|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 17 Październik 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN i TP: współpracujemy, nie ma mowy o fuzji
TVN i TP podpisały umowę o 10-letniej współpracy, ale obie firmy zaprzeczają, że to pierwszy krok do fuzji. Wspólna oferta telewizji i internetu obu partnerów ma być dostępna dla klientów w pierwszym kwartale 2011 roku.
więcej
|
|
100 tys. zł za spot przy ,,M jak miłość", niewielkie zmiany w cenniku reklamowym TVP
W listopadowym cenniku TVP1 i TVP2 reklamy są tylko minimalnie droższe niż rok wcześniej. Za 30-sekundowy spot przed „M jak Miłość” trzeba zapłacić 100 tys. zł.
więcej
|
|
"Misja specjalna" i program Wildsteina znikają z TVP 1
Magazyn "Misja specjalna" i program "Bronisław Wildstein przedstawia" znikają z anteny TVP 1. Jako powód TVP podaje niezadowalające wyniki oglądalności.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat przyspiesza internet
Cyfrowy Polsat w ramach swojej usługi internetowej wdraża nową technologię pod nazwą Multiple Input Multiple Output, która umożliwi przesyłanie danych z prędkością do 28 Mb/s. W przyszłym roku platforma zamierza uruchomić z kolei technologię LTE, gdzie prędkość wyniesie do 150 Mb/s.
więcej
|
|
Program Janusza Rewińskiego nie powróci do Jedynki
Nie powstaną kolejne odcinki programu satyrycznego TVP 1 “Siara w kuluarach”, którego gospodarzem był Janusz Rewiński.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Paulina Chylewska o jedzeniu dzieci (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Trzy nowe kanały w telewizji TP
Do oferty telewizyjnej TP od poniedziałku 18 października dołączyły trzy stacje: Playhouse Disney, Eska TV oraz CSBTV. Są one dostępne zarówno w technologii IPTV jak i satelitarnej.
więcej
|
|
Z telewizji kablowej korzysta 36 proc. Polaków
Zaledwie 2 proc. Polaków odbiera naziemną telewizję cyfrową, wobec 23 proc. mieszkańców UE - wynika z najnowszego Eurobarometru.
więcej
|
|
Krzysztof Herod szefem TVP Kielce
Krzysztof Herod od piątku pełni obowiązki dyrektora oddziału terenowego Telewizji Polskiej w Kielcach. Herod zastąpił zawieszonego - za wypowiedź dla “Gazety Wyborczej” - Dominika Rakoczego.
więcej
|
|
Markus Tellenbach: umowa o współpracy nie jest wstępem do fuzji TP i TVN
Umowa o strategicznej współpracy, jaką w czwartek podpisały TVN i Telekomunikacja Polska (TPSA), nie stanowi kroku w stronę ewentualnego powiązania kapitałowego obu spółek, wynika z wypowiedzi prezesów obu firm w piątek.
więcej
|
|
TPSA kończy współpracę z Cyfra+
Telekomunikacja Polska (TPSA), która podpisała w czwartek umowę o współpracy strategicznej z TVN, będzie wycofywać pakiety Cyfry+ z dystrybucji satelitarnej, wynika z wypowiedzi prezesa Macieja Wituckiego. Pakiety Cyfry zostaną jednak prawdopodobnie w ofercie IP TV.
więcej
|
|
TPSA ma 500 000 klientów usług telewizyjnych
Telekomunikacja Polska (TPSA) ma około pół miliona klientów usług telewizyjnych, wynika z wypowiedzi prezesa Macieja Wituckiego w piątek. Witucki poinformował, że po podpisaniu umowy o współpracy z TVN, spółka podtrzymuje swój cel strategiczny jakim jest pozyskanie miliona klientów tych usług.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Na reklamę internetową wydano w Polsce 777 mln zł
Wartość polskiej reklamy internetowej w I połowie br. wyniosła 777 mln zł, czyli 18 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z badania IAB AdEx. Najbardziej na udziałach w rynku zyskał SEM.
więcej
|
|
100 tys. zł za spot przy ,,M jak miłość", niewielkie zmiany w cenniku reklamowym TVP
W listopadowym cenniku TVP1 i TVP2 reklamy są tylko minimalnie droższe niż rok wcześniej. Za 30-sekundowy spot przed „M jak Miłość” trzeba zapłacić 100 tys. zł.
więcej
|
|
Branding na Facebooku może się opłacić
Posiadanie własnego profilu na Facebooku może przynieść firmom spore korzyści. Jednocześnie muszą one uważać aby nie stracić swoich fanów.
