|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 9 Listopad 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kto wejdzie do RN Polskiego Radia i TVP? 101 kandydatów
46 osób do Polskiego Radia i 55 do TVP - tylu kandydatów do rad nadzorczych mediów publicznych zgłosiły uczelnie akademickie. W poniedziałek upłynął termin nadsyłania kandydatur do tzw. dużego radia i telewizji.
więcej
|
|
Rafał Ziemkiewicz ma więcej widzów niż Jacek Żakowski
Nadawany w niedzielne poranki w TVP Info “Antysalon Ziemkiewicza” ogląda więcej widzów niż pokazywany tego samego dnia wieczorem “Tydzień Jacka Żakowskiego”. Odwrotnie jest jeśli chodzi o wpływy z reklam.
więcej
|
|
Zodiak stawia na lokalne formaty, ,,Małe dranie" w ofercie na cały świat
“Małe dranie”, autorski format Mastiff Media Polska, emitowany jesienią w TVP 1, znalazł się w międzynarodowej ofercie formatów firmy Zodiak, właściciela Mastiffa. To efekt nowej strategii koncernu stawiającej na rozwój kreacji w lokalnych oddziałach.
więcej
|
|
TVN Turbo i TVN Style liderami, TLC z największym wzrostem
Największy wzrost widowni wśród kanałów lifestylowych w październiku br. zanotowała nowa stacja TLC, powstała z przekształcenia Discovery Travel & Living. Natomiast liderami rankingu były jak zwykle kanały TVN Turbo i TVN Style.
więcej
|
|
Puchar Świata z Justyną Kowalczyk "na żywo" w TVP 2
Od drugiej połowy listopada br. do marca 2011 roku telewizyjna Dwójka będzie transmitować zimowe zawody Pucharu Świata w biegach narciarskich z udziałem Justyny Kowalczyk.
więcej
|
|
Zyskały TVP 2 i TV Puls, słaby wynik Polsatu
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVP i TVN. W grupie 16-49 liderem TVN - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
AXN HD w ofercie platformy N
Do oferty platformy N w poniedziałek 8 listopada br. dołączył kanał filmowy AXN HD. Stacja dostępna jest w pakiecie Hity filmowe i zastąpiła w ofercie operatora kanał AXN nadawany w standardowej rozdzielczości.
więcej
|
|
Serial ,,1920. Wojna i miłość" 11 listopada w TVP 1
11 listopada o godz. 20.20 TVP1 zaprezentuje pilotażowy odcinek serialu „1920. Wojna i miłość” w reżyserii Macieja Migasa z Mirosławem Baką, Jakubem Wesołowskim i Wojciechem Zielińskim w rolach głównych.
więcej
|
|
TVP: nowy serial i kabarety na 11 listopada
Transmisja uroczystości Święta Niepodległości z Placu Józefa Piłsudskiego, pilotażowy odcinek nowego serialu „1920. Wojna i miłość” oraz Kabaretowa Noc Listopadowa to propozycje anten TVP na rocznicę odzyskania niepodległości.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Nieetyczna reklama loterii "Pusty sms" (wideo)
Nieetyczna, wprowadzająca odbiorców w błąd - tak Komisja Etyki Reklamy oceniła reklamę loterii "Pusty sms", która przekonuje, że jeden darmowy sms wystarczy, by mieć szansę na wygraną nawet pół miliona zł.
więcej
|
|
Owca i dzięcioł reklamują Heyah (wideo)
W trwającej obecnie kampanii Heyah do Ryśka i Winstona dołączyli owca i dzięcioł. Akcję przygotował dział marketingu marki wspólnie z firmami G7, Engine i Starcom.
więcej
|
|
Rusza bożonarodzeniowa kampania Coca-Coli (wideo)
Pod hasłem „Uwolnij radość” rozpoczyna się globalna kampania reklamowa Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem. Akcję przygotowały i prowadzą firmy McCann Erickson, Starcom, K2 Internet i Edelman Polska.
więcej
|
|
Alicja Bachleda-Curuś reklamuje Pantene Pro-V (wideo)
W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa Pantene Pro-V z udziałem Alicji Bachledy-Curuś. Akcję przygotowały firmy Grey i Mediacom.
więcej
|
|
Bakoma 7 Zbóż Men: Zadbaj o swojego mężczyznę (wideo)
Pod hasłem „Zadbaj o swojego mężczyznę” ruszyła kampania reklamowa jogurtu Bakoma 7 Zbóż Men. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Orka i Macroscope OMD.
więcej
|
|
LOT: w każdą ,,Szaloną Środę" bilety tańsze do 50 proc.
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły promocję, w ramach której konsumenci w każdą środę będą mogli kupić bilety lotnicze do 50 proc. taniej.
więcej
|
|
Szybki wzrost nakładów na reklamę online w krajach Europy Zach.
Pierwsza połowa 2010 roku przyniosła szybki wzrost nakładów na internetową reklamę we Francji i Hiszpanii.
więcej
|
|
,,Wybierz prawdziwy rock" w kampanii Antyradia
W prasie, internecie i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa Antyradia. Akcję pod hasłem „Wybierz prawdziwy rock” Eurozet przygotował we własnym zakresie.
więcej
|
|
Juliusz Baliszewski client service directorem McCann Erickson Polska
Juliusz Baliszewski awansował w McCann Erickson Polska na stanowisko client service directora. Z firmą jest związany od połowy br.
więcej
|
|
Marcin Skabara dyrektorem marketingu HBO Polska
Marcin Skabara objął funkcję dyrektora marketingu spółki HBO Polska. Na stanowisku tym był wakat po odejściu w pierwszej połowie roku Macieja Kiryłło.
więcej
|
|
Łódzkie kluby ŁKS i Widzew chcą wspólnie szukać sponsorów
Łódzki Klub Sportowy i Widzew chcą wspólnie szukać sponsorów dla swoich piłkarskich zespołów. Kluby razem przygotowały trzy pakiety sponsorskie, które trafią wkrótce do firm z całej Polski.
więcej
|
|
,,Odkryj nowy wymiar" w kampanii De'Longhi
W prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa ekspresów do kawy De’Longhi. Akcję pod hasłem „Odkryj nowy wymiar De’Longhi” przygotowały firmy Maxus Global i Estoria.pl.
więcej
|
|
Ekspresy Siemens w promocji Lu Go! (wideo)
Trwa promocja ciastek Lu Go!, w której można wygrać ekspresy ciśnieniowe Siemens. Akcję wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
Anna Krupa awansowała w Cormedia
Anna Krupa awansowała w agencji Cormedia na stanowisko affiliate managera.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Paweł Wujec, dyrektor portalu Gazeta.pl
- Rynek jest bardzo zainteresowany reklamą wideo. To obszar, który ma duży potencjał - głównie, jeśli chodzi o wideo: newsowe, rozrywkowe, lifestylowe i sportowe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Wujec, dyrektor portalu Gazeta.pl.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|