|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 14 Wrzesień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Malemen" i ,,Fashion Magazine" w nowej grupie wydawniczej
Wydawcy magazynów "Malemen", "Fashion Magazine" oraz "Think Tank" stworzą w ciągu najbliższych kilku tygodni nową grupę wydawniczą, która funkcjonować będzie pod nazwą Soho Publishing.
więcej |
|
Spadki w segmencie pism people, "Gala" straciła najwięcej
W pierwszych sześciu miesiącach br. spadła sprzedaż wszystkich magazynów z segmentu people, a najwięcej stracił tygodnik “Gala”. Z kolei w czerwcu br. wzrost zanotował jeden tytuł – była to “Viva!”.
więcej |
|
,,Tematy te ma ZET" w kampanii Radia ZET (wideo)
W telewizji, prasie i internecie startuje wizerunkowa kampania reklamowa Radia ZET. Akcję pod hasłem „Tematy te ma ZET” rozgłośnia przygotowała we współpracy z agencją reklamową Brasil i domem mediowym ZenithOptimedia Group.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Opole 2010 z niższą widownią, ale wzrosły wpływy z reklam
Tegoroczny festiwal w Opolu oglądało średnio o ponad milion widzów mniej niż rok temu. Jednak w czasie transmisji Jedynka była liderem rynku i zarobiła z reklam ponad 10 mln zł.
więcej
|
|
Czas na naziemną telewizję cyfrową
Emitel, który uzgodnił już z Polsatem, TVN, TV4 i TV Puls szczegóły umowy dotyczącej powierzenia spółce funkcji operatora drugiego multipleksu, liczy na jej podpisanie do końca września.
więcej
|
|
TVN 24: nowy program Morozowskiego, wrócił Rymanowski
Na antenie kanału TVN 24 w miniony poniedziałek zadebiutował nowy program autorski Andrzeja Morozowskiego “Tak jest”. Do ramówki po wakacyjnej przerwie wróciła też “Rozmowa Rymanowskiego”.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Grzegorz Miecugow do ,,Janiny" (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Viva Polska liderem, VH 1 Polska zyskuje
Viva Polska była w sierpniu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji muzycznych, ale zanotowała spadek udziału w rynku. Do góry poszła natomiast widownia VH 1 Polska.
więcej
|
|
Coraz więcej widzów ogląda TVP 1 i TVN, traci Polsat
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o trzecie miejsce w rynku toczą Polsat i TVP 2- więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Sieć UPC Polska z nową ofertą dla biznesu
Sieć kablowa UPC Polska przygotowała nową ofertę promocyjną dla klientów biznesowych. W jej ramach każdy klient może skomponować swój własny zestaw usług, wybierając spośród szeregu taryf telefonicznych, internetowych i telewizyjnych.
więcej
|
|
,,Mam talent!" i ,,Miłość nad rozlewiskiem" hitami weekendu
Pierwszy odcinek nowego sezonu serialu z Joanną Brodzik „Miłość nad rozlewiskiem” zobaczyło 4,37 mln widzów w TVP 1. Program „Wściekłe gary” z Adamem Gesslerem zainteresował 1,81 mln osób.
więcej
|
|
Discovery promuje ,,Szkołę przetrwania" i ,,Bear Grylls w miejskiej dżungli" (wideo)
Ruszyła kampania promocyjna jesiennej ramówki kanału Discovery Channel, w ramach której promowane są programy „Szkoła przetrwania” i „Bear Grylls w miejskiej dżungli”.
więcej
|
|
Multi Liga Mistrzów na platformie n
Od wtork,u 14 września br. platforma n, wraz z rozpoczęciem nowego sezonu 2010/11 piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA, uruchomi nową usługę - Multi Liga Mistrzów.
więcej
|
|
Radio |
|
|
,,Tematy te ma ZET" w kampanii Radia ZET (wideo)
W telewizji, prasie i internecie startuje wizerunkowa kampania reklamowa Radia ZET. Akcję pod hasłem „Tematy te ma ZET” rozgłośnia przygotowała we współpracy z agencją reklamową Brasil i domem mediowym ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Radio ZET lideruje w stolicy, RMF w Trójmieście
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres czerwiec – sierpień 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście oraz Warszawie.
więcej
|
|
Tomasz Karolak z własnym programem w Radiu Złote Przeboje
„Złote lata popkultury” – tak brzmi tytuł nowej audycji Radia Złote Przeboje, którą od 18 września poprowadzi aktor Tomasz Karolak.
