|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 10 Listopad 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Wzrosną wydatki promocyjne polskich miast?
- Sukcesy promocyjne konkretnych miast czy regionów przekonują pozostałe, że warto zwiększać wydatki na promocje - uważa dr Magdalena Florek z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
więcej
|
|
Skok w spocie Tak Taka promuje zachowania grożące zdrowiu (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że wakacyjny spot telewizyjny Tak Taka narusza kodeks branżowy. Instytucja oceniła, że filmik pokazujący skok na dużą odległość promuje wśród młodych odbiorców zachowania zagrażające ich zdrowiu.
więcej
|
|
Dorota Gomółka: z FireFly Group do Ogilvy Action
Dorota Gomółka odchodzi z FireFly Group. Za kilka miesięcy rozpocznie pracę w Ogilvy Group Poland.
więcej
|
|
Aktorka z ,,Klanu" reklamuje Hepatil (wideo)
Trwa kampania reklamowa Hepatilu z udziałem Barbary Bursztynowicz, aktorki z serialu „Klan”. Akcję przygotowały firmy Hand Made i Starlink.
więcej
|
|
Muzyczna kampania reklamuje świąteczną promocję Komfortu (wideo)
W sklepach Komfort rusza bożonarodzeniowa promocja „Dywan shaggy w prezencie”. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red 8 i Starlink.
więcej
|
|
Tylko 30 proc. polskich nastolatków z miast lubi reklamy
Jedynie 30 proc. młodych Polaków mieszkających w miastach deklaruje, że z przyjemnością ogląda reklamy – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Zakupy w sklepach lubi natomiast ponad połowa tych osób.
więcej
|
|
Europa blisko pokonania USA w wydatkach na reklamę online
Europa jest na dobrej drodze do pokonania w przyszłym roku Stanów Zjednoczonych pod względem wielkości nakładów na internetową reklamę.
więcej
|
|
Sześć agencji w BTL-owym przetargu UPC Polska
Rozpoczął się przetarg na BTL-ową obsługę UPC Polska. Obecnie operator współpracuje w tym zakresie z Arip Next.
więcej
|
|
Wpisy na gipsie TurboDymoMana w internetowej kampanii 36.6
W ramach internetowej kampanii 36.6 można umieszczać wpisy na gipsie TurboDymoMana. Akcję realizują firmy Point of View, Media Direction OMD i 121PR.
więcej
|
|
Nokia N8 w Polsce: Technologia to początek. Włącz wyobraźnię (wideo)
Do sprzedaży w Polsce trafia Nokia N8. Telefon jest reklamowany w kampanii pod hasłem „Technologia to początek. Włącz wyobraźnię”, którą przygotowały firmy JWT Warszawa, Wunderman i Carat.
więcej
|
|
Eniro z nową identyfikacją wizualną
Eniro Polska, wydawca m.in. „Panoramy Firm” i pf.pl, zmienia swoją identyfikację wizualną. Rebranding ma podkreślać pozycjonowanie firmy w obszarze internetu.
więcej
|
|
Absolut promuję edycję Glimmer
Trwa promocja Absolut Glimmer, limitowanej edycji wódki Absolut. Kreację kampanii przygotowała agencja IQ Marketing.
więcej
|
|
Chata Polska: Za 2 butelki Pepsi wyjeżdżają najlepsi
W sieci Chata Polska rusza promocja „Za 2 butelki Pepsi wyjeżdżają najlepsi”. Organizacją akcji zajmuje się agencja LoboSystem.
więcej
|
|
,,Ekomania Filmowania" w kampanii ,,Tesco dla Szkół"
W tegorocznej edycji kampanii „Tesco dla Szkół” prowadzony jest konkurs „Ekomania Filmowania”. Jego realizacją zajmuje się agencja Garden of Words.
więcej
|
|
Olga Konopka awansowała w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska
Olga Konopka, dotychczas senior copywriter w Dziale Projektów Specjalnych i Wsparcia Marketingowego wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska, awansowała na stanowisko creative directora w tym dziale. Na tej funkcji był wakat od dwóch lat.
