|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 16 Listopad 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Zygmunt-Solorz Żak tworzy grupę medialną
Cyfrowy Polsat za 3,45 mld zł kupi 100 proc. akcji Telewizji Polsat. - Środki ze sprzedaży przeznaczę na rozwój moich projektów telekomunikacyjnych - zapowiada Zygmunt Solorz-Żak, który jest głównym akcjonariuszem obu spółek.
więcej
|
|
Polsat zarobił 29 mln zł na Formule 1
Tegoroczne wyścigi w Formule 1 śledziło na antenie Polsatu nieco więcej widzów niż rok wcześniej. O 11 mln zł - do 29 mln zł - wzrosły też wpływy reklamowe z transmisji.
więcej
|
|
Wieczór wyborczy w TVP z TNS OBOP
TNS OBOP przygotuje dla Telewizji Polskiej szacunkowe dane dotyczące frekwencji oraz wyników wyborów samorządowych. Zostaną one zaprezentowane podczas wieczoru wyborczego, który emitowany będzie 21 listopada w TVP1 oraz TVP Info od 21.55.
więcej
|
|
Przejęcie Polsatu przez Cyfrowy Polsat to dobry krok, ale i wielkie zaskoczenie (opinie)
Zdaniem analityków przejęcie 100 proc. akcji Telewizji Polsat przez Cyfrowy Polsat to dobry krok dla obu spółek, który pozwoli na budowę platformy medialnej, walkę z konkurencją i nowe inwestycje. Podkreślają jednak, że przejęcie jest zaskoczeniem dla rynku.
więcej
|
|
Zyskały TVP 2 i TVN, traci TVP 1
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVP 2 i TVN. W grupie 16-49 liderem TVN, przed Polsatem - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Polsat zarobił na siatkarkach 6,9 mln złotych
Mistrzostwa Świata w siatkówce kobiet 2010 transmitowane przez Polsat, Polsat Sport i Polsat Sport Extra dały nadawcy 6,9 mln złotych reklamowych wpływów. Największym zainteresowaniem cieszył się mecz Polska - Rosja.
więcej
|
|
Polsat nie ma w planach nowych stacji tematycznych
Telewizja Polsat nie planuje na razie uruchomienia kolejnych kanałów tematycznych – poinformował na konferencji prasowej Maciej Stec, członek zarządu spółki.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat ze wzrostem zysku i o 12 proc. liczby abonentów
Cyfrowy Polsat zakończył III kwartał br. wzrostem przychodów o 16 proc., a zysku netto – o 15 proc. W ciągu roku liczba abonentów platformy poszła do góry o 12 proc. i wyniosła na koniec września br. 3,28 mln klientów.
więcej
|
|
Telewizja Polsat: 1093 mln zł przychodów w 2010 r.
Grupa Telewizji Polsat ma w 2010 r. zanotować przychody w wysokości 1093 mln zł i wynik EBITDA na poziomie 305 mln zł, poinformowali przedstawiciele spółki w poniedziałek.
więcej
|
|
Sarah Palin ma własne reality show (wideo)
Na antenie amerykańskiej stacji TLC ruszył nowy reality show, którego główną bohaterką jest Sarah Palin.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat kupi Telewizję Polsat za 3,75 mld zł
Cyfrowy Polsat kupi 100 proc. akcji Telewizji Polsat. Wartość transakcji ma wynieść 3,75 mld zł. W efekcie powstanie grupa medialna o rocznych przychodach ponad 2,4 mld zł.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat: 68,39 mln zł zysku, wzrost o 14 proc.
Cyfrowy Polsat miał 68,39 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2010 roku wobec 60,16 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Fox również blokuje Google TV
Fox jest kolejną z największych amerykańskich stacji telewizyjnych, która zablokowała możliwość oglądania programów ze swoich stron internetowych za pośrednictwem platformy Google TV.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Mój pierwszy raz" zachęca młodych do wyborów (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania zachęcająca młodych Polaków do udziału w wyborach. Akcję na zlecenie Instytutu Spraw Publicznych przygotowała agencja Young & Rubicam.
więcej
|
|
Poznań z lotu ptaka promuje się w Europie (wideo)
W zagranicznych stacjach telewizyjnych rusza wizerunkowa kampania Poznania. Wykorzystywane w niej spoty wyreżyserował Xawery Żuławski.
więcej
|
|
Serce i Rozum kolędują w świątecznej kampanii telewizji TP (wideo)
Rusza świąteczna kampania reklamowa pakietów telewizyjnych TP. Akcję – opartą na wizerunku Serca i Rozumu – przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Mediaegde:cia.
