|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 21 Październik 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
Branża o nowym o2.pl: bardzo chaotyczny, mało czytelny
|
Eksperci z branży interaktywnej negatywnie oceniają nową stronę główną portalu o2.pl. Wytykają jej przede wszystkim przeładowanie mało uporządkowanymi elementami powodujące nieczytelność treści.
|
|
7 grzechów marketingu w internecie
|
Czasy, gdy obecność marek w sieci była wizerunkowym luksusem odeszły w niepamięć. Dzisiaj internet jest strategią biznesową, która pomaga realizować konkretne cele przedsiębiorstwa. Rzecz w tym, by w drodze do sukcesu, nie natknąć się na mieliznę i unikać kardynalnych zaniedbań.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Kawa czy herbata?": nowi prowadzący i nowy szef
Iwona Schymalla, nowa szefowa TVP 1, wprowadza zmiany w “Kawie czy herbacie?”. Program przestali prowadzić Aleksandra Rosiak i Piotra Maślak, a nowym jego szefem na miejsce Ewy Nowickiej został Paweł Pochwała. W planach jest też wydanie weekendowe.
więcej
|
|
Kanał TVP Seriale rusza 6 grudnia br.
W poniedziałek 6 grudnia br. ma rozpocząć emisję zapowiadany od dawna przez Telewizję Polską kanał tematyczny TVP Seriale.
więcej
|
|
O 20 procent Polsat obniżył ceny reklam
W listopadowym cenniku reklamowym Polsatu wskaźnik CPP dla 30-sekundowego spotu jest niższy o 20 proc. niż w październiku br. Najdroższe są reklamy przy filmie „Sezon na misia”, a mocno staniały spoty przy serialu „Ludzie Chudego”.
więcej
|
|
Euroliga przez trzy kolejne lata w Canal+
Stacja Canal+ nabyła wyłączne prawa do transmitowania rozgrywek koszykarskiej Euroligi przez kolejne trzy sezony: 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013.
więcej
|
|
Zygmunt Solorz-Żak: potrzebujemy 2 mld zł na inwestycje, Polsat na giełdę
Grupa spółek powiązanych z Zygmuntem Solorzem-Żakiem potrzebuje jeszcze 1-2 mld zł na inwestycje w infrastrukturę, wynika z wypowiedzi biznesmena. Solorz-Żak nie wykluczył, że część środków może pozyskać dzięki wprowadzeniu na giełdę Telewizji Polsat.
więcej
|
|
MTVNHD startuje w Australii
W listopadzie br. międzynarodowy kanał muzyczny MTVNHD, którego nadawcą jest MTV Networks Polska, zadebiutuje w Australii. Dodatkowo, dystrybucja stacji zostaje poszerzona w Niemczech, Szwecji, Norwegii, Finlandii oraz Danii.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
O 20 procent Polsat obniżył ceny reklam
W listopadowym cenniku reklamowym Polsatu wskaźnik CPP dla 30-sekundowego spotu jest niższy o 20 proc. niż w październiku br. Najdroższe są reklamy przy filmie „Sezon na misia”, a mocno staniały spoty przy serialu „Ludzie Chudego”.
więcej
|
|
Król reklamuje Lokatę Swobodną w Kredyt Banku (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Lokaty Swobodnej w Kredyt Banku. Akcję – opartą na wizerunku króla z banknotu 200-złotowego – przygotowały firmy G7, Starcom, Lunapark i Tandem Taren-To.
więcej
|
|
Puste opakowania w kampanii ,,Podaruj dzieciom słońce" (wideo)
W telewizji, prasie i internecie trwa kampania wspierająca akcję „Podaruj dzieciom słońce”. Kampanię – podkreślającą znaczenie pustych opakowań po produktach Procter & Gamble – przygotowały agencje z grupy Saatchi & Saatchi.
więcej
|
|
Mamy Małysza i Gortata reklamują Bakuś do kieszonki (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa Bakusia do kieszonki oparta na wizerunku mam Adama Małysza i Marcina Gortata. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Orka i OMD Macroscope.
