|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 3 Listopad 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Iwona Schymalla: TVP 1 nie będzie niczyim bastionem
Iwona Schymalla, nowa szefowa TVP1, zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że zrobi wszystko, aby Jedynka przestała być postrzegana jako czyjkolwiek bastion. Zapowiada zmiany nie tylko w publicystyce, ale także w programach kulturalnych.
więcej
|
|
Sąd: TVP nie może przerywać programów reklamami
TVP nie komentuje orzeczenia Sądu Najwyższego, który stwierdził, że publiczny nadawca złamał prawo, przerywając reklamami programy "Gwiazdy tańczą na lodzie" i "Przebojowa noc". TVN, która pozwała za to Telewizję Polską do sądu, nie ukrywa satysfakcji.
więcej
|
|
"Przepisy czytelników" - nowe pismo z przepisami
Wydawnictwo Phoenix Press wprowadziło dzisiaj na rynek nowy miesięcznik “Przepisy czytelników”, który publikuje przepisy kulinarne nadsyłane przez czytelników.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Iwona Schymalla: TVP 1 nie będzie niczyim bastionem
Iwona Schymalla, nowa szefowa TVP1, zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że zrobi wszystko, aby Jedynka przestała być postrzegana jako czyjkolwiek bastion. Zapowiada zmiany nie tylko w publicystyce, ale także w programach kulturalnych.
więcej
|
|
Sąd: TVP nie może przerywać programów reklamami
TVP nie komentuje orzeczenia Sądu Najwyższego, który stwierdził, że publiczny nadawca złamał prawo, przerywając reklamami programy "Gwiazdy tańczą na lodzie" i "Przebojowa noc". TVN, która pozwała za to Telewizję Polską do sądu, nie ukrywa satysfakcji.
więcej
|
|
Tylko TVP 2 zyskała w październiku, Polsat liderem w grupie 16-49
Liderem rynku telewizyjnego w październiku br. była TVP 1. W grupie 16-49 na pozycję numeru 1 awansowała Telewizja Polsat. Ranking top 30 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Wiadomości" w górę, tracą "Fakty"
W październiku br. wzrost oglądalności wśród programów informacyjnych zanotowały jedynie “Wiadomości” oraz “Panorama”, która zmieniła godzinę emisji i najbardziej poprawiła swój wynik w rankingu. Najbardziej w dół poszła z widownia “Teleexpressu”.
więcej
|
|
Zyskała tylko TVN, TVP Info znowu przed TVN 24
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVN i TVP 2. W grupie 16-49 zdecydowanym liderem TVN - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Inotel z usługą multiroom
Wielopolski operator telekomunikacyjny Inotel uruchomił usługę multiroom umożliwiającą niezależne oglądanie telewizji na dwóch odbiornikach w ramach jednego abonamentu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Pantera ponownie reklamuje Lotos Dynamic (wideo)
W telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa paliwa Lotos Dynamic. Akcję – opartą na motywie dzikiej pantery – przygotowały firmy Testardo Gram i Optimum Media OMD.
więcej
|
|
,,Zawsze Wprost" - nowa ofensywa reklamowa tygodnika Tomasza Lisa
Pod hasłem „Zawsze Wprost” startuje nowa kampania reklamowa tygodnika „Wprost”. Akcję przygotowały spółki należące do wydającej go Platformy Mediowej Point Group.
więcej
|
|
Idealne połączenie w kampanii Tetley Black & Green (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa herbaty Tetley Black & Green. Akcję przygotowały agencja reklamowa Schulz Brand Friendly i dom mediowy OMD.
więcej
|
|
M.in. BBDO, Eskadra, Media Direction walczą o kampanię o energetyce jądrowej
Resort gospodarki wyłonił sześć konsorcjów medialnych, z którymi w połowie listopada rozpocznie negocjacje cenowe dotyczące przeprowadzenia kampanii informacyjnej o energetyce jądrowej - powiedział szef departamentu energii jądrowej w MG Mirosław Lewiński.
