|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 26 Październik 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tematyczna ofensywa TVP: trzy nowe kanały
Telewizja Polska 6 grudnia br. uruchomi kanał TVP Seriale. W planach są dwie kolejne stacje tematyczne, w tym kanał dokumentalny, nad którym pracuje dokumentalista Andrzej Fidyk.
więcej
|
|
TVN 24: Olejnik wygrywa z Rymanowskim i Morozowskim
“Kropka nad i” Moniki Olejnik to najpopularniejszy codzienny, wieczorny program publicystyczny w TVN 24 - śledzi go obecnie pół miliona widzów. W czasie emisji magazynu stacja wygrywa z konkurencyjnym TVP Info.
więcej
|
|
TVP ruszą z emisją cyfrową, na razie dla 7 mln osób
Od 27 października br. Telewizja Polska ruszy z emisją programów w ramach trzeciego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-3). Początkowo znajdzie się na nim pięć kanałów, które docierać będą do ponad 7 mln osób.
więcej
|
|
TVN najsilniejszą marką mediową w Polsce
TVN zajęła piąte miejsce, najwyższe ze wszystkich mediów, w rankingu siły marek na polskim rynku opracowanym przez BAV Consulting. Ogólnie brandem o najlepszej kondycji okazał się Lipton.
więcej
|
|
TVP1 ucieka konkurencji, traci Polsat
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVP 2 i TVN - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
,,Światowe Rekordy Guinnessa" straciły widzów
Drugą edycję show „Światowe rekordy Guinnessa” ogląda średnio 1,17 mln widzów. To mniej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem - 2,04 mln osób. Kanał w trakcie emisji formatu zajmuje trzecią pozycję na rynku.
więcej
|
|
Canal+: Spidercam na meczu Lech Poznań - Wisła Kraków
Podczas realizacji transmisji z meczu Lech Poznań - Wisłą Kraków telewizja Canal+ planuje zamontowanie na stadionie systemu kamer Spidercam (ruchoma kamera umieszczona nad boiskiem).
więcej
|
|
4 mln widzów oglądało galę urodzinową TVP 2
Emitowana w minioną sobotę gala z okazji 40. urodzin telewizyjnej Dwójki zgromadziła przed telewizorami średnio 4 mln widzów. W czasie nadawania transmisji z Teatru Polskiego TVP 2 była liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Cykl audycji poradnikowych w Radiu Plus
We wtorek, 26 października Radio Plus "Dniem Seniora Dzisiejszego i Przyszłego" rozpoczyna cykl audycji poradnikowych. Całodzienna akcja jest organizowana wspólnie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
więcej
|
|
Radio PiN ze streamingiem w ipla
Radia PiN można od poniedziałku słuchać on-line przy wykorzystaniu platformy ipla. Aplikacja umożliwia darmowe odbieranie sygnału stacji po pobraniu i zainstalowaniu ipli na komputerze.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Effie 2010: sukces PanMedia Western i Ogilvy, bez Grand Prix
W tegorocznym konkursie Effie Awards nie przyznano Grand Prix. Agencją roku została Ogilvy, a domem mediowym roku - PanMedia Western.
więcej
|
|
TVN najsilniejszą marką mediową w Polsce
TVN zajęła piąte miejsce, najwyższe ze wszystkich mediów, w rankingu siły marek na polskim rynku opracowanym przez BAV Consulting. Ogólnie brandem o najlepszej kondycji okazał się Lipton.
więcej
|
|
,,Ryś wraca do puszczy" w kampanii WWF (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rusza kampania WWF „Ryś wraca do puszczy”. Akcję przygotowały firmy Rosenbot, Arteplaza i dom mediowy PanMedia Western.
więcej
|
|
Johan H. Ohlson dyrektorem kreatywnym San Markos
Johan H. Ohlson rozpoczął pracę jako dyrektor kreatywny agencji San Markos. Wcześniej był związany m.in. z BBDO, Saatchi, Scholz & Friends, Serviceplan i DDB.
więcej
|
|
Joanna Rodak: z Harder&Harder do MEC Interaction
Joanna Rodak obejmuje stanowisko social media managera w MEC Interaction. Wcześniej była związana z agencjami Harder&Harder i Heureka.
