|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 9 Wrzesień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Drugi multipleks naziemny może ruszyć już w tym roku
Stacje Polsat, TVN, TV4 i TV Puls, których kanały znajdą się na drugim multipleksie (MUX2) naziemnej telewizji cyfrowej, uzgodniły z Emitelem szczegóły umowy dot. powierzenia tej spółce funkcji operatora MUX2. Ruszyć on może jeszcze w tym roku.
więcej
|
|
Discovery liderem, rośnie Animal Planet
Liderem kanałów dokumentalnych był w sierpniu kanał Discovery. Wzrósł udział w rynku Animal Planet oraz TVP Historia.
więcej
|
|
Mecze Lecha Poznań w Lidze Europejskiej w Czwórce
Czwórka w sezonie jesiennym, tak jak dotychczas, transmitować będzie w czwartki po dwa mecze Ligi Europejskiej UEFA. Kanał pokaże m.in. wszystkie spotkania tych rozgrywek z udziałem Lecha Poznań.
więcej
|
|
Mecze Arsenalu Londyn w Orange Sport
Kanał Orange Sport podpisał umowę z telewizją Arsenal TV. Na jej mocy na antenie sportowej stacji TP pojawią się mecze Arsenalu Londynu oraz programy poświęcone drużynie.
więcej
|
|
,,Dynastia Tudorów" IV w HBO
HBO czwarty i ostatni sezon serialu opowiadającego o losach Henryka VIII „Dynastia Tudorów”. Emisję zaplanowano od soboty, 18 września o godz. 22.00.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio ZET wzmacnia newsroom
Z początkiem września do zespołu Radia ZET dołączyli nowi korespondenci w Łodzi i na Śląsku. Wkrótce newsroom ma się powiększyć o reporterów z innych regionów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Permen: wpływa na poprawę jakości i długości erekcji (wideo)
W telewizji startuje kampania reklamowa preparatu Permen. Akcję – przebiegającą pod hasłem „Męskość pierwsza klasa” – przygotowały firmy Opus B, Mojo Films i Initiative.
więcej
|
|
Głodomorra reklamuje 7 Days (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa rogalików 7 Days. Akcję – opartą na idei Głodomorry – przygotowały firmy G7, Platige Image i Red Mobile.
więcej
|
|
,,Szkolenia - to się opłaca!" w nowej odsłonie (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczął się drugi etap kampanii „Szkolenia – to się opłaca!”. Akcję – na zlecenie PARP – przygotowały firmy Ecorys Polska, Media On, Kolman i VMG.
więcej
|
|
Pełna obsługa Johnson&Johnson na region CEE w jednym zespole OMD
Anna Podskarbi, która od października 2009 roku jako CEE account director zajmuje się koordynacją pracy zespołów OMD obsługujących Johnson&Johnson na 4 rynkach (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry), od września tego roku przejęła także zarządzanie polskim zespołem pracującym dla koncernu.
więcej
|
|
Dębowe Mocne: Na dobre rzeczy warto poczekać (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa piwa Dębowe Mocne. Akcję pod hasłem „Na dobre rzeczy warto poczekać” przygotowały firmy GPD Advertising, FilmWorks i Starcom.
więcej
|
|
Payback organizuje urodzinową promocję - 5x więcej punktów
15 września rusza promocja Payback pod hasłem "5 razy więcej punktów", zorganizowana z okazji pierwszych urodzin programu na polskim rynku.
więcej
|
|
Oknoplast reklamuje Platinium Evolution 2 (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa okien Platinium Evolution 2 oferowanych przez Oknoplast. Kreację na jej potrzeby przygotowała agencja Eskadra.
więcej
|
|
Przemysław Babiarz wystartuje w nowojorskim maratonie
Komentator sportowy TVP Przemysław Babiarz weźmie udział w projekcie Timex New York City Trip 2010, którego kulminacją będzie start w nowojorskim maratonie.
więcej
|
|
Velux sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych
Grupa Velux podpisała trzyletni kontrakt ze spółką EHF Marketing GmbH na sponsoring tytularny europejskich klubowych mistrzostw w piłce ręcznej. Od tej pory rozgrywki będą nosiły nazwę Velux EHF Men’s Champions League.
więcej
|
|
AdPistols będzie reklamować Cin&Cin
Agencja AdPistols wygrała przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną marki Cin&Cin. O zlecenie starały się jeszcze firmy San Markos, Change Integrated i 180heartbeats.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Spada sprzedaż tygodników z programem telewizyjnym
W pierwszych sześciu miesiącach br. rozpowszechnianie płatne razem tygodników z programem telewizyjnym spadło średnio o 13,4 proc., a spadki dotknęły wszystkich tytułów. Zdecydowanym liderem sprzedaży wśród tv guide'ów pozostaje “Tele Tydzień”.
