|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 17 Wrzesień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Coca-Cola najwartościowszą marką świata, szybki wzrost Google
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Największym wzrostem mogą się pochwalić Google i Apple.
więcej
|
|
Kryzysowa konferencja reklamuje Play dla Firm (wideo)
Trwa telewizyjna kampania reklamowa Play dla Firm. Akcję – pokazującą niemiecką konferencję na temat kryzysu – przygotowały firmy Papaya Films, Orka, Grandes Kochonos i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Jacek Powałka dyrektorem marketingu InPost
Jacek Powałka objął stanowisko dyrektora marketingu w firmie InPost. Wcześniej pracował m.in. w Meteor Mobile Communications, France Telecom, i Great Open House.
więcej
|
|
,,Spalaj kalorię, a nie benzynę" w kampanii Ministerstwa Środowiska
Rozpoczęła się kampania społeczna „Na krótkie dystanse wybierz inne ogumienie. Oszczędź sobie i środowisku. Spalaj kalorię, a nie benzynę”. Akcję na zlecenie Ministerstwa Środowiska przygotowała agencja reklamowa Adwertajzing.
więcej
|
|
Krzysztof Hołowczyc w bondowskiej kampanii Atlantic
W połowie listopada ruszy kampania reklamowa zegarków Atlantic z udziałem Krzysztofa Hołowczyca. Akcję –nawiązującą do stylistyki filmów o Bondzie – firma przygotowuje we współpracy z firmami Media Inn i Kuźnia PR.
więcej
|
|
Raphacholin Forte: Siła, której możesz zaufać! (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła nowa kampania reklamowa preparatu Raphacholin Forte. Akcję – przebiegającą pod hasłem „Siła, której możesz zaufać!” – przygotowały agencja reklamowa Goahead i dom mediowy Equinox.
więcej
|
|
Małgorzata Bartoszewicz w pionie exchange Mindshare Polska
Małgorzata Bartoszewicz dołączyła do pionu exchange domu mediowego Mindshare Polska. Poprzednio pracowała w firmie w dziale client leadership.
więcej
|
|
Time wprowadza lokalne pakiety reklamowe
W ofercie reklamowej Grupy Radiowej Time pojawiają się pakiety lokalne. Obejmują one rozgłośnie nadające w okolicach najważniejszych miast.
więcej
|
|
,,Pij mleko! będziesz Wielki" z Marcinem Gortatem także w internecie
Trwa internetowa odsłona kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” z udziałem koszykarza Marcina Gortata. Akcję na zlecenie IAA przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited.
więcej
|
|
Bibby Financial Services reklamuje faktoring
W prasie i interecie wystartowała kampania reklamowa usług faktoringowych Bibby Financial Services. Akcję firma przygotowała wspólnie z agencjami Main Message PR i Pozytywka Studio Pozytywnej Kreacji.
więcej
|
|
Antalis Poland z programem EasyOffice od Advertivy
Firma Antalis Poland prowadzi wśród współpracujących z nią firm program lojalnościowy EasyOffice. Akcję przygotowała agencja reklamowa Advertiva.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Trzy tygodniki telewizyjne Bauera obniżają cenę do 1 zł
Od 20 września br. trzy tygodniki telewizyjne Wydawnictwa Bauer: “Kurier TV”, “Super TV” i “Tele Max” obniżają cenę o 10 groszy. Kosztować będą teraz 1 zł.
więcej
|
|
"CKM" liderem, "Men's Health" tuż za nim
Magazyn “CKM” był najchętniej kupowanym miesięcznikiem lifestylowym dla mężczyzn w I półroczu br. Tytuł ten zanotował jednak także największy spadek sprzedaży. Tuż za nim uplasował się “Men's Health”, który jako jedyny poprawił sprzedaż.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" z płytą i kuponami rabatowymi
Październikowy numer miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora) ukazał się w piątek 17 września z kuponami rabatowymi na zakup produktów do wyposażenia i aranżacji wnętrz. Do wydania dołączono też płytę z metamorfozami sypialni i pokojów dziennych.
więcej
|
|
Wojciech Mann promuje miesięcznik ,,Focus"
Wojciech Mann użyczył głosu w kampanii, promującej jubileuszowe wydanie magazynu „Focus” (G+J Polska). Październikowy, urodzinowy numer miesięcznika, dostępny jest w sprzedaży od piątku.
więcej
|
|
Point Group sprzedaje drukarnie Gemtext za 6 mln zł
Platforma Mediowa Point Group (PMPG) podpisała z niemieckim Paper & Board Neuwied umowę pzedwstępną sprzedaży 100% udziałów w spółce Gemtext. Wartość transakcji wyniesie 6 mln zł.
więcej
|
|
Pierwszy magazyn o tańcu pojawił się w sprzedaży
Pierwszy w Polsce magazyn o tańcu “Place for Dance” dostępny jest w sprzedaży od środy 15 września br. Wydawcą tytułu, który ukazywać się będzie co dwa miesiące, jest spółką T.A.L.I.O.N. we współpracy z G+J Polska.
więcej
|
|
Urodzinowy "Świat Seriali" w obniżonej cenie
W poniedziałek, 13 września br. ukazało się pierwsze z urodzinowych wydań “Świata Seriali” (Wydawnictwo Bauer), który świętuje 10 lat istnienia. Numer ma promocyjną cenę - kosztuje 1,50 zł i liczy o osiem stron więcej niż zwykle.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|