|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 8 Wrzesień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
Tomasz Sakiewicz: tworzymy gazetę bez cenzury
|
- Wzrost sprzedaży „Gazety Polskiej” jest m.in. wynikiem oczekiwań czytelników, by opisywać żal po tragedii smoleńskiej szczerze - mówi dla Wirtualnemedia.pl jej szef, Tomasz Sakiewicz.
|
|
Klienci chcą płacić za kontent
|
- Klienci udowadniają, że konsumpcja telewizji ciągle rośnie a internet jest dodatkowym kanałem, za pośrednictwem którego odbiorcy konsumują treści wideo – twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Discovery.
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Kondrat i Braciak reklamują kredyt hipoteczny w ING Banku Śląskim (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim. W akcji – przygotowanej przez firmy Brian i PanMedia Western – występują aktorzy Marek Kondrat i Jacek Braciak.
więcej
|
|
Anna Jagodzińska w kampanii ,,Beautiful Story" Reserved
Pod hasłem „Beautiful Story” rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa marki Reserved. Akcję przygotował dział marketingu firmy LPP (właściciel Reserved) we współpracy z agencjami Koledzy i Cube oraz domem mediowym Maxus.
więcej
|
|
Reklamodawcy postawią na iPad'a?
Jak każda premiera firmy Apple, również debiut iPad’a był długo wyczekiwany przez rynek. Pierwszy milion egzemplarzy sprzedano w ciągu zaledwie 28 dni. Liczbę dwóch milionów osiągnięto w niespełna dwa miesiące. Światowi magnaci na rynku prasowym: News Corporation, Times czy Hearst dostrzegli w tablecie Apple przyszłość dla swoich tytułów.
więcej
|
|
Nokia wybrała Pamelę Anderson do promocji telefonu N8 (wideo)
Nokia uruchomiła konkurs, w którym do wygrania jest rola w scenie łóżkowej z... Pamelą Anderson.
więcej
|
|
,,Przebój smaku" reklamuje Heinz (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa ketchupu Heinz. Akcję pod hasłem „Przebój smaku” przygotowały agencja Euro ESCG i dom mediowy Mindshare.
więcej
|
|
eurobank reklamuje ,,jeden kredyt, dwie promocje" (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła nowa kampania reklamowa eurobanku. Akcję pod hasłem „jeden kredyt, dwie promocje” przygotowały firmy DDB, MindChili i Starcom.
więcej
|
|
,,Zrealizuj swój plan" w kampanii kredytów w BNP Paribas Fortis
W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa kredytów gotówkowych w BNP Paribas Fortis. Akcję pod hasłem „Zrealizuj swój plan” przygotowały firmy Saatchi & Saatchi, Mediaedge:cia i Sales & More.
więcej
|
|
Pierwsza reklama marihuany jako środka medycznego (wideo)
W Sacramento, stolicy stanu Kalifornia wyemitowano pierwszą telewizyjną reklamę marihuany stosowanej jako środek medyczny. Według szefa stacji telewizyjnej KTXL spot reklamowy nie wywołał protestów publiczności - podała telewizja ABC News.
więcej
|
|
,,Bezcenne chwile" ponownie promują Lufthansę
Pod hasłem „Bezcenne chwile” kolejny raz ruszyła promocja lotów międzynarodowych Lufthansy. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową McCann Erickson i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Burger King inwestuje 100 tys. zł w "polskiego blogera"
Polski Burger King przygotowuje projekt komunikacyjny, oparty wyłącznie o platformy społecznościowe i wideo online. Budżet projektu, który potrwa ponad miesiąc, wyniesie 100 tys. złotych.
więcej
|
|
Da Grasso reklamuje menu meksykańskie
W internecie ruszyła kampania reklamowa menu meksykańskiego w pizzeriach Da Grasso. Akcja potrwa do 26 września.
więcej
|
|
Microsoft rusza z kampanią Windows Phone 7 - nadchodzi rewolucja? (wideo)
Microsoft rozpoczyna kampanię reklamową promującą najnowszą wersję mobilnego systemu operacyjnego.
więcej
|
|
Dorota Sokół i Piotr Stawowiak w Hand Made Flow
Dorota Sokół i Piotr Stawowiak rozpoczęli pracę w agencji interaktywnej Hand Made Flow. Sokół koordynuje projekty, a Stawowiak zajmuje się kreacją.
więcej
|
|
Fundacja Bono i Boba Geldofa zatrudnia BBH
Fundacja One, na której czele stoją frontman U2 Bono i Bob Geldof, zatrudniła agencję Bartle Bogle Hegarty do przygotowania globalnej kampanii.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
Banki weryfikują dane o klientach na Nk.pl
|
|
Mozolna odbudowa rynku kredytów samochodowych
|
|
MSP wystosuje zaproszenie w sprawie sprzedaży akcji Lotosu
|
|
MPiPS: Stopa bezrobocia spadła do 11,3 proc.
|
|
Wzrosła sprzedaż nowych samochodów w Polsce
|
|
PGNiG: podwyżka taryfy gazowej o min. 10 proc. uzasadniona
|
|
ING BSK chce zwiększyć udziały w rynku kredytów hipotecznych w złotych
|
|
Wartość rynku budownictwa drogowego w Polsce sięgnie 6 mld euro do 2013 r.
|
|
Giełda Papierów Wartościowych złożyła prospekt emisyjny w KNF
|
|
Projekt budżetu 2011: eksport wzrośnie o 6,2 proc., import - o 7,4 proc.
|
|
Nowy podatek pielęgnacyjny
|
|
Deficyt wyniesie 40,2 mld zł, wzrost PKB o 3,5 proc.
|
|
Potrzeby pożyczkowe budżetu spadną do 57,1 mld zł w 2011
|
|
RPP rozpocznie podwyżki stóp w 2010 r., złoty będzie mocny
|
|
DnB NOR przejmie 49 proc. udziałów DnB NORD Polska od NORD/LB
|
|
Stopa bezrobocia spadnie do 9,9 proc. na koniec 2011 r.
|
|
Prawie 20 proc. firm chce zatrudniać nowych pracowników w IV kw. 2010 r.
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Colin McLeod (dyrektor zarządzający UNI)
- Launch 13th Street Universal, rebranding Sci Fi Channel oraz wprowadzenie kanałów HD to najważniejsze inwestycje Universal Networks International (UNI) na polskim rynku – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Colin McLeod, dyrektor zarządzający w UNI.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|