|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 5 Listopad 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Nic nie przebije gorącego newsa
- Rynek jest bardzo zainteresowany reklamą wideo. To obszar, który ma duży potencjał - głównie, jeśli chodzi o wideo: newsowe, rozrywkowe, lifestylowe i sportowe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Wujec, dyrektor portalu Gazeta.pl.
więcej
|
|
Rusza kanał FOX (wideo)
W sobotę 6 listopada br. o 20.00 emisję w Polsce rozpocznie stacja FOX - nowy kanał tematyczny z zagranicznymi serialami. W dniu startu pojawi się w ofercie Cyfrowego Polsatu oraz platformy N (wywiad).
więcej
|
|
Spada sprzedaż "Gazety Wyborczej" i "Faktu"
We wrześniu 2010 roku ponownie spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - na przeciwnym biegunie “Super Express” i “Rzeczpospolita”. Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP Info traci, a TVN 24 i Polsat News zyskują
W październiku br. wzrosła widownia TVN 24, Polsat News i Superstacji, a jednym kanałem informacyjnym, który stracił widzów, było TVP Info. Wśród kanałów biznesowych – tak jak w poprzednich miesiącach - stracił TV Biznes, a zyskał TVN CNBC.
więcej |
|
SDP: pozwy niszczą media, to forma cenzury
Żądanie od mediów przeprosin, kosztujących nieraz miliony złotych, to forma cenzury i prosty sposób na doprowadzenie redakcji do upadku - alarmuje Centrum Monitoringu Wolności Prasy. Centrum apeluje o lobbing na rzecz zmian w Kodeksie cywilnym, które takie praktyki uniemożliwią.
więcej |
|
Polscy marketerzy zwiększą nakłady na działania w sieci
47 proc. marketerów zamierza w 2011 roku zwiększyć budżet na działania w internecie, średnio o 33 proc.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rusza kanał FOX (wideo)
W sobotę 6 listopada br. o 20.00 emisję w Polsce rozpocznie stacja FOX - nowy kanał tematyczny z zagranicznymi serialami. W dniu startu pojawi się w ofercie Cyfrowego Polsatu oraz platformy N (wywiad).
więcej
|
|
TVP Info traci, a TVN 24 i Polsat News zyskują
W październiku br. wzrosła widownia TVN 24, Polsat News i Superstacji, a jednym kanałem informacyjnym, który stracił widzów, było TVP Info. Wśród kanałów biznesowych – tak jak w poprzednich miesiącach - stracił TV Biznes, a zyskał TVN CNBC.
więcej
|
|
W Cyfrze+ już święta - ruszyła nowa kampania sprzedażowa (wideo)
Platforma Cyfra+ 3 listopada br. ruszyła z kampanią reklamującą promocje świąteczne. Podkreśla ona wartość oferty programowej operatora, przede wszystkim sportowej i filmowej.
więcej
|
|
TVP 2: ,,Castle" słabsze od ,,Kości" i ,,Dr House"
Kryminalno-komediowy produkcja “Castle” gromadzi w TVP 2 średnio 1,08 mln widzów. Dwójka przegrywa w tym paśmie z konkurencją nadającą między innymi „Kości” oraz serial „Dr House”.
więcej
|
|
UPC ma 330 tys. klientów telewizji cyfrowej
Sieć UPC Polska na koniec września br. miała 332,8 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 72 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych opublikowanych przez spółkę. To najdynamiczniej rosnąca usługa operatora.
więcej
|
|
Domo.tv pokaże jak mieszkają Richardson, Potocka i Lesz
Kanał Domo.tv wprowadzi w tym miesiącu do ramówki nowy program “Dach nad gwiazdami”, w którym Dorota Szelągowska odwiedzać będzie domy, pracownie i ulubione miejsca polskich gwiazd.
więcej
|
|
'Kroniki Piotra Bałtroczyka z Warmii" w TV4
Począwszy od 28 listopada telewizyjna Czwórka będzie emitowała „Kroniki Piotra Bałtroczyka z Warmii”. To cykl czterech programów zrealizowanych podczas występu artysty w Teatrze Bajka w Warszawie.
