|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 15 Wrzesień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Michał Wiśniewski poprowadzi "Opowiedz nam swoją historię"
Dwójka wprowadza zmiany w nowym programie “Opowiedz nam swoją historię”. Od przyszłego tygodnia nowym prowadzącym show zostanie Michał Wiśniewski, dotychczas zasiadający w jury programu.
więcej
|
|
Roman Młodkowski: Jesteśmy jak Ferrari
- Nie chciałbym, aby nasza oglądalność rosła w nieskończoność, gdyż oznaczałoby to poważne zmiany w kanale i odejście od modelu, w którym teraz funkcjonujemy - mówi nam Roman Młodkowski, redaktor naczelny TVN CNBC.
więcej
|
|
Jesienią ruszy telewizja dla rolników
Jesienią br. ma wystartować satelitarna stacja TVR, adresująca swój program do rolników, mieszkańców wsi, miasteczek i ludzi szeroko związanych z przetwórstwem. Kanał będzie niekodowany.
więcej
|
|
Nickelodeon do góry o 200 proc., Boomerang i MiniMini tracą
Liderami wśród kanałów dziecięcych są bez zmian stacje Disney Channel i Disney XD, które w sierpniu zanotowały kolejne wzrosty oglądalności. Najwięcej – bo ponad 200 proc. - zyskał jednak Nickelodeon. Tracą natomiast m.in. Boomerang i MiniMini.
więcej
|
|
Sześć kanałów bez opłat w Telewizji na kartę HD
Od 20 października br. w ofercie Telewizji na kartę HD pojawi się Pakiet bez opłat, w ramach którego za darmo dostępne będą takie kanały jak TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 7, Religia.tv oraz TVN HD.
więcej
|
|
,,Zakazane imperium" dzień po amerykańskiej premierze w HBO (wideo)
20 września, dzień po amerykańskiej premierze, HBO Polska w serwisie HBO OD (HBO On Demand).pokaże pilot serialu „Zakazane imperium” („Boardwalk Empire”).
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Paweł Wilczak reklamuje chipsy Lay's (wideo)
Pod hasłem „Wymyśl nowy smak” ruszyła promocja chipsów Lay’s. Wspiera ją kampania reklamowa, w której występuje Paweł Wilczak.
więcej
|
|
,,Wymień starą na nową" w reklamie NavRoad nie dyskryminuje kobiet
Komisja Etyki Reklamy odrzuciła skargi na billboard nawigacji NavRoad z hasłem „Wymień starą na nową” i zdjęciem nagiej modelki. Protestujący zarzucali temu przekazowi dyskryminowanie kobiet.
więcej
|
|
Sklepy Media Markt i Saturn stawiają na marki własne
Grupa Media-Saturn zakończyła prace nad strategią wprowadzenia marek własnych. Do sklepów Media Markt i Saturn wkrótce trafią marki ok., KOENIC, PEAQ i ISY.
więcej
|
|
Hipnotyzująca kampania reklamuje Non Stop Świat w Netii
Netia wprowadza taryfę telefoniczną Non Stop Świat skierowaną do firm. Ofertę wspiera kampania reklamowa – przygotowana przez Brasil i ZenithOptimedia – z hipnotyzującym przekazem.
więcej
|
|
Harnaś reklamowany w nowej cenie i opakowaniu (wideo)
W telewizji ruszyła kampania piwa Harnaś reklamująca jego nową cenę i opakowanie. Akcję pod hasłem „Po robocie nagroda się należy” przygotowały agencja reklamowa Red 8 Communication Group i dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
|
Amazon atakuje iPada w reklamie Kindle (wideo)
Sklep internetowy Amazon w najnowszej reklamie swojego czytnika e-booków Kindle wytyka słabe punkty tabletu iPad firmy Apple.
więcej
|
|
Multimedia Polska reklamuje ,,internet dopasowany do Ciebie"
Ruszyła kampania reklamowa oferty internetowej Multimedia Polska. Akcję pod hasłem „2 Mb/s, 20 Mb/s 120 Mb/s – Internet dopasowany do Ciebie” firma przygotowała we wspólnie z agencjami ARBOmedia i Visane.