więcej
|
|
Indesit ogłasza przetarg na budżet medialny w Europie
Firma Indesit ogłosiła przetarg na planowanie i zakup mediów na wybranych europejskich rynkach.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Machina" jako tabloid i dodatek do "Wprost"
Nowa kompozycja okładki, więcej krótszych materiałów i niższa cena – to zmiany, które wprowadzono w listopadowym numerze miesięcznika “Machina” (Media Point Group). W 2011 roku tytuł czekają kolejne modyfikacje – jego wygląd ma stać się tabloidowy, pojawi się też wersja na iPada.
więcej
|
|
PTWP kupiło magazyn "Farmer" od PW "Rzeczpospolita"
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości wygrało przetarg na zakup od PW “Rzeczpospolita” dwutygodnika rolniczego “Farmer” oraz dwóch portali internetowych o tej tematyce - farmer.pl i gieldarolna.pl.
więcej
|
|
"Gala" o miastach - nowy projekt G+J Polska i MG Network
Wydawnictwo G+J Polska we współpracy z agencją MG Network rozpoczęło wydawanie specjalnych wydań magazynu “Gala” pokazujących polskie miasta poprzez ludzi z nimi związanych. Pierwsza publikacja traktuje o Wrocławiu.
więcej
|
|
TK: zakaz publikacji konstytucyjny, ale powinny być ramy czasowe
Trybunał Konstytucyjny uznał, że ustanowienie sądowego zakazu publikacji co do zasady nie narusza konstytucji, ale powinny być określone ramy czasowe, w jakich ma on obowiązywać. TK dał ustawodawcy 15 miesięcy na zmianę przepisów, które uznał za niekonstytucyjne.
więcej
|
|
Anna Romaszewska-Guzy i Biełsat laureatem nagrody im. Giedroycia
Agnieszka Romaszewska-Guzy, szefowa telewizji Biełsat, wraz z zespołem tej telewizji została we wtorek laureatem X edycji Nagrody im. Jerzego Giedroycia przyznawanej przez dziennik "Rzeczpospolita".
więcej
|
|
"Gazeta Telewizyjna" bez programu kanałów newsowych
“Gazeta Telewizyjna” od numeru, który ukaże się wraz z “Gazetą Wyborczą” (Agora) w piątek 12 listopada br. nie będzie już prezentować programu kanałów informacyjnych: TVP Info, TVN 24 i Polsat News.
więcej
|
|
Olga Konopka awansowała w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska
Olga Konopka, dotychczas senior copywriter w Dziale Projektów Specjalnych i Wsparcia Marketingowego wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska, awansowała na stanowisko creative directora w tym dziale. Na tej funkcji był wakat od dwóch lat.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
LPP liczy na poprawę wyników, koniec sprzedaży bielizny
|
|
Inwestorzy zarobią na akcjach GPW, w Warszawie powstanie centrum finansowe?
|
|
Internet Group: 12,97 mln zł zysku w III kw. 2010 r., wobec straty przed rokiem
|
|
Pasażerowie w Polsce najczęściej skarżą się na odwołane loty
|
|
Rosną raty kredytów hipotecznych w euro
|
|
Zamienię mieszkanie na dom - ceny w dół
|
|
Kurs GPW wzrósł w debiucie giełdowym o 18 proc. do 50,75 zł
|
|
Giełda w Warszawie: debiut spółki GPW i nowe rekody hossy
|
|
LPP: 16,70 mln zł zysku netto w III kw. 2010 r., wzrost o 3386,6 proc.
|
|
Uwaga! W Polsce najem mieszkań droższy niż w Europie
|
|
Kredyt Bank: 120-130 mln zł rezerw w kolejnych kwartałach
|
|
BZ WBK: będzie dywidenda z zysku za 2010 r., rekomendacja będzie w lutym
|
|
Bank Zachodni WBK: spadek wartości odpisów w 2010 r.
|
|
Tauron planuje wyemitować obligacje na 1,3 mld zł
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Paweł Wujec, dyrektor portalu Gazeta.pl
- Rynek jest bardzo zainteresowany reklamą wideo. To obszar, który ma duży potencjał - głównie, jeśli chodzi o wideo: newsowe, rozrywkowe, lifestylowe i sportowe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Wujec, dyrektor portalu Gazeta.pl.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|