|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 15 Październik 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN i Telekomunikacja Polska łączą siły
Telekomunikacja Polska oraz TVN podpisały długoterminową umowę. Dzięki niej, usługi internetowe TP zaoferowane zostaną abonentom platformy N, zaś kanały tej platformy dołączą do oferty telewizyjnej TP.
więcej
|
|
TVP poucza dziennikarzy jak mają się zachowywać w czasie wyborów
Zarząd TVP przyjął uchwałę dotyczącą zasad postępowania swoich dziennikarzy w czasie kampanii wyborczej i wyborów. Zgodnie z nią, dziennikarzowi nie wolno ulegać naciskom politycznym, a o każdej takiej próbie ma on informować swojego dyrektora.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat ma własny magazyn telewizyjny
Cyfrowy Polsat rozpoczął wydawanie bezpłatnego magazynu telewizyjnego „tv2TYGODNIK” skierowanego do abonentów platformy i wysyłanego co dwa tygodnie bezpośrednio do ich domów. Tytuł przygotowuje Axel Springer Polska.
więcej
|
|
Polsat Sport liderem, Extreme o 115 proc. do góry
We wrześniu br. mimo spadku pozycję lidera oglądalności wśród kanałów sportowych utrzymał Polsat Sport. Największy wzrost, tak jak w poprzednich miesiącach, zanotowała stacja Extreme Sports Channel.
więcej
|
|
UPC ma pół miliona abonentów internetu
Sieć UPC Polska ma już pół miliona abonentów szerokopasmowego dostępu do internetu – podała spółka w komunikacie. To o 14,2 proc. więcej niż na koniec września 2009 roku.
więcej
|
|
Ilu widzów śledzi polskie produkcje TV Puls?
Trzy polskie produkcje TV Puls nie są hitami stacji. „Z archiwum policji” ogląda średnio 112 tys. widzów, „Dyżur” - 168 tys., zaś „Dziewczyny na ekran” - 103 tys. osób.
więcej
|
|
Canal+Gol oraz Universal Channel i SciFi Universal w sieci Toya
Od 15 października br. do oferty programowej sieci kablowej Toya dołączą trzy nowe kanały: piłkarski Canal+Gol oraz filmowe Universal Channel i SciFi Universal.
więcej
|
|
XIV sezon ,,South Parku" w Canal+
Od 3 listopada 2010 Canal+ pokaże odcinki najnowszego, 14. sezonu „South Parku”. Animacja będzie nadawana w każda środę po 23:00.
więcej
|
|
Zmiany w Discovery Networks Central Europe
Discovery Networks Central Europe ogłosiło zmiany dotyczące zespołów sprzedaży czasu reklamowego (Ad Sales) i sprzedaży dystrybucyjnej (Affiliate).
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Chilijscy górnicy wykorzystywani do promocji marek
Po operacji wydobycia z zasypanej kopalni 33 chilijskich górników, która przykuła uwagę mediów, spece od marketingu sądzą, że uratowani otrzymają wiele komercyjnych ofert.
więcej
|
|
Sławomir Mrożek i młodzieżowi emeryci reklamują PKO BP Bankowy OFE
W prasie rusza wizerunkowa kampania reklamowa PKO BP Bankowego OFE. Akcję – opartą na motcie Sławomira Mrożka – przygotowały firmy Lemoniada, Testardo Gram i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Reklama KorJaru uchybia godności człowieka
Komisja Etyki Reklamy przychyliła się do protestu oskarżającego reklamę internetową firmy KorJar o naruszanie norm etycznych. Instytucja uznała, że przekaz uchybia godności człowieka.
więcej
|
|
Owoce w superprodukcji Fortuny również w telewizji (wideo)
Rusza telewizyjna odsłona kampanii reklamowej soków Fortuna utrzymanej w konwencji superprodukcji filmowej. Akcję na zlecenie Agros Nova przygotowały firmy Red8 i Mediacom.
więcej
|
|
Spectator Promo Test - badanie reklam BTL od ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia wprowadza do swojej oferty Spectator Promo Test, czyli badanie efektywności kampanii BTL-owych. Przygotował je Jacek Wojdyr, senior project manager w firmie.
więcej
|
|
Sześć nowych osób w client service Momentum Worldwide
Wioletta Rumowska, Aneta Chochół, Radosław Lankiewicz, Marzena Sadurska, Robert Pajączkowski i Aneta Kaszkiel rozpoczęli pracę w dziale client service agencji Momentum Worldwide.
więcej
|
|
Barbara Berndt na czele sprzedaży i marketingu w PURO Hotels
Barbara Berndt objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w firmie PURO Hotels. Wcześniej była związana z sieciami hotelowymi Qubus i Radisson Blu.
więcej
|
|
Pełka Creatives promuje FitCurves w wyszukiwarkach
Pełka Creatives rozpoczęła współpracę z wchodzącą na polski rynek agencją FitCurves. Zajmuje się dla niej marketingiem w wyszukiwarkach internetowych.
więcej
|
|
Powrót z urodzin w nowej odsłonie kampanii ,,Piłeś? Nie jedź" (wideo)
W telewizji, radiu, kinach i na outdoorze rusza kolejny etap kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź”. Akcję na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i Practum Consulting.
więcej
|
|
Michał Wilczyński sales managerem w New Age Media
Michał Wilczyński rozpoczął pracę jako sales manager w New Age Media. Wcześniej był związany z AMS.
więcej
|
|
,,Przebojowe babeczki" reklamują margaryny Z Kruszwicy
W prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa margaryn do pieczenia Z Kruszwicy. Akcję pod hasłem „Przebojowe babeczki z Kruszwicy” przygotowały dział marketingu ZT Kruszwica, Koledzy Strategia &Kreacja i Starcom.
więcej
|
|
,,Members Guide" w internetowej kampanii Nike
W internecie trwa kampania reklamowa Nike Sportswear oparta na albumie sportowym „Members Guide”. Akcję przygotowały firmy Artegence i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Grupa Adweb reklamuje wyszukiwarkę magazyny.pl
W internecie trwa kampania reklamowa magazyny.pl – wyszukiwarki powierzchni magazynowych. Akcję na zlecenie firmy Jones Lang LaSalle realizuje Grupa Adweb.
więcej
|
|
Zmiany w Discovery Networks Central Europe
Discovery Networks Central Europe ogłosiło zmiany dotyczące zespołów sprzedaży czasu reklamowego (Ad Sales) i sprzedaży dystrybucyjnej (Affiliate).
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Agnieszka Anielska - prezes Grupy Radiowej TIME
Z Agnieszką Anielską rozmawiamy o planowanych zmianach ustawowych, dotyczących znacznego zwiększenia liczby emitowanych polskich piosenek w rozgłośniach radiowych w dzień, najbliższych planach biznesowych Grupy Radiowej TIME oraz o polskim rynku medialnym.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|