wprowadza platformę iAd do Europy
Apple zapowiedziało, że w grudniu uruchomi swoją platformę mobilnej reklamy iAd w Wielkiej Brytanii i Francji, a w styczniu w Niemczech.
więcej
|
|
comScore: ponad 100 mln użytkowników z Europy Zach. dostaje SMS-owe reklamy
100,5 miliona mobilnych konsumentów z określanych jako EU5 pięciu największych państw Europy Zachodniej (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy) otrzymało we wrześniu reklamowe wiadomości SMS.
więcej
|
|
WWF: Zwolnij! Zwierzę na drodze!
W radiu i internecie trwa kampania „Zwolnij! Zwierzę na drodze!”. Akcję na zlecenie WWF Polska przygotowała agencja Clos Brothers.
więcej
|
|
9.Dni Marketingu Sportowego - najważniejszy jest kibic. Jak go przyciągnąć?
W naszym klubie najważniejszy jest kibic, bez niego rywalizacja sportowa nie ma sensu - przyznał dyrektor ds. marketingu piłkarskiego klubu Bundesligi FC Koeln Claus Horstmann podczas odbywających się w Warszawie 9. Dni Marketingu Sportowego.
więcej
|
|
Maspex Wadowice: Anna Barabasz marketing managerem, Adam Mikołajczyk odchodzi
Anna Barabasz objęła stanowisko marketing managera w Grupie Maspex Wadowice. Pracę w firmie zakończył natomiast Adam Mikołajczyk.
więcej
|
|
Euro RSCG Digital dla Philip Morris
Philip Morris w Polsce rozpoczyna współpracę z Euro RSCG Digital. Agencja interaktywna została wybrana w drodze przetargu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Apel do mediów: mniej rozrywki, więcej ambitnych informacji
Polskie media zdominowane są przez rozrywkę, brakuje debat i ambitnych informacji, wiele uwagi poświęca się personalnym konfliktom, stale zmniejsza się liczba informacji z zagranicy - alarmuje "Obserwatorium Wolności Mediów".
więcej
|
|
"Wprost" dogonił "Newsweek", Gazeta Polska w górę o 158 proc.
Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazła się we wrześniu br. "Polityka" - najwięcej zyskały “Gazeta Polska” (158 proc.) i “Wprost” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wprost": nowe kolumny, nowi autorzy i miliony na promocję
AWR Wprost, wydający tygodnik "Wprost", planuje osiągnięcie 46,1 mln zł przychodów w 2013 roku, a po minusowym 2009 roku liczy na 5,54 mln zł zysku brutto w 2010 roku - poinformowała kontrolująca wydawcę spółka Point Group.
więcej
|
|
"Auto Świat Poradnik" liderem wzrostu, a "Świat Motocykli" - spadku
Liderem sprzedaży wśród magazynów motoryzacyjnych w sierpniu br. był tygodnik “Motor”. Największy wzrost zanotował miesięcznik “Auto Świat Poradnik”, a największy spadek - ”Świat Motocykli”.
więcej
|
|
Springer: Aleksy Uchański szefem wydawniczym tytułów młodzieżowych
Aleksy Uchański, dyrektor wydawniczy segmentu komputerowego w Ringier Axel Springer Polska, obejmie od stycznia 2011 roku dodatkowo stanowisko dyrektora wydawniczego tytułów młodzieżowych.
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" z tabelą kalorii i zeszytem "Bądź szczupła"
W najbliższych dniach z "Gazetą Wyborczą" (Agora) ukażą się tabela kalorii oraz zeszyt z dietami.
więcej
|
|
"Zwierciadło" z kalendarzykiem i Radosławem Sikorskim
Do całego nakładu grudniowego numeru miesięcznika “Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), który ukazał się w czwartek, dołączono kieszonkowy kalendarzyk na 2011 rok.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Joanna Opoczyńska będzie rozwijać w Ipsosie badania dla leków na receptę
Joanna Opoczyńska rozpoczęła pracę w Ipsosie. Będzie odpowiadać za rozwój badań marketingowych dla leków na receptę.
więcej
|
|
Polacy: po wyborach praca urzędów lokalnych się nie zmieni
Praca urzędów lokalnych nie zmieni się po wyborach, a do władzy w samorządach ludzi ciągnie najczęściej perspektywa wysokich zarobków, wzgląd na własne interesy i "czysta chęć" posiadania władzy - uważa większość badanych w sondażu TNS OBOP.
więcej
|
|
Tylko 4 proc. poparcia dla ugrupowania Joanny Kluzik-Rostkowskiej
Na ugrupowanie Joanny Kluzik-Rostkowskiej "Polska jest najważniejsza" zagłosowałoby 4 proc. wyborców - wynika z sondażu SMG/KRC dla TVN24. PO mogłaby liczyć na 38 proc. głosów, a PiS - na 26 proc.
więcej
|
|
Co piąty Polak jest przeciwny inwestycjom firm zagranicznych
22,5 proc. Polaków nie chce, żeby w naszym kraju inwestowały zagraniczne firmy - wynika z badania PBS DGA. Natomiast prawie połowa uważa, że w specjalnych strefach ekonomicznych powinny być wspierane tylko krajowe inwestycje.
więcej
|
|
28 proc. poparcia dla kandydatów PO do sejmików, 15 proc. dla PiS
28 proc. Polaków zagłosuje w wyborach samorządowych do sejmików wojewódzkich na kandydatów PO, 15 proc. zamierza zagłosować na kandydatów PiS, 9 proc. - SLD, 7 proc. - PSL; 12 proc. wyborców chce poprzeć kandydatów niezależnych - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
PMPG: w 2011 r. przychody gotówkowe AWR Wprost wzrosną do 41,2 mln zł
|
|
Coraz mniej mieszkań dla singli w "Rodzinie na Swoim"
|
|
W październiku wynagrodzenia wzrosły o 3,9 proc., a zatrudnienie o 2,1 proc.
|
|
Do którego banku najlepiej iść po kredyt?
|
|
Port Lotniczy w Gdańsku bije kolejne rekordy, 2 miliony pasażerów
|
|
Ernst and Young: korzystne połączenie PGE i Energi
|
|
Erste: 'akumuluj' Cyfrowy Polsat, cena 18,0 zł
|
|
Coraz mniej mieszkań, ale rośnie liczba pozwoleń na budowę
|
|
Bank Światowy: prognoza wzrostu PKB Polski podniesiona do 3,5 proc. w 2010 i 4,1 proc. w 2011
|
|
Na posiedzeniu RPP znów zgłoszono wniosek o podwyżkę stóp procentowych
|
|
Eureko sprzedało za 365 zł za sztukę swój pakiet akcji PZU
|
|
Deweloperzy zbudowali o połowę mniej mieszkań
|
|
Członkowie RPP: jak konsumpcja i inwestycje wpłyną na PKB?
|
|
Członkowie RPP: inflacja pozostanie podwyższona
|
|
Eureko: sprzedaż 12,9 proc. akcji PZU inwestorom instytucjonalnym
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|