więcej
|
|
4Move sponsorem reprezentacji i Pucharu Polski w piłce nożnej
Napój 4Move uzyskał tytuł oficjalnego sponsora reprezentacji i Pucharu Polski w piłce nożnej. Umowa PZPN-u z kontrolującą tę markę firmą FoodCare została zawarta na cztery lata.
więcej
|
|
Bosch SensorSecure: Moc w parze z bezpieczeństwem (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa żelazek Bosch z systemem SensorSecure. Akcję przygotowały firmy Just i Mediacom.
więcej
|
|
Focus Media Group będzie reklamować Power Post
Focus Media Group wygrała przetarg na obsługę reklamową poczty hybrydowej Power Post. Usługę tę wprowadza na rynek firma MMI, dawniej działająca jako Fibra-Hallo.pl.
więcej
|
|
PO: "Nie róbmy polityki. Budujmy mosty", "Budujmy Polskę", "Budujmy drogi"
W najbliższych dniach będzie więcej billboardów z kandydatami PO w wyborach samorządowych; pojawi się na nich m.in. premier Donald Tusk; będą również spoty telewizyjne.
więcej
|
|
Michał Rafa group account directorem w FireFly
Michał Rafa obejmie stanowisko group account directora w Grupie FireFly. Wcześniej był związany z Young&Rubicam, Mediacom Warszawa i Procter & Gamble.
więcej
|
|
TVP zarobiła 12,5 mln zł na Wszystkich Świętych
Do 2007 roku w dniu Wszystkich Świętych stacje telewizji publicznej nie emitowały reklam. Trzy lata temu sytuacja się zmieniła, a liczba spotów i wpływów reklamowych w tym dniu z roku na rok systematycznie rośnie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Przepisy czytelników" - nowe pismo z przepisami
Wydawnictwo Phoenix Press wprowadziło dzisiaj na rynek nowy miesięcznik “Przepisy czytelników”, który publikuje przepisy kulinarne nadsyłane przez czytelników.
więcej
|
|
Odświeżony "Bluszcz" z nowymi autorami
Rafał Bryndal, nowy redaktor naczelny miesięcznika “Bluszcz” (Wydawnictwo Elipsa), od listopadowego numeru wprowadził zmiany w piśmie. Tytuł zyskał nową szatę graficzną, zmienioną zawartość i pozyskał nowych współpracowników.
więcej
|
|
Axel Springer zmienił się w Ringier Axel Springer
Wydawnictwo Axel Springer Polska od 1 listopada br. zmieniło nazwę na Ringier Axel Springer Polska. Zmiana objęła również logo spółki oraz zasady jej identyfikacji graficznej.
więcej
|
|
Telekamery 2011: nowe kategorie i nowe zasady głosowania
Ogłoszono nominacje w plebiscycie “Telekamery Tele Tygodnia 2011” organizowanym przez Wydawnictwo Bauer. W 14. edycji konkursu pojawiły się nowe kategorie oraz zmieniono zasady głosowania.
więcej
|
|
Robert Dobrzyński szefem artystycznym grupy "Komputer Świata"
Na początku listopada Robert Dobrzyński objął nowo utworzoną funkcję dyrektora artystycznego tytułów pod marką “Komputer Świat”, wydawanych przez Ringier Axel Springer Polska. Przeszedł z wydawanego przez Bauera magazynu “PC Format”.
więcej
|
|
,,Zawsze Wprost" - nowa ofensywa reklamowa tygodnika Tomasza Lisa
Pod hasłem „Zawsze Wprost” startuje nowa kampania reklamowa tygodnika „Wprost”. Akcję przygotowały spółki należące do wydającej go Platformy Mediowej Point Group.
