|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 19 Październik 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ruszył przetarg na prawa tv do piłkarskiej Ekstraklasy
Trzy pakiety meczów transmitowanych "na żywo", kolejka ligowa trwająca od piątku do poniedziałku i stałe godziny rozgrywania spotkań - to główne warunki przetargu na prawa medialne do piłkarskiej Ekstraklasy.
więcej
|
|
Listopad w TVN: 140 tys. zł za spot przy ,,Mam talent"
Najdroższy 30-sekundowy spot przy „Mam talent” w listopadowym cenniku reklamowym TVN kosztuje 140,1 tys. zł. Ogółem ceny reklam wzrosły w skali rok do roku o 1,5 proc.
więcej
|
|
2 mln widzów ogląda show 'Stand Up. Zabij mnie śmiechem'
Średnio 2 mln widzów ogląda nowy program rozrywkowy Polsatu “Stand Up. Zabij mnie śmiechem”. Stacja w paśmie emisji show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i ma gorsze wyniki niż rok wcześniej.
więcej
|
|
TVN: "Ugotowani" nie dają rady konkurencji
Nowy reality-show TVN-u “Ugotowani”, emitowany w niedziele o 17.00, śledzi średnio 1,21 mln widzów - to mniej oglądających niż rok temu kanał gromadził w tym paśmie. W czasie emisji programu TVN przegrywa też z konkurencją.
więcej
|
|
TVP broni honoru "Sprawy dla reportera"
Telewizja Polska chce usunięcia preambuły ze statutu Stowarzyszenia "Stop Nierzetelni", bo - według TVP - narusza ona dobra osobiste spółki. Stowarzyszenie tworzą osoby, którzy czują się poszkodowane przez program "Sprawa dla reportera".
więcej
|
|
Martyna Wojciechowska przegrywa z Wojciechem Cejrowskim
Nową edycję programu podróżniczego Martyny Wojciechowskiej śledzi średnio 1,41 mln widzów. „Kobieta na krańcu świata” ustępuje emitowanemu niemal równolegle magazynowi „Boso przez świat” Wojciecha Cejrowskiego w TVP 2.
więcej
|
|
TVP 1 znów liderem - TVN 24 ucieka TVP Info
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVP 2 i TVN - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Nielsen Audience Measurement będzie mierzyć PVR
Firma Nielsen Audience Measurement na przełomie I i II kwartału 2011 roku rozpocznie pomiar oglądalności programów odtwarzanych z przesunięciem czasowym (time shift viewing), w tym oglądania telewizji z wykorzystaniem usługi PVR.
więcej
|
|
MTV Europe Music Awards także na antenie Viva Polska
Transmisję gali MTV EMA 2010 z Madrytu po raz pierwszy będzie można zobaczyć w trzech stacjach MTV Networks Polska: MTV Polska, Viva Polska oraz MTVN HD.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Listopad w TVN: 140 tys. zł za spot przy ,,Mam talent"
Najdroższy 30-sekundowy spot przy „Mam talent” w listopadowym cenniku reklamowym TVN kosztuje 140,1 tys. zł. Ogółem ceny reklam wzrosły w skali rok do roku o 1,5 proc.
więcej
|
|
Z promocji Polacy najczęściej wybierają ,,2 w 1", degustacje i obniżki cen
Ponad połowa Polaków z miast skorzystała w minionym roku z promocji typu „2 w 1” – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Nieco mniej popularne są degustacje w sklepach i obniżki cen.
więcej
|
|
Aplikacje na Facebooku przekazują dane użytkowników firmom reklamowym
Z przeprowadzonego przez gazetę 'The Wall Street Journal' śledztwa wynika, że wiele popularnych aplikacji dostępnych na Facebooku przesyła informacje identyfikujące użytkowników firmom zajmującym się reklamą i monitorowaniem internetu.
więcej
|
|
Plan teledysku Katy Perry w nowej reklamie Ery (wideo)
W telewizji i internecie pojawił się nowy spot Ery z udziałem Katy Perry. Reklama – przygotowana przez PTC we współpracy z Saatchi & Saatchi i Starcomem –pokazuje kręcenie nowego teledysku tej piosenkarki.
więcej
|
|
ZenithOptimedia: prognoza dla globalnego rynku reklamy kolejny raz w górę
Dom mediowy ZenthOptimedia już po raz trzeci zrewidował w górę swoją prognozę dla tegorocznego wzrostu na globalnym rynku reklamy.
więcej
|
|
Magiczna kampania reklamuje Oshee Vitamin Shot (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa napojów dla kobiet Oshee Vitamin Shot. Akcję – utrzymaną w konwencji magii – przygotowały firmy Henyo Behrendt, Maxus i Partner of Promotion.
więcej
|
|
,,Dla domu i rodziny" w kampanii Inotela (wideo)
Pod hasłem „Dla domu i rodziny” rusza kampania reklamowa operatora telekomunikacyjnego Inotel. Akcję przygotowały i realizują firmy TakeOneStudio, dobocom i E_misja Interactive 360.
więcej
|
|
Internet Group w stanie upadłości
Warszawski sąd wydał decyzję o rozpoczęciu postępowania upadłościowego wobec Internet Group. Spółka – zadłużona w BRE Banku – zapowiada odwołanie od tego postanowienia.
więcej
|
|
,,Asystent w koncie" reklamuje BNP Paribas Fortis wśród kobiet
Ruszyła skierowana do kobiet kampania reklamowa konta w BNP Paribas Fortis. Akcję – opartą na koncepcji „Asystenta w koncie” – bank realizuje we współpracy z Garden of Words i Sales & More.
więcej
|
|
,,Podaj dalej" w kampanii Fervexu (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Fervexu. Akcję pod hasłem „Podaj dalej” przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Initiative.
więcej
|
|
Fulda Kristall Control HP: Technologia na ekstremalne warunki
W radiu, internecie i punktach sprzedaży ruszyła zimowa kampania reklamowa opon Fulda Kristall Control HP. Akcję pod hasłem „Technologia na ekstremalne warunki” przygotowały agencje Pro Duct by Business Friends i Upgrade Marketing.
więcej
|
|
Iwanicka, Albiński i Kamiński w Kropce Bordo
Dorota Iwanicka, Wojciech Albiński i Antoni M. Kamiński rozpoczęli pracę w agencji reklamowej Kropka Bordo. Iwanicka poprzednio była związana z Netizens Peppermint, Albiński – z BBDO, a Kamiński – z Communication Unlimited.
więcej
|
|
,,Przyjemność w duecie" reklamuje Owocowe Duety Wedla
W internecie trwa kampania reklamowa czekolad Owocowe Duety należących do marki Wedel. Akcję pod hasłem „Przyjemność w duecie” przygotowały firmy Artegence i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
L'Oreal ogłasza przetarg na cyfrowy budżet medialny w Europie
Koncern kosmetyczny L'Oreal ogłosił przetarg na budżet obejmujący planowanie i zakup cyfrowych mediów w krajach Europy Zachodniej.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Agnieszka Anielska - prezes Grupy Radiowej TIME
Z Agnieszką Anielską rozmawiamy o planowanych zmianach ustawowych, dotyczących znacznego zwiększenia liczby emitowanych polskich piosenek w rozgłośniach radiowych w dzień, najbliższych planach biznesowych Grupy Radiowej TIME oraz o polskim rynku medialnym.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|