więcej
|
|
"Cosmopolitan" z sesją Natalii Lesz w "Hotelu 52"
Marquard Media Polska wraz z Polsatem przygotowały wspólną akcję crosspromocyjną. W październikowym numerze “Cosmpolitan” znajdzie się sesja zdjęciowa Natalii Lesz i aktorów nadawanego w Polsacie “Hotelu 52”, wykonana w scenografii tego serialu i obrandowana jego logiem.
więcej
|
|
Kultowy "Lost" co piątek z "Gazetą Wyborczą"
Od 10 września br. co piątek do części nakładu “Gazety Wyborczej” (Agora) dołączane będą płyty DVD z odcinkami pierwszego sezonu kultowego serialu “Lost”, opowiadającego o rozbitkach, którzy ocaleli z katastrofy lotniczej, trafiając na tajemniczą wyspę.
więcej
|
|
Redakcja "Elle" współredaguje "Polskę Dziennik Łódzki"
Redakcja miesięcznika “Elle”, wydawanego przez Grupę Burda, gościnnie będzie współredagować „Polskę Dziennik Łódzki” (Polskapresse) podczas jesiennej edycji Fashion Week. Modowa impreza obędzie się w Łodzi w dniach 14-18 października br.
więcej
|
|
"Metro" docenione jako gazeta dla młodych ludzi
Dziennik „Metro” (Agora) zdobył główną nagrodę w konkursie World Young Reader Prize i otrzymał tytuł Young Reader Newspaper of The Year. Jednocześnie gazeta zdobyła pierwsze miejsce w kategorii Public Service za projekt „Piractwo internetowe - za czy przeciw”.
więcej
|
|
Krzysztof Piątek: z IDG do Thinktank
Krzysztof Piątek został redaktorem ds. innowacji w magazynie Thinktank - kwartalniku o trendach w biznesie i gospodarce, adresowanym do liderów biznesu i administracji publicznej.
więcej
|
|
,,Echo Miasta" pojawi się w Głogowie
Grupa Wydawnicza Polskapresse rozpoczyna wydawanie lokalnej edycji bezpłatnej gazety “Echo Miasta” w Głogowie (woj. dolnośląskie). W najbliższym czasie tytuł ma zawitać także do dwóch kolejnych miast tego regionu – Świdnicy i Polkowic.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google Instant - znajdź zanim napiszesz (wideo)
Google ogłosiło udostępnienie Google Instant - nowego interfejsu i ulepszonej infrastruktury, które mają skracać czas wyszukiwania "przewidując" hasło wpisywane do wyszukiwarki.
więcej
|
|
Uwaga na maile od znajomych - sposób na wyłudzanie pieniędzy
Dostałeś maila od znajomego lub przyjaciela z prośbą o natychmiastową pomoc finansową, uważaj - to może być oszustwo - ostrzega policja.
więcej
|
|
Google TV poza USA w 2011 r. (wideo)
Podczas targów IFA w Berlinie szef Google Eric Schmidt potwierdził, że platforma Google TV jeszcze tej jesieni zadebiutuje w USA. Konsumenci z innych krajów na świecie będą musieli poczekać do przyszłego roku.
więcej
|
|
Facebook najszybciej zyskuje w USA, Meksyku i Indiach
Facebook zyskał w sierpniu 14,7 miliona nowych użytkowników w dziesięciu krajach, które najbardziej przyczyniły się do wzrostu popularności serwisu.
więcej
|
|
Asus otworzył oficjalny e-sklep w Europie
Asus otworzył swój pierwszy oficjalny sklep internetowy. Usługa dostępna jest w wybranych krajach Europy.
więcej
|
|
Energe21 dla Knauf
Agencja interaktywna Energe21 w ramach wygranego przetargu zbudowała dla firmy budowlanej Knauf nowy portal o budownictwie.
więcej
|
|
Waglowski, Kolenda i Stachowiak IAB Polska
Piotr Waglowski, Paweł Kolenda i Artur Stachowiak rozpoczęli pracę w IAB Polska. Waglowski objął stanowisko dyrektora ds. koordynacji działań prawnych, Kolenda – menedżera ds. badań, a Stachowiak – koordynatora ds. komunikacji.
więcej
|
|
Ksiegoskop.pl - wyszukiwarka dla księgowych
Spółka Infor Ekspert uruchomiławyszukiwarkę dla księgowych oraz dla osób zainteresowanych tematyką rachunkowości i podatków. Działa ona od 6 września br. pod adresem ksiegoskop.pl.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Colin McLeod (dyrektor zarządzający UNI)
- Launch 13th Street Universal, rebranding Sci Fi Channel oraz wprowadzenie kanałów HD to najważniejsze inwestycje Universal Networks International (UNI) na polskim rynku – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Colin McLeod, dyrektor zarządzający w UNI.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|