więcej
|
|
Darmowy internet na Okęciu od ING
Od 15 października podróżni na lotnisku Okęcie mogą dzięki Grupie ING korzystać z darmowego dostępu do internetu. Hot-spot "ING Internet Gate", a także towarzysząca mu kampania na nośnikach wielkoformatowych na lotnisku Okęcie, jest częścią międzynarodowej kampanii "Be good at money".
więcej
|
|
Ping-pong reklamuje PlayStation w Play (wideo)
Ruszyła kampania wspierająca nową promocję w Play. Reklamę – pokazującą grę w wirtualnego ping-ponga – przygotowały firmy Grandes Kochonos i Mediacom.
więcej
|
|
Tomasz Kuchar i Garfield reklamują opony Goodyear
W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczyna się kampania reklamowa zimowych opon Goodyear. Akcję – wykorzystującą wizerunki Tomasza Kuchara i Garfielda – przygotowały firmy Goodyear Dunlop Tires Polska, GPD i Universal McCann.
więcej
|
|
Rozum i Serce w kampanii planów doMowych TP (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję planów doMowych TP. Akcję – opartą na wizerunku Rozumu i Serca – przygotowały firmy Publicis i Mediaedge:cia.
więcej
|
|
,,Potrójna rekomendacja" w kampanii Dunlop
W internecie startuje kampania reklamowa opon Dunlop. Akcję – obejmującą m.in. konkurs „Potrójna rekomendacja” – przygotowała agencja Upgrade Marketing.
więcej
|
|
Monika Płużańska: z AWR ,,Wprost" do G+J Polska
Monika Płużańska rozpoczęła pracę w biurze reklamy G+J Polska. Poprzednio była związana z działem reklamy AWR „Wprost”.
więcej
|
|
mBank premiuje lojalność
Wystartowała kolejna edycja akcji PolecamBank. W ramach programu mBank wynagradza stałych klientów za polecenie jego rachunków innym osobom. Dzięki skutecznym rekomendacjom w ciągu roku można zyskać 1200 zł.
więcej
|
|
,,Zabiegany? Czas pochodzić!" w kampanii gminy Olsztyn
Pod hasłem „Zabiegany? Czas pochodzić!” trwa kampania reklamowa atrakcji turystycznych gminy Olsztyn koło Częstochowy. Akcję przygotowała agencja Optima Marketing Group.
więcej
|
|
Soki Fortuna w kartonach odświeżonych przez Czteryczwarte
Soki Fortuna są dostępne w zmienionych kartonach jednolitrowych. Zmodyfikowane opakowania zaprojektowała agencja Czteryczwarte.
więcej
|
|
Calcenato: Tego potrzebują nasze kości
W internecie ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Calcenato. Akcję pod hasłem „Tego potrzebują nasze kości” przygotowały firmy Tribal DDB i Value Media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Polacy najchętniej czytają "Tele Tydzień" i "Życie na Gorąco"
Tygodniki “Tele Tydzień”, “Życie na Gorąco” oraz dwutygodnik “Przyjaciółka” to trzy najchętniej czytane tytuły przez Polaków – wynika z badania PBC. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Koniec spółki Presspublica, wydawcy "Rzeczpospolitej"?
Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" oraz dwaj członkowie zarządu spółki Presspubliki złożyli w piątek do sądu pozew o rozwiązanie spółki. Presspublica jest wydawcą m.in. dziennika "Rzeczpospolita".
więcej
|
|
Pisma motoryzacyjne tracą, "Motor" przed "Auto Światem"
Prawie wszystkie magazyny motoryzacyjne zanotowały w lipcu br. spadki sprzedaży. Liderem zestawienia był “Motor”, który wyprzedził “Auto Świata”, zaś największy spadek dotknął ostatniego w rankingu miesięcznika “Classic Auto”.
więcej
|
|
REM: "Gazeta Polska" i "Nasz Dziennik" naruszyły zasadę rzetelnego dziennikarstwa
Publikacje "Gazety Polskiej" i "Naszego Dziennika" o tym, że funkcjonariusz BOR Jacek Surówka, który zginął w katastrofie smoleńskiej, miał dzwonić do żony po rozbiciu się samolotu, naruszyły podstawową zasadę rzetelnego dziennikarstwa tj zasadę prawdy - oceniła Rada Etyki Mediów.
więcej
|
|
,,Komputer Świat" świętuje 12. urodziny
W poniedziałek ukazało się jubileuszowe wydanie dwutygodnika „Komputer Świat” (Axel Springer Polska), który obchodzi 12. urodziny.