więcej
|
|
Jagiellonia Białystok z własnym magazynem w TVP
TVP Białystok wprowadza na antenę cotygodniowy magazyn poświęcony grającej w piłkarskiej Ekstraklasie drużynie Jagiellonii Białystok - „Jaga, to my”. Będzie on emitowany od listopada w każdą środę o godz. 19.20.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polscy marketerzy zwiększą nakłady na działania w sieci
47 proc. marketerów zamierza w 2011 roku zwiększyć budżet na działania w internecie, średnio o 33 proc.
więcej
|
|
"Kochaj swoje serce. Dla zdrowia!" - ruszyła nowa kampania społeczna (wideo)
Pod hasłem “I love Kochaj swoje serce. Dla zdrowia!” wystartowała nowa kampania społeczna, której celem jest upowszechnienie wiedzy na temat zapobiegania chorobom serca. Ambasadorami akcji zostali Katarzyna Dowbor oraz Zbigniew Wodecki.
więcej
|
|
W Cyfrze+ już święta - ruszyła nowa kampania sprzedażowa (wideo)
Platforma Cyfra+ 3 listopada br. ruszyła z kampanią reklamującą promocje świąteczne. Podkreśla ona wartość oferty programowej operatora, przede wszystkim sportowej i filmowej.
więcej
|
|
Unilever najaktywniejszym reklamodawcą w internecie
Unilever znalazł się na czele rankingu najaktywniejszych reklamodawców internetowych ostatnich 10 miesięcy, opracowanego przez firmę NewMedia Labs na podstawie danych z systemu monitoringu reklamy internetowej AdReport.
więcej
|
|
Nowa struktura kreacji agencji FireFly Creation
Zmiany w dziale kreacji agencji FireFly Creation. Za kierowanie zespołem copywriterów, art directorów, designerów i operatorów DTP będzie teraz odpowiadać czterech specjalistów.
więcej
|
|
"Akademicki Poznań" - startuje kolejna odsłona kampanii (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Akademickiego Poznania", której celem jest przyciągnięcie tegorocznych maturzystów do Poznania.
więcej
|
|
Nikon: Honda Civic i 10 iPadów do wygrania w promocji
Nikon Polska rozpoczyna świąteczną promocję konsumencką pod hasłem "Jestem i są na to dowody".
więcej
|
|
MIXX-Awards 2010: poznaliśmy zwycięzców
Wczoraj podczas Gali w Teatrze Capitol w Warszawie poznaliśmy zwycięzców w konkursie reklam internetowych MIXX-Awards 2010.
więcej
|
|
Plus sponsorem ME w kolarstwie torowym
Sieć komórkowa Plus jest oficjalnym sponsorem i partnerem technologicznym Mistrzostw Europy Elity w kolarstwie torowym, które w dniach 5-7 listopada 2010 r. odbędą się w Pruszkowie. Honorowym Patronem imprezy jest Prezydent RP Bronisław Komorowski.
więcej
|
|
Michał Lewandowski w Animatic Studio
Michał Lewandowski dołączył do zespołu Animatic Studio, gdzie objął stanowisko business development managera.
więcej
|
|
Majonez Kielecki na billboardach
Na Pomorzu ruszyła nowa kampania billboardowa Majonezu Kieleckiego.
więcej
|
|
Joanna Oczkowska awansowała w Multikinie
Joanna Oczkowska, dotychczas sales manager w Biurze Reklamy Multikina awansowała na stanowisko key account manager.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Spada sprzedaż "Gazety Wyborczej" i "Faktu"
We wrześniu 2010 roku ponownie spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - na przeciwnym biegunie “Super Express” i “Rzeczpospolita”. Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
SDP: pozwy niszczą media, to forma cenzury
Żądanie od mediów przeprosin, kosztujących nieraz miliony złotych, to forma cenzury i prosty sposób na doprowadzenie redakcji do upadku - alarmuje Centrum Monitoringu Wolności Prasy. Centrum apeluje o lobbing na rzecz zmian w Kodeksie cywilnym, które takie praktyki uniemożliwią.