więcej
|
|
Gadający buldog w pierwszej kampanii kredytów mBanku (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania mBanku reklamująca jego ofertę kredytową. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication, Film it i MPG.
więcej
|
|
Rafał Szysz odchodzi z ProMarki
Rafał Szysz zrezygnował z funkcji dyrektora generalnego stowarzyszenia ProMarka. Chce się skupić na działalności w firmie Stars i innych organizacjach branżowych.
więcej
|
|
,,Profesjonaliści" reklamują Konto z Podwyżką w BGŻ (wideo)
Rozpoczyna się kampania reklamowa Konta z Podwyżką w Banku BGŻ. Akcję – pokazującą niezbyt fachowych pracowników – przygotowały firmy Grandes Kochonos i Initiative.
więcej
|
|
AdPlayer - nowa sieć reklamowa Agory
Agora udostępniła sieć AdPlayer obejmującą reklamy i niestandardowe działania marketingowe z wykorzystaniem treści wideo. Nową ofertą zarządza Krzysztof Beniowski.
więcej
|
|
Maciej Stec (Polsat): o 4-5 proc. w 2010 r. wzrośnie rynek reklamowy
Telewizja Polsat przewiduje, że rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie w 2010 roku o 4-5 proc. - poinformował Maciej Stec, członek zarządu stacji.
więcej
|
|
Afekt i Grupa One-2-One razem
Agencja Afekt i Grupa One-2-One rozpoczęły współpracę strategiczną. Jej pierwszym efektem jest promocja „Zielone światło dla domówki” przygotowana dla piwa Lech Premium.
więcej
|
|
Decathlon: Bądź pierwszy na stoku
W radiu, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa sieci Decathlon. Akcję – promującą sprzęt do sportów zimowych – przygotowały firmy Garmont i PanMedia Western.
więcej
|
|
Rodzinna kampania reklamuje trany Möller's (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa norweskich tranów Möller’s. Akcję, utrzymaną w konwencji familijnej, przygotowały firmy Clos Brothers, Next Media i Maxus.
więcej
|
|
Direct Traffic z nowym logotypem i serwisem internetowym
Agencja Direct Traffic ma nowe logo i serwis internetowy. Przygotował je dział interactive Grupy ClickAd, do której należy ta firma.
więcej
|
|
Samsung Galaxy Tab w zimowej reklamie Play Online (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa Play Online. Akcję, w której pojawia się tablet Samsung Galaxy Tab, przygotowały wspólnie z P4 firmy Grandes Kochonos i Mediacom.
więcej
|
|
,,Na wszelki wypadek" w kampanii Lux Medu
Pod hasłem „Na wszelki wypadek” trwa kampania reklamująca otwarcie nowego szpitala Grupy Lux Med. Akcję przygotowały firmy Salt and Pepper i Media Concept.
więcej
|
|
eMarketer: do 2013 r. podwoi się wartość chińskiego rynku reklamy online
W bieżącym roku wydatki na internetową reklamę w Chinach mają wzrosnąć w porównaniu z rokiem ubiegłym o 37 proc. i sięgnąć 3,7 miliarda dolarów.
więcej
|
|
Dratftcb z globalnym budżetem reklamowym marki Nivea
Firma Beiersdorf, do której należy marka Nivea, zatrudniła Draftfcb jak tzw. agencję wiodącą (lead agency) do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.
więcej
|
|
Zysk CAM Media spadł o 76 proc. do 0,45 mln zł
Spółka CAM Media miała 0,45 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2010 roku wobec 1,86 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Które tytuły prasowe Polacy czytają najchętniej?
Tygodniki “Tele Tydzień”, “Życie na Gorąco” oraz dwutygodnik “Przyjaciółka” to trzy najchętniej czytane tytuły prasowe przez Polaków. Co jest liderem wśród dzienników i miesięczników? Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych
Prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet zanotowały w sierpniu br. spadki sprzedaży, najwięcej straciła “Świat Kobiety”. Zyskał tylko “Naj”, który rok temu był tygodnikiem, ale mimo tego i tak uplasował się on na ostatnim miejscu.
więcej
|
|
Magazyny TV Bauera znów w wyższych cenach
Wydawnictwo Bauer zakończyło promocję cenową swoich magazynów telewizyjnych. Od numerów, które ukazały się w poniedziałek 15 listopada br., pisma wróciły do cen z pierwszej połowy września br.
więcej
|
|
"Newsweek" połączył się z The Daily Beast
Amerykański "Newsweek" połączył się z portalem internetowym The Daily Beast.
więcej
|
|
Agora musi przeprosić byłego ministra kultury
Wydawca "Gazety Wyborczej" ma przeprosić byłego ministra kultury Zdzisława Podkańskiego za podanie w 1996 r. anegdoty, iż chciał się on umówić wtedy z nieżyjącym już pisarzem i malarzem Józefem Czapskim - orzekł w poniedziałek Sąd Okręgowy w Warszawie.
więcej
|
|
Zysk Point Group spadł o 82 proc. do 1,56 mln zł
Spółka medialna Point Group miała 1,56 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2010 roku wobec 8,96 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Udany trzeci kwartał Agory, zysk wzrósł o 18,8 proc.