więcej
|
|
Dzień Otwarty w Polskim Radiu
Polskie Radio zorganizuje 18 września Dzień Otwarty. Wszyscy chętni będą mogli obserwować pracę radiowców między godz. 10.00 a 18.00.
więcej
|
|
2,5 miliona złotych do wygrania w loterii Radia ZET
2,5 miliona złotych – tyle wynosi łączna pula nagród w ramach „Wielkiego Rozdania” w Radiu ZET. Nowa loteria ruszyła w poniedziałek i potrwa do 10 grudnia.
więcej
|
|
,,Eska Płaci Twoje Rachunki" wsparta kampanią (wideo)
W kinach, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa akcji „Eska Płaci Twoje Rachunki”. Działania przygotował i nadzoruje dział programowy tej stacji.
więcej
|
|
Polskie Radio Opole ma własny ... skuter
Polskie Radio Opole wzbogaciło się z początkiem września o… skuter. Pojazd promuje jesienną ramówkę stacji, a jako środek transportu wykorzystują go reporterzy.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Komisja Etyki Reklamy: ,,Zimny Lech" nie naruszył dobrych obyczajów
Komisja Etyki Reklamy oceniła, że billboard reklamujący piwo Lech w pobliżu Wawelu nie naruszył dobrych obyczajów. Protest otrzymany przez instytucję dotyczył obecności tego przekazu niedaleko grobu Lecha Kaczyńskiego.
więcej
|
|
,,Tematy te ma ZET" w kampanii Radia ZET (wideo)
W telewizji, prasie i internecie startuje wizerunkowa kampania reklamowa Radia ZET. Akcję pod hasłem „Tematy te ma ZET” rozgłośnia przygotowała we współpracy z agencją reklamową Brasil i domem mediowym ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Kasia Kowalska reklamuje Bank Millennium
Rusza kampania reklamowa kredytów hipotecznych w Banku Millennium oparta na wizerunku Kasi Kowalskiej. Akcję przygotowały agencja reklamowa Mather Communications i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Kominek miesiąc w USA w kampanii Burger Kinga (wideo)
Bloger Kominek został gwiazdą kampanii komunikacyjnej Burger Kinga, której budżet wynosi 100 tys. zł. W ramach akcji wyjedzie na miesiąc do USA.
więcej
|
|
Prokop i Wellmann promują Fundusze Europejskie (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczęła się kampania promująca Fundusze Europejskie. Twarzami akcji – przygotowanej na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego przez firmy Opus B, Vizeum Polska i Hypermedia – są Marcin Prokop i Dorota Wellmann.
więcej
|
|
Jacek Borkowski reklamuje ArthroStop (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa ArthroStopu Plus z Imbirem. Akcję, której twarzą jest Jacek Borkowski, przygotowały firmy ASC Communication Group, Invitiave i Open Media.
więcej
|
|
David i Victoria Beckham promują nowe perfumy (wideo)
David i Victoria Beckham wprowadzają na rynek nową linię perfum - Intimately Beckham Yours.
więcej
|
|
Wakacyjne ceny w kampanii Always Ultra
W radiu i prasie trwa kampania reklamowa podpasek Always Ultra. Akcję – podkreślającą ich niskie ceny – przygotowały agencja reklamowa SohoGroup i dom mediowy MediaCom.
więcej
|
|
Zaprojektuj logo na mistrzostwa
Rusza konkurs na zaprojektowanie oficjalnego logo Mistrzostw Europy w Pływaniu, które w 2011 roku odbędą się w Szczecinie. Do wygrania jest ponad 4 tys. euro.
więcej
|
|
Spółka CR Media Consulting sprzedana za 1 zł
Spółka Internet Group sprzedała wszystkie posiadane akcje CR Media Consulting, poinformowała firma w komunikacie. Transakcja, której wartość wyniosła 1 zł, jest elementem planu uzdrowienia grupy.
więcej
|
|
N reklamuje Multi Ligę Mistrzów (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa transmisji Ligi Mistrzów na platformie N. Akcję – prowadzoną w telewizji, radiu i prasie – przygotowały firmy Animade, Bimers, Next i Starcom.
więcej
|
|
Discovery promuje ,,Szkołę przetrwania" i ,,Bear Grylls w miejskiej dżungli" (wideo)
Ruszyła kampania promocyjna jesiennej ramówki kanału Discovery Channel, w ramach której promowane są programy „Szkoła przetrwania” i „Bear Grylls w miejskiej dżungli”.
więcej
|
|
PMPG wprowadza studencki pakiet reklamowy
Platforma Mediowa Point Group przygotowała pakiet reklamowy skierowany do studentów. Oferta zakłada synergię między różnymi mediami tego wydawnictwa.