więcej
|
|
Adam Michnik: PiS przypomina Komunistyczną Partię Polski
Prawo i Sprawiedliwość przypomina Komunistyczną Partię Polski - mówi w rozmowie z Piotrem Najsztubem we "Wprost" redaktor naczelny "Gazety Wyborczej" Adam Michnik. - To opozycja antysystemowa i antypaństwowa - ocenia.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Na reklamę internetową wydano w Polsce 777 mln zł
Wartość polskiej reklamy internetowej w I połowie br. wyniosła 777 mln zł, czyli 18 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z badania IAB AdEx. Najbardziej na udziałach w rynku zyskał SEM.
więcej
|
|
Branding na Facebooku może się opłacić
Posiadanie własnego profilu na Facebooku może przynieść firmom spore korzyści. Jednocześnie muszą one uważać aby nie stracić swoich fanów.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat przyspiesza internet
Cyfrowy Polsat w ramach swojej usługi internetowej wdraża nową technologię pod nazwą Multiple Input Multiple Output, która umożliwi przesyłanie danych z prędkością do 28 Mb/s. W przyszłym roku platforma zamierza uruchomić z kolei technologię LTE, gdzie prędkość wyniesie do 150 Mb/s.
więcej
|
|
Co czwarty polski internauta poznał w sieci przyjaciół
28 proc. polskich internautów twierdzi, że osoby poznane w sieci stały się ich przyjaciółmi – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Znajomości w trybie online lubi zawierać co trzeci użytkownik internetu w naszym kraju.
więcej
|
|
Darmowy internet na Okęciu od ING
Od 15 października podróżni na lotnisku Okęcie mogą dzięki Grupie ING korzystać z darmowego dostępu do internetu. Hot-spot "ING Internet Gate", a także towarzysząca mu kampania na nośnikach wielkoformatowych na lotnisku Okęcie, jest częścią międzynarodowej kampanii "Be good at money".
więcej
|
|
Internet Group odzyskuje od BRE Banku akcje Ad.Netu
BRE Bank zrzekł się na rzecz Internet Group pełnomocnictw do zarządzania akcjami Ad.Netu. Spółka nadal szuka inwestora branżowego.
więcej
|
|
Co trzeci internauta na świecie korzysta z mikroblogów
34 proc. internautów z całego świata korzysta z serwisów mikroblogowych – wynika z badania Universal McCann. Prawie dwa razy więcej w ogóle używa social mediów.
więcej
|
|
43 proc. Polaków korzysta z Naszej Klasy lub Facebooka
Polacy są większymi entuzjastami portali społecznościowych, takich jak Facebook czy Nasza Klasa, niż obywatele innych krajów UE - wynika z najnowszego Eurobarometru. Korzysta z nich 43 proc. Polaków, a w całej UE średnio 35 proc. Europejczyków.
więcej
|
|
Sophos: najwięcej spamu z USA
Jedna na pięć wiadomości spam pochodzi z USA, jedna na 20 z Wielkiej Brytanii. Polska poza "parszywą dwunastką".
więcej
|
|
Google: 23-proc. wzrost przychodu w III kw.
Firma Google podała swoje wyniki finansowe za III kwartał bieżącego roku.
więcej
|
|
71 proc. wiadomości na Twitterze bez reakcji (wideo)
Większość wiadomości umieszczanych w serwisie społecznościowym Twitter jest ignorowanych.
więcej
|
|
Nowe serwisy od Polskapresse
Pion Internet Polskapresse uruchomił dwa nowe serwisy z kategorii Dom - gdziewynajac.pl oraz urzadzone.pl. Oba są partnerami Dom.gratka.pl.
więcej
|
|
Internetowe serwisy Purmo i Radson w nowej odsłonie
Serwisy internetowe międzynarodowej firmy Rettig ICC Group (światowego producenta grzejników Purmo i Radson) ruszyły w nowej odsłonie, która związana jest z jednoczesnym startem nowej, wizerunkowej kampanii promocyjnej Low Temperature Radiators.
więcej
|
|
Tadeusz Murgrabia w zarządzie Infornext.pl
Tadeusz Murgrabia dołączył do zarządu spółki Infornext.pl. Będzie odpowiadał za finanse i akwizycje.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Agnieszka Anielska - prezes Grupy Radiowej TIME
Z Agnieszką Anielską rozmawiamy o planowanych zmianach ustawowych, dotyczących znacznego zwiększenia liczby emitowanych polskich piosenek w rozgłośniach radiowych w dzień, najbliższych planach biznesowych Grupy Radiowej TIME oraz o polskim rynku medialnym.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|