Spółka Agora miała 12,00 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2010 roku wobec 10,10 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Agora: wartość rynku reklamy wzrosła o 7,5 proc. w III kw.
Wartość polskiego rynku reklamowego w III kwartale wyniosła 1,6 mld zł, wynika z szacunków grupy medialnej Agora. Oznacza to wzrost o 7,5% wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook wprowadza nowy system komunikacji (wideo)
Portal społecznościowy Facebook przedstawił w poniedziałek nową platformę komunikacyjną, w której poczta elektroniczna jest tylko jednym z elementów, i to nie najważniejszym.
więcej
|
|
93 proc. młodych polskich internautów korzysta z komunikatorów
Tylko 7 proc. korzystających z sieci polskich nastolatków z miast nie używa komunikatorów internetowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Zdecydowanie najpopularniejsze w tej grupie jest Gadu-Gadu.
więcej
|
|
W III kw. K2 Internet zarobiła 1,4 mln zł
Zysk netto K2 Internet w III kw. 2010 r. wyniósł 1,4 mln zł. Grupa osiągnęła ponad 7 mln zł przychodów ze sprzedaży.
więcej
|
|
W III kw. Agora zarobiła w internecie 23,4 mln zł
Przychody Agory z segmentu internetowego w III kw. br. wyniosły 23,4 mln zł. To o 17,6 proc. więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
|
ABI: 2,7 mln nowych subskrybentów światłowodowego internetu w III kw.
Firma badawcza ABI Research podała, że globalna liczba subskrybentów stacjonarnego szerokopasmowego internetu zwiększyła się o 1,4 proc. - z 456,5 miliona w II kwartale do 463 milionów w III kwartale bieżącego roku.
więcej
|
|
"Pozytywne treści online dla dzieci"
Do końca lutego 2011 r. twórcy stron internetowych mogą zgłaszać swoje projekty do konkursu na najlepsze serwisy dla dzieci w wieku 6-12 lat, które edukują, rozwijają wyobraźnię i umiejętności oraz zachęcają do aktywnego udziału w życiu społecznym.
więcej
|
|
Travelplanet.pl: milion zysku netto w III kw. 2010 r., spadek o 19,7 proc.
Spółka z branży turystycznej Travelplanet.pl miała 1,00 mln zł jednostkowego zysku netto w III kw. 2010 roku wobec 1,25 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
Gospodarka |
|
|
Trzy lata rządu Donalda Tuska: Generalnie dobry kierunek, ale za mało determinacji
|
|
Deficyt budżetu wyniósł 41,82 mld zł po październiku, tj. 80,1 proc. planu
|
|
Inflacja wyniosła 2,8 proc. w październiku, zgodnie z oczekiwaniami
|
|
Rosną inflacja coraz bardziej zagraża lokatom
|
|
Niższe koszty restrukturyzacji zatrudnienia w grupie PZU
|
|
Cyfrowy Polsat oczekuje poprawy marży po połączeniu z Polsatem
|
|
Cyfrowy Polsat: 68,39 mln zł zysku, wzrost o 14 proc.
|
|
Empik planuje otworzyć do 50 nowych sklepów w IV kw. 2010 r.
|
|
Udany trzeci kwartał Agory, zysk wzrósł o 18,8 proc.
|
|
PZU: mamy ponad 12 mld zł kapitału, wciąż jestesmy zainteresowani akwizycjami
|
|
Umowa przedwstępna - jaką formę wybrać?
|
|
Stabilizacja kosztów produkcji sprzyja niższej inflacji
|
|
MCI: sześć nowych inwestycji na przełomie 2010/11 na max. 85 mln zł
|
|
Ruch: 3,23 mln zł straty netto w III kw. 2010 r., spadek o 60,8 proc.
|
|
PGE: przetarg na budowę elektrowni jądrowej w lipcu 2011 r.
|
|
Bioton: list intencyjny z Actavis ws. rozwoju i sprzedaży insulin
|
|
Cyfrowy Polsat: nie będzie dywidendy z zysku za 2010 r.
|
|
Asseco Poland: w tym roku kupimy jeszcze jedną polską firmę
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|