|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 22 Październik 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP pracuje nad rewolucją w strukturze zarządzania
Telewizja Polska przygotowuje projekt zupełnie nowej struktury zarządzania całą spółką. Pracuje nad nim m.in. biuro koordynacji programowej TVP. - To będzie rewolucja – zapowiada Jacek Snopkiewicz, dyrektor tego biura.
więcej
|
|
Opolski festiwal przeniesie się do innego miasta?
Telewizja Polska nie wyklucza przeniesienia Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej, organizowanego od 47 lat w Opolu, do innego miasta. Możliwe też, iż impreza nadawana będzie w TVP 2, a nie w TVP 1 jak dotychczas.
więcej
|
|
Dwójka dogania Jedynkę i szykuje "lokomotywy programowe"
Telewizja Polska jest zadowolona z wyników Dwójki, która obchodzi właśnie 40-lecie istnienia. Stacja ta w przeciwieństwie do flagowej Jedynki, notuje wzrost oglądalności. Szykowane na wiosnę programy mają ustabilizować jej pozycję.
więcej
|
|
Programy śniadaniowe tracą widzów, ,,Dzień dobry TVN" liderem
Liderem oglądalności programów śniadaniowych między 6 września a 17 października b. było „Dzień dobry TVN”. Magazyn ten, podobnie jak poranne pasma TVP1 i TVP2, stracił jednak widzów.
więcej
|
|
Dwójka świętuje 40. urodziny
Drugi kanał telewizji publicznej świętuje w tym miesiącu 40. rocznicę powstania. Z tej okazji w sobotę odbędzie się gala "Jedyna Taka Dwójka - 40. Urodziny".
więcej
|
|
Drugi sezon ,,Lie to me" w Canal+
Canal+ pokaże drugi sezon serialu „Magia kłamstwa” („Lie to me”). Kolejne epizody produkcji będą nadawane począwszy od 18 listopada w każdy czwartek o 21:00.
więcej
|
|
Nowy sezon NBA w Canal+
Canal+ po raz kolejny będzie transmitowała rozgrywki koszykarskiej NBA. Stacja pokaże na żywo dwa spotkania tygodniowo w sezonie zasadniczym (w sumie 50 transmisji), 14 meczów fazy play-off i wszystkie potyczki finałowe.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Jerzy Baczyński dziennikarzem 20-lecia
Michał Majewski i Paweł Reszka zostali laureatami Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego, założyciela Radia ZET. Z kolei redaktor naczelny "Polityki" Jerzy Baczyński otrzymał nagrodę "Dziennikarz 20-lecia".
więcej
|
|
O ponad 30 proc. wzrośnie budżet KRRiT w 2011 r.
Prawie 5 mln zł więcej zaplanował rząd na 2011 r. w budżecie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT). KRRiT ma największy planowany wzrost budżetu spośród wszystkich urzędów naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa
więcej
|
|
Małgorzata Kościelniak odchodzi z RMF FM
Małgorzata Kościelniak z końcem października rozstaje się za porozumieniem stron z RMF FM. Do rozgłośni powraca z kolei Robert Konatowicz, który teraz będzie jej współpracownikiem.
więcej
|
|
Time podwyższa ceny reklam w Esce
O ok. 10 proc. podrożeją z początkiem listopada reklamy w wybranych stacjach Radia Eska i Esce Rock. Grupa Radiowa Time uzasadnia podwyżkę wzrostem słuchalności tych rozgłośni.
więcej
|
|
Polskie Radio Szczecin postawiło na cyfryzację
Od środy Polskie Radio Szczecin produkuje swoje audycje w systemie cyfrowym. Koszty przygotowania i wdrożenia nowej technologii wyniosły 600 tysięcy złotych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
'Wstyd branżowy największą karą dla plagiatorów'
O negatywnych zjawiskach w branży marketingowej rozmawiamy z Romanem Jędrkowiakiem, właścicielem firmy doradztwa marketingowego CMO of the Year i inicjatorem organizacji Advertisers PL.
więcej
|
|
Time podwyższa ceny reklam w Esce
O ok. 10 proc. podrożeją z początkiem listopada reklamy w wybranych stacjach Radia Eska i Esce Rock. Grupa Radiowa Time uzasadnia podwyżkę wzrostem słuchalności tych rozgłośni.
więcej
|
|
8 domów mediowych walczy o obsługę MTV Networks Polska
MTV Networks Polska rozpoczęło przetarg na obsługe mediową swoich kanałów w przyszłym roku. Obecnie odpowiada za to Zenith Optimedia Group.
więcej
|
|
Facebook wytycza szlaki dla reklamodawców
W ostatnim czasie Facebook wprowadził nowe narzędzie - możliwość tworzenia nowego rodzaju grup tematycznych. Poprzez nowe formy interakcji, takie jak notyfikacje czy chat grupowy, dostajemy możliwość głębszego zaangażowania członków grupy. Wszystko, co trzeba zrobić, to po prostu dodać znajomego czy fana do naszej grupy. Aplikacja może być atrakcyjnym narzędziem także dla reklamodawców.
więcej
|
|
Axe na czysto i brudno (making of)
Jak przygotowano kampanię żeli Axe prowadzoną latem br.? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
więcej
|
|
Starcom będzie obsługiwał mediowo US Pharmacię
Starcom wygrał przetarg na obsługę budżetów mediowych US Pharmacii. Dla firmy farmaceutycznej będzie pracować w przyszłym roku.