więcej
|
|
Francuski dziennik "Le Monde" zmienił właściciela
Trapiony znacznymi problemami finansowymi francuski opiniotwórczy dziennik "Le Monde" przejdzie pod kontrolę konsorcjum inwestorów, któremu przewodzi 79-letni lewicowy mecenas kultury Pierre Berge - poinformowało we wtorek kierownictwo gazety.
więcej
|
|
Śledztwo prokuratury ws. publikacji "Wprost" o katastrofie smoleńskiej
Prokuratura zapowiada postępowanie w sprawie upublicznienia przez "Wprost" materiałów ze śledztwa dot. katastrofy smoleńskiej. Autorzy tekstu odpowiadają, że obowiązkiem dziennikarza jest informować społeczeństwo o jednym z najważniejszych śledztw.
więcej
|
|
"National Geographic Polska" z kalendarzem ściennym
Do całego nakładu listopadowego numeru miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska), który ukazał się we wtorek 2 listopada br., dołączono kalendarz ścienny na 2011 rok. Tematem przewodnim kalendarza jest “Niesamowita planeta”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook zawiesza deweloperów za sprzedaż danych użytkowników
Facebook na sześć miesięcy zawiesił twórców aplikacji, którzy sprzedawali informacje identyfikujące użytkowników serwisu.
więcej
|
|
Polskie nastolatki kupują w internecie głównie na Allegro
Prawie 85 proc. polskich internautów w wieku 13-18 lat robi zakupy w sieci – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Zdecydowanie najczęściej korzystają w tym celu z Allegro.pl.
więcej
|
|
Mark Zuckerberg z humorem o "Social Network" (wideo)
Mark Zuckerberg, założyciel i szef Facebooka, z dystansem odnosi się do przedstawionej w filmie "The Social Network" historii powstania portalu.
więcej
|
|
Zuzanna Matyjek w portalu Qlturka.pl
Do zespołu serwisu Qlturka.pl dołączyła Zuzanna Matyjek, która objęła nowoutworzone stanowisko zastępcy redaktor naczelnej witryny.
więcej
|
|
Friendship Pages - nowość na Facebooku
Facebook uruchomił nową funkcję o nazwie Friendship Pages, która pozwala parze znajomych stworzyć specjalną stronę zawierającą historię ich interakcji w serwisie.
więcej
|
|
Miliard subskrypcji w YouTube (wideo)
Użytkownicy YouTube już ponad miliard razy kliknęli w przycisk 'Subskrybuj'.
więcej
|
|
Google pozywa amerykański rząd za faworyzowanie Microsoftu
Google pozwało do sądu amerykańskie władze zarzucając im niesprawiedliwe wykluczenie produktów firmy z umowy na modernizację systemu poczty e-mail w Departamencie Spraw Wewnętrznych (DoI).
więcej
|
|
Kaspersky Lab ostrzega firmy przed portalami społecznościowymi
Szpiegostwo przemysłowe, luki w systemie bezpieczeństwa sieci korporacyjnej, marnowanie czasu pracy na czynności niezwiązane z obowiązkami służbowymi. Przed takimi zagrożeniami i stratami wynikającymi z faktu, że pracownicy coraz częściej odwiedzają portale społecznościowe w godzinach pracy zamiast robić to w domu, ostrzega firma Kaspersky Lab.
więcej
|
|
Net Applications: Chrome wyraźnie w górę, tracą IE i Firefox
Internet Explorer i Firefox tracą udziały w rynku internetowych przeglądarek, co po raz kolejny wykorzystuje Chrome.
więcej
|
|
OS3 dla Canpol Babies
Agencja interaktywna OS3 multimedia stworzyła internetowy serwis produktowy dla marki Canpol Babies.
więcej
|
|
Agnieszka Głowacz: z K2 Internet do Pride&Glory Interactive
Agnieszka Głowacz rozpoczyna pracę w Pride&Glory Interactive. Wcześniej była związana z K2 Internet, OpusB, Saatchi&Saatchi i Instytutem Rozwoju Reklamy.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|