więcej
|
|
Nicolas Sarkozy znów oskarżony o szpiegowanie mediów
We Francji trwa polemika wokół publikacji tygodnika "Le Canard Enchaine", który oskarżył prezydenta Nicolasa Sarkozy'ego o nadzorowanie szpiegowania niektórych dziennikarzy. Pałac Elizejski i przedstawiciele rządu odpierają te zarzuty.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nic nie przebije gorącego newsa
- Rynek jest bardzo zainteresowany reklamą wideo. To obszar, który ma duży potencjał - głównie, jeśli chodzi o wideo: newsowe, rozrywkowe, lifestylowe i sportowe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Wujec, dyrektor portalu Gazeta.pl.
więcej
|
|
Facebook wzbogaca Places o Deals (wideo)
Potwierdziły się ostatnie doniesienia o przygotowywanym przez Facebook systemie nagradzania aktywnych użytkowników usługi Places. Portal społecznościowy oficjalnie wprowadza usługę o nazwie Deals.
więcej
|
|
Unilever najaktywniejszym reklamodawcą w internecie
Unilever znalazł się na czele rankingu najaktywniejszych reklamodawców internetowych ostatnich 10 miesięcy, opracowanego przez firmę NewMedia Labs na podstawie danych z systemu monitoringu reklamy internetowej AdReport.
więcej
|
|
YouTube: 500 milionów wyświetleń promowanych filmów (wideo)
Użytkownicy YouTube już ponad 500 milionów razy odtworzyli promowane filmy w serwisie YouTube.
więcej
|
|
Największe pomyłki Google według Marissy Mayer (wideo)
Marissa Mayer, wiceprezes ds. produktów do wyszukiwania oraz jakości użytkowej w Google, wskazała na największe pomyłki jakie jej zdaniem firma popełniła w trakcie swojej działalności.
więcej
|
|
MIXX-Awards 2010: poznaliśmy zwycięzców
Wczoraj podczas Gali w Teatrze Capitol w Warszawie poznaliśmy zwycięzców w konkursie reklam internetowych MIXX-Awards 2010.
więcej
|
|
252 mln zł ma kosztować internet w Podlaskiem dofinansowany z UE
252 mln zł ma kosztować budowa w Podlaskiem sieci szerokopasmowego internetu, która ma powstać dzięki dofinansowaniu z UE z programu "'Rozwój Polski Wschodniej" - poinformował w czwartek na konferencji prasowej marszałek województwa Jarosław Dworzański.
więcej
|
|
Netia: mamy 11,1 proc. udziału w rynku internetu
Udział Netii w rynku szerokopasmowego dostępu do internetu wynosił 11,1 proc. na koniec III kw., poinformowali przedstawiciele spółki w czwartek.
więcej
|
|
Ponad 50 mln zł na szerokopasmowy internet w województwie łódzkim
Ponad 50 mln zł z Regionalnego Programu Operacyjnego przeznaczą władze województwa łódzkiego na budowę sieci teleinformatycznej, mającej zapewnić powszechny dostęp do szerokopasmowego internetu.
więcej
|
|
Netia pracuje nad akwizycjami sieci ethernetowych
Spółka telekomunikacyjna Netia nadal pracuje nad przejeciami lokalnych dostawców internetu, wynika z czwartkowych wypowiedzi prezesa Mirosława Godlewskiego. Przejęcia takich sieci to element strategii spółki niezależny od dużych akwizycji, nad którymi obecnie spółka również pracuje.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Iwona Schymalla (szefowa TVP 1)
Iwona Schymalla, nowa szefowa TVP1, zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że zrobi wszystko, aby Jedynka przestała być postrzegana jako czyjkolwiek bastion. Zapowiada zmiany nie tylko w publicystyce, ale także w programach kulturalnych.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|