|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 20 Wrzesień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
"Mam talent!", mimo spadku widowni, nadal hitem
Początkowe odcinki trzeciej edycji "Mam talent!" śledziło mniej widzów niż start drugiej odsłony show, pokazywanej rok temu. Mimo tego spadku, TVN w trakcie emisji programu nie daje szans konkurencji.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" w dół, ,,Fakt" najbardziej w górę
W sierpniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 3,4 proc. mniej niż rok wcześniej. W czołówce największy spadek tych wpływów zanotowała „Gazeta Wyborcza”, a największy wzrost – „Fakt”.
więcej
|
|
,,Ludzie Chudego" pomagają Polsatowi
Po trzech tygodniach emisji nowy serial „Ludzie Chudego” ogląda średnio 2,65 mln widzów. To o blisko 600 tys. osób więcej niż Telewizja Polsat miała w tym paśmie przed rokiem.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Mam talent!", mimo spadku widowni, nadal hitem
Początkowe odcinki trzeciej edycji "Mam talent!" śledziło mniej widzów niż start drugiej odsłony show, pokazywanej rok temu. Mimo tego spadku, TVN w trakcie emisji programu nie daje szans konkurencji.
więcej
|
|
,,Ludzie Chudego" pomagają Polsatowi
Po trzech tygodniach emisji nowy serial „Ludzie Chudego” ogląda średnio 2,65 mln widzów. To o blisko 600 tys. osób więcej niż Telewizja Polsat miała w tym paśmie przed rokiem.
więcej
|
|
Cennik TVP na październik: 106 tys. zł za spot przed ,,M jak miłość"
W październikowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższy jest blok przed nowymi odcinkami serialu „M jak miłość”. Ogółem ceny spotów są o 9 proc. wyższe niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Nie maleje popularność ,,Tańca z gwiazdami"
Dwunasta edycja „Tańca z gwiazdami” gromadzi po trzech odcinkach taką samą średnią widownię jak emitowana rok temu dziesiąta odsłona show, a TVN w czasie emisji programu wygrywa z konkurencją.
więcej
|
|
Richardson zaskoczona rozwiązaniem współpracy przez TVP
Dziennikarka TVP2 Monika Richardson określa w rozmowie z Wirtualnemedia.pl decyzję Telewizji Polskiej o zdjęciu z anteny jej programu „Wstęp wolny” jako zaskakującą i niesłuszną.
więcej
|
|
"Kama Sutra" i Kałamaga jesienią w Polsat Play
Kanał Polsat Play rusza z jesienną ramówką. Znajdzie się w niej siedem polskich nowości, a część programów zmieni prowadzących. Nowymi twarzami męskiej stacji zostaną m.in. Olaf Lubaszenko, Mariusz Kałamaga, Rafał Rutkowski i Michael Moritz.
więcej
|
|
TVP nie ma prezesa. KRS zawiesił Orła, ale nie powołał nowego
Sąd rejestrowy uznał zawieszenie do 27 listopada prezesa TVP Romualda Orła i członka zarządu TVP Przemysława Tejkowskiego. Do Krajowego Rejestru Sądowego nie wpisano jednak powołanego w ich miejsce p.o. prezesa TVP Włodzimierza Ławniczaka.
więcej
|
|
BOR: "Wiadomości" manipulują informacjami, będzie skarga
Biuro Ochrony Rządu zamierza jeszcze w tym tygodniu skierować do prezesa TVP i do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji skargę na "Wiadomości", które podawały, że nie było funkcjonariuszy BOR w smoleńsku 10 kwietnia.
więcej
|
|
Mniej widzów KSW, ale Polsat pozostał liderem
Przeszło czterogodzinną galę KSW XIV oglądało w Polsacie średnio 3,63 mln widzów. To nieco mniej niż trzynastą odsłonę imprezy w maju, która zainteresowała średnio 4,3 mln osób.
więcej
|
|
TVP 1 i TVP 2 na życzenie w telewizji TP
Telekomunikacja Polska w poniedziałek 20 września br. wprowadziła do swojej oferty telewizyjnej nieznaną jeszcze w Polsce usługę Catch-Up TV. Pozwala ona na oglądanie programów wyemitowanych już przez stacje telewizyjne.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" w dół, ,,Fakt" najbardziej w górę
W sierpniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 3,4 proc. mniej niż rok wcześniej. W czołówce największy spadek tych wpływów zanotowała „Gazeta Wyborcza”, a największy wzrost – „Fakt”.
więcej
|
|
Cennik TVP na październik: 106 tys. zł za spot przed ,,M jak miłość"
W październikowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższy jest blok przed nowymi odcinkami serialu „M jak miłość”. Ogółem ceny spotów są o 9 proc. wyższe niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Kampania ,,po wuju" reklamuje eKonto w mBanku (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa eKonta w mBanku. Akcję – opartą na wizerunku wąsatego wuja – przygotowały agencja reklamowa Ambasada Brand Communication i dom mediowy MPG.