więcej
|
|
McDonald's: Odkryj tajemnicę The M (wideo)
W internecie ruszyła kampania promująca kanapkę The M w McDonald’s. Akcję – obejmującą przede wszystkim polski serwis internetowy tej sieci – przygotowały firmy Tribal DDB i dom OMD.
więcej
|
|
MediaCom: nowy szef digital analytics na region EMEA
Dom mediowy MediaCom zatrudnił Maxa-Philippa Deitmera na stanowisko szefa digital analitycs na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
więcej
|
|
Land Rover rusza z globalną kampanią modelu Freelander 2 (wideo)
Land Rover uruchamia globalną kampanię reklamową promującą przyszłoroczny model samochodu Freelander 2.
więcej
|
|
NetEffect - pomiar efektywności reklam internetowych od IIBR-u
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych wprowadza do swojej oferty narzędzie NetEffect. Na podstawie danych dwóch typów mierzy ono efektywność internetowych kampanii reklamowych.
więcej
|
|
,,Pewna droga do nagród" w zimowej promocji Pirelli
Pod hasłem „Pewna droga do nagród” startuje promocja zimowych opon Pirelli. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiada agencja Instytut Rozwoju Reklamy.
więcej
|
|
Joanna Aleksandrowicz i Monika Pazik w Czteryczwarte
Joanna Aleksandrowicz i Monika Pazik rozpoczęły pracę w Czteryczwarte Group. Aleksandrowicz objęła stanowisko new business and PR directora, a Pazik – strategic consultanta.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Traci "Wprost" i "Przekrój", Gazeta Polska w górę o 145 proc.
Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazła się w sierpniu br. "Polityka" - najwięcej zyskały “Gazeta Polska” (145 proc.) i “Gość Niedzielny” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wzrosła wolności prasy w Polsce - raport Reporterów bez Granic
Reporterzy bez Granic opublikowali swój doroczny raport o wolności prasy w 178 krajach. Na pierwszym miejscu ex aequo znalazły się: Finlandia, Islandia, Norwegia, Szwecja, Holandia i Szwajcaria. Listę zamykają Korea Północna i Erytrea. Polska znalazła się na 32. miejscu (w ubiegłym roku 37.).
więcej
|
|
"The Independent" w wersji mini "i" za 20 pensów
Aleksandr i Jewgienij Lebiediew z końcem października wprowadzą na brytyjski rynek medialny nową, okrojoną i "przetrawioną" wersję ich sztandarowej gazety "The Independent" pod nazwą "i".
więcej
|
|
12. bezpłatny tygodnik od Mediów Regionalnych
W czwartek 21 października br. w Zielonej Górze ukaże się pierwszy numer bezpłatnego miejskiego tygodnika „Moje Miasto Zielona Góra” wydawanego przez Media Regionalne. To 12. darmowy tygodnik w portfolio wydawcy.
więcej
|
|
"Super Express" musi zapłacić 15 tys. zł za zdjęcia w bieliźnie
15 tysięcy zł zadośćuczynienia zasądził w środę Sąd Okręgowy w Warszawie od wydawcy i redaktora naczelnego "Super Expressu" dla "Inki", która odsiedziała osiem lat więzienia za pomoc w zabójstwie b. ministra sportu Jacka Dębskiego, za wydrukowanie jej zdjęć w bieliźnie.
więcej
|
|
Miesięcznik "Play" z okularami 3D i grą w trzech wymiarach na DVD
Do listopadowego wydania miesięcznika “Play” (Axel Springer Polska), które ukaże się w czwartek 21 października br., dołączona zostanie płyta DVD z grą w wersji trójwymiarowej oraz okulary 3D.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Agnieszka Anielska - prezes Grupy Radiowej TIME
Z Agnieszką Anielską rozmawiamy o planowanych zmianach ustawowych, dotyczących znacznego zwiększenia liczby emitowanych polskich piosenek w rozgłośniach radiowych w dzień, najbliższych planach biznesowych Grupy Radiowej TIME oraz o polskim rynku medialnym.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|