|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 5 Październik 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rekord TVN 24 i Comedy Central - tracą AXN, Viva i 4 fun TV
Lider kanałów tematycznych - kanał TVN 24 - we wrześniu br. znacznie poprawił swój udział w oglądalności. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej?
więcej
|
|
Piotr Zaremba jednocześnie w ,,Polsce" i ,,Rzeczpospolitej"
Piotr Zaremba został publicystą dziennika „Rzeczpospolita”. Jednocześnie w charakterze komentatora dalej współpracuje z „Polską”. Z redakcji tej ostatniej gazety odszedł Michał Karnowski.
więcej
|
|
Kanał o łowiectwie i wędkarstwie w portfolio Chello
Spółka Chello Central Europe zajęła się dystrybucją w Polsce poświęconego łowiectwie i wędkarstwie amerykańskiego kanału Outdoor Channel, który od 13 września br. ma swoją paneuropejską wersję. Stacja dostępna jest w wersji HD.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rekord TVN 24 i Comedy Central - tracą AXN, Viva i 4 fun TV
Lider kanałów tematycznych - kanał TVN 24 - we wrześniu br. znacznie poprawił swój udział w oglądalności. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej?
więcej
|
|
Kanał o łowiectwie i wędkarstwie w portfolio Chello
Spółka Chello Central Europe zajęła się dystrybucją w Polsce poświęconego łowiectwie i wędkarstwie amerykańskiego kanału Outdoor Channel, który od 13 września br. ma swoją paneuropejską wersję. Stacja dostępna jest w wersji HD.
więcej
|
|
Rośnie oglądalność programu Wojciecha Jagielskiego
Nowy program rozrywkowy TVP 2 „Wielka draka o dzieciaka!”, w którym Wojciech Jagielski sprawdza jak dobrze rodzice znają swoje pociechy ogląda średnio 1,54 mln widzów.
więcej
|
|
"Siara w kuluarach" ma mniej widzów niż konkurenci TVP 1
Program “Siara w kuluarach” po emisji czterech odcinków ma średnio 1,11 mln widzów. W czasie jego emisji Jedynka ma mniej oglądających niż rok temu i przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami.
więcej
|
|
"Czas honoru" przegrywa tylko z tanecznym show TVN-u
Trzeci sezon “Czasu honoru” śledzi w TVP 2 nieco więcej osób niż oglądało drugą serią produkcji. Gdy Dwójka w niedziele o 21.05 nadaje serial, więcej widzów od niego śledzi tylko “Taniec z gwiazdami” TVN-u.
więcej
|
|
Nick Jr. - nowy kanał dla przedszkolaków w Polsce
Spółka MTV Networks Polska zaoferowała operatorom w Polsce drugi kanał dziecięcy. Jest to skierowana do przedszkolaków stacja Nick Jr. - siostrzany kanał dostępnego od dwóch lat w Polsce Nickelodeona.
więcej
|
|
TVP 1 odrabia straty, tracą TVN i Polsat
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą TVN i TVP 2 - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
TVP Sport: startuje koszykarska Tauron Basket Liga
TVP Sport, 6 października, pokaże na żywo spotkanie o Superpuchar Polski pomiędzy mistrzem kraju (Asseco Prokom Gdynia), a zdobywcą Pucharu (AZS Koszalin). Z kolei 8 października stacja będzie transmitować pierwsze spotkanie Tauron Basket Ligi: Zastal Zielona Góra – Asseco Prokom Gdynia.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rozum i serce reklamują obniżkę cen Neostrady (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczęła się kampania reklamujące niższe ceny Neostrady TP. Akcję – opartą na motywie rozumu i serca – przygotowały firmy Publicis i Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Gerber: Naszą pasją są dzieci (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Gerber. Akcja – przygotowana przez firmy Legend Group i Mediaedge:cia – przebiega pod hasłem „Naszą pasją są dzieci”.
więcej
|
|
,,Więcej odporności, więcej z życia!" reklamuje Vigor Immuno (wideo)
Trwa telewizyjna kampania reklamowa suplementu diety Vigor Immuno. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Więcej odporności, więcej z życia!” – przygotowały firmy Banah Group, Starcom, Dynamo Film i Lightcraft.
więcej
|
|
Zielony Kapturek w kampanii płatków Nesvita (wideo)
Startuje kampania promocyjna płatków owsianych Nesvita. Akcję – wykorzystującą wizerunek Zielonego Kapturka – wspierają działania reklamowe przygotowane przez Publicis i Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Aviko: Najfrytkowniejsze z frytek (wideo)
W telewizji, radiu i internecie wystartowała kampania reklamowa frytek Aviko. Akcję przygotowały agencja reklamowa GPD Advertising i dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
,,Jesteś w centrum uwagi" w globalnej kampanii Avivy
Pod hasłem „Jesteś w centrum uwagi” ruszyła pierwsza globalna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Aviva. Akcję przygotowały AMV BBDO i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Jesienna kampania Telewizji na kartę HD (wideo)
1 października br. wystartowała jesienna kampania promocyjna Telewizji na kartę HD. Akcja informuje, jakie kanały i za jaką cenę doładowania oglądać można w ramach usługi.