więcej
|
|
Pasztet Indykpol: Całkiem nowy - jak domowy! (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa Pasztetu Delikatesowego Indykpol. Akcję pod hasłem „Całkiem nowy – jak domowy!” przygotowała agencja GPD Advertising.
więcej
|
|
Bartłomiej Kmieć head of concept w \Sales Link
Bartłomiej Kmieć objął stanowisko head of concept w zespole \Sales Link agencji Tequila\Polska. Wcześniej był związany z agencjami Interactive Solutions i Axel.
więcej
|
|
Marta Zielińska w Ciszewski Internet
Marta Zielińska objęła stanowisko dyrektora produkcji internetowych w agencji Ciszewski Internet. Poprzednio była związana m.in. z Gazeta.pl.
więcej
|
|
Allianz rozpoczyna globalną kampanię
Niemiecka grupa ubezpieczeniowa Allianz rozpoczyna największą w swojej historii międzynarodową kampanię reklamową.
więcej
|
|
,,Japoński wzór doskonałości" w kampanii Mitsubishi ASX
W mobilnym internecie trwa kampania reklamowa Mitsubishi ASX. Akcję pod hasłem „Japoński wzór doskonałości” przygotowała firma Mobilvi.
więcej
|
|
,,Inspirują nas marzenia" w kampanii Itaki
Pod hasłem „Inspirują nas marzenia” ruszyła internetowa kampania reklamowa biura podróży Itaka. Akcję – obejmującą serwisy społecznościowe – przygotował i prowadzi IDM Media Team.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Politycy nie widzą sposobu na monitorowanie treści w internecie
Politycy sceptycznie podchodzą do pomysłów dotyczących monitorowania mediów. Jak podkreślają, departament monitorujący radio i telewizję istnieje już w ramach KRRiT. Nie widzą też skutecznego sposobu na monitorowanie treści w internecie.
więcej
|
|
Nowa wersja Zwierciadlo.pl z osobną redakcją
28 października serwis Zwierciadlo.pl zostanie udostępniony w nowej wersji. Na stronie – prowadzonej przez osobny zespół redakcyjny – pojawią się m.in. niepublikowane wcześniej teksty, blogi publicystów i porady ekspertów.
więcej
|
|
Robert Azembski szefem dodatków ,,Wprost o finansach"
Robert Azembski został szefem specjalnych dodatków o tematyce finansowej, które ukazują się wraz z tygodnikiem „Wprost” (Point Group).
więcej
|
|
Agora przygotowuje się do Euro 2012
Grupa medialna Agora ruszyła z projektem pod nazwą Euro 2012. Jego celem będzie koordynacja działań związanych z najbliższymi mistrzostw Europy w piłce nożnej w mediach spółki.
więcej
|
|
"Claudia" dołącza kupony rabatowe
We wtorek 26 października br. ukaże się listopadowe wydanie miesięcznika “Claudia” (G+J polska). Dołączone zostaną do niego kupony rabatowe na zakupy i zabiegi kosmetyczne.
więcej
|
|
Kalendarzyk z kuponami rabatowymi w "Pani"
Do ukazującego się we wtorek listopadowego wydania miesięcznika “Pani” (Wydawnictwo Bauer) dołączono kalendarzyk na 2011 rok, w dwóch kolorach - czarnym i różowym do wyboru.
więcej
|
|
QuadWinkowski i IMC razem
Firma poligraficzna QuadWinkowski przejęła całość udziałów firmy IMC, producenta opakowań i materiałów reklamowych.
więcej
|
|
"Informator Prawno-Podatkowy" z wzorami umów i formularzy
Do kolejnego numeru tygodnika “Informator Prawno-Podatkowy” (Infor Ekspert), który ukazał się w poniedziałek 25 października br., dołączono płytę CD pt. „1000 aktywnych wzorów umów i formularzy”.
więcej
|
|
Donald Tusk: monitorowanie mediów to nietrafiony pomysł
Premier Donald Tusk uważa, że pomysł monitorowania mediów jest nietrafiony. Jego zdaniem, nie ma żadnych powodów, aby odpowiedzialność za to, co się stało w łódzkim biurze PiS, przerzucać na media.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|