więcej
|
|
Sebastian Straube w CSR-owej strukturze Young & Rubicam Brands
Grupa Young & Rubicam Brands stworzyła strukturę Sustainable Brands zajmującą się CSR. Na jej czele stanął Sebastian Straube.
więcej
|
|
,,Więcej pozytywnej energii" w promocji Varty
Pod hasłem „Więcej pozytywnej energii” ruszyła promocja baterii Varta. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję V&P.
więcej
|
|
Marcin Marjański odszedł z polskiego IAA
Marcin Marjański opuścił stanowisko dyrektora generalnego Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce. Przeszedł do biura prezesa Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
więcej
|
|
Bezlik poszukiwany w kampanii Mixplusa
Ruszyła ambientowa kampania reklamowa Bezliku Rozmów w Mixplusie. Akcję przygotowała i realizuje agencja Eskadra.
więcej
|
|
Mariola Górka i Marcin Dmochowski w Focus Media Group
Mariola Górka i Marcin Dmochowski rozpoczęli pracę w dziale client service agencji Focus Media Group. Oboje objęli stanowiska account managerów.
więcej
|
|
30 tys. nagród w promocji Haribo
Pod hasłem „30 tys. nagród do rozdania” rusza promocja słodyczy Haribo. Akcję – prowadzoną wspólnie z Kolporterem – wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Altea.
więcej
|
|
Weronika Stawecka, Anna Kisielewska i Tomasz Bryczek w Prowokatorze
Weronika Stawecka, Anna Kisielewska i Tomasz Bryczek rozpoczęli pracę w agencji Prowokator. Stawecka objęła stanowisko new business managera, Kisielewska – senior event managera, a Bryczek – senior creative managera.
więcej
|
|
Dell przygotowuje globalną kampanię reklamową
Dell zamierza w najbliższym czasie uruchomić nową globalną kampanię reklamową.
więcej
|
|
mobiAds z dużymi formami reklamowymi
Mobilna sieć reklamowa mobiAds wprowadza duże formaty displayowe. Zarządzające nią spółki IDMnet i AdAction uzasadniają, że użytkownicy smartfonów coraz częściej przeglądają w nich standardowe serwisy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Jakie są najchętniej kupowane tygodniki lokalne?
Gazeta “Regionalna”, wydawana w woj. lubuskim, była tygodnikiem lokalnym o największej sprzedaży w sierpniu br. W czołówce znalazły się jeszcze “Tygodnik Zamojski” i “Tygodnik Siedlecki”, a większość tytułów z czołowej piętnastki zanotowało spadki sprzedaży.
więcej
|
|
Nowa odsłona żółtych stron w ,,Rzeczpospolitej"
Od czwartku „Rzeczpospolita” (Presspublica) ukazuje się z codziennym dodatkiem „Prawo co dnia” w zmienionej formule. Żółte strony mają teraz więcej kolorów i są obszerniejsze.
więcej
|
|
Parlament zobowiązał gazety, by ujawniły właścicieli
Bułgarski parlament zobowiązał media drukowane do ujawnienia ich rzeczywistych właścicieli. Przyjęta w czwartek ustawa była konieczna, gdyż kwestia własności wielu bułgarskich gazet jest niejasna.
więcej
|
|
Piosenki Mieczysława Fogga z ,,Gazetą Wyborczą"
W poniedziałek i wtorek, 25 i 26 października, z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić dwie płyty CD z piosenkami Mieczysława Fogga.
więcej
|
|
Stowarzyszenie Prasy Firmowej w międzynarodowej organizacji
Stowarzyszenie Prasy Firmowej (SPF) zostało członkiem prestiżowej International Customer Publishing Forum (ICPF), jedynej międzynarodowej organizacji zrzeszającej stowarzyszenia custom publishing.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy coraz mniej interesują się piłką nożną
46 proc. Polaków interesuje się sportem – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia. Z roku na rok spada popularność piłki nożnej.
więcej
|
|
Jesteśmy niezadowoleni z sytuacji Polsce
Ponad połowa (55 proc.) Polaków jest niezadowolonych z sytuacji w kraju. Przeciwnego zdania jest 31 proc. badanych, a 14 proc. nie potrafiło zająć stanowiska w tej kwestii - wynika z najnowszego sondażu Centrum Badania Opinii Społecznej.
więcej
|
|
Prawie połowa Polaków negatywnie o przyjęciu euro
46 proc. Polaków uważa, że wprowadzenie euro w Polsce będzie niekorzystne, przeciwnego zdania jest 26 proc. badanych - wynika z październikowego sondażu TNS OBOP. W porównaniu do poprzedniego, sierpniowego badania, odsetek osób negatywnie nastawionych do euro wzrósł o 4 pkt. proc., a odsetek optymistów wzrósł o 5 pkt. proc.
więcej
|
|
Polski rynek marek własnych rośnie w kryzysie
Według szacunków zawartych w ostatnim raporcie firmy badawczej PMR pt. "Prywatne marki detalistów w Polsce 2010", wartość polskiego rynku marek własnych wzrosła w 2009 roku o 29 proc. Wysoka dynamika wzrostu była efektem dynamicznego wzrostu wartości sprzedaży w hipermarketach i dyskontach, który wyniósł odpowiednio 34 i 31 proc.
więcej
|
|
Cisco: technologie wideokonferencyjne oferują dodatkowe korzyści
Firma Cisco Systems zaprezentowała wyniki przeprowadzonego na światową skalę badania, które zawierają spostrzeżenia dotyczące technologii wideokonferencyjnych.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|