więcej
|
|
Bauer: Marcin Gudowicz odpowiada za negocjacje z domami mediowymi
Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer, od października br. objął dodatkowo funkcję dyrektora ds. negocjacji korporacyjnych Grupy Bauer Media.
więcej
|
|
Ruszyła miejska kampania obuwia Caterpillar
Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa obuwia Caterpillar. Akcję – prowadzoną w prasie, sklepach i na outdoorze – przygotowały firmy AmerSport i PRO Media House.
więcej
|
|
,,Zima przestaje być groźna" w kampanii Michelin
W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa zimowych opon Michelin. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Zima przestaje być groźna” – przygotowały firmy TBWA i Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Eskadra Opcom z własnym studiem foto-wideo
Eskadra Opcom otworzyła studio fotograficzno-filmowe. Będzie w nim realizować produkcje reklamowe.
więcej
|
|
Multi Multi: To się po prostu w głowie nie mieści
W radiu, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa gry Multi Multi oferowanej przez Totalizator Sportowy. Akcję przygotowały firmy Tuba Ud/sN i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Katarzyna Mazurek-Ziomek: z FireFly Creation do Tailor&Baker
Katarzyna Mazurek-Ziomek objęła stanowisko strategy & development directora w agencji Tailor&Baker. Poprzednio pracowała w FireFly Creation.
więcej
|
|
,,Stół zastaw pełen" promuje Olej Kujawski
Z początkiem października ruszyła loteria „Stół zastaw pełen” promująca Olej Kujawski. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała agencja Linea Recta Polska.
więcej
|
|
,,Inwestowanie jest dla ludzi!" w kampanii Novo
W internecie ruszyła kampania reklamowa funduszu Novo. Akcję pod hasłem „Inwestowanie jest dla ludzi!” przygotowały firmy GoldenSubmarine i Sales Engine.
więcej
|
|
Pradeep Jotwani nowym szefem marketingu Kodaka
Pradeep Jotwani objął funkcję wiceprezesa i dyrektora marketingu w firmie Eastman Kodak.
więcej
|
|
Grey z globalnym budżetem reklamowym marki Panadol
Agencja reklamowa Grey zdobyła globalny budżet reklamowy należącej do koncernu GlaxoSmithKline marki leku przeciwbólowego Panadol.
więcej
|
|
Zyraffa.pl w ofercie At Media
Do oferty internetowej brokera At Media dołączył serwis internetowy Zyraffa.pl. Jest to rozrywkowo-edukacyjna witryna skierowana do przedszkolaków i uczniów klas młodszych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Piotr Zaremba jednocześnie w ,,Polsce" i ,,Rzeczpospolitej"
Piotr Zaremba został publicystą dziennika „Rzeczpospolita”. Jednocześnie w charakterze komentatora dalej współpracuje z „Polską”. Z redakcji tej ostatniej gazety odszedł Michał Karnowski.
więcej
|
|
"Elle" z dodatkiem o polskiej modzie
Do całego nakładu listopadowego wydania miesięcznika “Elle” (Grupa Burda), który ukaże się 6 października br., zostanie dołączony dodatek specjalny „Polska Moda”.
więcej
|
|
"Nasze Seriale" droższe o 50 groszy
Od trzeciego numeru, który ukazał się pod koniec września, cena tygodnika “Nasze Seriale” (Axel Springer Polska) wynosi 1,50 zł. To o 50 groszy więcej niż kosztowały dwa pierwsze wydania pisma.
więcej
|
|
,,Pieniądze na założenie firmy" dodatkiem do "DGP"
Do wtorkowego wydania “Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dołączona została płyta CD zawierająca kompendium wiedzy dla osób, które zamierzają rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej i zarejestrować własną firmę.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z kursem obsługi Microsoft Word i Power Point
We wtorek i środę, 5 i 6 października z "Gazetą Wyborczą” (Agora) dostępne będą kolejne płyty CD z wideoszkoleniami z obsługi programów komputerowych - Microsoft Word i Power Point.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Jan Dworak - przewodniczący KRRiT
"Wiadomości" TVP1 wielokrotnie służyły kreowaniu racji politycznych tylko jednej strony - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl sztandarowy program informacyjny TVP 1 Jan Dworak, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|