więcej
|
|
MS Services wyodrębnia ofertę MS Connect
Agencja MS Services stworzyła markę MS Connect obejmującą usługi w zakresie trade i shopper marketingu. Brand zostanie wprowadzony na rynek w drugiej połowie września.
więcej
|
|
Nowe pozycjonowanie agencji IQ Marketing
Agencja IQ Marketing stworzyła w ramach swoich struktur kilka podmiotów oferujących usługi w kluczowych obszarach marketingu - ATL, BTL, On-Line i Experiential Marketing.
więcej
|
|
Bielenda sponsorsko reklamuje się w telewizji (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa kosmetyków Bielenda. Akcję – opartą na billboardach sponsorskich – firma przygotowała we współpracy z agencją Cappuccino PR i TVN.
więcej
|
|
Anna Konopka event managerem w Sound of Music
Anna Konopka rozpoczęła pracę w agencji Sound of Music. Ostatnio była związana z Ogilvy Group Poland.
więcej
|
|
Pragma Inkaso reklamuje się wśród wierzycieli
W prasie i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa firmy Pragma Inkaso. Akcja podkreśla jej doświadczenie i kompetencje w obrocie wierzytelnościami.
więcej
|
|
UPS: globalna kampania z nowym hasłem (wideo)
Firma kurierska UPS uruchomiła nową globalną kampanię reklamową. Dotychczasowe hasło 'What can Brown do for you?' zostało zastąpione przez slogan 'We love Logistics'.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rafał Bryndal redaktorem naczelnym "Bluszcza"
Rafał Bryndal został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika dla kobiet „Bluszcz” (Elipsa). Zastąpił on Joannę Laprus- Mikulską, która rozstała się z wydawnictwem.
więcej
|
|
Dziennik "Futbol News" znika z rynku
Od 15 września „Futbol News”, wydawany przez SportLive24 S.A., został przekształcony z dziennika w tygodnik. Ma być pismem bardziej publicystycznym niż gazetą informacyjną.
więcej
|
|
"To&Owo" grubsze i z nową zawartością
Tygodnik telewizyjny „To&Owo” (Wydawnictwo Bauer) od numeru, który ukazał się we wtorek 14 września br., ma większość objętość, poszerzoną zawartość i drukowany jest na lepszym papierze.
więcej
|
|
Rewolucja personalna w "Fashion Magazine"
Spore zmiany personalne w kwartalniku “Fashion Magazine” (Wydawnictwo Fashion Media). Pismo ma nową dyrektor wydawniczą, dyrektor kreatywną i kolejnego dyrektora artystycznego.
więcej
|
|
Wydawca ,,Pulsu Biznesu" zajmie się custom publishingiem
Wydawnictwo Bonnier Business Polska utworzyło dział zajmujący się custom publishingiem. Kieruje nim Paweł Siwecki, który ze spółką jest związany od sierpnia 2008 roku i pracował m.in. w jej dziale reklamy i sponsoringu.
więcej
|
|
"Fashion Magazine" stawia na młodszego czytelnika
Od jesiennego wydania kwartalnika “Fashion Magazine” (Wydawnictwo Fashion Group ), w tytule wprowadzono sporo zmian. Magazyn stał się bardziej lifestylowy, zyskał nową szatą graficzną i kierowany jest do także młodszego odbiorcy.
więcej
|
|
"Magazyn Filly" - nowe pismo dla dziewczynek
Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadziło na rynek dwumiesięcznik “Magazyn Filly”, którego bohaterami są koniki Filly, dostępne w sklepach jako zabawki. Pismo kierowane jest do dziewczynek w wieku od 5 do 8 lat.
więcej
|
|
Muratordom.pl dostępny w wersji mobilnej
Ruszyła wersja serwisu muratordom.pl przeznaczona na telefony komórkowe. Stronę we własnym zakresie przygotowało wydawnictwo Murator.
więcej
|
|
Lurena zebrała 86,85 proc. akcji Ruchu
W ramach wezwania ogłoszonego przez Lurena Investments na 100% akcji Ruch akcjonariusze złożyli zapisy na 51 088 410 akcji, stanowiących 86,85% kapitału zakładowego spółki, podała Lurena w komunikacie. Wszystkie warunki wezwania zostały spełnione, a transakcja zostanie rozliczona 20 września 2010 r.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|