|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 14 Październik 2010 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Spadające majtki na billboardzie mebli Torino nie dyskryminują kobiet
Komisja Etyki Reklamy odrzuciła protest oskarżający billboard mebli Torino o naruszanie dobrych obyczajów i dyskryminację kobiet. Reklama pokazywała majtki zsunięte w dół kobiecych nóg.
więcej
|
|
Zakopower gra i śpiewa dla Banku Millennium (making of)
Jak powstała reklama Banku Millennium z udziałem zespołu Zakopower? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
więcej
|
|
MPG, PanMedia Western, Starlink i Mindshare walczą o budżet Hoop Polska
Hoop Polska rozpoczęła przetarg na obsługę mediową swoich marek w 2011 roku. O zlecenie rywalizują MPG, PanMedia Western, Starlink i Mindshare.
więcej
|
|
ARBOinteractive zmienia polski cennik reklamowy Facebooka
ARBOinteractive podwyższyła minimalną wartość zakupu kampanii na Facebooku dla poslkich reklamodawców. Wprowadzono też targetowanie reklam emitowanych w modelu reach block.
więcej
|
|
Marc Landsberg na czele MRM Worldwide
Marc Landsberg objął stanowisko chief executive officera w MRM Worldwide. Jednocześnie kontrolująca tę firmę McCann Worldgroup podzieliła zarządzanie w regionie EMEA na dwie sekcje.
więcej
|
|
,,Natura potrzebuje bohaterów" w kampanii Timberland (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży trwa polska odsłona globalnej kampanii reklamowej obuwia Timberland. Akcję pod hasłem „Natura potrzebuje bohaterów” firma przygotowała we własnym zakresie.
więcej
|
|
AMS rozpoczyna konkurs na plakat promujący równouprawnienie kobiet
Rusza 10. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu wspierającego starania kobiet o równouprawnienie.
więcej
|
|
I liga i 2012 nagród w promocji Sharp Aquos LED
Ruszyła promocja telewizory Sharp Aquos LED. Akcję pod hasłem „Promocja I liga!” wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Essenzia.
więcej
|
|
Matricium: Medyczne podejście do problemu starzenia się skóry
W prasie i aptekach rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek markę Matricium. Akcję pod hasłem „Medyczne podejście do problemu starzenia się skóry” na zlecenie Biodermy przygotowała agencja Hand Made.
więcej
|
|
,,Wielka Kaferiada" w kampanii Segafredo
Ruszyła „Wielka Kaferiada” – ogólnopolska promocja kawy Segafredo. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała i realizuje agencja Mindwinners Design Communication.
więcej
|
|
Disover Golf - nowa agencja eventowa
Jakub Zajdel i Michał Michałowski założyli agencję eventową Discover Golf, która oferować będzie usługi w zakresie organizacji wydarzeń, wyjazdów i turniejów golfowych, akademii golfa oraz imprez golfowych kierowanych do firm.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
41 tys. egz. to sprzedaż pierwszego numeru "Cars"
Pierwszy numer nowego miesięcznika motoryzacyjnego “Cars” (Wydawnictwo Zwierciadło), który ukazał się pod koniec sierpnia br., miał sprzedaż ogółem na poziomie 41 tys. egz. - wynika z danych wydawcy. Nakład wydania wyniósł 120 tys. egz.
więcej
|
|
Anna Kamińska redaktor naczelną Grupy Tytułów Murator
Wydawnictwo Murator utworzyło jednostkę organizacyjną pod nazwą Grupa Tytułów Murator. Stanowisko jej redaktor naczelnej objęła Anna Kamińska (na zdjęciu poniżej), która przez ostatnie 10 lat była naczelną miesięcznika “Murator”.
więcej
|
|
"Play!" o 36 proc. do góry, liderem "CD Action"
Liderem sprzedaży wśród miesięczników o komputerach i grach komputerowych był w lipcu br. niezmiennie magazyn “CD Action”. Największy wzrost zanotował jednak “Play!”, ale mimo tego pozostaje on na ostatnim miejscu zestawienia.
więcej
|
|
Sukces reportera "Gazety Wyborczej"
Reporter "Gazety Wyborczej" Witold Szabłowski dostał nagrodę Parlamentu Europejskiego dla dziennikarzy. Wyróżniono go za poruszający reportaż "Dziś przypłyną tu dwa trupy".
więcej
|
|
Dyrektor biura ZKDP ponownie w zarządzie międzynarodowej organizacji
Dyrektor biura Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, Iwona Szczęsna, została ponownie członkiem zarządu Międzynarodowej Federacji Biur Kontroli Nakładu i Dystrybucji Prasy (IFABC).
więcej
|
|
,,Echo Miasta" w Częstochowie
Od czwartku w Częstochowie zaczęła ukazywać się bezpłatna gazeta "Echo Miasta" (Polskapresse).
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" z zeszytami "Jamie Oliver uczy gotować"
Od 14 października co czwartek z "Gazetą Wyborczą" (Agora) będą się ukazywać zeszyty z przepisami Jamiego Olivera, znanego brytyjskiego kucharza.
więcej
|
|
Socha, Herbuś i Urbańska na okładce "Vivy! de Luxe"
W czwartek 14 października br. na rynku pojawiło się wydanie dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska) określane jako “Viva! de Luxe”. Na okładce znalazła się sesja z udziałem Małgorzaty Sochy, Edyty Herbuś i Nataszy Urbańskiej.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|