|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 6 Październik 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio |
|
|
Marcin Jedliński: Radio Plus ma potencjał
- Radio Plus w nowym kształcie ma ogromny potencjał, z którym należy się liczyć, jeśli będziemy umieli go wykorzystać – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marcin Jedliński, dyrektor sieci Radio Plus.
więcej
|
|
Akademia nagród Grammy oskarża o kradzież Polskie Radio Szczecin
Amerykańska National Academy of Recording Arts and Science, przyznająca doroczne nagrody Grammy, domaga się od Polskiego Radia Szczecin unieważnienia logo organizowanego przez rozgłośnię Festiwalu Gramy.
więcej
|
|
KRRiT: niedopuszczalne polityczne zaangażowanie władz TVP i PR
Polityczne zaangażowanie władz TVP i Polskiego Radia jest niedopuszczalne i nie da się pogodzić z zasadą bezstronności, obowiązującą szczególnie w mediach publicznych - oświadczyła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
KRRiT apeluje do naukowców o kompetentnych kandydatów do Rad Nadzorczych TVP i PR
Profesjonalnie przygotowani, kompetentni, z doświadczeniem - o takich kandydatów do Rad Nadzorczych radia i telewizji apeluje Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Jej szef napisał list w tej sprawie do Przewodniczącej Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich.
więcej
|
|
Olejnik, Lis i Michnik z szansą na tytuł ,,Dziennikarza 20-lecia"
Radio ZET ogłosiło nominacje w 6. edycji konkursu o nagrodę im. Andrzeja Wojciechowskiego. W tym roku dodatkowo wyłoniony zostanie zwycięzca w kategorii „Dziennikarz 20-lecia”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polsat przegonił TVN, coraz więcej z reklam zarabia TVP
W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest Telewizja Polsat, który zarobił już 2 034 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Procter and Gamble.
więcej
|
|
Heineken: Zostań piłkarskim VIP- em (wideo)
Pod hasłem „Zostań piłkarskim VIP-em” ruszyła kampania reklamowa piwa Heineken związana z Ligą Mistrzów. Akcję przygotowały firmy Grey Group, Argonauts i OMD Macroscope.
więcej
|
|
Znane marki będą wspierać polską prezydencję w UE
Coca-Cola, Peugeot, Volvo, Renault, PKN Orlen, PLL Lot, Microsoft - to niektóre z 14 firm, które chcą wspierać organizację polskiej prezydencji w UE. Mają one m.in. zapewnić bezprzewodowy internet w salach konferencyjnych, dostarczać telefony komórkowe, napoje na spotkania.
więcej
|
|
Bollywood z Pakosińską w nowym spocie UPC (wideo)
W telewizji ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej UPC z udziałem Katarzyny Pakosińskiej. Spot utrzymany w konwencji filmów Bollywood przygotowały firmy Draftfcb + Ad Fabrika, FilmWorks i Media Vest.
więcej
|
|
,,Przymiarka do Marka" - studenckie bajki w kampanii ING
Pod hasłem „Przymiarka do Marka” rozpoczęła się kampania ING Banku Śląskiego skierowana do studentów. Akcję – nawiązującą do wcześniejszych reklam banku – przygotowała agencja Mosqi.to.
więcej
|
|
,,Okno na Hooptymistyczny Świat" promuje Hoop Colę
Pod hasłem „Okno na Hooptymistyczny Świat” rusza niestandardowa kampania promująca Hoop Colę. Głównym elementem akcji jest interaktywny wideobillboard.
więcej
|
|
Jarosław Bułka: z Codemedia do Afilo
Jarosław Bułka objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju i nowego biznesu w firmie Afilo. Poprzednio pracował w domu mediowym Codemedia.
więcej
|
|
,,Portal dla kobiet" w kampanii oFeminin.pl
Wystartowała jesienna kampania reklamowa serwisu oFeminin.pl. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Portal dla kobiet” – przygotował wydający tę stronę Axel Springer Polska.
więcej
|
|
Rooney przez prostytutkę stracił zaufanie koncernu Coca Cola
Gwiazda reprezentacji Anglii i Manchesteru United Wayne Rooney straciła zaufanie koncernu Coca Cola, który nie zamierza dalej wykorzystywać jego wizerunku na popularnym napoju.
więcej
|
|
Eliza Wierkowska project managerem w Brainshake
Eliza Wierkowska rozpoczęła pracę jako project manager w agencji Brainshake. Poprzednio była związana z DAGO Centrum.
więcej
|
|
Rusza jesienna kampania reklamowa Świata Seriali
Interia.pl rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej swojego serwisu swiatseriali.pl. Akcja obejmuje radio, prasę i internet.
więcej
|
|
,,Poleć sprawdzone ubezpieczenie" w promocji Liberty Direct
Liberty Direct rozpoczyna wśród swoich klientów promocję pod hasłem „Poleć sprawdzone ubezpieczenie”. Można w niej zyskać do 100 zł, zachęcając inną osobę do wykupienia polisy w tej firmie.
więcej
|
|
suplementpiekna.pl w kampanii inneov
W serwisie suplementpiekna.pl ruszyły promocje produktów inneov. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez OS3 multimedia i Zed Digit.
więcej
|
|
UEFA szuka agencji do nowego projektu reklamowego
Europejska Federacja Piłkarska (UEFA) szuka agencji do nowego paneuropejskiego projektu reklamowego.
więcej
|
|
AXN promuje ,,Tożsamość Szpiega"
Telewizja AXN rozpoczęła kampanię reklamową nowego serialu „Tożsamość szpiega” (Burn Notice) . W jej ramach zaplanowano emisję reklam w prasie oraz internecie.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Jan Dworak - przewodniczący KRRiT
"Wiadomości" TVP1 wielokrotnie służyły kreowaniu racji politycznych tylko jednej strony - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl sztandarowy program informacyjny TVP 1 Jan Dworak, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|