więcej
|
|
Obrotna budka reklamuje Korzyści Optymalne w Orange dla Firm (wideo)
W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamująca promocję Korzyści Optymalne w Orange dla Firm. Akcję przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG 4D i dom mediowy Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Pakiety wyposażenia w kampanii Škody Yeti (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowych pakietów wyposażenia Škody Yeti. Akcję przygotowała agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Autostopowicze z Azji w nowym spocie Radia ZET (wideo)
W wizerunkowej kampanii reklamowej Radia ZET pojawił się nowy spot. Występują w nim Azjaci podróżujący po Polsce autostopem.
więcej
|
|
Bauer: nowy szef działu reklamy pism motoryzacyjnych
Agnieszka Gronowska od października br. obejmie stanowisko szefa działu reklamy pism motoryzacyjnych w Wydawnictwie Bauer.
więcej
|
|
Europejski Fundusz Leasingowy: Przyspiesz rozwój swojej firmy
W internecie i prasie rozpoczyna się kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Akcję pod hasłem „Przyspiesz rozwój swojej firmy” przygotowała agencja Artegence.
więcej
|
|
Reklama Nokii z rekordem Guinnessa (wideo)
Nowy klip promujący telefon Nokia N8 pobił rekord Guinnessa w kategorii "najmniejsza postać animowana w filmie".
więcej
|
|
Bohaterowie kreskówek w kampanii ,,Mądrzy Rodzice" (wideo)
W mediach rusza kampania społeczna „Mądrzy Rodzice”. Akcja – prowadzona przez Rzecznika Praw Dziecka i fundację Kidprotect.pl – opiera się na przekazach przygotowanych przez agencję McCann Erickson.
więcej
|
|
,,P-odkręć talent, łap nagrody" w promocji Kubusia (wideo)
Po hasłem „P-odkręć talent, łap nagrody” ruszyła promocja napojów Kubuś. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały firmy Playprint, IQ Marketing i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Jamie Oliver nową twarzą reklamową Nikona
Jamie Oliver weźmie udział w nowej kampanii reklamowej marki Nikon. Będzie promował lustrzankę Nikon D3100.
więcej
|
|
PricewaterhouseCoopers: zmiana nazwy na PwC i nowe logo
PricewaterhouseCoopers przeprowadza rebranding swojej marki. Firma zmienia nazwę na PwC i ma nowe logo.
więcej
|
|
Beata Hentosz: z Wydawnictwa Zwierciadło do Polsat Media
Beata Hentosz rozpoczęła pracę w dziale sprzedaży out of home Polsat Media. Poprzednio była związana z Wydawnictwem Zwierciadło.
więcej
|
|
Kolejna odsłona ,,Akademii Prawdziwego Piękna Dove"
Startuje następna edycja promocji „Akademia Prawdziwego Piękna Dove”. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały firmy Unilever, IQ Marketing, Lowe Activation i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Jakub Trybułowski creative managerem w Mea Event
Jakub Trybułowski rozpoczął pracę jako creative manager w agencji Mea Event. Wcześniej był związany z firmami takimi jak Złote Orły, Avista Group, Synthesis Media, Walk Production i Jet Events.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" w dół, ,,Fakt" najbardziej w górę
W sierpniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 3,4 proc. mniej niż rok wcześniej. W czołówce największy spadek tych wpływów zanotowała „Gazeta Wyborcza”, a największy wzrost – „Fakt”.
więcej
|
|
"Cztery Kąty" liderem, najbardziej traci "Mój Piękny Dom"
Większość miesięczników wnętrzarskich w I półroczu br. zanotowało spadki sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn “Mój Piękny Dom”. Liderem mimo spadku pozostaje pismo “Cztery Kąty”.
więcej
|
|
Bauer: nowy szef działu reklamy pism motoryzacyjnych
Agnieszka Gronowska od października br. obejmie stanowisko szefa działu reklamy pism motoryzacyjnych w Wydawnictwie Bauer.
więcej
|
|
Magazyn "Poznaj Świat" ma nowego właściciela i się zmienia
Spółka Probier z Gdańska została nowym wydawcą miesięcznika “Poznaj Świat”, który kupiła od Wydawnictwa Bernardinum z Pelplina. Tytuł zmienia jednak nie tylko właściciela, ale też naczelnego oraz layout i format.
więcej
|
|
Film "Wall Street" do kupienia z "Gazetą Wyborczą"
W środę 22 września do części nakładu “Gazety Wyborczej” (Agora SA) dołączona zostanie płyta DVD z kultowym filmem Olivera Stone'a „Wall Street”.
więcej
|
|
,,InStyle" rozpoczyna współpracę z Gadu Gadu
Od środy magazyn „InStyle” (Burda Media) będzie miał własny numer Gadu Gadu. Czytelnicy będą mogli za pośrednictwem komunikatora m.in. otrzymać zaproszenia na specjalne imprezy oraz brać udział w konkursach.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|