więcej
|
|
Panasonic bezpłatnie instaluje telewizory Viera
Panasonic rozpoczyna promocję, w której zapewnia darmową instalację wybranych modeli telewizorów Viera. Akcja pod hasłem „Panasonic + instalacja” potrwa do końca stycznia 2011 roku.
więcej
|
|
,,Eska Płaci Twoje Rachunki" wsparta kampanią (wideo)
W kinach, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa akcji „Eska Płaci Twoje Rachunki”. Działania przygotował i nadzoruje dział programowy tej stacji.
więcej
|
|
Smart AdServer z odświeżoną identyfikacją
Smart AdServer zmienia swoją identyfikację wizualną. W najbliższym czasie firma wprowadzi też nowe usługi.
więcej
|
|
Fundacja BOŚ: To śmieci tuczą dzieci
Na outdoorze trwa kampania Fundacji BOŚ. Akcja przebiega pod hasłem „To śmieci tuczą dzieci”.
więcej
|
|
Targetowanie po profilach w cenniku Maxmodels.pl
Interia.pl wyodrębniła cennik reklamowy dla serwisu Maxmodels.pl. Oferta obejmuje m.in. targetowanie kampanii po profilach zarejestrowanych użytkowników.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ruszyła Tuba TV, na razie tylko w internecie
Agora w poniedziałek 13 września br. uruchomiła przygotowywany od dawna kanał muzyczno-rozrywkowy Tuba TV. Na razie stacja nadaje jedynie w internecie w serwisie tuba.tv.
więcej
|
|
,,Malemen" i ,,Fashion Magazine" w nowej grupie wydawniczej
Wydawcy magazynów "Malemen", "Fashion Magazine" oraz "Think Tank" stworzą w ciągu najbliższych kilku tygodni nową grupę wydawniczą, która funkcjonować będzie pod nazwą Soho Publishing.
więcej
|
|
Spadki w segmencie pism people, "Gala" straciła najwięcej
W pierwszych sześciu miesiącach br. spadła sprzedaż wszystkich magazynów z segmentu people, a najwięcej stracił tygodnik “Gala”. Z kolei w czerwcu br. wzrost zanotował jeden tytuł – była to “Viva!”.
więcej
|
|
Dziennikarze: krzyż stał się narzędziem szantażu
Nieposzanowanie skrajnych środowisk dla demokratycznie wybranych władz zagraża Polsce; krzyż stał się narzędziem szantażu - oceniają władze Stowarzyszenia Dziennikarzy RP.
więcej
|
|
Powstała Fundacja "Faktu"
Wydawnictwo Axel Springer Polska powołało do życie Fundację Faktu. Jej celem będzie udzielanie natychmiastowej pomocy osobom, które najbardziej potrzebują wsparcia. Partnerem Fundacji Faktu jest Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka".
więcej
|
|
"Twój Styl" z kuponami na badania i dodatkiem "Trendy"
Do październikowego wydania miesięcznika “Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), które ukazało się we wtorek 14 września br., dołączono zniżkowy kupon na badania profilaktyczne, a także dodatek “Trendy Jesień-zima 2010”.
więcej
|
|
,,Dlaczego" dostępne bezpłatnie
Miesięcznik studencki „Dlaczego” od połowy września będzie dystrybuowany bezpłatnie. Czasopismo – wydawane przez Platformę Mediową Point Group – zmienia też szatę graficzną.
więcej
|
|
David Montgomery odchodzi z Mecom
Na skutek presji udziałowców David Montgomery zrezygnował z funkcji szefa europejskiego koncernu wydawniczego Mecom.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Rośnie poparcie Polaków dla gabinetu Donalda Tuska
41 proc. Polaków uważa się za zwolenników rządu PO-PSL, 27 proc. - za jego przeciwników; 43 proc. badanych dobrze ocenia pracę rządu, ale 46 proc. uważa, że jego polityka nie stwarza szans na poprawę sytuacji gospodarczej - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Obecnie zwolenników rządu jest o 3 punkty procentowe więcej niż w sierpniu, przeciwników - o 4 punkty procentowe mniej.
więcej
|
|
Polacy zakładają małe firmy, bo chcą być niezależni
Trzy czwarte Polaków prowadzących małe firmy deklaruje, że rozpoczęło własną działalność, żeby być niezależnymi – wynika z sondażu UPC. Jako największa obawa przed pracą na własny rachunek wskazywane są wysokie koszty.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|